دانلود بازی جذاب دوچرخه سواری بی ام ایکس Touchgrind BMX 1.18

با دانلود یک بازی ورزشی موافق هستید؟این بار بازی دوچرخه سواری  Touchgrind BMX 1.18 را برای اندروید دانلود کنید و تا هیجان دوباره کسب کنید. بازی های ورزشی همیشه می توانند به سادگی نظر کاربران ان دروی را به خود جلب کنند. ورزش دوچرخه سواری نیز یکی از پر طرفدارترین ورزش ها می باشد که هیجان انگیز ترین زمان این ورزش هنگامی است که با استقاده از دوچرخه های بی ام ایکس این ورزش را بصورت حرفه ای انجام بدهید. گه البته برای این کار نیاز به مهارت زیادی می باشد و به همین دلیل در سراسر دنیا مسابقات زیادی با استفاده از این دوچرخه ها صورت می پذیرد که به علت دارا بودن هیجان بسیار زیاد این ورزش طرفدارن بسیار زیادی نیز دارد.

Touchgrind BMX 1.18 بازی دوچرخه سواری اندروید

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

Touchgrind BMX نام یک بازی بسیار جذاب می باشد که همان گونه که از نام آن پیداست بازی براساس دوچرخه سواری حرفه ای می باشد. در این بازی زیبا شما باید با استفاده از دوچرخه بی ام ایکس خود یک هیجان واقعی را تجربه نمایید. در این بازی زیبا یک دوچرخه کاملا حرفه ای در اختیار شما قرار داده خواهد ش که باید با استفاده از آن وارد پیست دوچرخه سوای شده و حرکاتی که از شما خواسته می شود را با دقت بسیار بالا انجام بدهید. نکته قابل توجه در بازی Touchgrind BMX که توانسته نظر کاربران بیشتری را به این بازی جلب کند کنترلر این بازی می باشد در این بازی خبری از فلش ها برای نترل وسیله نقلیه نیست و شما باید با حرکات انگشتان خو بطور مستقیم این دوچرخه را کنترل نمایید و با حرکت دادن قسمت میانی دوچرخه به طرفین حرکات جالب تری را انجام داده و به این ترتیب امتیااز بالا تری را برای خود به ثبت برسانید. شما باید به پشت بام ساختمان های بلند بروید و در آن جا از میان موانع موجود عبور نمایید و همچنین به مناطقی با شب های بسیار زیاد رفته و در آن جا با کنترل صحیح دوچرخه تعادل خود را به درستی حفظ نمایید و به این ترتیب به مراحل بالاتر از این بازی جذاب و پر هیجان راه پیدا نمایید علاوه بر این ها مناطق بسیار زیادی در این بازی وجود دارد که شما باید با استفاده از دوچرخه خود به آن جا رفته و در مسابقات مختلف شرکت نمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی شبیه ساز دوچرخه سواری Mountain Bike Simulator

Mountain Bike Simulator نام یکی از بهترین بازی های شبیه سازی دوچرخه سواری برای اندروید است که می توانید حرکت های تکنیکی دوچرخه سواری را پیاده کنید.همواره پیشرفت های بازی سازی در دنیای سیستم عامل های مربوط به دستگاه های قابل حمل ، استقبال بی نظیری را از سوی کاربران به خود جذب می کند ؛ سری بازی  در سبک شبیه سازی از دسته بازی هایی هستند که سعی دارند یک هدف خاص را در قالب یک بازی در دستگاه آندرویدی شما به تصویر بکشند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در معرفی یک بازی جدید در سبک شبیه سازی با عنوان شبیه سازی دوچرخه سواری در خدمت شما عزیزان هستیم. وسیله نقلیه جادویی شما دقیقاً همینجاست ! یک پلیر عاشق دوچرخه سواری ، می تواند کنترل این بازی محبوب را در دست بگیرد و حرکات نمایشی فوق العاده ای را با آن انجام دهد. در ابتدای این بازی ورزشی ، برای تسلط بیشتر مهارت هایی به شما آموزش داده می شود که باید ضمن توجه به آن ها ، به جمع آوری ستاره ها و امتیازهای بیشتر مشغول باشید. با ما در معرفی تکمیلی این بازی ورزشی دو چرخه سواری همراه شوید.

دانلود بازی دوچرخه سواری

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

سبک بازی در Mountain Bike Simulator بدین صورت است که شما بایست کنترل این دوچرخه را در دست بگیرید و با انجام حرکاتی خاص ، ستاره های بیشتری را دریافت کنید ؛ این کار را باید با دقت و مهرات کامل انجام دهید و تا زمانی که تعادل این دوچرخه برقرار است امتیازهات خود را پیش ببرید. با لمس کردن صفحه نمایش به هنگام کنترل دوچرخه ، می توانید حرکات نمایشی پرش را انجام دهید. با کسب مهارت بیشتر یاد می گیرید که از این حرکت در چه محل هایی بیشتر استفاده کنید تا ضمن جلوگیری از بهم خوردن تعادل ، امتیاز مربوطه را به طور کامل دریافت کنید. BMX Mountain Bike یک بازی بسیار انعطاف پذیر ، بدون وجود محدودیت در انجام حرکات نمایشی و یکی دیگر از سری بازی های شبیه سازی است که هم اکنون به صورت رایگان از ادامه مطلب وب سایت نیو فور آندروید در اختیار شما کاربران عزیز قرار می گیرد.

پیشنهاد 5 ستاره به طرفداران بازی های ورزشی: صفحه ی اختصاصی بازی های ورزشی اندروید (فوتبال,بسکتبال و …)

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سرگرم کننده دوچرخه سواری Stick Stunt Biker 2

 دانلود بازی جذاب و مهیج دوچرخه سواری اندروید

بازی های اندرویدی

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده مدت ها با اندروید خود سرگرم شوید و از گوشی اندرویدی خودتون لذت ببرید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی را با نسخه دوم بازی دوچرخه سواری شیرین آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

بازی بسیار زیبای Stick Stunt Biker 2 نتیجه ی استقبال بی نظیر کاربران از نسخه ی اول این بازی است. Stick Stunt Biker در سال های 2011 و 2012 به عنوان برترین بازی در سبک خود شناخته شد ، این بازی بسیار پرطرفدار با 10 میلیون پلیر در سراسر دنیا ، هم اکنون به صورت رایگان در اختیار شماست ! نواخته شدن موزیک های بسیار جالب در طول این بازی ، هیجان خاصی را در شخص بازی کننده ایجاد می کند ، با پیش بردن بخش های مختلف ، شما می توانید دوچرخه های جدید و پرسرعت و پرقدرت را آزاد کنید تا در مراحل بعدی از آنان استفاده کنید. در این بازی باید از موانع پیش رویتان بگذرید تا بتوانید مراحل را تا انتها پیش ببرید ، از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به 60 مرحله مختلف ، ویژگی 3 ستاره برای هریک از آنان ، در نظر گرفتن حرکات جالب برای دوچرخه و راننده ی آن و… اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی دوچرخه سواری فانتزی Black Bike Race

 دانلود بازی فانتزی دوچرخه سواری رایگان

بازی دوچرخه

 پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر

آیا شما هم می خواهید در محیط یک بازی فانتزی دوچرخه سواری کنید و محیط جذاب آن لذت ببرید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است.

Black Bike Race  يک بازي دوچرخه سواري که در نوع خود بسيار جالب ميباشد عنوان اين بازي دوچرخه سوار سياه نام گذاري شده است. شما وظيفه داريد با دوچرخه ي سیاه بر روي طناب هايي که بسيار دشوار طراحي شده اند حرکت کنيد و از آن ها عبور کنيد . در اين بازي کنترل سرعت و دقت در تعادل نيز لحاظ شده است.

ويژگي هاي بازي Black Bike Race:
گیم پلی بسیار زیبا و جذاب با محیط متفاوت
3 سطح سختی متفاوت.
نقشه هاي متعدد و متفاوت .
مانع هاي مختلف موجود در راه ها.
سطوح بيشتر به زودي!

دانلود / توضیحات بیشتر