دانلود بازی شبیه ساز واقعی کامیون Truck Simulator|اندروید

اگر از علاقه مندان ماشین های سنگین هستید پیشنهاد می کنیم بازی  شبیه ساز واقعی کامیون Truck Simulator را برای اندروید دانلود کنید. رانندگی ماشین های سنگین به عنوان یکی از سرگرم کننده ترین و محبوب ترین انواع رانندگی در بین افراد مختلف شناخته می شود کمتر کسی را می توان یافت که به رانندگی با ماشین های سنگین علاقه نداشته باشد. اما به دلایل مختلف بسیاری از این افراد قادر به انجام رانندگی با این خودروها نمی باشند. اما این بار قصد معرفی بازی برای گوشی های اندرویدی را داریم که توسط آن می توانید در گوشی تان شبیه سازی رانندگی ماشین های سنگین را انجام داده و به عنوان یک راننده پشت ماشین های سنگین نشسته و با آنها رانندگی کنید.Truck Simulator 3D 1.9.3  یکی از زیباترین و سرگرم کننده و اعتیاد آورترین بازی های آندرویدی است که در آن شما به عنوان یک راننده ماشین سنگین، پشت فرمان این ماشین ها خواهید نشست و باید با انها رانندگی کنید. در این بازی اندروید شما 8 ماشین سنگین مختلف دارید که می توانید یکی را به دلخواه انتخاب و با استفاده از آن رانندگی را شروع کنید. سپس در شهر رانندگی خواهید کرد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که نباید با خودروها و موانع داخل شهر برخوردی داشته باشید. هنگامی که رانندگی می کنید اگر خلاف و یا تصادفی نداشته باشید.

Truck Simulator 3D 1.9.3

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

به عنوان بهترین راننده ماشین سنگین انتخاب خواهید شد و می توانید اسم خود را در لیست این بازی ثبت کنید. ماشین های این بازی دارای تمام جزئیات می باشند. به عنوان مثال شما می توانید از نفت کش، یدک کش، هوپر، حمل کننده اسب، یدک کش خانه و … استفاده کنید. این موضوع به شما بستگی خواهد داشت که می خواهید چه کاری انجام دهید یا کدام ماشین را انتخاب کنید. شهرهایی که شما در آن گردش خواهید کرد، شهرهای آمریکا هستند که در طول بازی نیز شاهد نقشه های آمریکا خواهید بود. Truck Simulator 3D در طول شب و روز انجام می شود و شاهد ترافیک در طول روز یا شب خواهید بود. اگر ماشین شما آسیب بسیار زیادی ببینید ممکن است آتش بگیرد. همچنین بازی به گونه ای طراحی شده است که اگر مسافت بسیار زیادی را طی کنید راننده خسته خواهد شد و باید استراحت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جاده های بد با گرافیک خیره کننده! Bad Roads 2

دانلود بازی جاده های بد نسخه دوم اندروید

دانلود بازی جاده های بد Bad Roads 2

یکی از موفقیت های بزرگ اندروید گرافیک بالای بازی های ان است.بازی جاده های بد با گرافیک خیره کننده را برای اندروید دانلود کنید تا سبکی خاص از گرافیک تاریک را مشاهده کنید!اگر از بازدیدکنندگان ثابت و همیشگی وب سایت نیو فور آندروید باشید ، مطمئناً نسخه اولیه از این بازی جالب و دوست داشتنی را دانلود کرده اید ؛ موضوع و روند سری بازی های جاده های بد به گونه ای است که هر یک از کاربران آندروید را به دانلود کردن ترغیب می کند ، اکنون در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با معرفی نسخه دوم ازاین بازی مهیج و دوست داشتنی ؛ به نسخه دوم ماجراجوئی سری بازی های Bad Roads 1.06 خوش آمدید ، با ما همراه باشید !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

مهارت رانندگی خود را در نگارش دوم بازی جاده های بد به نمایش بگذارید ؛ لحظاتی بسیار دوست داتنی و بیشتر خنده دار ، این بار می توانید با تقسیم کردن نمایشگر دستگاه های خود ، با دوستانتان به صورت دو نفره این رانندگی جالب را تجربه کنید. Ted مجددآً بازگشته است و شما را به جاده هایی بد مسیر همراهی می کند تا قفسه های دارای اردک ها را به نقاط مختلف از جهان نظیر فرانسه ، چین ، ایالات متحده و… ببرید ؛ اما مراقب باشید ! در صورتی که تمامی قفسه ها هنگام رانندگی در این مسیر پر خطر از کامیون پایین بریزند ، مجبور خواهید بود به مسیر ابتدائی بازگردید و برای رکوردی جدید تلاش کنید. بازی جدید Bad Roads 2 با گرافیک بالا برای اندروید دارای 5 مسیر و یا محل جدید ، 5 عدد وسیله نقلیه دوست داشتنی و موسیقی پس زمینه ی جالب است که در طول مسیر همراه شما می باشند ؛ کنترل این وسیله نقلیه بسیار ساده است و تنها به هوش و دقت نیاز دارد ، محیط بازی دوستانه و نامحدود است به گونه ای که می تواند تا ساعت ها اوقات بیکاری شما را به خود اختصاص دهد.

به این نوع گرافیک علاقه دارید؟پیشنهاد دیگر ما بازی Stick Stunt Biker 2 است

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی رانندگی در جاده های بد ! – Bad Roads 1.48

 دانلود بازی جذاب و مهیج گرافیکی

دانلود بازی های رانندگی اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود بازی گرافیک بالای رانندگی در جاده های بعد لذت گذران وقت خود را در اندروید تجربه کنید؟آیا برای تست مهارت خود در رانندگی یک مسیر بد و سخت آمادگی دارید؟ یک بازی ساده ، سرگرم کننده و در عین حال اعتیاد آور به نام Bad Roads 1.48 !

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

ملاقاتی کوتاه با Ted  داشته باشید و سریعاً پشت فرمان بنشینید ! در این مسیر سخت و دشوار ، شما باید او را در رانندگی و تحویل بسته های اردک راهنمایی کنید. مشکل اینجاست جاده های پیش روی شما بسیار بدتر از آن هستند که حتی فکرش را بکنید. شما باید با صبر ، تلاش و امتحان کردن شانس ، از تپه ها بالا بروید و سراشیبی ها را طی کرده و از موانع عبور کنید. مراقب قفس های اردک باشید ! اگر به خط پایان برسید و قفس ها را در طول مسیر از دست داده باشید لازم است مرحله را برای ثبت یک رکورد بهتر از باتدا طی کنید. یک چشم انداز گرافیکی بسیار ساده و در عین حال جالب به همراه یک موسیقی هیجان انگیز در طول مسیر شما را همراهی می کند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی شبیه سازی اتوبوس – Bus Simulator 3D 1.5.0

 دانلود بازی زیبای اتوبوس سواری

بهترین بازی های اندروید

 ایا دوست دارید با دانلود بازی جذاب و زیبا Bus Simulator راننده اتوبوس شوید و از شبیه سازی این بازی در اندروید خود لذت ببرید؟

تجربه رانندگی اتوبوس به صورت کاملاً طبیعی ! بله درست متوجه شدید ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، بازی جدیدی را به صورت سه بعدی برایتان آماده کرده ایم که در آن رانندگی اتوبوس برایتان شبیه سازی شده و تجربه ای جدید در رانندگی را کسب خواهید کرد !

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

آیا شما به رانندگی وسایل نقلیه سنگین علاقمند هستید؟ در این بازی شما به یک راننده اتوبوس تبدیل می شود ! گیم پلی چالش برانگیز ، کنترل های دقیق و حساب شده در این بازی ، از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می شوند. شما باید در این بازی بهترین رانندگی اتوبوس را انجام دهید و در صورت تمایل رکوردها و مهارت های خود را به صورت آنلاین با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شبیه سازی رانندگی اتوبوس به صورت 3 بعدی اولین بازی رایگان در آندروید مارکت با این موضوع است. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به فیزیک بسیار طبیعی اتوبوس ها ، سیستم ترافیک اتوبوس ها ، اتوبوس های مختلف ، محل های مختلف برای رانندگی ، آسیب های طبیعی ، اضافه شدن مراحل جدید به صورت مداوم و همچنین کنترل های کامل و مناسب اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر