دانلود بازی شبیه ساز طبیعی اسلحه اندروید Weaphones Firearms

تا به حال نام بازی Weaphones™ Firearms Sim Vol  شنیده اید؟اگر از علاقه مندان به تیر اندازی با اسلحه هستید این بازی را برای اتدروید دانلود کنید و لذت ببرید.همیشه بازی های شبیه ساز دارای طرفدارن زیادی بوده اند و توانسته اند نظر کاربران را به خود جلب کنند به گونه ای که هر یک از این بازی ها می توانند در یک روز پس از ارائه شدن میلیون ها بار توسط کاربران در سرتاسر جهان دریافت بشوند. و رته بالایی را نیز در رتبه بندی ها به خود اختصاص بدهند. یکی از پر طرفدارترین عنوان بازی های شبیه ساز بازی های شبیه ساز اسلحه می باشند که در آن ها شما می توانید با سلاح های گوناگون آشنا بشوید و مطالب زیادی را در رابطه با آن ها یاد بگیرید.

بازی اندروید Weaphones Firearms

پیشنهاد خاص : صفحه بازی های گرافیکی

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

بازی کم حجم اسنایپر را از دست ندهید

امروز ما برای شما عزیزان بازی زیبای Weaphones™ Firearms Sim Vol را آماده کرده ایم که یک بازی شبیه ساز اسلحه بسیار پر طرفدار می باشد که توانسته در تمامی نسخه های خود نظر کاربران اندروید را به خود جلب نماید. در این بازی زیبا شما کلکسیونی از سلاح های مختلف در عنواع مدل از شکاری گرفته تا جنگی و از سلاح های گرم ساده تا سلاح های تمام اتوماتیک در اختیار خواهید داشت که می توانید از میان آن ها به دلخواه هر کدام را که م خواهید را انتخاب نوایید و با آن کار کند. در بازی Weaphones™ Firearms Sim Vol شما با تمام خصوصیات یک اسلحه از قبیل خشاب گذاری و نحوه شلیک کردن با آن آشنا خواهید شد به گونه ای که واقعا تصور خواهید کرد که یک سلاح گرم در دستان خود دارید. این بازی به حدیطبیعی می باشد که شما می توانید با آن شلیک نمایید و حتی صدای واقعی هر اسلحه را بشنوید به گونه ای که اگر سلاح در دست شما قرار بگیرد به سادگی می توانید با آن کار کنید. در بازی Weaphones™ Firearms Sim Vol برای بالا بردن حس واقع گرایانه از تصاویر فول اچ دی استفاده شده است. همچنین می توانید روی تصویر خروج پوکه را از اسلحه را مشاهده کرده و دود خارج شده از سلاح را نیز ببینید اگر تا کنون از این بازی استفاده نکرده اید پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را دریافت کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید. به هیچ عنوان این بازی زیبا و جالب را که حجم نسبتا مناسبی هم دارد از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی شبیه ساز دوچرخه سواری Mountain Bike Simulator

Mountain Bike Simulator نام یکی از بهترین بازی های شبیه سازی دوچرخه سواری برای اندروید است که می توانید حرکت های تکنیکی دوچرخه سواری را پیاده کنید.همواره پیشرفت های بازی سازی در دنیای سیستم عامل های مربوط به دستگاه های قابل حمل ، استقبال بی نظیری را از سوی کاربران به خود جذب می کند ؛ سری بازی  در سبک شبیه سازی از دسته بازی هایی هستند که سعی دارند یک هدف خاص را در قالب یک بازی در دستگاه آندرویدی شما به تصویر بکشند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در معرفی یک بازی جدید در سبک شبیه سازی با عنوان شبیه سازی دوچرخه سواری در خدمت شما عزیزان هستیم. وسیله نقلیه جادویی شما دقیقاً همینجاست ! یک پلیر عاشق دوچرخه سواری ، می تواند کنترل این بازی محبوب را در دست بگیرد و حرکات نمایشی فوق العاده ای را با آن انجام دهد. در ابتدای این بازی ورزشی ، برای تسلط بیشتر مهارت هایی به شما آموزش داده می شود که باید ضمن توجه به آن ها ، به جمع آوری ستاره ها و امتیازهای بیشتر مشغول باشید. با ما در معرفی تکمیلی این بازی ورزشی دو چرخه سواری همراه شوید.

دانلود بازی دوچرخه سواری

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

سبک بازی در Mountain Bike Simulator بدین صورت است که شما بایست کنترل این دوچرخه را در دست بگیرید و با انجام حرکاتی خاص ، ستاره های بیشتری را دریافت کنید ؛ این کار را باید با دقت و مهرات کامل انجام دهید و تا زمانی که تعادل این دوچرخه برقرار است امتیازهات خود را پیش ببرید. با لمس کردن صفحه نمایش به هنگام کنترل دوچرخه ، می توانید حرکات نمایشی پرش را انجام دهید. با کسب مهارت بیشتر یاد می گیرید که از این حرکت در چه محل هایی بیشتر استفاده کنید تا ضمن جلوگیری از بهم خوردن تعادل ، امتیاز مربوطه را به طور کامل دریافت کنید. BMX Mountain Bike یک بازی بسیار انعطاف پذیر ، بدون وجود محدودیت در انجام حرکات نمایشی و یکی دیگر از سری بازی های شبیه سازی است که هم اکنون به صورت رایگان از ادامه مطلب وب سایت نیو فور آندروید در اختیار شما کاربران عزیز قرار می گیرد.

پیشنهاد 5 ستاره به طرفداران بازی های ورزشی: صفحه ی اختصاصی بازی های ورزشی اندروید (فوتبال,بسکتبال و …)

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی شبیه سازی اتوبوس – Bus Simulator 3D 1.5.0

 دانلود بازی زیبای اتوبوس سواری

بهترین بازی های اندروید

 ایا دوست دارید با دانلود بازی جذاب و زیبا Bus Simulator راننده اتوبوس شوید و از شبیه سازی این بازی در اندروید خود لذت ببرید؟

تجربه رانندگی اتوبوس به صورت کاملاً طبیعی ! بله درست متوجه شدید ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، بازی جدیدی را به صورت سه بعدی برایتان آماده کرده ایم که در آن رانندگی اتوبوس برایتان شبیه سازی شده و تجربه ای جدید در رانندگی را کسب خواهید کرد !

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

آیا شما به رانندگی وسایل نقلیه سنگین علاقمند هستید؟ در این بازی شما به یک راننده اتوبوس تبدیل می شود ! گیم پلی چالش برانگیز ، کنترل های دقیق و حساب شده در این بازی ، از مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می شوند. شما باید در این بازی بهترین رانندگی اتوبوس را انجام دهید و در صورت تمایل رکوردها و مهارت های خود را به صورت آنلاین با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شبیه سازی رانندگی اتوبوس به صورت 3 بعدی اولین بازی رایگان در آندروید مارکت با این موضوع است. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به فیزیک بسیار طبیعی اتوبوس ها ، سیستم ترافیک اتوبوس ها ، اتوبوس های مختلف ، محل های مختلف برای رانندگی ، آسیب های طبیعی ، اضافه شدن مراحل جدید به صورت مداوم و همچنین کنترل های کامل و مناسب اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر