دانلود بازی جنگ پادشاهان 2 برای اندروید Clash of Lords 2 1.0.218

با دانلود بازی استراتژیک برای اندروید موافق هستید؟با ما با دانلود بازی Clash of Lords برای اندروید همراه باشید. پس از استقبال بی نظیر کاربران و دوست داران سری بازی استراتژیک در سراسر دنیا از نسخه اولیه با جنگ پادشاهان ، توسعه دهنده این بازی محبوب اقدام به عرضه نسخه دوم این بازی این بار با یک گرافیک فوق العاده بی نظیر کرد ؛ نیورهای خود را جمع آوری کنید و خود را برای آغاز جنگ ها در نسخه دوم Clash of Lords آماده کنید. نسخه دوم بازی جنگ پادشاهان یک تجربه فوق العاده را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی فراهم می سازد ؛ وظیفه همیشگی شما در نسخه دوم ، همانند نگارش قبلی آماده سازی یک امپراطوری قدرتمند جهت مقابله با سایر امپراطوری ها است. روند افزایش قدرت و توانایی مردمان شما در تصاحب حکومت سایر امپراطوری هاست ؛ در سرزمین غنی شما مجموعه ایز معادن را احداث کنید و بدین وسیله سرمایه های خود را گسترش دهید ؛ با افزایش سرمایه ی خود می توانید به نیرومند سازی امپراطوری خود کمک شایانی نمائید ، ما را در معرفی تکمیلی این بازی محبوب همراهی کنید.

بازی Clash of Lords 2 1.0.160 اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.3.4 و بالاتر

قابلیت های کلیدی این بازی پرطرفدار عبارتند از : در این بازی می توانید سواره های جنگی را متناسب با سلیقه خود انخاب کنید ، سربازان جنگی خود را می توانید به صورت پیاده و یا سوار بر اسب به نبرد با دشمنان بفرستید ، افزایش استحکام و پایداری امپراطوری با ساخت دیواره های بلند و برجک های جنگی ، بازی آنلاین و رقابت با مجموعه ای بی شمار از دوست داران سری بازی های جنگ پادشاهان در سراسر دنیا ، گرافیک فوق العاده خیره کننده در برابر حجم بسیار پایین

Clash of Lords 2 در مارکت آندروید امتیاز 4.6 را به خود اختصاص داده و تنها بیش از نیم میلیون عدد از دوست داران آن ، امتیاز 5 ستاره را برای آن ارائه داده اند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه از این بازی دوست داشتنی را از ادامه مطلب وب سایت نیو فور آندروید به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بچه خوک های بد ورژن آخر – Bad Piggies 1.5.2

 دانلود بازی جذاب خوک های بد

بازی های اندروید

 ایا می خواهید با دانلود بازی بسیار شاد و دوست داشتنی به نام خوک های بد مدت ها در اندروید خود سرگرم بازی کردن شوید و از اوقات فراغت خود لذت ببرید؟سری جدیدی از بازی های جذاب ، از کمپانی Rovio به عنوان سازنده سری بازی های پرندگان عصبانی ! اکنون قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با بازی بچه خوک های بد آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

بازی بچه خوک های بد شگفت انگیز و بسیار جذاب است. باید آن را یکی از بازی های ثابت و همیشگی در آرشیو بازی های آندرویدی بدانیم ! به احتمال فراوان ، شما هم همانند ما نمی توانید رانندگی بد دسته ای از خوک ها را ببینید که به خود آسیب می رسانند. وقت آن است که مهارت خود را به نمایش بگذارید. این بار کمپانی Rovio به شما امکان بازی در نقش بچه خوک های سبز رنگ را می دهد. در این بازی شما باید با تکنیک های مختلف ، مهارت خود را در کنترل وسیله حرکتی آنان نشان دهید و آن ها را در سلامت کامل به تخم مرغ ها برسانید. بچه خوک ها ، برای گذر از هر مرحله ، ابزارهایی را به همراه خود دارند ، برای گذر از آنان احتیاج به کمک شما دارند. با مهارت مناسبت خود ، کنترل وسیله نقلیه را با تکنیک های پیش رویتان به دست بگیرید و آنان را به تخم مرغ ها برسانید. این بازی پرطرفدار با بیش از 170 مرحله جذاب ، شما را ساعت ها با خود سرگرم می کند. اگر مراحل را به صورت 3 ستاره پشت سر بگذارید ، 36 مرحله بسیار شگفت انگیز به بازی اضافه می گردد. پس منتظر چه هستید؟! پیشنهاد می کنیم این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Star Wars II 2

 دانلود بازی پرندگان خشمگین ورژن جدید

بهترین های اندروید

 

آیا برای آشنایی با نسخه دوم بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه جنگ ستارگان آماده هستید و می خواهید این بازی را برای اندروید دانلود کنید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Angry Birds Star Wars II ویرایشی از سری بازی های پرندگان عصبانی است که با تمامی دستگاه های آندرویدی با هر نوع سایز نمایشگری سازگاری دارد. این نسخه از بازی پرندگان خشمگین ، بر اساس ساختار فیلم معروف و پرطرفدار جنگ ستارگان یا Star Wars ساخته شده است. برای اولین بار ، شما علاوه بر هدایت تیم پرندگان عصبانی ، می توانید در نقش خوک ها نیز قرار بگیرید ! بیش از 30 شخصیت مختلف در این بازی در نظر گرفته شده است که شما می توانید به انتخاب خود ، از آنان استفاده کنید. لازم به ذکر است که نسه ای که هم اکنون در پیش روی شما قرار گرفته ، بر خلاف نسخه موجود در آندروید مارکت ، هیچگونه محدویدیتی نداشته و دسترسی به تمامی آیتم های آن برایتان آزاد است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی HD روباه جنگجو Fox Dash HD

 دانلود بازی با کیفیت hd

بازی اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی جدید و بسیار زیبا مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و از بازی کردن لذت ببرید؟

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
Fox Dash HD يک بازي متفاوت مي باشد که نظير آن حتي براي بازي هاي کامپيوتري کم تر يافت ميشود . در اين بازي شما نقش يک روباه را در جنگل ايفا ميکنيد . اين بازي به صورتي مرحله اي ميباشد و به اين گونه است که هر قدر سرعت عمل شما در هر مرحله بيشتر باشد و بتوانيد در زماني کمتري به وسيله ي روباه مرحله را طي کنيد از امتيازي بيشتري بر خوردار ميششويد . اين بازي در محيط هاي گوناگون اجرا ميشود و موانع زيادي سد راه گرگ ميشود که بايد با تمرکز بر روي آن ها در کمترين مدت زمان آن ها را از پيش روي برداريد تا بتوانيد از جنگل به راحتي جان سالم به در ببريد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بمب گذاری در قلعه Towers of Chaos

 دانلود بازی رایگان بمب گذاری

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و جذاب مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و به یک بمب گذار حرفه ای تبدیل شوید؟

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

در اين بازي بايد با قرار دادن بمب ها از برج هاي خود محافظت کنيد و با قرار دادن و همان ها در مسير هاي مختلف دشمن را از پاي دراوريد تا بتوانيد قلعه هاي زيادي به دست آوريد و برج ها دشمنان را نابود کنيد. در طول مسير کتيبه ها به شما راه نمايي هاي زيادي مي کنند .اين بازي در مسير هاي گوناگون طراحي شده است و شما ميتوانيد از اين بازي لذت فراوان ببريد.

ويژگي هاي بازي Towers of Chaos:
– داراي 20 سطوح  مختلف همراه موسيقي متن جذاب
– 15 کتيبه جادويي براي ارتقاء برج هاي خود
– 10 کتيبه پنهان
– 4 برج مختلف با توانايي هاي سحر و جادو
– 3 سلاح هاي مرگبار ويژه
– 3 سطح دشواري
– دعوت دوستان و دريافت پاداش

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی بیلیارد حرفه ای 8 Ball Pool

 دانلود بازی بیلیارد اندروید

بازی بیلیارد

پیش نیاز : آندروید 2,3 و بالاتر

آیا شما هم از طرفداران بازی های بیلیارد هستید و می خواهید این بازی حرفه ای را برای اندروید خود دانلود کنید؟این بازی پیشنهادی ما است.

8 Ball Pool يک بازي بيليارد کلاسیک و حرفه اي ميباشد که بيليارد واقعي را براي شما به ارمغان مي آورد. براي کساني که به بازي بيلياررد علاقه زيادي دارند بايد بگوييم که اين بازي مانند يک بازي واقعي طراحش شده است يعني علاوه بر اينکه شما بازي ميکنيد و امتياز کسب ميکنيد ميتوانيد با پول ها و امتيازات خود با تمرين ها برويد بازي خود را ارتقا دهيد يا ميز بيليارد بخريد و روي آن بازي کنيد . شما حتي اگر در بازي بازنده ها باشيد مقداري پول برايتان صرفا براي اينکه بازي کرده ايد ذخيره ميشود تا بتوانيد به بازي هاي بعدي خود ادامه دهيد. فقط براي بردن و امتياز گرفتن تلاش کنيد تا بتوانيد به يک بيليارد باز معروف در شهر تبديل شويد و همه از شما حساب ببرند. اين بازي هم اکنون با لينک مستقيم آماده دانلود ميباشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موتور سواری Championship Motorbikes 2013

 دانلود رایگان بازی جدید موتور سواری 2013
دانلود بازی موتور سواری Championship Motorbikes 2013

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Championship Motorbikes 2013 v1.1 عنوان بازي موتور سواري در اوج سرعت ميباشد.تجربه شدت، لرزش و هيجان مسابقه موتور سيکلت با موتورسيکلت هاي ديگر در قهرماني 2013 میتواند تجربه ی خوبی باشد البته اگر شما نیز جزو کسانی هستین که رکوردهایی در این گونه مسابقات به ثبت رسانده اید. موتور بازان با سرعت بالا مهارت هاي خود را در برابر تعدادي از رقباي ماهر در حال مسابقه به رخ شما ميکشند این موتور سواراني که از سراسر جهان به رقابت ميپردازند.کار شما جمع آوري امتياز در طول مسابقه است که  شما ميتوانيد از آنها به منظور ارتقا موتور سيکلت خود استفاده کنيد.هم اکنون می توانید این بازی را به طور رایگان برای موبایل و تبلت های اندرویدی خودتان دانلود کنید و لذت ببرید.

ويژگي هاي کليدي بازی Championship Motorbikes 2013:
• 3 سطح دشواري را انتخاب کنيد از به آزمون مهارت خود را سنجش کنيد.
• رقابت در مسابقات براي قهرمان شدن.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مبارزه ای -جنگی لمسی MONSTER HUNTER Dynamic

دانلود بازی جدید مبارزه ای اندروید 
بازی اندروید MONSTER HUNTER Dynamic Hunting

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
بازي در سبک خداي جنگ و شاهزاده ي ايراني اما در اين بازي فقط غوله ها هستند که رقيب شما مي باشند.
با زدن ضربات چاقو می توانید دشمنان خود را از پای دراورید,این غول ها بسیار قوی میباشند اما قدرت شما نیز از آن ها دست کمی ندارد سلاحی که در دست شما قرار دارد می تواند ضرباتی را وارد کند که غول ها را از پای دراورد اما این کار راحت نیز این شخصیت بازی در حین قوی بودن بسیار فرز و چابک می باشد.یک بازی هیجانی با MONSTER HUNTER Dynamic Hunting  می توانید تجربه کنید. لازم به ذکر است که با حرکات لمسی بهتر میتوانید غول را از پای دراورید زیرا فقط قدرت چالاکی و قدرت بدن شخصیت میتواند شما را در این بازی پیروز نگه دارد.هم اکنون از سایت نیو فور اندروید این بازی را به طور رایگان برای تبلت و موبایل های اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی میمون کنجکاو Donkey Kong Country

 دانلود رایگان بازی اندروید سرگرم کننده
دانلود بازی   Donkey Kong Country

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
يک ميمون با مزه و کنجکاو در سطح جنگل: اين بازي  Donkey Kong Country v1.0 نام دارد.ميموني را که شما کنترل کننده آن هستيد در سطح جنگل با حيوانات زيادي رو به رو مي شود با آن ها دوست ميشود و يا سوار آن ها ميشود. او براي کنجکاوي به اکثر نقاط جنگل سفر ميکند و به دنبال غذا و سرگرمي ميگردد. اگر تا به حال اين بازي را بازي نکرده ايد پيشنهاد ميکنيم آن را از دست ندهيد زيرا اين بازي در حين جذابيت و محيط مختلف بسيار سرگرم کننده ميباشد.این بازی اماده ی دانلود رایگان برای تبلت و موبایل های اندرویدی است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی قهرمان پرش Rayman Jungle Run v2.0.7

 دانلود بازی اندروید جدید قهرمان پرش
بازی اندروید Rayman Jungle Run v2.0.7

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
Rayman Jungle Run v2.0.7 دانلود اين بازي را به شما پيشنهاد ميکنيم. افسانه ي قهرمان پرش نام اين بازي ميباشد که در فضا هاي گوناگون و در ارتفاعات به دنبال امتيازات و اتمام مراحل ميباشد.از ویژگی های بازی  می توان به گرافیک زیبا , تلاش شخصیت بازی برای رسیدن به جهان جدید , قدرت ها و حرکات دست برای باز کردن در ها و قفل های مشکل , وجود 10 سطوح و محیط گوناگون برای اجرای بازی از جمله يک جنگل پوشيده از برف، آبشارها، محيط هاي تعاملي، و سرزمين ديوانه ها اشاره کرد. همچنین موسیقی این بازی به هیجان آن بسیار تب و تاب میدهد که تا آن را تجربه نکنید به لذت بازی پی نخواهید برد.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2