دانلود بازی جذاب مامور سی آی ای | C.I.A. Petrodollars HD 1.045

اگر از بازی های اکشن خسته شده اید ود وست دارید که یک بازی روی تلفن همراهتان نصب کنید که برای پیش روی در آن نیاز به استفاده هوش و زیرکی باشد ما به شما بازی زیبای C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 را پیشنهاد می کنیم در این بازی شما باید در نقش یک مامور حرفه ای CIA ظاهر شده و با دنبال کردن سرنخ هایی که در طلول بازی به آن ها دست پیدا می کنید ماموریتی را که بر عهده شما قرار داده می شود را انجام دهید و دست آخر مجرمان واقعی را دستگیر کرده و تحویل قانون بدهید.

C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 دانلود بازی

پیش نیاز :اندروید 2.3.3 و بالاتر

C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 نام یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده می باشد که شما را به یک کاراگاه حرفه ای تبدیل می کند ،در این بازی شما به یک مامر CIA تبدیل خواهید شد شما باید به یک صحنحه قتل بروید و در آن جا تمامی سرنخ ا را جمع آوری کنید و با استفاده از آن ها باندهای بزرگ خلاف کار را که تخلف های بزرگ مالیاتی انجام داده اند و برای رسیدن به پول بیشتر حتی دست به قتل هم می زنند را دستگیر کنید . بازی زیبای C.I.A. Petrodollars HD (full) 1.020 به گونه اس طراحی و ساخته شده است که شما برای پیش رفتن در مراحل آن نیاز دارید که به طور صد درصد از هوش و زکاوت خود استفاده کنید و شواهدی را به دست آورید تا با استفاده از آن ها مجرمین واقعی را به همه معرفی کنید ،شما در واقع باید تمام سرنخ خا را به طوری صحیح مانند یک پازل کنار هم قرار بدهید تا شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به قاتلان و متجاوزان از قانون برساند .گرافیک این بازی به شکلی قابل قبول می باشد به گونه که شما می توانید ساعات زیادی را با آن بازی کرده و به هیچ عنوان خسته نشوید ،گیم پلی این بازی نیز بسیار ساده بوده به شکلی که حتی اگر برای اولین بازیست که آن را انجام می دهید به سادگی قادر خواهید بود که کنترل بازی را دردست بگیرید و کار هایی را که از شما خواسته شده انجام بدهید.

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید: صفحه ی اختصاصی بازی های hd اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگی اسکای لندرز اندروید Skylanders Trap Team + data

اگر به دنبال دانلود بازی پر هیجان و البته با گرافیک بالا برای اندروید می گردید ما به شما بازی زیبای Skylanders Trap Team 1.0.0 را پیشنهاد می کنیم. ابن بازی دارای گرافیکی خیره کننده می باشد که در ترکیب با گیم پلی ساده می تواند هر فردی را به سادگی برای ساعت های طولانی به خود مشغول کند. در این بازی زیبا شما باید به سرزمین اسکای لند سفر کنید و آشوبی را که باعث از بین رفتن آرامش این سرزمین شده است از بین ببرید و کاری کنید که زندگی مردم این سرزمین به حالت قبل بازگردد.

دانلود بازی جنگی اسکای لندرز اندروید Skylanders Trap Team + data

پیش نیاز: اندروید 4.4 و بالاتر

Skylanders Trap Team نام یک بازی بسیا جذاب و منحصر به فرد می باشد که تنها یک بار امتحان کردن آن کافیست که شما مجذوب آن بشویددر این بازی زیبا شما باد به سرزمین اسکای لند سفر کنید زیرا در زندان آن جا شورشی اتفاق افتاده و زندانیان خطرناکی موفق شده اند که از زندان فرار کنند و امنیت سرزمین را به خطر بی اندازند ماموریت شما در اینجا پیدا کردن ،دستپیری و بازگرداندن این زندانی ها به زندان می باشد. شما در این بازی مبارزات جذابی را در پیش دارید که هیمن مبارزات جذابیت اصلی بازی می باشند برای انجام بهتر ماموریت شما ماده جادویی به نام ترپتانیوم در اختیار دارید که با ریختن مقداری از آن روی هر چیزی قادر هستید که کنترل آن را به صورت تمام و کمال به دست بگیرید و به این ترتیب قدرت شما برای دستگیری این مرمین خطرناک تا چند برابر افزایش پیدا خواهد کرد. این بازی منحصر به فرد دارای گرافیکی کارتونی و خیره کننده می باشد که نظیر آن تا کنون کمتر دیده شده است و به همین دلیل می تواند برای افراد با سنین پاین تر نیز مناسب باشد در عین حال که قادر است گزینه مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت افراد با سنین بالاتر نیز باشد در این بازی شما خواهید توانست که در مناطق مختلف از مین گرفته تا آسمان نبرد را با دشمنانتان تجربه کنید، شاید به نظر حجم این بازی زیاد برسد اما کافیست که آن را دریافت و روی تلفن همراه خود نصب کنید خواهید دید که یکی از بهترین بازی هایی است که تا کنون انجام داده اید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز The Amazing Spider-Man 2

دانلود بازی مرد عنکبوتی 2

بازی اندروید مرد عنکبوتی 2

از طرفداران فیلم ها مرد عنکبوتی هستید؟! پس بازی آن را هم تجربه کنید.با دانلود بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 گرافیک واقعی را تجربه کنید. در صورتی که به دنبال یک بازی اکشن و مهیج برای پر کردن اوقات فراغت خود می گردید ما به شما بازی زیبا و هیجان انگیز مرد عنکبوتی 2 را پیشنهاد می کنیم در بازی The Amazing Spider-Man 2 که به تازگی توسط کمپانی مشهور بازی ساز گیم لافت ارائه شده است شما خواهید توانست لذت واقعی یک بازی اکشن را با استفاده از این بازی احساس نمایید. بازی The Amazing Spider-Man 2 بر اساس داستان فیلم مرد عنکبوتی 2 که دارای طرفداران بیشماری در سرتاسر جهان می باشد ساخته شده است و همین امر می تواند جذابیت آن را برای شما بیش از پیش کند.

پیش نیاز: اندروید 4 و بالاتر

در بازی The Amazing Spider-Man 2 شما در نقش یک ناجی ظاهر خواهید شد که باید با استفاده از قدرت بی نظیری که در اختیار شما قرار داده شده است به کمک مردم بروید و آن ها را از دست مجرمان نجات بدهید. شما باید این ماموریت های نجات خود را ابتدا در ایالت نیویورک و سپس به دیگر ایالت های آمریکا سفر کنید. در این مسیر سخت شما با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد که باید یکی پس از دیگری آن ها را از سر راه خود بردارید. شما باید برای انجام ماموریت های خود به پارک ها ،میدان های اصلی شهر و حتی به شلوغی میان مردم بروید، در این بازی 6 مرحله هیجان انگیز طراحی شده است که هر یک از آن ها دارای جذابیت های خاص خود می باشد. بازی مرد عنکبوتی اندروید دارای گرافیکی سه بعدی و بسیار زیبا می باشد که می تواند شما را برای مدت زیادی به خود سرگرم نماید. این بازی بسیار زیبا توانسته در فروشگاه گوگل پلی بیش از 500 هزار بار فروخته بشود و این امر خود بیانگر جذابیت بیش از اندازه این بازی بسیار هیجان انگیز می باشد .

دانلود / توضیحات بیشتر