دانلود بازی رقابت با توپ های رنگی Marble Legend

دانلود بازی حذف توپ های رنگی در سبک زوما

بازی های توپ برای اندروید

با دانلود بازی های گرافیکی موافقید؟برای این ساعت از اوقات فراغت شما کاربران وب سایت فارسی نیو فور آندروید ، بازی جدید و دوست داشتنی توپ های رنگی را در سبک سری بازی های زوما و یا لوکسور آماده کرده ایم ؛ از این پس می توانید لذت بازی های توپ های رنگی و دوست داشتنی را در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی خود تجربه کنید.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

همانطور که پیش تر گفته شد ، بازی Marble Legend یک بازی جدید در سبک سری بازی های زوما است که در آن بایست توپ های رنگی را قبل از اتمام زمان ، به وسیله توپ هایی که در اختیار دارید حذف کنید ! نحوه شلیک توپ ها بدین صورت است که شما تنها محلی را که برای شلیک مد نظر دارید تاچ کنید ؛ Marble Legend یک بازی ساده و دوست داشتنی متناسب برای تمامی سنین است ؛ به گونه ای که با گذراندن اوقات بیکاری خود می توانید از آن لذت ببرید. این بازی در مجموع دارای 6 محل مختلف برای برگذرای رقابت دوست داشتنی شماست ، در این نسخه از بازی در مجموع 108 مرحله جذاب و هیجان انگیز گنجانده شده است که می تواند شما را تا ساعت ها سرگرم کند. لازم به ذکر است که ابزارهایی نظیر بمب و یا … نیز جهت حذف سریع توپ های رنگی به عنوان پاداش در طول بازی به شما تعلق خواهد گرفت. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جذاب حفظ تعادل توپ با حرکت گوشی Ball Voyage 1.2

 دانلود بازی Ball Voyage با حرکت گوشی ( سنسور شتاب سنج)
بازی جذاب اندروید

 با بازی هایی که با حرکت گوشی انجام می گیرند آشنا هستید؟بازی  حفظ تعادل توپ را برای اندروید خود دانلود کنید و از سبک جدید لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی جذاب و دوست داشتنی در خدمت شما گیمرهای آندرویدی هستیم. Ball Voyage نام یک بازی جدید است که در سبک یکی از بازی های قدیمی کامپیوتر با نام Ballance است ، در این بازی شما بایست ضمن حفظ تعادل توپ ، آن را به سمت مراحل و اهداف تعیین شده هدایت کنید ، با معرفی تکمیلی این بازی همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

آیا شما هم از دوست داران بازی های در سبک واقعیت هستید؟ Ball Voyage با این هدف به آندروید مارکت آمده است ! حرکات فیزیکی شما با اسمارت فون و یا تبلت آندروید جهت هدایت و حفظ تعادل توپ قرمز رنگ با گرافیک و گیم پلی سه بعدی این بازی ، هیجان خاصی را ایجاد کرده اند ! در این بازی شما بایست توپ قرمز رنگی را با حرکات دستگاهتان هدایت کنید و با این عمل ، به صورت آنلاین به رقابت با تعداد فراوانی از پلیرهای Ball Voyage در سراسر جهان به رقابت مشغول باشید. تعداد مراحل این بازی بسیار زیاد و وست داشتنی هستند ؛ البته برای کاربران حرفه ای و پر ادعا تعداد 8 مرحله سخت و جذاب طراحی شده است که به انتخاب خودشان می توانند مهارت خود را امتحان کنند. گیم پلی این بازی تا حد دیوانه واری جذاب است ؛ به گونه ای تنها کافیست یک بار یکی از مراحل آن را پشت سر بگذارید ، از این پس شما معتاد آن شده اید ! این بازی دارای یک گرافیک ایده آل و گیم پلی دوست داشتنی با ترکیب حرکات فیزیکی است و در مجموع دارای 32 مرحله در مناطق مختلف می باشد. شما همچنین می توانید رنگ توپ را از حالت پیش فرض به رنگ مورد علاقه تان تغییر بدهید ؛ لازم به ذکر است که Ball Voyage برای دستگاه ها با نمایشگرهای مختلف نیز بهینه سازی شده است. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر