دانلود بازی معبد Temple Run 2 v1.20

 دانلود بازی نسخه جدید بازی اندروید معبد
بازی اندروید Temple Run 2

پيش نياز : آندرويد 2.3 و بالاتر
Temple Run 2 یکی دیگر از بازی های محبوب ویژه ی سیستم عامل آندروید میباشد. در این بازی با موانع مختلفی روبه رو میشوید که با نسخه ی 1 بازی بسیار متفاوت است . شما در مسیر بازی باید با استفاده با وسایل دم دست خودتان موانع را از بین ببرید و به معبد برسید.این بازی تمام شدنی نمی باشد در واقع مرحله ای نیست شما هر چه بیشتر به جلو پیش بروید و امتیازاتی را در طول مسیر کسب کنید بهتر می توانید موانع را از پیش روی بردارید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گرافیکی تنیس روی میز لمسی Table Tennis Touch 1.1

بازی اندروید Table Tennis Touch

از علاقه مندان به ورزش تنیس روی میز(پینگ پنگ) هستید؟من که خیلی علاقه دارم.پیشنهاد می کنیم بازی Table Tennis Touch 1.1 را برای اندروید دانلود کنید.

بازهم مثل همیشه قصد داریم تا یکی از محبوب ترین بازی های اندروید را به شما معرفی کنیم، این بار یک بازی با سبک ورزشی (تنیس روی میز)، Table Tennis Touch که توانسته است چنان محبوبیتی پیدا کند که باور کردنی نیست، این گیم توانسته است در گوگل پلی امتیاز باورنکردنی 5 از 5 ستاره را به خود اختصاص دهد که حتی خیلی از بازی های محوب و معروف هم نتوانسته اند به گرد پای این بازی برسند. همانطور که از نامش پیداست اگر به تنیس روی میز علاقه مند هستید یا اینکه یک گزینه مناسب برای سرگرم نگهداشتن خود نیاز دارید ما به شما این بازی اندروید را پیشنهاد می کنیم که کاملا آفلاین است و بدون نیاز به اینترنت و تنها با کپی کردن فایل دیتا قابل اجراست، درضمن این بازی در موبایل و تبلت های مختلف بررسی شده است پس مطمئن باشید که با دانلود این بازی و دیتای آن پهنای باند اینترنت خودتان را هدر نداده اید.

در این بازی همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید شما باید لمس کرده صفحه و ضربه زدن به توپ آن هم به شکل های مختلف و متنوع، رباتی که در مقابل شما اسیتاده است را از پای درآورید که البته کار ساده ای نیست چون با پیشرفت کردن در بازی سرعت ضربات بالا رفته و همزمان جت ضربه زدن هم تغییر می کند که همین موضوع می تواند باعث شود تا شما تمرکزتان را از دست بدهید و ست را واگذاز کنید. کیفیت Table Tennis Touch فوق العاده بالاست درضمن محیط 3D که این بازی اندروید از آن بهره می برد می تواند چشمانتان را خیره به خودش خیره کند، در مورد گیم پلی هم می توان گفت به هیچ عنوان با بازی های مشابه همخوانی ندارد و بسیار روان و جذاب است. بازی نه تنها به شکل مسابقه ادامه می یابد بلکه امکان انجام تمرین های آموزشی را هم برایتان فراهم کرده است تا بتوانید بیشتر با نحوه ضربه زدن آشنایی پیدا کنید. برای نصب دیتا، فایل uk.co.yakuto.TableTennisTouch موجود در فایل دیتا را در آدرس Android/obb موجود در حافظه دستگاه خود کپی کنید و بعد از آن براحتی از تنیس روی میز لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کم حجم بسیار زیبای پرش Pyro Jump 1.0.1

 دانلود بازی کم حجم اندروید

Pyro Jump1

 آیا برای یک بازی کم حجم جذاب و سرگرم کننده آمادگی دارید؟ این بازی زیبا را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.یک بازی بسیار جالب با محیطی رنگارنگ و اعتیادآور ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم بازی جدید و بسیار زیبای Pyro Jump را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

پرش Pyro یک بازی جذاب و بسیار زیبا است که در طی 100 مرحله بسیار سرگرم کننده آن ، بایست از چرخ های موجود در محیط بازی به چرخ های دیگر پرش کنید و برای به دست آوردن Princess Paper تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

Pyro نام یک شعله کوچک از آتش است که با عشق به شاهزاده خانم می سوزد و هر روشی برای دست یابی به آرزوی خود امتحان می کند ، Pyro تمامی این تلاش ها را برای اثبات علاقه بسیار فراوان خود به شاهزاده خانم به کار می گیرد ، در هر مرحله لازم است شعله های کوچک آتش را جمع آوری کرده و امتیاز خود را تا سطح بالایی افزایش دهید ، Pyro Jump یک پلت فرم آتشین است که برای گذر از مراحل نیازمند دقت فراوان است ، برای دریافت جوایز و امتیازات بیشتر هر مرحله را بدون انجام خطا پشت سر بگذارید و در کوتاه ترین زمان حالت طلائی گذر از سطوح را به خود اختصاص دهید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی خانه سازی TETRIS Blitz 1.0.0

