دانلود بازی طناب را ببر Cut the Rope FULL 2.5.7

 دانلود بازی جدید Cut the Rope

بازی طناب را ببر

پيش نياز : آندرويد 4.0  و بالاتر
Cut the Rope را اگر تا به حال در اندروید بازی نکرده اید حتما دانلود کنید و لذت ببرید چرا که کسانی که این بازی را تجربه کرده اند دیگر نمی توانند از این بازی به راحتی دل بکنند!

وقتي براي تلف کردن وجود ندارد!طناب را سریع تر ببرید. بازديد از شش مکان هيجان انگيز از جمله قرون وسطا, رنسانس، کشتي دزدان دريايي، مصر باستان، يونان باستان، و عصر حجر. پس لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی محبوب بریدن طناب جدید Cut the Rope 2 1.0.2

 دانلود بازی طناب را ببر ورژن جدید

بازی های جدید اندروید

حتما تا به حال نام بازی طناب را ببر را شنیده اید.این بار نسخه جدید بازی بریدن طناب را برای اندروید خود دانلودکنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دیوایس های آندرویدی را با نسخه جدید یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ آندروید مارکت آشنا کنیم ! اگر از گیمرها و دوست داران بازی های آندروید و یا iOS باشید ، حتما با عنوان Cut The Rope آشنایی دارید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

با توجه به عرضه جدیدترین نسخه از بازی محبوب Cut the Rope ، بر آن شدیم تا کامل ترین نسخه موجود از آن را به شما گیمرهای آندرویدی معرفی کنیم ، همانگونه که می دانید در نسخه اول این بازی ، شاهد حضور کاراکتری دوست داشتنی با نام Om Nom بودیم که در روند بازی ، اقدام به جمع آوری آبنبات ها می کرد. شما در نسخه اولیه این بازی با برش مناسب طناب ها ، آبنبات ها را به Om Nom می رساندید و با پشت سر گذاشتن مراحل ، مهارت خود را در مقادیر امتیازها محک می زدید. اکنون در نسخه دوم این بازی ، چالش هایی جدید و بسیار جذاب اضافه شده اند که در ادامه به شرح آنان می پردازیم ؛ در نسخه دوم این بازی شخصیت ها و گیم پلی جدیدی را شاهد هستیم که مراحل و رویدادهایی جدید را تجربه می کنند ، جمع آوری آبنبات ها هرگز تا این حد جذاب و دوست داشتنی نبوده است ! با پیش رفتن در مراحل مختلف این بازی جوایز و امتیازات خود را افزایش داده و با انجام این بازی به صورت آنلاین ، دوستانتان را به یک رقابت جذاب دعوت کنید. در جریان یک اتفاق غیر منتظره ، Om Nom جعبه ی خود را شکسته و وارد جنگلی می شود که تمامی وقایع و جذابیت های این بازی را در آن تجربه خواهید کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی طناب را ببر ورژن 2014 Cut the Rope HD 2.3.4

 دانلود بازی طناب را ببر اندروید

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب طناب را ببر مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و به استقبال سال 2014 بروید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

نسخه HD از بازی طناب را ببر یک بازی رایگان و حرفه ای با بالاترین گرافیک ممکن و سازگاری با تمامی دستگاه های آندرویدی است ، این بازی فوق العاده زیبا و پر طرفار ، تا کنون بیش از 400 میلیون مرتبه از سرتاسر جهان دانلود شده و هم اکنون با تعداد مراحل 375 در پیش روی شماست. یک پکیج جدید رسیده است ، هیولای موجود در آن تنها یک درخواست از شما دارد ! سکه ! سکه ها را به اون برسانید ، اما روند بازی به این سادگی ها نیست ! شما باید با بریدن طناب ها ، سکه های آویزان به آنان را به دهان این هیولا برسانید ، در مراحل اولیه ، ضمن آشنایی شما با روند بازی به آرامی سطوح سخت تر را تجربه خواهید کرد ، علاوه بر دریفات سکه ها ، به اشیای مخفی در این بازی دسترسی پیدا کرده و جوایز مختلف را نیز از آنِ خود کنید. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به 15 جعبه و 375 مرحله مختلف ، گیم پلی نوآورانه ، شخصیت های دوست داشتنی ، گرافیک خیره کننده ، قدرت ها و به روز رسانی های جدید اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر