دانلود بازی کارتونی من نفرت انگیز Despicable Me 4.4.1a

 دانلود بازی Despicable Me برگرفته شده از کارتون مشهورش برای اندروید

دانلود بازی های جذاب اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار جذاب و کارتونی برای اندروید سرگرمی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید ؟بازی Despicable Me 4.4.1a را دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یکی از پر فروش ترین های آندروید مارکت در فصل زمستان را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندروید معرفی کنیم. بازی جذاب و پرطرفدار من نفرت انگیز ! برگرفته از انیمیشن دوست داشتنی Despicable Me !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

شخصیت دوست داشتنی و وفادار انیمیشن محبوب من نفرت انگیز ! موجودی زرد رنگ ، با زبان و بیانی عجیب و غریب که در تمامی مأموریت های Gru ، او را یاری میداد. در این بازی شما در نقش یکی از این موجودات زرد رنگ قرار میگیرید و با آن مأموریت هایی خنده دار و سرگرم کننده را را پیش رو خواهید داشت. با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف ، رئیس خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد ، حرکاتی نظیر پرش ، پرواز ، گذر از موانع ، جمع آوری موزها و رقابت با رقبای خود جهت کسب عنوان برترین موجود زرد رنگ در پایان سال ! لحظاتی شیرین و غیرقابل پیش بینی در مأموریت هایی سرگرم کننده و امکانات سفارشی سازی شخصیت محبوب این بازی از مهم ترین امکانات این بازی جذاب به حساب می ایند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اسنایپر Sniper & Killer 3D 1.0.8

 دانلود بازی تفنگی جدید اسنایپر

بازی اسنایپر

اگر از طرفداران بازی های اندروید هستید و می خواهید یک بازی تفنگی جذاب را که در آن نقش تک تیر انداز را بر عهده دارید,تجربه کنید, بازی اسنایپر را دانلود کنید.

Sniper & Killer 3D از محبوب ترين و سرگرم کننده ترين بازي تيرانداز در خفا است، که داراي صفحه نمايش بازي هاي نفيس و پر از شور و شوق است. تيراندازي را متوقف نکنيد ، شما نياز به يک تجزيه و تحليل سریع دارید تا سلاح در دست شما به يک سلاح مرگبار تبديل شود، جنايتکاران وحشتناک اجازه نمي دهد از ديد خود به خوبي استفاده کنيد!

ويژگي های بازی اسنایپر Sniper & Killer 3D :
انواع استقرار و مبارزه:ايستاده تيراندازي، تيراندازي چمباتمه زده، مبارزه براي تغيير کارتريج، جايگزيني سلاح هاي مختلف، خريد کيت پزشکي مکمل HP،عمليات به طور کامل درصفحه نمايش لمسي انجام می گیرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی طناب را ببر Cut the Rope FULL 2.5.7

 دانلود بازی جدید Cut the Rope

بازی طناب را ببر

پيش نياز : آندرويد 4.0  و بالاتر
Cut the Rope را اگر تا به حال در اندروید بازی نکرده اید حتما دانلود کنید و لذت ببرید چرا که کسانی که این بازی را تجربه کرده اند دیگر نمی توانند از این بازی به راحتی دل بکنند!

وقتي براي تلف کردن وجود ندارد!طناب را سریع تر ببرید. بازديد از شش مکان هيجان انگيز از جمله قرون وسطا, رنسانس، کشتي دزدان دريايي، مصر باستان، يونان باستان، و عصر حجر. پس لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرندگان عصبانی دوستان Angry Birds Friends 2.1.0

 دانلود بازی پرندگان عصبانی نسخه دوستان

بازی جدید اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود بازی جدید و جذاب پرندگان خشمگین ورژن دوستان مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز :  اندروید 2.3 و بالاتر

همانگونه که شاهد بودید ، در ماه های گذشته شاهد یکی دیگر از به روز رسانی های عظیم در سری بازی های پرندگان عصبانی بودیم. این بار پرندگان عصبانی نسخه دوستان ، با ویژگی هایی جدید و جذابیت های خاص ، قصد دارد طرفداران خود را مجدداً مدت ها پای دستگاه های خود سرگرم کند. مسابقات جدید با سطوح مختلف ، هر هفته در دستگاه های شما ! بر سر جایزه های طلائی ، نقره ای و برنزی با دوستان خود به رقابت بپردازید ، می توانید دوستان خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به بازی فراخوانی کنید. 4 قدرت جدید و جالب در هر مرحله برای شما ، جوایز روزانه و همگام سازی خودکار با بازی در اکانت فیسبوک !

در نسخه دوستان از بازی پرندگان خشمگین ، شرکت Revio قصد دارد شما و دوستان خود را به بازی فراخوانی کند ، شما می توانید در این بازی هیجان انگیز ، با دوستان خود به رقابت بپردازید. آیا در این رقابت ها برنده جوایز برنزی می شوید یا نقره ای؟ یا شاید هم طلائی ! با اتصال به اینترنت و بازی آنلاین Angry Birds Friends ، دیگر با دوستان خود می توانید اوقات فراغت خود را حتی از راه دور با یکدیگر سپری کنید. در این بازی رایگان می توانید با دوستان فیسبوکی خود به نبرد با خوک ها بپردازید و با کسب جوایز مختلف ، دست آوردهایتان را به رخ دیگران بکشید ! ویژگی آنلاین این بازی این امکان را فراهم می کند که در هر کجای دنیا که باشید ، تورنومنت جاری را از ادامه ی آن انجام دهید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار جابه جایی صورت با بدن در عکس ها

نرم افزار ها و اپلیکیشن های زیادی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده اند که هرکدام از آن ها برای کاری خاص و ویژه طراحی می شوند، برخی از برنامه ها نیز به عنوان سرگرمی تهیه می شوند که این دسته از نرم افزار های اندروید از محبوبیت زیادی هم برخوردار هستند از این دسته برنامه های جالب می توان به  نرم افزار های ترکیب چهره اشاره کرد که یکی از بهترین آن ها Friend Blender – Swap Faces 1.0.3 است. این نرم افزار ابتدا چهره های مورد نظر شما را دریافت کرده و سپس به شکلی که دوست دارید آن ها را با یکدیگر ترکیب و یا جابه جا می کند و به این ترتیب حتما می توانید تصور کنید که نتیجه ی نهایی به چه اندازه وحشتناک خواهد درامد! تصور کنید شما در کنار یک فرد خوش اندام ایستاده اید که چهره یک مرد با سبیل های تاب داده شده را دارد و یا عکس شما در کنار دوستاتان که البته صورت هر دو شخص صورت شماست.

با ما با دانلود برنامه اندروید جابه جایی صورت با بدن در تصاویر همراه باشید تا مدت ها سرگرم شوید و بخندید!

دانلود نرم افزار جابه جایی صورت با بدن

پیش نیاز  نرم افزار جابه جایی صورت با بدن در عکس ها : اندروید 4.0.3 و بالاتر

این نرم افزار برخلاف سایر برنامه های مشابه که تصاویر نهایی آن ها چندان چنگی به دل نمی زنند، بگونه ای طراحی و برنامه نویسی شده است که تصاویر و چهره ها را بگونه ای جابه جا می کند که اگر کسی صاحبان آن ها را نشناسد نمی تواند تشخیص دهد که این تصاویر و چهره ها ساختگی هستند. برای استفاده از نرم افزار جابه جایی صورت با بدن در عکس ها برای اندروید لازم نیست که همان لحظه عکس بگیرید بلکه می توانید از عکس های قدیمی دوستان خود برای انجام این کار جالب استفاده کنید. این نرم افزار اندروید ابزار و وژگی های دیگری نیز دارد که نتیجه نهایی را زیباتر و خنده دار تر می کند که می توانید با نصب نرم افزار تمامی آن ها را امتحان و بررسی کنید، در نهایت نیز می توانید عکس های جدید و عجیب(!) خود را ذخیره و با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی معمایی جذاب Grimma 1.1 برای اندروید

اگر از بازی های موجود خسته شده اید به طوری که حوصله شما را سر می برند و به دنبال یک سبک جدید از ازی می گردید ما به شما پیشنهاد می کنیم که بازی Grimma 1.1 را دانلود کنید و بر روی تلفن همراه خود نصب با استفاده ا این با سبک جدید از بازی ها آشنایی خواهید شد که در آن شما باید با اشاره و کلیک کردن مراحل مختلف بازی را پشت سر بگذارید و برای عبور از هر یک از مراحل بازی هوش خود را بکار ببندید و معماهایی را که برای شما طرح می شود را حل کنید.

بازی معمایی اندروید

پیش نیاز :اندروید 2.2 و بالاتر

امروز یک بازی سرگرم کننده را برای شما آماده کرده ایم که برای انجام آن نیاز است که هوش خودرا بکار بگیر ید در بازی Grimma 1.1 قصه به این صورت است که شاهزاده خانوم بسیار زیبایی به دست یک جادوگر خطرناک به نام گریما در قلعه ای اسیر شده است و در اینجاست که شما باید در نقش یک شوالیه قهرمان وارد داستان بشوید و برای نجات شاهزاده و آ زاد کردن آن به جنگ با جادوگر بروید اما باید بدانید که این قلعه نفرین شده است و هر کس که قصد ورود به آن را داشته باشد با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد و اتفاقات بدی برای او خواهد افتاد. برای عبور کردن از هر مرحله بازی شما باید با استفاده از ابزارهایی که در اختیارتان قرار داده خواهد شد معمای مرحله را حل کنید و به این ترتیب به مرحله بعد از بازی راه پیدا کند تا به این ترتیب بتوانید در انتها شاهزاده را از چنگ گریما نجات بدهید. بازی زیبای Grimma 1.1 دارای گرافیکی بسیار جذاب به همراه گیم پلی متفاوتی می باشد که باعث می شود شما از انجام این بازی حتی برای زمان های طولانی نیز خسته نشوید این بازی همچنین دارای موسیقی متن زیبایی می شود که باعث بالا رفتن حس پویایی در بازی می شود. این بازی زیبا از آن دسته بازی های فکری می باشد که می تواند برای هر فردی مناسب باشد به گونه ای که با انجام آن خواهید توانست که به تقویت هوشتان کمک کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی قهرمان مزرعه برای آندروید Farm Heroes Saga 2.13.9

Farm Heroes Saga 2.13.9 نام بازی است که با دانلود ان برای اندروید می توانید مدتت ها سرگرم شوید.بازی قهرمان مزرعه تجربه ای متفاوت برای شما!با شما هستیم در معرفی یک بازی جدید و اعتیادآور در سبک بازی محبوب Candy Crush Saga ، جالب است بدانید این بازی فوق العاده پرطرفدار نیز از سوی استودیوی طراحی بازی Candy Crush Saga با نام Farm Heroes Saga عرضه شده است. در بازی محبوب قهرمان مزرعه ، سروکار شما با میوه های خوشمزه و رنگی است ، همان شیوه ی دوست داشتنی بازی محبوب کندی کراش را که در آنجا با آب نبات های رنگی سروکار داشتید را در بازی Farm Heroes Saga با میوه در پیش بگیرید. با آغاز بازی و افزایش توانمندی و مهارت در جلوی مشکل Rancid the Raccoon بایستید و از خراب شدن میوه های این مزرعه جلوگیری کنید.

بازی قهرمان مزرعه اندروید

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Farm Heroes Saga 2.1.13.9 یک بازی کاملاً رایگان است که در صورت تمایل می توانید بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای ، تمامی مراحل آن را بازی کنید ، میوه های مختلف را جمع آوری کنید و پیش از آن که مقدار حرکات به پایان برسند برنده مراحل شوید ؛ یک بازی سرگرم کننده و اسان با امکان انجام رقابت های آنلاین و به اشتراک گذرای رکوردها ، دارای جوایز و قدرت های ویژه برای جمع آوری

در طی انجام هزاران مرحله از بازی Farm Heroes Saga ، با میوه ها و سبزیجاتی نظیر توت فرنگی ، پیاز ، هویج و… سر و کار دارید که با کمک متد سنتی بازی Candy Crush Saga ، می توانید قهرمان مزرعه باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سرگرم کننده هدایت لاستیک در جاده GraviTire 3D

دانلود بازی هدایت لاستیک برای اندروید

بازی های هیجان انگیز

با دانلود این بازی برای اندروید می توانید مدت ها لاسیتک بازی کنید و از گذران وقت خود نهایت لذت را ببرید و امتیاز بگرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی جدید در سبک بازی های سرگرم کننده در خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی هستیم. بازی سه بعدی و بسیار زیبای GraviTire 3D از تعدادی تایر و یا لاستیک تشکیل شده است که شما بایست آنان را در طول مسیر هدایت کنید ، اما نکته ی هیجان انگیز اینجاست که جاده های پیش روی شما ، همیشه صاف و هموار نیستند !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

GraviTire 3D 4.4.3 به شما این فرصت را می دهد که در هدایت یک تایر در طول مسیر جاده ای که صاف و هموار نیست خود را به چالش بکشید. زمانی که جاده ی پیش روی شما به صورت سراشیبی تغییر کند ، تایر نیز سرعت بسیار بالاتری را به خود گرفته و کنترل آن مهارت بیشتری را می طلبد. دقیقا در همین جاست که با عنوان بازی رو به رو می شویم ! تغییر حالت جاده ها ، باعث می شود نیروی گرانش بر روی تایر تأثیر بیشتری بگذارند و کنترل آن بسیار سخت تر از پیش گردد ! GraviTire 3D یک بازی مسابقه ای است که تمامی کاربران آندرویدی را به امتحان کردن ترغیب می کند ؛ زیرا رقابت یکی از طبیعت های اساسی انسان است. سوال اینجاست زمانی که صفحه نمایش دستگاه را لمس کنیم چه اتفاقی می افتد؟ باید بگوئیم که در این بازی خبری از حالت ترمزی نیست ! تاچ کردن بر روی نمایشگر یک نیروی گرانش مازاد را بر تایر اعمال می کند ! پس در هدایت تایر تمامی دقت و مهارت خود را به کار ببرید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سرگرم کننده دوچرخه سواری Stick Stunt Biker 2

 دانلود بازی جذاب و مهیج دوچرخه سواری اندروید

بازی های اندرویدی

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده مدت ها با اندروید خود سرگرم شوید و از گوشی اندرویدی خودتون لذت ببرید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی را با نسخه دوم بازی دوچرخه سواری شیرین آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

بازی بسیار زیبای Stick Stunt Biker 2 نتیجه ی استقبال بی نظیر کاربران از نسخه ی اول این بازی است. Stick Stunt Biker در سال های 2011 و 2012 به عنوان برترین بازی در سبک خود شناخته شد ، این بازی بسیار پرطرفدار با 10 میلیون پلیر در سراسر دنیا ، هم اکنون به صورت رایگان در اختیار شماست ! نواخته شدن موزیک های بسیار جالب در طول این بازی ، هیجان خاصی را در شخص بازی کننده ایجاد می کند ، با پیش بردن بخش های مختلف ، شما می توانید دوچرخه های جدید و پرسرعت و پرقدرت را آزاد کنید تا در مراحل بعدی از آنان استفاده کنید. در این بازی باید از موانع پیش رویتان بگذرید تا بتوانید مراحل را تا انتها پیش ببرید ، از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به 60 مرحله مختلف ، ویژگی 3 ستاره برای هریک از آنان ، در نظر گرفتن حرکات جالب برای دوچرخه و راننده ی آن و… اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فکری با چوب های کبریت Puzzles with Matches 1.6.0

 دانلود بازی فکزی و سرگرم کننده

بازی سرگرم کننده اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب مدت ها در اندروید سرگرم شوید و از بازی کردن خود لذت ببرید؟اگر به زمان های قدیم برگردیم ، تعدادی به یاد دارند که یکی از سرگرمی های آن دوران ، بازی با چوب کبریت بوده است. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، این سرگرمی بسیار جالب را به دستگاه های آندرویدی شما خواهیم آورد.

پیش نیاز : آندروید 1.6 و بالاتر

یک بازی کلاسیک در معنای واقعی ! قوانین آن نیز همانند زمان های قدیم ثابت باقی مانده است ، یک شکل خاص بر روی نمایشگر شما ظاهر می شود و تعداد مشخصی از چوب های کبریت در اختیارتان قرار میگیرد ، اکنون باید آن شکل را با همین تعداد چوب کبریت مجدداً بسازید. در مراحل اولیه ممکن است بگوئید بازی ساده ای به نظر می رسد ! اما با پیش بردن مراحل ، سطوحی سخت و گاهاً غیرممکن را نیز شاهد خواهید بود ! بازی با گوب کبریت ها یک بازی فکری و در عین حال بسیار اعتیاد آور است که شما را می تواند در هر ساعتی از شبانه روز درگیر خود کند ، ممکن است در حل یکی از معماها با مشکل مواجه شوید ، پیشنهاد می کنیم ضمن معرفی این بازی به دوستان خود ، در حل این مسئله از آنان نیز کمک بگیرید و ذهن آنان را نیز با این موضوع درگیر کنید. در صورتی که از حل یکی از معماها کاملاً نا امید شدید ، می توانید با مراجعه به صفحه اصلی ، پاسخ آن را مشاهده کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3