دانلود بازی زیبای پرورش ماهی در آکواریم اندروید | Fish Live 1.3.7

آیا شما نیز یکی از علاقه مندان به نگه داری از آکواریوم هستید اما به دلایلی قادر به نگهداری از آن در خانه نیستید؟ اصلا نگران نباشید. این بار برایتان بازی Fish Live 1.3.7 را آماده دانلود کرده ایم که قابلیت شبیه سازی یک آکواریوم به صورت مجازی را برای کاربران فراهم خواهد کرد تا به واسطه آن کاربران بتوانند یک آکواریوم مجازی در گوشی شان داشته باند و آن را مدیریت کنند. این بازی دقیقا می تواند یک آکواریوم مجازی را با تمام امکانات لازم برای کاربران شبیه سازی کند تا کاربران لذت مدیریت آکواریوم را تجربه نمایند. در این بازی اندروید خودتان انتخاب خواهید کرد که کدام ماهی ها در آب قرار داشته باشند. شما می توانید ماهی های مختلف خریداری کنید که هرکدام از آنها دارای قابلیت های مختص به خود می باشند و ظاهرشان با یک دیگر تفاوت دارد. قیمت این ماهی ها با هم دیگر فرق دارد!با ما با دانلود این بازی زیبا همراه باشید.

Fish Live 1.3.7 بازی پرورش ماهی

پیش نیاز : اندروید 2.1 و بالاتر

شما می توانید از گل و گیاهان و ابزارهای دیگر برای تزئین کردن آکواریوم خودتان استفاده کنید تا یک آکورایوم زیبا و جذاب ایجاد کنید. قابلیت خریداری وسایل مختلف نظیر غذا نیز قرار دارد که البته برای خرید آن ها نیاز به پول خواهید داشت. شما می توانید این پول را از طریق فروش ماهی ها تامین کنید. باید دقت بسیار زیادی در نگه داری و به خصوص بهداشت آکواریوم خود داشته باشید چرا که ماهی ها بسیار حساس هستند. برخی اوقات پیش می اید که بعضی از ماهی ها مریض می شوند. در این هنگام باید با خریداری کردن داروی متناسب با آن مریضی بتوانید از شیوع آن در بین ماهی های دیگر جلوگیری کرده و همچنین در کناره آن ماهی مریض را نیز درمان کنید تا آن را از دست ندهید.

این بازی دارای گیم پلی فوق العاده اعتیادآور می باشد. پس اگر به دنبال بازی هستید که بتواند ساعات بسیار زیادی شما را سرگرم کند توصیه می کنیم به هیچ وجه Fish Live For Android را از دست نداده و آن را با لینک مستقیم در ادامه دریافت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید فرار پر پیچ و خم | The Maze Runner 1.1.16

با ما همراه باشید با دانلود بازی بسیار زیبای The Maze Runner 1.1.16 برای اندروید.انگار همه چیز از بین رفته و دنیا به طور کل عوض شده است هنگامی که شما از خواب بیدار می شوید با دنیایی عجیب و جدید روبرو می شوید به گونه ای که هیچ نشانه ای از جایی که قبلا در آن زندگی می کرده اید وجود ندارد . تنها راه برای رهایی از این دنیا فرار کردن از آن می باشد و شما باید با بدست آوردن تمرکز خود بهترین و سریع ترین راه را برای نجات از این سرزمین عجیب پیا کنید و جان خود را هر چه سریع تر قبل از این که آن را از دست بدهید نجات داده و به زندگی عادی خود باز گردید .

The Maze Runner 1.1.16 دانلود بازی فرار پر پیچ و خم

پیش نیاز :اندروید 2.3 و بالاتر

اگر دوست دارید که وقت خود را با بازی های ماجراجویانه سپری کنید ما به شما بازی زیبا و هجان انگیز The Maze Runner 1.1.16 را پیشنهاد می کنیم در این بازی شما نقش یک مرد را به عهده دارید که هنگامی که از خواب بیدار می شود خود را در یک مکان عجیب و خطرناک می بیند که تنهاد راه رهایی از آن را در فرار می بیند و شما باید در این راه به او کمک کنید زیرا موانع زیادی یر سر راه او قرار گرفته شده است که باید با دقت از آن ها در کمترن زمان ممکن عبور کرد و همچنین با بکار گیری دقت خود نشانه هایی را که برای پیدا کردن راه خروج برای شما قرار داده شده است را پیدا کنید و به این ترتیب بهترین و ساده ترین راه را برای فرار از این دنیای عجیب پیدا کنید ، تمام چیزی که در بازی The Maze Runner 1.1.16به آن نیاز دارید بکار بستن هوش درکنار سرعت عمل بالا می باشد زیرا برخی اوقات چند مسیر پیش روی شما قرار دارد که شما باد یکی از آن ها را برای عبور انتخاب کنید که شما را به مقصد برساند و همینطور سکه هایی را که سر راهتان قرار داده شده است را تا آنجا که می توانید جمع آوری کرده و با این کار امتیاز خود را برای ادامه بازی و راه پیدا کردن به مراحل بعدی افزایش بدهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی زیبای زندگی لگویی LEGO City My City 1.0.1|اندروید

LEGO® City My City 1.0.1 یکی از بازیهای شرکت بازیسازی معروف LEGO می باشد که برای گوشی های اندرویدی عرضه شده است. این بازی، یک بازی سبک مدیریتی می باشد که در آن شما در نقش یک قهرمان قرار می گیرید. باید بتوانید در این نقش تمام ماموریت هایی که برایتان در نظر گرفته شده است را به عنوان قهرمان شهر انجام دهید و از این چالش ها با موفقیت خارج شوید. کارهایی که شما در این بازی باید انجام دهید بسیار مختلف و متعدد هستند. شما در نقش های مختلفی مانند، آتش نشان باید آتش ها را خاموش کنید و به مردم کنید؛ در نقش پلیس باید به تعقیب دزدها و کلاهبردارها بپردازید و آنها را دستگیر کنید؛ در نقش کارگر باید در فرودگاه ها کار کنید و مسئولیت تحویل گرفتن بارها را به عهده بگیرید. البته این ها تنها برخی از کارهایی است که باید در طول بازی بتوانید آنها را انجام داده و از این چالش ها با موفقیت خارج شوید. شما می توانید به کشتی ها، هواپیماها، گارد ساحلی و … وارد شوید و در نقش خلبان و راننده آنها ماموریت های ختلف را انجام دهید.

LEGO City My City 1.0.1

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

در طول بازی شاهد بازی های کوچک (Mini Game) های دیگری نیز هستید که می توانید برای سرگرم شدن از آنها استفاده کنید. این مینی گیم ها شامل آتش نشانی، پلیس، خلبان و … می باشند. گیم پلی بازی بسیار سرگرم کننده طراحی شده است. همچنین صداگذاری بازی نیز بسیار عالی کار شده است. اما اگر بخواهیم حق را رعایت کنیم؛ باید بگوییم که گرافیک بازی باز هم جای کار دارد و آن گونه که باید بر روی آن کار نشده است. اما به احتمال زیاد در نسخه های بعدی، شاهد گرافیکی بهتر و در نتیجه گیم پلی عالی تر از این بازی باشیم. بازی های مدیریتی داری طرفدارهای بسیار زیادی نیز می باشند. این بازی هم دارای سبک مدیریتی می باشد که شما به عنوان مدیر اصلی آن برگزیده شده اید و باید بتوانید با در نظر گرفتن و مدیریت تمام جوانب آن، آن را با موفقیت پیش ببرید. در ادامه می توانید این بازی را همراه با دیتا با لینک مستقیم دریافت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر