دانلود بازی بوکس 2015 کامل و جدید EA SPORTS UFC 1.0.725758

بازی بوکس 2015 اندروید

اگر اهل بازی های ویدئویی باشید حتما با نام شرکت بازی سازی EA Game آشنا هستید، شرکتی که بازی های بیادماندی زیادی مثل Fifa را منتشر کرده است و حالا این شرکت بازی سازی یک بازی ورزشی فوق العاده زیبای دیگر را منتشر کرده است که می تواند مانند سایر بازی هایش توجه شما را به خود جلب کند نام این شاهکار بازی بوکس EA SPORTS UFC است و همانطور که از نامش پیداست یک شبیه ساز واقعی از بازی مسابقات بوکس یو اف سی است پس اگر از علاقه مندان به بوکس هستید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید. همانطور که انتظار می رود گرافیک فوق العاده بالا و اچ دی + صداگذاری جذاب از ویژگی های اصلی و پایه ی این بازی است که البته با این وجود حجم دیتا گیم چندان زیاد نشده است.این بازی بوکس 2015 را با دیتا کامل از سایت جدید برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

در ابتدا باید از میان بوکسور های موجود یکی را انتخاب کنید که هر کدام از این افزاد ویژگی هایی دارند که می تواند آن ها را از سایرین پیش بیاندازد و جالب تر اینجاست که بوکسور هایی که در لیست قرار دارند همگی از شخصیت های واقعی برگرفته شده اند برای نمونه نام dan Henderson و Alexander Gustafsson به چشم می خورد که هر دوی آن ها از معروف ترین های سبک خود هستند که البته این موضوع همیشه در بازی های شرکت EA به رعایت می شد. حرکاتی که در حین این بازی بوکس اندروید می توانید انجام بدهید بسیار متنوع و جالب هستید، می توانید از چپ و راست و بالا و پایین حریفتان را مورد حمله قرار دهید و اگر پیوسته و دقیق نقاط حساس او را مورد ضربات پیوسته قرار دهید پیروز خواهید شد در بین ضربه ها می توانید با چند حرکت پا حریفتان را غافلگیر کنید به هر حال بیشتر حرکاتی که در مسابقات UFC وجود دارد را می توانید انجام دهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید فرار پر پیچ و خم | The Maze Runner 1.1.16

با ما همراه باشید با دانلود بازی بسیار زیبای The Maze Runner 1.1.16 برای اندروید.انگار همه چیز از بین رفته و دنیا به طور کل عوض شده است هنگامی که شما از خواب بیدار می شوید با دنیایی عجیب و جدید روبرو می شوید به گونه ای که هیچ نشانه ای از جایی که قبلا در آن زندگی می کرده اید وجود ندارد . تنها راه برای رهایی از این دنیا فرار کردن از آن می باشد و شما باید با بدست آوردن تمرکز خود بهترین و سریع ترین راه را برای نجات از این سرزمین عجیب پیا کنید و جان خود را هر چه سریع تر قبل از این که آن را از دست بدهید نجات داده و به زندگی عادی خود باز گردید .

The Maze Runner 1.1.16 دانلود بازی فرار پر پیچ و خم

پیش نیاز :اندروید 2.3 و بالاتر

اگر دوست دارید که وقت خود را با بازی های ماجراجویانه سپری کنید ما به شما بازی زیبا و هجان انگیز The Maze Runner 1.1.16 را پیشنهاد می کنیم در این بازی شما نقش یک مرد را به عهده دارید که هنگامی که از خواب بیدار می شود خود را در یک مکان عجیب و خطرناک می بیند که تنهاد راه رهایی از آن را در فرار می بیند و شما باید در این راه به او کمک کنید زیرا موانع زیادی یر سر راه او قرار گرفته شده است که باید با دقت از آن ها در کمترن زمان ممکن عبور کرد و همچنین با بکار گیری دقت خود نشانه هایی را که برای پیدا کردن راه خروج برای شما قرار داده شده است را پیدا کنید و به این ترتیب بهترین و ساده ترین راه را برای فرار از این دنیای عجیب پیدا کنید ، تمام چیزی که در بازی The Maze Runner 1.1.16به آن نیاز دارید بکار بستن هوش درکنار سرعت عمل بالا می باشد زیرا برخی اوقات چند مسیر پیش روی شما قرار دارد که شما باد یکی از آن ها را برای عبور انتخاب کنید که شما را به مقصد برساند و همینطور سکه هایی را که سر راهتان قرار داده شده است را تا آنجا که می توانید جمع آوری کرده و با این کار امتیاز خود را برای ادامه بازی و راه پیدا کردن به مراحل بعدی افزایش بدهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گرافیکی دریفت واقعی با ماشین | Real Drift Car Racing 2.0

بدون شک یکی از مهیج ترنی حرکات رانندگی دریفت می باشد این حرکت با ماشین به حدی مهیج و پر طرفدار می باشد که حتی هنگامی که آن را با تلفن همراه بازی می کنید می تواند باز هم هیجان زیادی داشته باشد و شما را شگفت زده کند ، زیرا برای انجام این حرکت در بازی شما نیاز دارید که با انجام تمرین زیاد مهارت خود را تا حد زیادی افزایش بدهید و به این ترتیب با انجام دریف های پشت سر هم در پیست مسابقه لذت واقعی این حرکت را احساس کنید .بازی Real Drift Car Racing 2.0 را برای اندروید دانلود تا در پیست های ماشین سواری دریفت بکشید و لذت ببرید.

Real Drift Car Racing 2.0 بازی ماشین اندروید

پیش نیاز :اندروید 2.3 و بالاتر

Real Drift Car Racing 2.0 یک بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشد که می تواند شما را برای ساعات طولانی سرگرم خود سازد . این بازی که دارای گرافیکی بسیار بالا بوده و همچنین از گیم پلی ساده نیز بهره می برد می تواند لذت واقعی انجام حرکت دریفت را به شما هدیه بدهد ، اگر شما از عاشقان ماشین سواری هستید و دوست دارید که لذت انجانم حرکات نمایشی با ماشین را روی تلفن همراه خود نیز احساس کنید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی Real Drift Car Racing 2.0 را دانلود کرده و از آن استفاده کنید ،در این بازی پدال های گاز و ترمز و همچنین برای راحتی بیشتر ترمز دستی نیز طراحی شده که شما باید با بهره گیری به موقع از هر کدام آن ها حرکت دریفت را به بهرتین شکل انجام بدهید و به این ترتیب به خط پایان مسابقه برسید ،برای انجام صحیح حرکات به شما امتیاز داده می شود که شما باید در هر مرحله با جمع آوری بالاترین امتیاز پول بیشتری کسب کنید و با پولی که به دست می آورید اتومبیل خود را آن گونه که می خواهید سفارشی سازی کرده و قدرت آن را تا حد امکان بالا ببرید و با ماشینی که ساخته اید وارد پیست مسابقه شده و با حریفانتان به رقابت بپردازید در پیست مسابقه با اجام صحیح و سریع حرکت دریفت پیچ های موجود در پیت را پشت سر گذاشته و به عنوان اولین نفر از خط پایان مسابقه عبور کنید.

پیشنهاد خفن نیو فور اندروید!: صفحه ی اختصاصی بازی های ماشین اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی شبیه ساز واقعی هواپیما + دیتا کامل | اندروید

اگر از علاقه مندان بازی های خلبانی هستید پیشنهاد ما دانلود بازی شبیه ساز هواپیما برای اندروید است.Extreme Landings Pro 1.0 بازی شبیه سازی خلبانی ویژه گوشی های اندروید می باشد که مهارت های شما را به صورت کلی به چالش خواهید کشید. این بازی برای کسانی که تصور می کنند یک خلبان حرفه ای هستند و به خلبانی نیز علاقه دارند می تواند یک بازی بسیار عالی و سرگرم کننده باشد. گیم پلی این بازی بسیار واقع گرایانه و کم نظیر طراحی شده است به صورتی که حس یک خلبان به شما دست خواهد داد که در پشت فرمان هواپیما نشسته است. گرافیک بسیار عالی و کم نظیر بازی نیز چاشنی گیم پلی آن شده است تا این حس بسیار بیشتر افزایش یابد. داستان Extreme Landings به این صورت است که بازی می خواهد در شرایط مختلف دشوار جوی مهارت های شما را به چالش بکشد و شما باید بتوانید در تمام این شرایط با موفقیت از بازی خارج شوید. این شرایط ها با یک دیگر تفاوت خواهند داشت و این شما هستید که باید بتوانید با انجام حرکات حرفه ای و پیشرفته خود را از آنها نجات دهید. نکته ای که باید در این شرایط همیشه در نظر داشته باشید، این است که حتما آرامش خود را حفظ کنید و همیشه حرکات به موقع و حساب شده ای انجام دهید؛ چرا که انجام حتی یک حرکت کوچک نامناسب و نابه جا باعث خواهد شد تا نتوانید با موفقیت چالش های بازی را پشت سر بگذارید.

Extreme Landings Pro 1.0

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

بازی دارای گرافیک HD می باشد که در آن سعی شده تمام نکات ریز نیز ذکر شود تا کاربر احساس واقعی بودنی بیشتری از بازی داشته باشد و فرض کند که واقعا در یک کابین خلبانی قرار دارد و تمام وسایل هواپیما نیز، برای مدیریت، در زیر دست او هستند. صحنه های بسیار زیبایی را در طول بازی شاهد خواهید بود که به صورت سینمایی طراحی شده اند و باعث افزایش هیجان و جذابیت بازی خواهند شد. بیش از 24 ماموریت مختلف برایتان در Extreme Landings در نظر گرفته شده است که می بایست تمام آنها را با موفقیت بگذرانید. اگر بگوییم Extreme Landings به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه سازی هواپیما سواری شناخته می شود اغراق نکرده ایم. حتی برخی آن را بهترین بازی شبیه سازی نیز می دانند. در وب سایت پلی استور این بازی 9.7 دلار قیمت گذاری شده است که شاید همین موضوع خبر از کیفیت کم نظیر آن بدهد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی تاکسی دیوانه برای اندروید ورژن جدید + دیتا کم حجم

بازی تاکسی دیوانه از بازی های پرطرفدار در کامپیوتر است که این بار ورژن جدید این بازی را برای اندروید اماده ی دانلود کرده ایم که دارای دیتا کم حجم است.خود را برای یک رانندگی پر هیجان آماده کنید! در بازی Crazy Taxi City Rush 1.0.2 شما نقش یک راننده تاکسی را ایفا می کنید که در شهری زندگی می کند که همه افراد آن عجله دارند و دوست دارند تا سر زمان مشخص به مکان مورد نظر خود برسند به همین دلیل به یک راننده ماهر و حرفه ای نیاز دارند. اکنون شما باید نقش این راننده حرفه ای را برای آن ها ایفا کنید شما باید با بالاترنی سرعت ممکن رانندگی کنید و در سر زمان معیین مسافران را به مقصد مورد نظرشان برسانیدو برای رسیدن به مقصدتان همه چیز را از سر راه بردارید حتی ماشین هایی را که ممکن است سرع حرکت شما را کاهش بدهند و سر راهتان قرار بگیرند.

Crazy Taxi City Rush 1.0.2

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

در بازی بسیار جذاب Crazy Taxi City Rush شما باید در ابتدا برای شروع بازی از میان پنچ تاکسی مختلف یکی را بسته به سلیقه خود انتخاب کنید سپس با استفاده از آن وارد خیابان های شهر بشوید و به دنبال کسب در آمد باشید در آمد شما از طریق پیدا کردن مسافر بدست می آید شما باید از گوشه و کنار شهر مسافران را سوار کرده و در زمانی که برایتان مشخص می شود مسافران را به مکانی که از شما درخواست می کنند برسانید البته باید توجه داشته باشید که مسافرانتان را در زمان تعیین شده و به سلامت به مقصد شان برسانید شما برای انجام این کار باید از مسیر های گوناگونی عبور کنید مانند مسیرهای شیب دار، بازارها، میدان اصلی شهر و سواحل دریا، شما می توانید رکورد هایی را که در بازی به دست می آورید در فیس بوک با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این بازی یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های اندرویدی می باشد که تا کنون به بازار ارائه شده است به گونه ای که توانسته به سادگی نظر کاربران را به خود جلب کند، همانطور که از تصاویر پیداست بازی دارای گرافیکی جالب و البته جذاب می باشد که در کنار گیم پلی بی نظیر این بازی می تواند برایتان لحظات خوبی را در اوقات فراغت به وجود بیاورد.

پیشنهاد خاص نیوفوراندروید: از صفحه ی اختصاصی بازی ماشین برای اندروید دیدن کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی Call of Duty: Strike Team اندروید | ندای وظیفه

اگر با بازی های کامپیوتری آشنایی داشته باشید بدون شک نام سری بازی های اکشن Call of Duty را شنیده اید، بازی هایی که در هر سالی که منتشر شده اند توانسته اند در لیست بهترین بازی های دنیا قرار گیرند. گرافیک، سبک و صدا گذاری فوق العاده زیبا و کم نظیر و همچنین هیجانی که در بین بازی به کاربر القا می شود، همگی دست به دست هم داده اند تا این بازی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد و همین محبوبیت نیز باعث شد تا یک نسخه اخصاصی از بازی ندای وظیقه برای سیستم عامل اندروید با نام Call of Duty Strike Team 1.0.30.40254 منتشر شود. در این بازی شما دقیقا شاهد همان هیجان و حسی خواهید بود که در نسخه های این بازی در کامپیوتر و کنسول های بازی تجربه کرده اید بنابراین بازی Call of Duty Strike Team به عنوان پیشنهاد ویژه تیم نیو فور اندروید به تمامی دوست داران بازی های اکشن پیشنهاد می شود.

 Call of Duty: Strike Team برای اندروید

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

در این بازی شما در نقش یک سرباز ارتش ایالات متحده آمریکا ظاهر می شوید که در جنگ های مختلفی شرکت دارد، حملاتی که شما در این بازی در آن شرکت دارید بصورت گروهی انجام می شوند در مقابل دشمنان شما هم بصورت چند نفره به سمت شما شلیک می کنند درضمن می توانید با سایر سربازان ارتش خودی بوسیله بیسیم در ارتباط باشید تا براحتی در دام دشمن اسیر نشوید. بازی ندای وظیفه اندروید بصورت 3 بعدی طراحی شده است و دارای گرافیک اچ دی می باشد اما یک ویژگی این بازی را از هر بازی مشابه دیگری مجزا می کند و آن ویژگی قابلیت انجام بازی در دو حالت سوم شخص و اول شخص است. در این بازی شما می توانید در میدان جنک پشت موانع مختلف پناه بگیرید و سپس شلیک کنید، می توانید از سلاح های مختلفی مانند کلت های کمری و همچنین مسلسل های سنگین استفاده کنید، می توانید نارنجک پرتاب کنید و … .

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بدمینتون Badminton Jump Smash 2014

دانلود بازی ورزشی بدمینتون ورژن 2014

 Badminton Jump Smash 2014 v1.2.42

اگر از طرفداران بازی های ورزشی هستید پیشنهاد ما دانلود بازی بدمینتون برای اندروید خودتان است.این بازی از گرافیک بسیار بالا برخوردار است.بدمینتون یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های ورزشی است، اگر شما هم از علاقه مندان به این ورزش هستید اکنون می توانید یک شبیه ساز کاملا حرفه و گرافیکی از بدمینتون را در گوشی موبایل اندروید خود داشته باشید. بازی Badminton Jump Smash 2014 یک بازی فوق العاده جذاب است که می تواند شما را بیش تر از همیشه به بازی بدمینتون علاقه مند کند. در این بازی شما در ابتدا با شیوه صحیح ضربه زدن به توپ و حتی چگونگی لمس صفحه نمایش موبایل آشنا خواهید شد، در ادامه نیز شما می توانید وسایل و تجهیزات خود را به دلخواه انتخاب کنید تا بهترین عملکرد را در بازی از خود نشان دهید. شما می توانید بازیکن را در سراسر زمین بازی جابجا کنید و این بدان معناست که جایگیری نیز یکی از مهمترین فاکتور ها موفقیت در این بازی است. نحوه ضربه زدن به توپ و حرکات مختلف بازیکن بسیار متنوع و مختلف می باشند و همین موضوع زیبایی بازی را افزایش داده است. موضوع دیگری که جذابیت بازی  Badminton Jump Smash 2014 v1.2.42 را افزایش داده است، وجود حرکت ها پرشی است که با انجام آن ها می توانید ضربات قوی تری را به سمت زمین طرف مقابل پرتاب کنید.

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

شاید تصور کنید که حجم این بازی زیاد است اما باید به این نکته توجه داشته باشید که گرافیک و گیم پلی این بازی در بین سایر بازی های مشابه بسیار قوی تر و کامل تر است بگونه ای که حتی می توان گفت که این بازی در زمینه خود بی نظیر است. موضوع جالب دیگری که این بازی را جذاب تر می کند این است که شما را وادار می کند تا با کسب پیروزی های بیشتر برای خریدن تجهیزات حرفه ای تر و گران تر از فروشگاه های مختلف موجود در بازی بیشتر تلاش کنید. برای آشنایی بیشتر شما با سبک بازی و چگونگی انجام حرکات مختلف بخش آموزشی تهیه شده است که شما در آن با انجام حرکات مختلف و نحوه انجام آن ها آشنا می شوید تا بتوانید در حین انجام بازی از آن ها استفاده کنید.هم چنین می توانید دیگر بازی های گرافیک بالا سایت دیدن کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر