بازی پازل بانمک و فانتزی بهترین دیو-دانلود Best Fiends 3.2.0

Best Fiends

Best Fiends یک بازی پازل فانتزی بانمک است که برخلاف سایر بازی های پازل که هیچ داستانی ندارند، این محصول شرکت Seriously Digital Entertainment دارای یک داستان فوق العاده زیباست؛ داستان این بازی اندروید از این قرار است که یک سری موجودات کوچک و بانمک برروی یک سیاره زندگی می کنند اما این سیاره ناگهان به کوهی به نام بوم برخورد می کنند و این موجودات از سرزمینشان دور می شوند و اما کاری که شما باید انجام دهید این است که در هر مرحله از بازی، این موجودات شیرین را به دوستانشان نزدیک و نزدیک تر کنید تا در نهایت به سرزمینشان برسند. شیوه ی انجام بازی بسیار شبیه سایر بازی های پازل دیگر است به این شکل که شما باید با در کنار هم قرار دادن اجسام هم رنگ آن ها را منفجر کنید که البته در ازای این کار راه خودر را برای رسیدن به مرحل های بعدی باز خواهید کرد، توجه داشته باشید که هرچه تعداد اجسامی که در کنار هم می چینید بیشتر باشند امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد اما حداقل باید 3 شی هم رنگ را بگونه ای که یا بصورت افقی و یا عمودی در کنار هم باشند قرار دهید.

Best Fiends 3.2.0 علاوه بر گرافیک خیره کننده خود دارای صداگذاری معرکه ای نیز هست و با هربار لمس صفحه نمایش یک صدای جالب را ایجاد می کند. فرصت را از دست ندهید و همین حالا نسخه مود شده یا همان پول بی نهایت را همراه با دیتای کامل و آفلاین این بازی را دانلود کنید و به کشف راز های پیچیده Minutia را کشف کنید و ساعت های خوشی را برای خود رقم بزنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی 2015 مسابقات رالی کارتونی Car Toon Town

بازی اندروید رالی کارتونی

اگر طرفداران دانلود بازی های ساده اندرویدی هستید پس Car Toon Town را هم به لیست بازی های نصبی خود اضافه کنید چون مطمئنا این بازی اندروید می تواند خواسته های شما را براورده کند. در این بازی 2015 شما باید ماشین مورد نظر خود را از میان چندین ماشین متفاوت و مختلفی که وجود دارد انتخاب کنید و سپس وارد یک رقابت فوق العاده جالب و البته حرفه ای شوید. این بازی کارتونی در خیابان های شهر جریان دارد که همین موضوع هم می تواند دردسر ساز باشد و همین می تواند به زیباتر شدن بازی کمک کند، تصور کنید که باید در خیابان های شهر با سرعت تمام برانید و از موانعی که ممکن است ناگهانی در روبروی شما پدید آیند به بهترین شکل ممکن عبور کنید. در این بازی ساده شما با یک گیم پلی جدید روبرو خواهید شد که می تواند یک تجربه جذاب و بیاد ماندنی باشد چون با اینکه این بازی از گرافیک بالایی برخوردار نیست اما درطول بازی می تواند شهص را به خود جذب کند.این بازی جدید را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

حتما ببینید: بازی ماشین جنگی

بازی زیبای مسابقات فرمول 1 را هم به شما پیشنهاد می کنیم

همانطور که در نام بازی 2015 ذکر شده است بازی به شکل کارتونی ساخته شده است و Car Toon Town دارای سبک فانتزی است اما ماشین های موجود در آن از نسخه های اصلی کپی برداری شده اند و بطور کلی در حدود چهارده ماشین کارتونی در آن وجود دارد از جمله لامبورگینی، شورولت و بوگاتی ویرون و … که همگی آن ها مشابه نسخه اصلی ساخته شده اند و تنها کاری که شما می توانید انجام دهید این است که رنگ ماشین ها را تغییر دهید، البته لازم به ذکر است که تمامی رنگ ها و همچنین برخی از ماشین ها در ابتدا آزاد نیستند و برای استفاده از آن ها باید امتیاز و سکه های بیشتری را جمع آوری کنید تا توان خریدتان افزایش پیدا کند. این بازی کم حجم و جالب به تمام کسانی که دوست دارند اوقات فراغت خود را به بهترین شکل بگذارنند پیشنهاد می شود چون وقتی بازی شروع می شود به اندازه ای جالب جریان پیدا می کند که گذشت زمان را احساس نخواهید کرد درضمن Car Toon Town با تمامی اندازه های صفحه نمایش گوشی های موبایل و تبلت ها سازگاری کامل دارد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی Leo’s Fortune ورژن جدید با دیتا کامل اندروید و گرافیک HD

|دانلود بازی Leo’s Fortune با دیتا کامل-بازی فوق العاده محبوب و دوست داشتنی برای اندروید|

|کسب امتیاز 5 ستاره از 5 ستاره در گوگل پلی|

همانطور که خبر دارید سعی ما بر این است که بازی ها و برنامه هایی را که معرفی کنیم که در سبک و نوع خود بی نظیر هستند، امروز هم قصد داریم بازی Leo’s Fortune را معرفی کنیم که یکی از محبوب ترین های اندرویدی در سراسر جهان محسوب می شود. در این بازی که دارای گرافیکی فانتزی و محیطی ساده است باید به Leo کمک کنید تا بتواند طلاهایش را که دزدیده شده اند را پیدا کند. لئو یک موجود کوچیک، پشمالو و بانمک است که دست و پا هم ندارد و مثل یک توپ کوچیک به اطراف حرکت می کند، و به کمک شما از موانع مختلفی که در سر راهش پیدا می شوند می گذرد. موضوعی که در مورد این بازی حائز اهمیت است، گرافیک HD آن است که واقعا چشم ها را به خود خیره می کنید در ضمن محیطی هایی که ورژن جدید و ورژن های قبلی بازی Leo’s Fortune در آن انجام می شود بسیار متنوع هستن از غار های تاریک و کارخانه جات گرفته تا خیابان های شهر که همین محیط های مختلف بازی را از حالت یکنواختی خارج می کنند.

دانلود بازی Leo’s Fortune

حتما از بازی تکه تکه کردن میوه ها هم دیدن فرمایید

پیش نیاز : اندروید 4.0.3 و بالاتر

صفحه اختصاصی بهترین های اندروید را از دست ندهید

همانطور که گفته شد داستان Leo’s Fortune حول یافتن طلا های دزیده شده شخصت اول آن است، خوشبختانه شخصی که طلا های او را دزیده سرنخ هایی را از خود بجای گذاشته، ردی از سکه ها برروی زمین جا مانده و باید با جمع کردن تدریجی آن ها در نهایت به کل طلا ها دست پیدا کنید. در کل بازی دارای داستان و مراحل کامل و پیچیده ای نیست اما شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چجوری این بازی توانسته است به چنین محبوبیتی دست پیدا کند؟ جواب واضح است، گرافیک این بازی بسیار چشم گیر است درضمن گیم پلی آن هم به نوبه خود بسیار جذاب و دیدنی است اما مهم تر از همه این ها شخصیت اصلی بازیست که بسیار بانمک است حتی تصویرش برروی برخی از لوازم تحریر نقش بسته است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فانتزی و زیبای کوردی Cordy 2 | مود شده

دوست دارید یکی از محبوب ترین بازی های اندروید را دانلود کنید؟Cordy یکی از پرطرفدارترین بازی ها در آمریکا و اروپا است!همیشه بازی هایی که دارای گیم پلی ساده می باشند می توانند رتبه های بالایی را در رده بندی ها به خود اختصاص بدهند. بازی که ما امروز برای شما در نظر گرفته ایم نیز یکی از این دسته بازی های پر طرفدار می باشد. بازی زیبای cordy که توانسته جز ده بازی برتر دنیا قرار بگیرد و همچنین در گوگل پلی نیز رتبه اول را به خود اختصاص بدهد. این بازی زیبا توانسته در کشور هایی همچون ایالات متحده ،اسپانیا ،آلمان ،فرانسه ،چین و کانادا بیشترین کاربر را به خود اختصاص بدهد و رتبه بالایی را کسب نماید. این بازی زیبا در گوگل پلی بیش از پنج میلیون بار دانلود شده است که این یک رکورد بسیار خوب می باشد.

دانلود بازی فانتزی و زیبای کوردی Cordy 2

بسیاری از کاربران سایت نیو فور اندروید بازی باب اسفنجی 2015 را دانلود می کنند، چرا شما آن را تجربه نمی کنید

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

بازی نجات خانه از دست کنه ها را از دست ندهید

اگر به یک بازی متفاوت نیاز دارید و میخواهید از انجام یک بازی متفاوت روی تلفن همراه خود لذت ببرید و زمان زیادی را برای انجام یک بازی خاص بگذارد ما به شما عزیزان بازی زیبای cordy را پیشنهاد می کنیم، بازی که هرگز از انجام دادن آن خسته نخواهید شد. در این بازی شما باید به یک ربات کوچک در انجام سفر های فضایی که در پیش رو دارد کمک کنید. او به سیاره های مختلف سفر می کند و در آنجا به جستجو می پرداز و تا آن جا که می تواند وسایلی را که به آن ها نیاز دارد را جمع آوری می کند. در این مسیر موانع زیادی بر سر راهتان قرار گرفته شده است که باید با استفاده از هوش خود آن ها را پشت سر بگذارید و همچنین باید پازل های گوناگونی که برای پیش روی در مراحل بازی پیش روی شما قرار داده است را حل نمایید. بازی کوردی در کل دارای حالت شناور و بسیار اعتیاد آوری می باشد که می تواند شما را برای ساعت ها به خود مشغول کند. می توان گفت که از عوامل محبوبیت این بازی دارا بودن گرافیک بسیار بالا و سه بعدی آن و همچنین گیم پلی بسیار ساده بازی کوردی می باشد به گونه ای که با ک ار انجام دادن بازی زیبای کوردی کاملا با طریقه انجام دادن آن آشنا خواهید شد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فانتزی 2015 The Boxtrolls 1.3.5 برای اندروید

با دانلود یک بازی جذاب و مهیج برای اندروید موافق هستید؟بازی فانتزی 2015 The Boxtrolls 1.3.5 را برای اندروید کنید و لذت ببرید.همیشه بازی های فانتزی دارای طرفداران خاص خود می باشند این بازی اکثرا دارای داستان های جدید با گیم پلی های متفاوت می باشند به گونه ای که شما با انجام آن ها احساس خستگی و تکراری بودن بازی را نخواهید کرد و به این ترتیب اگر از بازی هایی که شبیه هم می باشند خسته شده اید می توانید لذت دوچندانی را از انجام این گونه بازی ها ببرید. امروز نیز ما برای شما بازی زیبا با گرافیکی فانتزی گیم پلی بسیار متفاوت با بازی هایی که تا کنون انجام داده اید آماده کرده ام که با نصب آن بر روی تلفن همراه خود می توانید در اوقات فذاغت از انجام آن نهایت لذت را ببرید.

بازی فانتزی 2015 The Boxtrolls 1.3.5

اگر از این بازی خوشتان آمده از صفحه بازی های فانتزی نیز دیدن کنید

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

با ما همراه باشید : بازی جنگ با منجنیق

بازی زیبای The Boxtrolls که در آن شما به دنیای غول های جعبه ای خواهید رفت و در آن جا باید به آن ها کمک کنید تا دوستانشان را نجات بدهند. زیرا دوستان آن ها توسط گروهی به نام کلاه قرمز ها به اسارت گرفته شده اند و در ندان نگه داری می کنند. به همین علت شما باید کنترل سه تن از این غول های جعبه ای را به دست بگیرید و با گذر از خیابان های مختلف به دنبال دوستان خود بگردید شما باید برای پیدا کردن مسیر خود از افراد مختلف پرس و جو کنید البته باید در این کار بسیار احتیاط نمایید زیرا افراد زیادی وجود دارند که قصد از بین بردن شما را دارند و شما نیز باید به محض روبرو شدن با آن ها با سرعت هر چه تمام تر فرار نمایید. شما باید به هر قیمتی که شده به مسیر خود ادامه بدهید و در این راه هر مانعی که بر سر راهتان قرار گرفته شده است را از بین ببرید و یا از آن مانع به نحوی عبور کنید. بازی فانتزی The Boxtrolls بر اساس انیمیشن جذابی با همین نام که در سال 2014 روانه بازار شده است طراحی و ساخته شده است که همین امر موجب محبوبیت این بازی بسیار جذاب در بین کاربران شده است و ما نیز به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال یک بازی سالم برای پر کردن اوقات فراغت خود می گردید بازی The Boxtrolls را به هیچ عنوان از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جالب فرار از تیغه برای اندروید Blade Evader 1.0

با دانلود یک بازی جذاب و جالب برای اندروید موفق هستید؟پیشنهاد ما بازی  فرار از تیغه برای اندروید است. Blade Evader 1.0 نام یک بازی بسیار جذاب می باشد که توانسته در مدت زمان کوتاهی بعد از عرضه در گوگل پلی نظر کاربران اندرویدی را به خود جلب کند بازی فرار از تیغه برای اندروید بگونه بوده که توانسته از ۵ امتیاز 4.5 را به اختصاص بدهد. اگر شما هم از آن دسته افرادی می باشید که به بازی های فانتزی علاقه مند هستید و دوست دارید که اوقات فراغت خود را با این گونه بازی های سرگرم کننده و کارتونی پر کنید ما به شما بازی جذاب و متفاوت Blade Evader را پیشنهاد می نماییم که با استفاده از آن می توانید از دست بازی های تکراری و خسته کننده که تاکنون برای این سیستم عامل طراحی شده است خلاصی یابید.با ما با دانلود این بازی همراه باشید.

Blade Evader 1.0

پیش نیاز: اندروید 2.3 و بالاتر

در بازی اندروید جذاب Blade Evader شما باید به یک پرنده کوچک قرمز رنگ کمک کنید تا بتواند پرواز کند و به مقصد مورد نظر خود برسد البته این کار به همین سادگی ها نیز نمی باشد زیرا او برای رسیدن به مقصد خود یک مسیر مرگبار پیش روی دارد و بباید از میان موانع متعددی عبور کند. تیغه های برنده ای که در حال چرخش هستند سر راهتان در بالا و پایین قرار گرفته اند که شما باید با پروازی حرفه ای از لابه لای آن ها عبور کنید و بسیار مراقب باشید تا حتی پرتان نیز به آن نزدیک نشود زیرا این تیغه های فوق العاده تیز قادراند که این پرنده کوچک را به سادگی قطعه قطعه کنند. بازی Blade Evader همانطور که تصاویر مشاهده می نمایید از گرافیکی بسیار خوب بهره می برد و با دارا بودن گیم پلی بسیار بسیار ساده و جذاب می تواند شما را به سادگی مجذوب خود سازدبه گونه ای که با یک بار انجام آن برای این موضوع را به طور کامل متوجه خواهید شد. در این بازی شما می توانید با پیش روی هر چه بیشتری امتیاز بالاتری را کسب کرده و به این ترتیب یک رکود تازه برای خودتان به ثبت برسانید. بازی Blade Evader فضای بسیار کمی را از حافظه تلفن همراه و یا تبلت شما مشغول خواهد کرد و به این ترتیب شما قادر هستید که آن را تقریبا بر ر وی تمامی دستگاه های اندرویدی نصب کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فانتزی کلاسیک با منجنیق | Catapult King 1.4.7

دانلود بازی فانتزی بسیار زیبا برای اندروید با لینک مستقیم

Catapult King 1.4.7

با ما با دانلود بازی بسیار جذاب Catapult King 1.4.7 همراه باشید تا با جنگ کلاسیک را در گوشی های اندروید تجربه کنید و لذت ببرید.

آیا از بازی های تکراری خسته شده اید و به دنبال یک بازی فانتزی برای سرگرم کردن خود و پر کردن اوقات فراغتتان می گردید. اگر این چنین می باشد ما به شما استفاده از بازی هایی را توصیه می کنیم که دارای تم کارتونی می باشند. این نوع بازی های کارتونی اکثر دارای جذابیت بالایی می باشند به گونه ای که حتی اگر کاربر آن را برای ساعت های متمادی نیز انجام بدهد از آن خسته نخواهد شد یکی از بهترین بازی های فانتزی و کلاسیک را ما امروز برای شما آماده کرده ایم نام این بازی جذاب Catapult King می باشد که توسط استدیو بازی سازی مشهور CHILLINGO طراحی و ساخته شده است.

پیش نیاز: اندروید 2.3.3 و بالاتر

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی زیبای فاینال فانتزی اندروید | FINAL FANTASY VI 2.0.0

FINAL FANTASY VI 2.0.0 بازی سرگرم کننده و جذاب ویژه گوشی های اندروید می باشد. این بازی سری دیگر از بازی معروف FINAL FANTASY می باشد که توانسته است طرفداران بسیار زیادی به دست بیاورد و به محبوبیت بسیار زیادی نیز برسد. بازی دارای سبک جنگی می باشد که در آن شما به عنوان قهرمان بازی باید با افرادی مختلف به مبارزه برخاسته و بتوانید آنها را شکست دهید. این بازی اندروید می تواند شما را در نقش یک قهرمان قرار دهد که باید در مکان های مختلف به جنگ و مبارزه پرداخته تا دشمن ها را نابود کنید. دشمن های شما نیروهای تاریکی هستند. نیروهای شیطان که همگی از جهانی دیگر امده اند و قصد دارند دنیای شما را نابود کنند تا دنیایی جدید ایجاد کنند. این قصد نابودی حتی شما را نیز خواهند داشت و می خواهند که شما را نابود کنند. اما شما نیز نباید بیکار بنشینید و دست روی دست بگذارید!

بازی اندروید FINAL FANTASY VI 2.0.0

پیش نیاز : اندروید 3.2 و بالاتر

شما در نقش قهرمان های مختلفی بازی را انجام خواهید داد و باید بتوانید بازی را پیش ببرید تا از دست نیروهای شیطانی قادر به فرار کردن باشید. این کار چندان هم ساده نیست چرا که نیروهای شیطان بسیار قدرتمند هستند. در طول بازی می توانید قدرت های خودتان را ارتقاء دهید و با قدرت بیشتری با نیروی های دشمن مبارزه کنید. مبارزه هایی که انجام خواهید داد در مکان های مختلف و متعددی انجام خواهد شد که باعث افزایش هیجان بازی می شود و می توانید محیط هایی بسیار جذاب و هیجان انگیز را مشاهده و تجربه کنید. بازی FINAL FANTASY دارای گرافیکی اچ دی و همچنین صدا گذاری بسیار عالی می باشد که توصیه می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید. در ادامه می توانید این بازی را با لینک مستقیم دریافت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی همسایه جهنمی برای اندروید Revenge Neighbours

برای اولین بار در بین سایت های ایرانی دانلود بازی همسایه جهنمی

بازی همسایه جهنمی ( Revenge Neighbours from Hell 1.0 ) یکی از زیباترین و سرگرم کننده ترین بازی ها می باشد که مدت زیادی از عرضه نسخه اول آن می گذرد و تا کنون نیز چندین نسخه مختلف از آن منتشر شده است. به طور حتم اگر این بازی چنین محبوبیتی نمی داشت، هیچ گاه شاهد عرضه نسخه های جدیدتر آن نبودیم. بازی همسایه جهنمی یک بازی تفننی بسیار سرگرم کننده است که در ان شما باید بتوانید به هر روشی که شده است همسایه تان را اذیت کنید. این بازی که به صورت مرحله ای می باشد، در هر مرحله راه و روش جدیدی در اختیارتان برای اذیت کردن همسایه تان، قرار خواهد داد. روش هایی که تمام آنها در داخل یک خانه انجام می شود اما هر بار مسیر عبور و همچنین ابزارهایی که باید با استفاده از آن همسایه تان را اذیت کنید، عوض خواهد شد. شما این کارها را به صورت کلی در یک خانه انجام خواهید داد که شامل چند اتاق، یک حمام، دستشویی، اتاق پذیرایی و آشپزخانه می باشد. البته هیچگاه فکر نکنید که به دلیل یک نواخت بودن محیط بازی از آن خسته خواهید شد و محیط ان برایتان یک نواخت خواهد شد؛ چرا که هیجان بازی آن قدر بالا است که هیچ گاه از آن خسته نخواهید شد و سعی در ادامه دادن آن خواهید داشت.

بازی همسایه جهنمی

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

بازی به گونه ای معما شکل، طراحی شده است که در هر مرحله شما باید بتوانید معمای آن مرحله را برای رد کردنش بیابید. این کار شاید در ابتدای کار کمی دشوار باشد اما بعد از این که چند مرحله را رد کنید با ابزارهایی که دارید، در خواهید یافت که باید چکاری انجام دهید. تنها مسئله ای که حتما باید به آن توجه داشته باشید، این است که مراقب باشید صاحب خانه به هیچ وجه شما را مشاهده نکند مگر به دست او کتک خواهید خورد و باید آن مرحله را دوباره از ابتدا شروع کنید. بعد از این که ماموریت خود را با موفقیت انجام دادید باید در محلی مخفی شوید تا وقتی که مرد صاحب خانه به محل خرابکاری برود و خرابکاری شما را ببیند. هنگامی که بتوانید مرد صاحب خانه را عصبانی کنید، می توانید آن مرحله را رد کرده و به مراحل بالاتر پا بگذارید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی Angry Birds Stella 1.0.0 با گرافیک فانتزی خاص

|دانلود بازی پرندگان خشمگین نسخه Angry Birds Stella 1.0.0 برای اندروید|

احتمالا شما نیز با بازی زیبا و جذاب پرندگان خشمگین آشنایی دارید اکنون ما برای شما نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds Stella 1.0.0 را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی اوقات فراغت خود را پر کنید ،در نسخه Stella از بازی زیبای پرندگان خشمگین شما باید مانند نسخه های پیشین این بازی با پرندگان مهاجم مبارزه کرده و آن ها را از بین برده و در مراحل بازی پیش رفت کنید و به مناطق گوناگون سفر کرده و با این دشمنان همیشه گیتان مبارزه کنید. در بازی زیبای Angry Birds Stella شما باید مانند دیگر نسخه های بازی پندگان خشمگین به نشانه گیری دقیق و همچنین تخمین درست فاصله نشانه هایی که برای شما در نظر گرفته شده است را از بین برده و با این کار امتیاز بدست بیاورید البته همانطور که اکثر شما مطلع هستید هر چقدر که برای از بین بردن اهداف خود از شلیک های کمتری استفاده کنید امتیاز بیشتری را به دست خواهید آورد و به این ترتیب ستاره های بیشتری در هر مرحله خواهید داشت.

Angry Birds Stella 1.0.0

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

 این بازی زیبا شامل 120 مرحله گوناگون در مناطق مختلف می باشد که هر یک از این مراحل می تواند شما را برای مدت طولانی به خود مشغول نماید این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و خیره کننده و البته کاملا سه بعدی بوده و در ضمن از حجم نسبتا پایینی برخوردار می باشد. در این بازی زیبا شما باید تنها با اشاره انگشت خود بر روی صفحه نمایش پرندگان را که بر روی تیر و کمان سوار هستند به سمت هدف پرتاب نمایید شما می توانید بر روی پرنده ای که شلیک می کنید ضربه ای وارد نمایید آن زمان خواهید دید که اتفاق جالبی خواهد افتاد و قدرت پرنده شما چندین برابر خواهد شد، پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را دانلود نمایید تا متوجه بشوید که چه اندازه این نسخه از بازی زیبا و البته اعتیاد آور می باشد این بازی به علت دارا بودن گرافیکی فانتزی و گیم پلی بسیار ساده می تواند شما را به سادگی برای ساعت ها به خود مشغول نماید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2