دانلود بازی حرفه ای شکار حیوانات 2017 – DEER HUNTER 2017 4.0.1

 دانلود بازی 2014 اندروید

بازی جدید اندروید

بازی جذاب و مهیجی که برای اندروید آماده ی دانلود کرده ایم از بهترین بازی های موجود در سبک شبیه سازی شکارچی است که DEER HUNTER 2017 نام دارد.

پیش نیاز : آندروید 3.0 و بالاتر

در این بازی جدید و بسیار زیبا ، شما باید از شمال غربی اقیانوس آرام آمریکای شمالی به ساوانا در آفریقای مرکزی سفر کنید و در طی این مسیر به شکار عجیب ترین حیوانات موجود در جهان بپردازید ! با دوستان خود به صورت اینترنتی تیم های شکار را تشکیل دهید و در رقابت های جهانی شکار حیوانات شرکت کنید ، در این بازی جذاب شما در محیط هایی قرار می گیرید که در آنان بیش از 100 گونه مختلف جانوری قرار دارد ، ممکن است در ابتدا با مشاهده نام بازی تصور کنید که با شکار گوزن رو به روز هستید ، اما باید بگوئیم شکار گوزن ابتدای بازی است ، در ادامه ی مراحل حیواناتی نظیر خرس، گرگ، و یوزپلنگ را نیز شکار می کنید ! سلاح های خود را به صورت دلخواه سفارشی سازی کنید و با افزایش قدرت آنان ، حیوانات نیرومندتری را از پای دراورید. با جمع آوری تروفی ها و جوایز ، می توانید با دوستان خود در افتخارات به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی شکار در عصر یخبندان – Carnivores Ice Age 1.5.4

دانلود بازی زیبای شکار در عصر یخبندان

Carnivores Ice Age 1.5.4

آیا به شکار علاقه مند می باشید؟با ما با دانلود این بازی بسیار زیبا که شکار در عصر یخبندان Carnivores Ice Age 1.5.4 برای اندروید همراه باشید و لذت ببرید.

 آیا دوست دارید که با استفاده از یک تفنگ شکاری به جنگل بروید و در آنجا به شکار حیوانات وحشی بروید؟ برای اکثر افراد تیر اندازی با اسلحه دارای جذابیت بسیار زیادی می باشد و به همین علت بازی هایی که در این رابطه طراحی می شود نیز از جذابیت بالایی برخوردار می باشند و قادر هستند که نظر کاربران را به سادگی به خود جلب نمایند. همانطور که می دانید در دنیای واقعی شلیک کردن با استفاده از یک اسلحه به سمت موجودات زنده کار بسیار مشکلی می باشد که در بازی های شبیه ساز تیر اندازی در جنگل شما می توانید آن را بدون هیچ گونه عذاب وجدانی انجام بدهید و از آن لذت ببرید.

پیش نیاز: اندروید 2.3.3 و بالاتر

دانلود / توضیحات بیشتر