دانلود بازی تفنگی اسنایپر Shootingclub2sniper v3.1.14

 دانلود بازی تفنگی اکشن اسنایپر برای اندروید

بازی جدید اندروید تفنگی

پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر
Shootingclub2sniper v3.1.14 اگر اهل بازي هاي اکشن باشيد حتما يک بار بازي تک تير انداز يا اسنايپر را تجربه کرده ايد. بازي اسنايپر از آن دسته از بازي هاي مي باشد که نسخه هايي براي کنسول ها مختلف طراحي شده است و با استقبال زياد مواجه شده است . داستان بازي به گونه ميباشد که شما با داشتن يک اسلحه تک تير انداز با شرايط آب و هوايي سخت و گوناگون با دشمنان خود رو به رو ميشويد. دقت در تير زدن به گونه اي مي باشد که نفس کشيدن شما و حتي جهت باد در بازي بر روي تير شما مي تواند اثر بگذارد. در برخي از مواقع اگر تير شما خطا برود بازي را باخته ايد جون دشمنان شما قبل از اينکه شما آنها را نابود کنيد جاي شما را شناسايي ميکنند و شما را از بين ميبرند.هم اکنون می توانید این بازی اکشن تفنگی را برای تبلت یا گوشی موبایل دارای سیستم عامل اندروید از سایت نیو فور اندروید به طور رایگان دانلود کنید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن تفنگی Counter Attack v2.0

 دانلود بازی اکشن تفنگی اندروید
دانلود بازی  Counter Attack v2.0

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
Counter Attack v2.0 در اين بازي اکشن نقش يک دختر با هوش و صلح طلب مبارز را بازي مي کنيد که در اين راه مجبور مي شويد براي برقراري اين ترازو دست به قتل نيز بزنید و در اين راه با اسلحه هایي به مبارزه در شهر ظلم و ستم و تروريست می زنید، شما با کشتن تروريست ها شهر را آرام مي کنيد.در اين بازي ماموريت هاي مخفي براي از بين بردن تروريست ها را بايد به خوبي پشت سر بگذاريد.شما با استفاده از سلاح هاي محدود ارائه شده براي تکميل وظايف داده شده بکوشيد. تعيين هدف خود و کشتن کامل عاملان تروريت از وظيفه شما مي باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی زامبی Zombie Frontier v1.08

 دانلود بازی اندروید Zombie Frontier v1.08

بازی اندروید Zombie Frontier v1.08

پيش نياز : آندرويد 2,2 وبالاتر

Zombie Frontier v1.08زامبي کشي , ترس , هيجان در يک بازي با کيفيت که با زامبي هاي و خون آشام هاي مختلفي رو در رو ميشويد . در اين بازي سلاح هاي قوي براي کشتن اين زامبي ها در اختيار شما قرار داده ميشود که فقط با آنها میتوانید خیل عظیمی از زامبی ها را نابود کنید سرعت عمل نیز در این بازی حرف اول را میزند زیرا یک لحظه غفلت با عث میشود انها به شما به صورت گروهی حمله کنند و دیگر نتوانید اذ خود دفاع کنید. ويژگي هاي ديگر اين بازي عبارتند از:

ويژگي ها بازی اندروید Zombie Frontier v1.08 :
– لذت بردن از موسيقي تکان دهنده و تاثير صدا!
– تجربه احساس شليک طور گسترده!
– کشتن انواع مختلف از زامبي!
– سلاح هاي جديد و ارتقاء سيستم!
– به چالش کشيدن نقش سيستم رشد!
– آيتم هاي جديد و منحصر به فرد جايزه!

دانلود / توضیحات بیشتر