دانلود بازی جذاب مامور سی آی ای | C.I.A. Petrodollars HD 1.045

اگر از بازی های اکشن خسته شده اید ود وست دارید که یک بازی روی تلفن همراهتان نصب کنید که برای پیش روی در آن نیاز به استفاده هوش و زیرکی باشد ما به شما بازی زیبای C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 را پیشنهاد می کنیم در این بازی شما باید در نقش یک مامور حرفه ای CIA ظاهر شده و با دنبال کردن سرنخ هایی که در طلول بازی به آن ها دست پیدا می کنید ماموریتی را که بر عهده شما قرار داده می شود را انجام دهید و دست آخر مجرمان واقعی را دستگیر کرده و تحویل قانون بدهید.

C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 دانلود بازی

پیش نیاز :اندروید 2.3.3 و بالاتر

C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 نام یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد که شما را به یک کاراگاه حرفه ای تبدیل می کند ،در این بازی شما به یک مامر CIA تبدیل خواهید شد شما باید به یک صحنحه قتل بروید و در آن جا تمامی سرنخ ا را جمع آوری کنید و با استفاده از آن ها باندهای بزرگ خلاف کار را که تخلف های بزرگ مالیاتی انجام داده اند و برای رسیدن به پول بیشتر حتی دست به قتل هم می زنند را دستگیر کنید . بازی زیبای C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 به گونه اس طراحی و ساخته شده است که شما برای پیش رفتن در مراحل آن نیاز دارید که به طور صد درصد از هوش و زکاوت خود استفاده کنید و شواهدی را به دست آورید تا با استفاده از آن ها مجرمین واقعی را به همه معرفی کنید ،شما در واقع باید تمام سرنخ خا را به طوری صحیح مانند یک پازل کنار هم قرار بدهید تا شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به قاتلان و متجاوزان از قانون برساند .گرافیک این بازی به شکلی قابل قبول می باشد به گونه که شما می توانید ساعات زیادی را با آن بازی کرده و به هیچ عنوان خسته نشوید ،گیم پلی این بازی نیز بسیار ساده بوده به شکلی که حتی اگر برای اولین بازیست که آن را انجام می دهید به سادگی قادر خواهید بود که کنترل بازی را دردست بگیرید و کار هایی را که از شما خواسته شده انجام بدهید.

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید: صفحه ی اختصاصی بازی های hd اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی Heroes of SoulCraft 1.1.0 آنلاین در سبک استراتژیک

بازی اندروید Heroes of SoulCraft – MOBA

امروز برای بازی دوستان یکی از بهترین بازی های جدید منتشر شده برای سیستم عامل اندروید را آماده کرده ایم که بدون شک می تواند شما را برای دانلود کردنش قانع کند. Heroes of SoulCraft – MOBA دارای سبک استراتژیکی و دوازده شخصیت مختلف و متنوع است و روایت کننده جنگی میان گروه های مختلف است. گرافیک این بازی بسیار بسیار بالاست و نسبت به بازی های استراتژیکی دیگر که معمولا از کیفیت بالایی برخوردار نیستند این گیم دارای گرافیکی ویژه و کار شده است و همانطور که در تصاویر پیش نمایش مشاهده می فرمایید بسیار رنگارنگ است و جالب تر از آن دارا بودن کیفیت اچ دی است که این موضوع در زمان استفاده از آن در تبلت ها و موبایل های دارای صفحه نمایش با کیفیت مثل سری های اکسپریا نمایان خواهد شد.

داستان بازی را درگیری خونین و مرگبار میان چندین گروه تشکیل می دهد که هرکدامشان قصد دارند خود را به یک قهرمان تبدیل کنند تا نامشان در افسانه ها ذکر شود، این درگیری با سلاح های مختلف انجام می شود برای مثال برخی از شخصیت ها و کارکتر ها با استفاده از شمشیر و برخی نیز با استفاده از سلاح های خطرناک تری مثل لیز ها دشمنان خود را نابود می کنند. همانطور که در عنوان هم ذکر شده است Heroes of SoulCraft – MOBA آنلاین است به این معنی که حتی پس از کپی کردن دیتای برای استفاده از آن به اینترنت نیاز دارد اما حجم مصرفی آن بسیار بسیار کم است پس نگران پهنای باند اینترنت خود نباشید درضمن با استفاده از اینترنت می توانید بازی را بصورت آنلاین انجام دهید و دوستانتان را نیز به چالش بکشید تا بازی را با جذابیت دوچندان تجربه کنید. از دیگر ویژگی های این گیم اندروید می توان به زمین ها و محیط های متنوع و گوناگونی که جنگ ها در آن ها شکل می گیرند و همچنین صداگذاری جالب و کامل آن اشاره کرد. یکی دیگر از موضوعاتی که این بازی را از سایر بازیهای اندروید متفاوت می کند این است که می توانید در نقش چند شخصیت بصورت همزمان بجنگید و همین موضوع باعث شوید که کسانی که از طرفداران همشگی Heroes of SoulCraft – MOBA وقتی وارد بازی می شوند تا ساعت ها از آن خارج نمی شوند.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جالب دزد کوچولو Tiny Thief Full 2.0.0

در بازی Tiny Thief شاهد یک تفاوت در داستان این بازی و سایر بازی های مشابه خواهید شد چون در آن شما نقش یک دزد کوچولو را دارید نه یک قهرمان که می خواهد دنیا را نجات دهد. یک پسر کوچیک و بانمک هست که می خواهد دست به دزدی بزند و همین دزدی ها برای او ایجاد دردسر خواهند کرد و زمینه درگیری ها و دزدی های جدید را برای او فراهم خواهد و همین اتفاق های هیجان انگیز مراحل بازی را تشکیل می دهند. در مورد گرافیک بازی دزد کوچولو در ابتدا باید به اچ دی بودن آن اشاره کرد، دو بعدی بودن و رنگ بندی جالب آن نیز از سایر ویژگی های آن است. وقتی شما وسیله یا شی گران قیمتی را یافتید و آن را دزدید صاحب آن خود را به آب و آتش می زند تا شما را پیدا کند و شما هم باید علاوه بر پیدا کردن راه فرار از دست آن ها، راه هایی را برای از پای انداختن کسانی که قصد دزدی از آن ها را دارید پیدا کنید و همین داستان های کوچیک و جالب ساعت ها و ساعت ها شما را سرگرم نگه خواهد داشت.بازی دزد کوچولو را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

بازی اندروید دزد کوچولو

صفحه اختصاصی بازی های کارتونی را از دست ندهید

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

پیشنهاد ویژه برای کاربران نیو فور اندروید : بازی باب اسفنجی

موضوع دیگری که بازی Tiny Thief Full خیلی خیلی دوست داشتنی تر و زیباتر می کند این است که در آن دزدی کردن و یا فرار کردن تنها کار شما نیست، شیطونی کردن که در ذات هر بچه بازیگوش هست را هم به آن اضافه کنید، بله شیطونی، مثلا ممکن است لازم بشود یک خرس را آزاد کنید تا به سمت افراد مختلف حمله کند. اما چرا ما بازی Tiny Thief Full را به شما پیشنهاد کردیم؟! چون حجم این بازی نسبت به گرافیک و مراحل متعددی که دارد بسیار مناسب است، داستان بازی بسیار کامل و خنده دار است، کاملا آفلاین است و به اینترنت نیاز ندارد، گیم پلی جذاب و جدیدی را ارئه کرده است به همین دلیل به شما و همه دوستاداران بازی های اندروید پیشنهاد می کنیم که باین بازی را از دست ندهید و حتما آن را دانلود و نصب کنید. در آخر باید به این موضوع هم اشاره کرد که دیتایی این بازی نسخه کامل و انگلیسی زبان است برخلاف برخی از نسخه های Tiny Thief که زبانشان چینی است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی زیبای فاینال فانتزی اندروید | FINAL FANTASY VI 2.0.0

FINAL FANTASY VI 2.0.0 بازی سرگرم کننده و جذاب ویژه گوشی های اندروید می باشد. این بازی سری دیگر از بازی معروف FINAL FANTASY می باشد که توانسته است طرفداران بسیار زیادی به دست بیاورد و به محبوبیت بسیار زیادی نیز برسد. بازی دارای سبک جنگی می باشد که در آن شما به عنوان قهرمان بازی باید با افرادی مختلف به مبارزه برخاسته و بتوانید آنها را شکست دهید. این بازی اندروید می تواند شما را در نقش یک قهرمان قرار دهد که باید در مکان های مختلف به جنگ و مبارزه پرداخته تا دشمن ها را نابود کنید. دشمن های شما نیروهای تاریکی هستند. نیروهای شیطان که همگی از جهانی دیگر امده اند و قصد دارند دنیای شما را نابود کنند تا دنیایی جدید ایجاد کنند. این قصد نابودی حتی شما را نیز خواهند داشت و می خواهند که شما را نابود کنند. اما شما نیز نباید بیکار بنشینید و دست روی دست بگذارید!

بازی اندروید FINAL FANTASY VI 2.0.0

پیش نیاز : اندروید 3.2 و بالاتر

شما در نقش قهرمان های مختلفی بازی را انجام خواهید داد و باید بتوانید بازی را پیش ببرید تا از دست نیروهای شیطانی قادر به فرار کردن باشید. این کار چندان هم ساده نیست چرا که نیروهای شیطان بسیار قدرتمند هستند. در طول بازی می توانید قدرت های خودتان را ارتقاء دهید و با قدرت بیشتری با نیروی های دشمن مبارزه کنید. مبارزه هایی که انجام خواهید داد در مکان های مختلف و متعددی انجام خواهد شد که باعث افزایش هیجان بازی می شود و می توانید محیط هایی بسیار جذاب و هیجان انگیز را مشاهده و تجربه کنید. بازی FINAL FANTASY دارای گرافیکی اچ دی و همچنین صدا گذاری بسیار عالی می باشد که توصیه می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید. در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم دریافت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی قطار نسخه کریسمس Train Crisis Christmas 1.1.3

 دانلود بازی قطار کریسمس 2014

بازی های اندروید 2014

 آِیا می خواهید با با دانلود بازی بسیار زیبا و فوق العاده کریسمس 2014 مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟برای یک سفر هیجان انگیز در عید کریسمس 2014 آمادگی دارید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی بازی Train Crisis Christmas همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

سفر با Train Crisis Christmas ادامه پیدا می کند ! از نسخه ی کریسمس بازی زیبای Train Crisis HD لذت ببرید. با دقت به تمامی جوانب بازی ، هدایای کودکان را در زمان هایی خاص به دستشان برسانید ، به همراه 24 مرحله جدید Train Crisis Christmas با محیطی رنگارنگ و شاد و جاب ، شما را تا ساعت های بسیار سرگرم می کند. یک محیط سه بعدی و جذاب با کیفیت HD که جذابیت خاصی را برای شخص پلیر ایجاد می کند. این بازی زیبا با پشتیبانی از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی و کاتالان ، در واقع دارای 18 مرحله است که 6 مرحله جدید از آن به کمک ستاره هایی که در طول بازی کسب می کنید آزاد می شوند. هم اکنون قادر هستید نسخه کریسمس بازی Train Crisis HD را با یک گرافیک رنگارنگ و بسیار دوست داشتنی از ادامه مطلب دانلود کنید. میدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی طناب را ببر ورژن 2014 Cut the Rope HD 2.3.4

 دانلود بازی طناب را ببر اندروید

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب طناب را ببر مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و به استقبال سال 2014 بروید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

نسخه HD از بازی طناب را ببر یک بازی رایگان و حرفه ای با بالاترین گرافیک ممکن و سازگاری با تمامی دستگاه های آندرویدی است ، این بازی فوق العاده زیبا و پر طرفار ، تا کنون بیش از 400 میلیون مرتبه از سرتاسر جهان دانلود شده و هم اکنون با تعداد مراحل 375 در پیش روی شماست. یک پکیج جدید رسیده است ، هیولای موجود در آن تنها یک درخواست از شما دارد ! سکه ! سکه ها را به اون برسانید ، اما روند بازی به این سادگی ها نیست ! شما باید با بریدن طناب ها ، سکه های آویزان به آنان را به دهان این هیولا برسانید ، در مراحل اولیه ، ضمن آشنایی شما با روند بازی به آرامی سطوح سخت تر را تجربه خواهید کرد ، علاوه بر دریفات سکه ها ، به اشیای مخفی در این بازی دسترسی پیدا کرده و جوایز مختلف را نیز از آنِ خود کنید. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به 15 جعبه و 375 مرحله مختلف ، گیم پلی نوآورانه ، شخصیت های دوست داشتنی ، گرافیک خیره کننده ، قدرت ها و به روز رسانی های جدید اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر