دانلود بازی کارتونی نجات خانه از دست کنه | Botanicula 1.0.8

Botanicula 1.0.8 یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده که می توانید با دانلود بازی برای اندروید مدت ها از محیط کارتونی ان لذت ببرید و خانه را از دست کنه نجات دهید. این بازی دارای گرافیک کارتونی می باشد که با طراحی های شگفت آور جذابیت نجام آن را برای شما تا حد چندین برابر افزایش خواهد داد. این بازی بسیار جالب دارای محیطی و داستانی می بشاد که برای تمامی سنین قابل استفاده است و حتی کودکان نیز می توانند بون ایجاد هر گونه نگرانی برای شما از این بازی استفاده کنند.

دانلود بازی کارتونی اندروید

پیش نیاز :اندروید 4.0 و بالاتر

یکی از بهترین بازی های کارتونی که می توانید روی تلفن همراه خود داشته باشید بازی زیبای Botanicula 1.0.8 (نجات خانه از دست کنه) می باشد که سازندگان آن همان سازندگان بازی Machinarium می باشند که همین امر می تواند بیانگر کیفیت بالای بازی باشد. در بازی زیبای Botanicula 1.0.8 شما نقش یک موجود بسیار ریز و میکروسکوپی را بازی می کنید که به همراه دوستانش روی درخت خانگی زندگی می کنند ،داستان بازی از جایی شروع می شود که درخت محل زندگی آن ها و دیگر درختان همسایه مورد هجوم کنه ها قرار می گیرند به همن دلیل این موجود کوچک به همراه دیگر دوستانش تصمیم می گیرند که برای از بین بردن آن ها سفری طولانی را آغاز کنند و تمامی درخت ها را از وجود کنه ها پاکسازی کنند ،شما برای گذر کردن از مراحل دشوار ین بازی نیاز دارید که هوش خود را به کار ببندید و بهترین روش ها را برای از بین بردن دشمنانتان به کار ببندید. این بازی از آن دسته بازی هایی می باشد که به سادگی می تواند افراد با سنین مختلف را به خود سرگرم کند این به دلیل دارای بودن داستان پویای بازی و همینطور گرافیک خیره کننده آن می باشد که به صورت کارتونی طراحی و ساخته شده است و از نکات مهمی که در این بازی وجود دارد و می توان به آن اشاره کرد وجود موسیقی بسیار زیبا می باشد به گونه ای که توانسته جایزه موسیقی dva را به خود اختصاص بدهد، از بازی هایی که می توانید آن را به دیگران نیز پیشنهاد کنید بازی زیبای Botanicula 1.0.8 می باشد.

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید: صفحه ی اختصاصی دانلود بازی های کارتونی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گنگستری شش لول بند | Six-Guns Gang Showdown 2.7.0k

| دانلود بازی Six-Guns Gang Showdown 2.7.0k برای اندروید |

| بازی گنگستری شش لول بند با کیفیت بسیار بالا |

اگر به فیلم های وسترن و اکشن علاقه مند هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که بازی Six-Guns: Gang Showdown را از دست ندهید چون در این بازی شما می توانید هیجان واقعی یک گنگستر واقعی را حس کنید. در این بازی شما نقش اول بازی را بر عهده دارید که به دلیل کار ها و جنایت هایی که در شهر انجام داده اید اکنون خیلی ها دوست دارند تا خون بهترین تیرانداز که شما هستید را بریزند. حال شما که شما به مشکل برخورده اید باید راه فرار از شهر را در پیش گیرید قبل از اینکه جان خود را از دست بدهید اما کار به همین سادگی پیش نخواهد رفت چون برای سر شما جایزه ای شگرف قرار داده اند به همین دلیل هرکس که شما را ببیند هفت تیرش را به سمت شما نشانه خواهد رفت, شما نیز باید با تمام مهارتی که دارید آن ها را از بین ببرید.

دانلود بازی Six-Guns Gang Showdown 2.7.0k

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

سلاح های مختلفی در اختیار شما قرار داده خواهد شد که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند اما می توان گفت که بهترین سلاح برای شما همان هفت تیر ساده و البته سریع است که همیشه همراه شماست. بازی در هر بخش با جذابیت های خاص خود ادامه پیدا می کند برای مثال گاهی لازم است که در گوشه ای پناه گرفته و شلیک کنید و گاهی نیز لازم است تا با تمام قدرت فرار کنید و یا اینکه با اسب به جنگ بروید تا جذابیت آن دوچندان شود. اشتباه نکنید تنها وظیفه شما کشتن نیست بلکه باید برخی از ماموریت های مشخص را انجام دهید تا به این شکل داستان زیبا و جذاب بازی به پیش رود و همین موضوع باعث شده است تا کاربران در طی انجام بازی خسته نشوند و تا جایی که ممکن است از هر ثانیه آن لذت ببرند. این بازی همراه با داستان و موزیک متن زیبایی که دارد توانسته است در سایت مرجه گوگل پلی امتیاز شگفت انگیر 4.5 را از 5 به خود اختصاص دهد و این موضوع خود نشان دهنده جذابیت فوق العاده زیاد این بازی گنگستری است. توجه داشته باشید این نسخه از بازی Six-Guns: Gang Showdown نسخه مود شده است به همین دلیل در آن شما از پول بی نهایت بهره می برید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کرم ها Worms 3 1.82 نسخه 2014

 دانلود بازی کرم ها (ورمز) Worms 3 1.82
بازی های به روز برای اندروید

Worms نام یکی از بهترین بازی های ساخته شده است.این بار بازی کرم ها را که جدیدترین نسخه منتشر شده 2014 از این بازی است را برای اندروید دانلود کنید! در این بازی محبوب تعدادی از کرم های دوست داشتنی با همدیگر به جنگ می پردازند ، پس خود را برای انجام این بازی دوست داشتنی آماده کنید ! با ما در ادامه همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

جوایز و پاداش های دریافتی را که به مرور زمان در طول بازی ورمز به شما داده می شود را جمع آوری کنید تا بتوانید قلعه خود را قدرتمندتر از دشمنان بنا کنید. در نبرد با دشمنان ، لازم است افراد خود را از میان جنگنده های سنگین، دانشمند، پیشآهنگی و سرباز کلاسیک انتخاب کنید ؛ هریک از آنان مهارت خاص خود را داشته و برای هدفی معین در نظر گرفته می شوند. مهارت های خود را به دشمنان نشان دهید تا بتوانید محدودیت های موجود را از پیش روی خود و سربازان خود بردارید ! Worms 3 علاوه بر امکان بازی با دشمن کامپیوتری ، به شما این امکان را می دهد که بتوانید با دشمنانتان به صورت آنلاین به مبارزه بپردازید. از این رو می توانید با دوستانتان به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و امتیازها و جوایز خود را به رخ آنان بکشید ! ویرایش جدید بازی کرم ها متناسب با حال و هوای جام جهانی 2014 برزیل ساخته شده است ؛ پیش بینی می کنیم از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر