دانلود نسخه سوم بازی محبوب پرش های Doodle Jump v3.0

آیا شما هم به سری بازی های کم حجم برای اندروید و در عین حال ، لذت بخش و دوست داشتنی علاقمند هستید؟ در این مطلب قصد داریم شما کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت نیو فور آندروید را با نسخه سوم بازی دوست داشتنی پرش های کاراکتری جذاب با نام Doodle آشنا کنیم.پس با ما در ادامه با دانلود این بازی همراه باشید. تقریباً می توان گفت بازی محبوب و پرطرفدار Doodle Jump دارای قدمتی بسیار طولانی است ؛ به گونه ای که اولین نسخه های آن در نگارش های اولیه سیستم عامل آندروید دیده میشد. اکنون پس از مدت ها انتظار و انتشار آپدیت های جزئی ، شاهد انتشار یک به روز رسانی عمده و اساسی در این بازی هستیم. نسخه سوم بازی Doodle Jump ، توسط تیم سازندگان نگارش های اولیه توسعه داده شده و تمامی نکات و ویژگی های کلیدی سنتی نگارش های قبل در آن رعایت شده است. پیشنهاد می کنیم با دانلود بازی Doodle Jump ، خودتان دلیل جذابیت آن را کشف کنید ! Macworld این بازی را یک بازی فوق العاده در سبک میکرو ، بسیار اعتیادآور و نزدیک به واقعیت توصیف می نماید. پس ما را در معرفی تکمیلی ویژگی های این بازی برای اندروید همراهی نمائید.

بازی پرش برای اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

تا چه مقدار می توانید پرش کنید؟ سفر Doodle در این مسیر در صفحه ای کاغذی و فانتزی دنبال می شود ، در این مسیر بایست از سکوها به سمت بالا حرکت کنید ، ضمن اینکه مهم ترین نکته جذاب در این بازی کنترل کاراکتر اصلی با حرکت دادن دستگاه آندرویدی به حساب می آید ! کوله ی جت را دریافت کنید و با سرعتی بسیار بالاتر چندین سکو را پشت سر بگذارید و لحظه لحظه امتیاز خود را افزایش دهید. از سیاه چاله ها و همچنین بمب های به کار گذاشته در مسیر اجتناب کنید ؛ به گفته ی دوست داران و طرفداران سری بازی های Doodle Jump شما واقعاً با یک بازی اعتیاد آور و فوق العاده رو به رو هستید ! تا به حال چندین نگارش مختلف از این بازی از قبیل نینجا، فضا، جنگل، فوتبال، زیر آب، برف، هالووین، یخ، عید پاک منتشر شده اند ، اکنون نگارش جدید این بازی با عنوان ویرایشی دزدان دریایی در دسترس شما قرار گرفته است. قدرت های شگفت انگیزی که در طول بازی شما را برای افزایش امتیازهایتان یاری می دهند عبارتند از : بسته JET، کلاه پروانه، راکت و… در بازی دوست داشتنی Doodle Jump می توانید با افزایش لحظه ای رکوردهای خود به صورت آنلاین ، سایر رقبای خود را به این چالش دعوت کنید ؛ همچنین ثبت رکوردهای بالاتر ، می تواند لحظات لذت بخشی را در فضای آنلاین با دوستان شما ایجاد کند.

چگونه بازی کنم؟ بسیار ساده ! تنها کافیست با آغاز بازی ، دستگاه آندرویدی خود را به چپ و راست برای هدایت کاراکتر بازی حرکت دهید. برای شلیک ، کافیست نمایشگر خود را لمس کنید !

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جالب اسکیت سواری در خیابان | SKY SKATES 3D 1.2

اگر به ورزش های هیجان انگیز علاقمند می باشید و از بالا رفتن آدرنالین در خونتان لذت می برید به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان بازی زیبای SKY SKATES 3D 1.2 را از دست ندهید در این بازی زیبا شما باید ریسک زیادی کنید و در خیابان های شلوغ شهر با استفاده از السکیت برد خود به اسکیت بازی بپردازید و از لابه لای اتومبیل ها و دیگر موانعی که در خیابان وجود دارد عبور کنید و لذت واقعی یک بازی هیجان انگیز را در تلفن همراه و یا تبلت خود تجربه کنید.

دانلود بازی اسکیت اندروید

پیش نیاز: اندروید: اندروید 2.3 و بالاتر

در بازی زیبای شما در نقش یک اسکیت سوار بی باک ظاهر خواهید شد که با استفاده از اسکیت بردش تمامی خیابان های شهر را پشت سر م گذارد و به این ترتیب مهارت خود را در این کار سخت به چالش می کشد. در ابتدا برای شروع بازی شما باید از میان چند شخصیت موجود یکی را به دلخواه انتخاب کنید و سپس با آن وارد محیط بازی بشوید و در خیابان های شلوغ از میان اتومبیل ها و دیگر موانعی که برای جلوگیری از حرکت شما قرار داده شده است عبور کنید و به سلامت به خط پایان بازی برسید البته باید توجه داشته باشید که در مسیر شما سکه هایی قرار داده شده که شما نیز باید تا حد امکان آن ها را بدست بیاورید و با این کار امتیازتان را برای راه یابی به مراحل بالاتر افزایش بدهید این بازی دارای حجم بسیار پایی بوده و در ضمن از گرافیک منااسب و کاملا سه بعدی نیز بهره می برد لازم به ذکر است که بازی زیبا و هیجان انگیز SKY SKATES 3D قابلت اجرا بر روی تمامی تبلت ها و گوشی های تلفن همراه مجهز به سیستم عامل اندروید را نیز دارا می باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فوتبال سرگرم کننده و جالب Stickman Soccer 1.6

 دانلود بازی فوتبال اندروید

بازی فوتبال اندروید

 آیا برای دانلود بازی سرگرم کننده و جالب آماده هستید؟ نظرتان در مورد بازی فوتبال به حالتی بسیار جالب چیست؟ با ما در معرفی Stickman Soccer همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

تجربه ای سرگرم کننده در سری بازی های فوتبال با گیم پلی جدید و بسیار خاص ، فضای شگفت آور و انیمیشن های جالب ، کنترل هایی ساده و حرکاتی جالب و گاهاً خنده دار ! بازی کاملاً در سبک بازی های ورزشی فوتبال دنبال می شود ، اما تفاوت عمده ی آن در بازیکنان و فضای جالب این بازی خلاصه می شود. بازی های فصلی را در استادیوم هایی شگفت انگیز دنبال کنید ، گویی که در حال کنترل یک بازی در سبک مسابقات خیابانی هستید. شما می توانید در ابتدای بازی تعریف کنید که آیا کنترل کامل بازیکنان را خودتان به دست بگیرید یا تعدادی از حرکات آنان به طور خودکار انجام گیرند. حالت های بازی در 11 مقال 11 و 4 مقابل 4 بازیکن خلاصه می شود ، یک فصل کامل برای آغاز رقابتی سخت با سایر تیم ها ، سطوح آسان ، متوسط و سخت ، کنترل های هوشمند و همچنین زمان بندی شده ، 32 تیم مختلف و حالت های دستی و اتوماتیک از مهم ترین ویژگی های این بازی به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مبارزه فضایی Anger of Stick 3 v1.0.1

 دانلود بازی جدید مبارزه در سیاره ها

بازی گرافیکی

 پيش نياز : آندروید 2,1 و بالاتر

آیا می خواهید با یک بازی دوست داشتنی در اندروید خود مدت ها سرگرم شوید و لذت ببرید.این بازی دارای گرافیک بسیار جالب می باشد.

Anger of Stick 3 v1.0.1 ويژگي هاي را دارا ميباشد که تا به حال در موجودي فضایی نديده ايد.اما اين نيرو ها به راحتي به دست شما نيامده اند و باید موجودات فرا زمینی را از بین ببرید! ديدار با دشمنان مختلف در هر سياره و شکست کارفرمايان و حتي قوي تر از شما را از طريق پيشرفت اين کهکشان خطرناک و از روي حيله و تزوير مشاهده خواهيد کرد . بايد با فرمانروايان اين سيارات حيله گر مبارزه کنيد تا زمين را از شر بدي ها در امان نگاه داريد.

دانلود / توضیحات بیشتر