دانلود MARVEL Future Fight 2.9.0 بازی اکشن جنگ مبارزان آینده+دیتا

MARVEL Future Fight

با دانلود بازی MARVEL Future Fight v2.9.0 یک بازی با گرافیک بالا و سبک اکشن با نام جنگ مبارزان آینده را در اندروید تجربه کنید!

بازی MARVEL Future Fight v2.9.0 به محض انتشار میان کاربران سر و صدای زیادی به پا کرد و خیلی ها را به سمت خود کشاند در همین زمان کوتاه میلیون ها نفر به بازی روی اوردند.بازی MARVEL Future Fight v2.9.0 توسط استودیوی بازی ساز marvel طراحی و در پلی استور عرضه شده است. طبق خبر هایی که به دست شما می رسد توسط تیم تحقیقاتی زمین یک خطر بزرگ در راه است و باید در کوتاهترین زمان ممکن این خبر را به گوش دیگران رساند. متن این خبر چیزی جز نابودی زمین نیست حالا تمامی ابر قدرتان جهان گرد هم آمده اند و میخواهند مردمانشان را نجات دهند.شخصیت های مختلفی در این تیم بزرگ جمع شده اند که دو نفر از آنها عبارتند از هالک و مرد عنکبوتی که هر کدام با مهارت هایشان می توانند خیلی به نجات زمین کمک کنند.مبارزه های مختلفی با اقشار متفاوت دارید که هر کدام به نوبه خود بی نظیر هستند. با پیروزی در هر سطح از بازی Marvel Future Fight شما میتوانید پول و اعتبار دریافت کنید. ناگفته نماند که نسبت به عملکردی که به نمایش می گذارید امتیاز و پول دریافت می کنید. سلاح هایی که از قبل در اختیار دارید را میتوانید با اعتبار هایی که دریافت کرده اید را قوی کنید. به سراغ ویژگی های بازی MARVEL Future Fight v2.9.0 میرویم محیط و گیم پلی واقع گرایانه و اچ دی بازی حرف های زیادی برای گفتن دارد.امکان بازی کردن به صورت مولتی پلیر و چند نفره. بیش از صد مرحله مختلف در بازی قرار داده شده است که هر کدام به یک منطقه مختلف اشاره می کنند. چهارمین ویژگی که به چشم می‌خورد حالت قدرتی است که به صورت تیمی به شما داده می‌شود و شما میتوانید در مواقع ضروری از ان نهایت استفاده را ببرید.صدا گذاری بازی حرفه ای انجام شده است و از موسیقی های مختلف استفاده شده است. دو نکته مهم را برای اجرای بازی باید تحت نظر داشته باشید حداقل 1.4 گیگابایت فضای خالی داشته باشید و دومین نکته بازی به صورت آنلاین قابل اجرا میباشد و در صورتی که اینترنت نداشته باشید بازی اجرا نمی شود.

هم اکنون بازی MARVEL Future Fight v2.9.0 را برای اندروید از سایت نیو فور اندروید با لینک مستقیم دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن Dead Space 1.1.41 فضای مرده برای اندروید

بازی اکشن Dead Space فضای مرده برای اندروید

Dead Space (فضای مرده) نام یک بازی اندروید فوق العاده محبوب و ترسناک است که توسط استودیوی بازی سازی نام آشنای EA Games منتشر شده است. به گفته سازنده اش این بازی اندروید یک نقطه عطف در بازی های موبایل می باشد. داستان بازی از این قرار است که یک ویروس فراگیر پخش شده است که انسان ها را به موجوداتی خون خوار تبدیل می کند، شما که کنترل قهرمان اصلی بازی را برعهده دارید باید به جنگ با این موجودات ترسانک بروید و داستان زیبای بازی را دنبال کنید. گرافیک بازی فوق العاده بالا و HD و صداگذاری آن استریو و کاملا هیجان انگیز و جالب می باشد. در بازی سوم شخص Dead Space سلاح های مختلف و متنوعی در اختیارتان قرار داده خواهد شد تا به این شکل هرچه سریع تر و راخت تر این موجودات فضایی را نابود کنید و راه خود را به مراحل بالاتر باز کنید. یکی از معایب اصلی بازی فضای مرده این است که از محیط ها و فضا های کم و تکراری برخور دار است که ممکن است در دراز مدت کاربر را خسته کند به غیر از این مورد این بازی اندروید دیگر نقصی ندارد و می توانید با اطمینان کامل آن را دانلود کنید. این گیم در گول پلی امتیاز 4.1 از 5.0 را به خود اختصاص داده است و از زمان انتشار اولین نسخه اش در سال 2014 تاکنون میلیون ها کاربر را به داستان و گرافیک فوق العاده بالایش جذب کرده است. کنترل کارکتر اصلی بازی بسیار آسان و راحت است بگونه ای که حتی در گوشی های موبایل کوچک براحتی می توانید بازی را پیش ببرید. بازی Dead Space برخلاف بازی های مشابه به سخت افزار خیلی قوی برای اجرا نیاز ندارد پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه از بازی فضای مرده را از سایت نیو فور اندروید دانلود و نصب کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جذاب مامور سی آی ای | C.I.A. Petrodollars HD 1.045

اگر از بازی های اکشن خسته شده اید ود وست دارید که یک بازی روی تلفن همراهتان نصب کنید که برای پیش روی در آن نیاز به استفاده هوش و زیرکی باشد ما به شما بازی زیبای C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 را پیشنهاد می کنیم در این بازی شما باید در نقش یک مامور حرفه ای CIA ظاهر شده و با دنبال کردن سرنخ هایی که در طلول بازی به آن ها دست پیدا می کنید ماموریتی را که بر عهده شما قرار داده می شود را انجام دهید و دست آخر مجرمان واقعی را دستگیر کرده و تحویل قانون بدهید.

C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 دانلود بازی

پیش نیاز :اندروید 2.3.3 و بالاتر

C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 نام یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد که شما را به یک کاراگاه حرفه ای تبدیل می کند ،در این بازی شما به یک مامر CIA تبدیل خواهید شد شما باید به یک صحنحه قتل بروید و در آن جا تمامی سرنخ ا را جمع آوری کنید و با استفاده از آن ها باندهای بزرگ خلاف کار را که تخلف های بزرگ مالیاتی انجام داده اند و برای رسیدن به پول بیشتر حتی دست به قتل هم می زنند را دستگیر کنید . بازی زیبای C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 به گونه اس طراحی و ساخته شده است که شما برای پیش رفتن در مراحل آن نیاز دارید که به طور صد درصد از هوش و زکاوت خود استفاده کنید و شواهدی را به دست آورید تا با استفاده از آن ها مجرمین واقعی را به همه معرفی کنید ،شما در واقع باید تمام سرنخ خا را به طوری صحیح مانند یک پازل کنار هم قرار بدهید تا شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به قاتلان و متجاوزان از قانون برساند .گرافیک این بازی به شکلی قابل قبول می باشد به گونه که شما می توانید ساعات زیادی را با آن بازی کرده و به هیچ عنوان خسته نشوید ،گیم پلی این بازی نیز بسیار ساده بوده به شکلی که حتی اگر برای اولین بازیست که آن را انجام می دهید به سادگی قادر خواهید بود که کنترل بازی را دردست بگیرید و کار هایی را که از شما خواسته شده انجام بدهید.

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید: صفحه ی اختصاصی بازی های hd اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن هرکول برای اندروید HERCULES 1.0.2

امروز برای شما یک بازی اکشن را تدارک دیده ایم.بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز HERCULES THE OFFICIAL GAME 1.0.2 که قادر است به سادگی شما را برای ساعت متوالی به خود مشغول سازد با استفاده از بازی زیبای هرکول که توسط شرکت بازی سازی Glu Mobile بطور رایگان در گوگل پلی عرضه شده است شما می توانید لذت واقعی یک بازی اندرویدی را احساس نمایید این بازی که از حجم بسیار کمی بهره می برد می تواند شما را به سادگی مجذوب کیفیت خود سازد به گونه ای که شما پس از نصب و اجرا آن متوجه کیفیت بالای گرافیک و همچنین گیم پلی بی نظیر این بازی خواهید شد.دانلود این بازی از مقون به صرفه ترین دانلود ها است!

بازی اندروید هرکول HERCULES THE OFFICIAL GAME

پیش نیاز: اندروید 3.0 و بالاتر

در بازی زیبای HERCULES THE OFFICIAL GAME 1.0.2 شما به یونان سفر خواهید کرد البته یونان مربوط به هزاران سال پیش زمانی که در آن جا نبرد های بزرگی میان خدایان و اهریمن صورت می گرفته است. شما باید در ابتدا از میان دوازده اسطوره بزرگ یونانی که در این بازی گرد هم آمده اند و هر کدام دارای نام خاص و توانایی های منحصر به فرد خود می باشند به دلخواه یکی را انتخاب کرده سپسپ به جنگ با دشمنان بروید و یکی پس از دیگری آن ها را از سر راه خود بردارید و این گونه بر بدی ها پیروزی یافته و هر گونه اثری از آن ها را از روی زمین محو کنید. یکی از مشهورترین و قدرتمند ترین شخصیت های موجود در این بازی هرکول می باشد که دارای قدرت بدنی بی حد و اندازه ای می باشد او قصد دار با شکست تمامی دشمنانش برای خود رستگاری ابدی را به وجود بیاورد و با انجام دادن نبرد های خونین با رقبا به تمامی مردم یونان ثابت کند که او قویترین انسان بر روی کره خاکی می باشد. همانطور که گفته شده هر یک از این اساطیر دارای قدرت های خاص مافوق بشیری هستند که شما قادر هستید که در حین انجام مبارزه برخی از آن ها را برای شکست دشمنان خود بکار ببندید. پیشنهاد می کنم که این بازی نبرد حماسی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

پیشنهاد داغ نیوفوراندروید:صفحه ی اختصاصی بازی های اکشن اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی تیر اندازی 2016 Enemy Strike 1.6.9

 دانلود بازی اکشن تفنگی 2016

بازی تیراندازی اندروید Enemy Strike 1.0.7

 پيش نياز : آندرويد 3.0 و بالاتر
Enemy Strike 1.6.9 بازي تير اندازی ديگر براي سيستم عامل آندرويد, اين بار نيز با اول شخص پلير انسان ها ديگر بر روي زمين نيستند و افراد بيگانه جهان را محاصره کرده اند . آنان به طور پيشرفته و با حملاتي از پيش تعيين شده قصد تخريب زنده ها در زمين و فرمانروايي در زمين را دارند . شما با سلاح هاي قدرتمند و تمام نشدني بايد تمام آنها را از بين ببريد.توجه داشته باشيد ارتش بزرگ بيگانه با تمام قدرتمند به صورت وحشيانه از زمين و آسمان حمله ميکنند.

هم اکنون این بازی را برای موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود به طور رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

ويژگي های بازی  2016 Enemy Strike 1.6.9:
گرافيک بالا
250 مأموريت مختلف
داراي 15 سلاح مختلف
ارتقا لباس رزمي خود و …

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ترمیناتور جنسیس Terminator Genisys Revolution

Terminator Genisys Revolution

حتما شما هم با سری فیلم های ترمیناتور یا همان نابودگر با بازی معرکه ی آرنولد شوارتزنگر آشنایی دارید، حالا دوست دارید تا خود را در نقش John Connor ببینید و به جنگ با ربات ها بروید. داستان بازی Terminator Genisys Revolution بر اساس داستان فیلم های نابودگر است، یک سری ربات های غول پیکر به زمین حمله کرده اند و قصد دارند تا با انجام یک سری ماموریت زمین را در دست بگیرند اما تیمی متشکل از افراد شجاع و قدرتمند قصد دارند تا با سلاح های خود در برابر این ظلم بایستند و آن ها را نابود کنند. بازی با اینکه حجم فوق العاده کمی دارد ( در حدود 60 مگابایت ) اما از گرافیک و گیم پلی فوق العاده ای برخوردار است بگونه ای که با بیشتر بازی های محبوب و معروف سوم شخص اندروید برابری می کند.

بازی اندروید Terminator Genisys Revolution که محصول کمپانی بازی سازی Glu Mobile است بسیار زیبا و کامل طراحی شده است و در آن نتنها شما و تیمتان بلکه دشمنانتان هم بسیار متنوع طراحی شده اند همچنین تعداد سلاح هایی که در این بازی در اختیارتان قرار می گیرید بسیار متنوع و جالب هستند از مسلسل های ساده گرفته تا موشک انداز ها و تک تیر انداز ها حتی بسته های جون هم برای مواقع ضروری در نظر گرفته شده است. هر چه بیشتر پیش می روید با دشمنان جدید تر و هوشمند تری روبرو می شود که کشتن آن ها سخت تر است حتی در بخشی از بازی ربات های انسان نمای موجود در فیلم ترمیناتور هم نقش آفرینی می کنند که تمامی این موضوع ها دست به دست هم می دهند تا یک تجربه سرگرم کننده و بی نظیر را برای شما فراهم آورند. این بازی برخلاف بازی های ماشبه که در آن ها شما تنها باید طبق یک روال ساده پیش بروید و دشمنانتان را بکشید، دارای داستانی فوق العاده کامل و جذاب است که با پیمودن هر مرحله شاهد بخشی از آن خواهید شد بگونه ای که شما برای ادامه بازی تشویق می شوید پس بهانه ای برای دانلود کردن این گیم کم حجم اندروید ندارید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن فوق العاده گرافیکی SHADOWGUN THD 1.3.5

SHADOWGUN THD نام یک بازی فوق العاده هیجان انگیز و گرافیکیست که می تواند هر کسی را به خود جلب کند. در این بازی که سبک اکشن دارد شما نقش یک قهرمان را دارید که باید دنیا را نجات دهد چون دو دانشمند با افکار شیطانی در حال خراب کاری هستند و تنها را جلوگیری از پیشرفت های آن ها استفاده از گزینه نظامی است. باید وارد مقر آن ها شوید و جانشان را بگیرید اما کار به همین سادگی نیست چون سرباز ها و نگهبان های زیادی در نقاط مختلف قرار دارند که بصورت دسته جمعی و انفرادی شما را نشان می گیرند تا جانتان را بگیرند. سلاح های زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید و راه خود را در پیش گیرید. سلاح های زیادی در این بازی وجود دارند از جمله مسلسل های مختلف که هر کدام ویژگی های خود را دارند برای مثال برخی از آن ها سریع هستند و برخی از آن ها برای فاصله های دور طراحی شده اند که هر کدام از آن ها در مراحل مختلف برای استفاده در اختیار شما قرار داده خواهند شد.

دانلود بازی اکشن SHADOWGUN THD 1.3.5

حتما بازی زامبی شیطانی را هم نجربه کنید

پیش نیاز : اندروید 3.0 و بالاتر

پیشنهاد خاص : سایر بازی های اسلحه ای

در بازی SHADOWGUN THD که دارای گرافیک 3 بعدی است شما تنها با انسان ها درگیر نخواهید شد چون برخی از هواپیما های بدون سرنشین و ربات های نظامی هم به در لیست دشمنان شما قرار دارند که می توانند برایتان دردسر ایجاد کنند بنابراین بهتر است زمان بندی را در دستور کار خود قرار دهید در غیر اینصورت با مشکل روبرو می شوید چون این ربات ها مثل انسان ها در نقطه ای کمین نمی کنند و به شما تیراندازی کنند بلکه بصورت دسته ای به شما حمله می کنند و اگر آن ها را از فاصله نابود نکنید با مشکل جدی روبرو خواهید شد. در این بازی مکان ها و اشیا مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها برای مخفی شدن استفاده کنید اما گاهی هم لازم است که با سرعت حمله کنید چون تعداد دشمنانتان هر لحظه بیشتر و بیشتر خواهند شد و حتی بعضی وقت باید دست به فرار بزید چون در برخی از مکان ها جایی برای پناه گرفتن وجود ندارد.

“توجه داشته باشید این بازی تنها برروی گوشی و تبلت هایی اجرا می شود که پردازنده تگرا دراند”

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کانتر استریک 1.6 برای اندروید Counter Strike 1.6 v3.586

حتما تا به حال نام بازی کانتر را شنیده اید.این بازی کانتر استریک 1.6 را برای اندروید دانلود کنید تا در گوشی اندرویدی نیز لذت این بازی را تجربه کنید.

همیشه بازی های اکشن داری محبوبیت زیادی می باشند. البته باید گفت از زمانی که گوشی های هوشمند به صورت کاملا همه گیر در آمده اند بازی های اکشنی که برای این تلفن های همراه ساخته شده اند اکثرا دارای کیفیت پایینی بوده البته ممکن است که خیلی از این بازی ها با گرافیک سه بعدی و فول اچ دی روانه بازار شده باشند اما گیم پلی آن ها بصورتی نبوده که کاربران را راضی نگه دارد. به همین علت ما برای شما عزیزا امروز یک بازی زیبا آماده کرده ایم که احتمالا همه با نام آن آشنا هستید، بازی اکشن و هیجان انگیز Counter Strike که همشیه دارای طرفداران خاص خود بوده و است.

بازی Counter Strike 1.6 v3.586

اگر از بازی کانتر خوشتان آمده، صفحه اختصاصی بازی های اکشن را به شما پیشنهاد می کنیم

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

پیشنهاد ویژه : بازی کلوب اسلحه

احتمالا همه بازی زیبای کانتر استریکرا توسط کامپیوتر بازی کرده اید. البته تا کنون نسخه های زیادی از این بازی برای سیستم عامل اندروید ساخته شده است که هیچ یک از آن ها نتوانسته به طور کامل حس همان باز اصلی را برای کاربران ایجاد کند. امروز ما قصد معرفی بازی Counter Strike را دارم که تماما بر اساس نسخه کامپیوتر این بازی ساخته شده است و کافیست که آن را روی تلفن همراه خود نصب کرده و اجرا نمایید تا به سادگی متوجه بشوید این بازی زیبا با دارا بودن یک گیم پلی خوب می تواند همان حس بازی اصلی کانتر را برایتان ایجاد نمایید. در بازی کانتر استریک 1.6 که به صورت آنلاین کار می کند شما باید از میان دو تیم پلیس و تروریست یکی را انتخاب کرده و وارد بازی بشوید و حتی قادر هستید که از میان سلاح های موجود چند اسلحه به دلخواه انتخاب نمایید و وارد نبرد بشوید. از ویژگی های بازی کاننر 1.6 وجود نقشه های نسخه کامپیوتر مانند de dust2، de dust، de inferno و…. در آن می باشد که همین امر می توانند جذابیت انجام بازی را برای شما چند برابر کند. این بازی از گرافیک بسیار بالایی بهره می برد که می تواند آن را به یکی از بهترین بازی های اکشنی تبدیل نماید که تا کنون انجام داده اید، به همین علت پیشنهاد می کنیم که بازی کانتر استریک برای اندروید را به هیچ عنوان از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی تک تیرانداز 2015 | Modern Sniper

دانلود بازی تک تیر انداز 2015 مخصوص سیستم عامل اندروید

Modern Sniper

با دانلود بازی تک تیر انداز فوق العاده برای اندروید موافق هسیتد؟با ما با دانلود بازی Modern Sniper 2015 همراه باشید و لذت ببرید.

بازی 2015 Modern Sniper یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های اندروید است که در سبک بازی اکشن ساخته است. همانطورکه از نام این بازی پیداست شما در آن نقش یک تک تیرانداز را خواهید داشت که باید با شیوه های مدرن و مختلف اهداف خود را از بین ببرید. اهداف شما افراد مختلفی هستند که بسته به نوع سختی مرحله به شیوه های مختلف در مقابل شما ظاهر می شود. شما باید با انتخاب یک سلاح مناسب از بین تمامی سلاح های موجود و همچنین قرارگیری در بهترین و مناسب ترین مکان نسبت به هدفی که برای شما مشخص شده است خود را برای یک تیراندازی کامل و دقیق آماده کنید. بیشتر افرادی که شما باید آن ها را هدف قرار دهید, متحرک هستند و این کار شما را به شدت سخت تر می کند البته باید توجه داشت که حرکت هدف می تواند به شکل های مختلف انجام شود, چپ یا راست و جلو یا عقب و باید بدانید که اگر فرد به سمت شما حرکت می کند شما راحت تر می توانید آن را مورد هدف قرار دهید.امیدواریم از این بازی تک تیر انداز لذت ببرید.

پیش نیاز : اندروید ۲.۳ و بالاتر

زمانیکه شما از از طریق دوربین تفنگ در حال هدف گیری هستید می توانید میزان زوم آن را بصورت دستی مشخص کنید تا هدف را بهتر تماشا کنید اما با این کار دقت کار شما نیز تا حد زیادی کاهش خواهد پیدا کرد و این می توانید باعث شود شما در کار خود موفق نوشید. تعداد تیر های شما محدود است و این می تواند برای شما مشکل ایجاد کند زیرا اگر تیر شما به هدف نخورد و شخص مورد نظر شما فرار کند شما باید با تنها تیر هایی که برایتان باقی مانده است آن را از پای درآورید. بازی 2015 Modern Sniper در محیط و شرایط مختلفی انجام می شود, از محیط های بسته مثل انبار گرفته تا محیط های باز که هرکدام از آن ها شرایط خاص خود را دارند در برخی از آن ها نور محیط کم است و در برخی از آن ها نیز موانع زیادی در دید شما قرار می گیرند به هر حال به هر شکل ممکن کار شما سخت خواهد شد. یکی از مهم ترین معایب این بازی این است شما همیشه ثابت هستید و نمی توانید محیطی را که در آن هستید را ترک کنید به غیر از این مورد, بازی بسیار کامل و جذاب ساخته شده است.برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گنگستری شش لول بند | Six-Guns Gang Showdown 2.7.0k

| دانلود بازی Six-Guns Gang Showdown 2.7.0k برای اندروید |

| بازی گنگستری شش لول بند با کیفیت بسیار بالا |

اگر به فیلم های وسترن و اکشن علاقه مند هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که بازی Six-Guns: Gang Showdown را از دست ندهید چون در این بازی شما می توانید هیجان واقعی یک گنگستر واقعی را حس کنید. در این بازی شما نقش اول بازی را بر عهده دارید که به دلیل کار ها و جنایت هایی که در شهر انجام داده اید اکنون خیلی ها دوست دارند تا خون بهترین تیرانداز که شما هستید را بریزند. حال شما که شما به مشکل برخورده اید باید راه فرار از شهر را در پیش گیرید قبل از اینکه جان خود را از دست بدهید اما کار به همین سادگی پیش نخواهد رفت چون برای سر شما جایزه ای شگرف قرار داده اند به همین دلیل هرکس که شما را ببیند هفت تیرش را به سمت شما نشانه خواهد رفت, شما نیز باید با تمام مهارتی که دارید آن ها را از بین ببرید.

دانلود بازی Six-Guns Gang Showdown 2.7.0k

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

سلاح های مختلفی در اختیار شما قرار داده خواهد شد که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند اما می توان گفت که بهترین سلاح برای شما همان هفت تیر ساده و البته سریع است که همیشه همراه شماست. بازی در هر بخش با جذابیت های خاص خود ادامه پیدا می کند برای مثال گاهی لازم است که در گوشه ای پناه گرفته و شلیک کنید و گاهی نیز لازم است تا با تمام قدرت فرار کنید و یا اینکه با اسب به جنگ بروید تا جذابیت آن دوچندان شود. اشتباه نکنید تنها وظیفه شما کشتن نیست بلکه باید برخی از ماموریت های مشخص را انجام دهید تا به این شکل داستان زیبا و جذاب بازی به پیش رود و همین موضوع باعث شده است تا کاربران در طی انجام بازی خسته نشوند و تا جایی که ممکن است از هر ثانیه آن لذت ببرند. این بازی همراه با داستان و موزیک متن زیبایی که دارد توانسته است در سایت مرجه گوگل پلی امتیاز شگفت انگیر 4.5 را از 5 به خود اختصاص دهد و این موضوع خود نشان دهنده جذابیت فوق العاده زیاد این بازی گنگستری است. توجه داشته باشید این نسخه از بازی Six-Guns: Gang Showdown نسخه مود شده است به همین دلیل در آن شما از پول بی نهایت بهره می برید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3