 دانلود بازی جدید خانه سازی اندروید

بازی اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی گرافیکی زیبا و در محیطی لمسی خانه سازی را تجربه کنید و از این بازی فکری لذت ببرید؟

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
TETRIS Blitz 1.0.0 نام بازي است که در هر وسيله اي مشاهده کرده ايد شما با لمس تلفن همراه خود بايد جعبه هاي همرنگ را روي هم قرار دهيد تا امتياز کسب کنيد. مسابقه شما در تایم های زمانی مختلفی صورت می گیرد که هیجان بازی را دو چندان کرده است! با تمام ويژگي هاي جديد، تصاويري خيره کننده و کنترل ابتکاري، اين پيچ و تاب  پازل در دنيا مشهور است و در تلفن Android خود نيز ميتوانيد اين بازي را داشته باشيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سه بعدی پارک اتوبوس Bus Parking 3D

 دانلود بازی سه بعدی اتوبوس

بازی اتوبوس

 پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

آیا دوست دارید که یک بازی اندروید در موبایل خود و در یک فضای کاملا سه بعدی اتوبوس ها را پارک کنید و از مهارت ها چند لمسی اندروید خود لذت ببرید؟
Bus Parking 3D تا به حال سوار اتوبوس شده ايد؟ اين ماشين مسافر بري سنگين با تمام ويژگي هاي خود داراي کنترل بسيار سخت ميباشد؟ اگر بتوانيد اين ماشين سنگين را به راحتي هدايت کنيد در تمام رانندگي ها و مسابقات پيروز ميشويد . در اين بازي شما نقش راننده اتوبوس را داريد که به تمرين در مکاني براي بهتر ياد گيري رانندگي ميپردازيد تا بتواند جان مسافران را سالم نگه دارد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی زوما لمسی Marble Mania v1.1

 دانلود رایگان بازی در سبک زوما دلوکس برای سیستم عامل اندروید
نجات جهان در بازی Marble Mania v1.1

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Marble Mania v1.1 شخصيت هاي حواس پرت در يک ماموريت ماموريتي براي نجات جهان از هيولا بد در اين بازي هستند. در طي بازي تيله هايي از رنگ هاي مختلف برای هموار کردن يک مسير به سمت يک سوراخ مرکزي است. هنگامي که تيله بيش از اندازه انباشته شده ند هدف تحت فشار قرار ميگيرد و راه باز ميشود، هيولا براي نابود کردن جهان به قدرت نياز دارد که شما بايد مانع از آن شويد. کار شما اين است که آن را با هدايت شخصيت هاي حواس پرت به  سمت تيله ها هيولا را از ادامه راه متوقف کنيد.

این بازی در سبک بازی زوما دلوکس که نسخه کامپیوتر آن از شهرت زیادی برخوردار است ساخته شده است و دارای جذابیت بسیار بالایی است و نیاز به سرعت عمل  بالایی دارد.این بازی را از سایت نیو فور اندروید برای موبایل و تبلت های اندرویدی خودان با لینک مستقیم دانلود کنید و لذت ببرید.

 

ويژگي هاي بازي:
– با بيش از 60 سطح بازي
– کنترل هاي لمسي ساده
– شخصيت هاي منحصر به فرد حواس پرت و گرافيک فوق العاده

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مبارزه ای -جنگی لمسی MONSTER HUNTER Dynamic

دانلود بازی جدید مبارزه ای اندروید 
بازی اندروید MONSTER HUNTER Dynamic Hunting

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
بازي در سبک خداي جنگ و شاهزاده ي ايراني اما در اين بازي فقط غوله ها هستند که رقيب شما مي باشند.
با زدن ضربات چاقو می توانید دشمنان خود را از پای دراورید,این غول ها بسیار قوی میباشند اما قدرت شما نیز از آن ها دست کمی ندارد سلاحی که در دست شما قرار دارد می تواند ضرباتی را وارد کند که غول ها را از پای دراورد اما این کار راحت نیز این شخصیت بازی در حین قوی بودن بسیار فرز و چابک می باشد.یک بازی هیجانی با MONSTER HUNTER Dynamic Hunting  می توانید تجربه کنید. لازم به ذکر است که با حرکات لمسی بهتر میتوانید غول را از پای دراورید زیرا فقط قدرت چالاکی و قدرت بدن شخصیت میتواند شما را در این بازی پیروز نگه دارد.هم اکنون از سایت نیو فور اندروید این بازی را به طور رایگان برای تبلت و موبایل های اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سه بعدی گلف Golf 3D

 دانلود بازی گلف برای اندروید
دانلود بازی Golf 3D

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Golf 3D v1.8.0گلف 3D هيجان انگيز ترين بازي گلف در جهان است. هر کس مي تواند در اين بازی سرگرم کننده و هيجان انگيز لذت یک ورزش سالم را تجربه کند. ساعت ها در آن غرق می شوید و می توان گففت معتاد بازی می شوید. جالب تر از آن این است که سوراخ هایی که شما می خواهید توپ را درون آن جای دهید را خودتان با لمس کردن صفحه مانیتور ایجاد میکنید البته لازم به ذکر میباشد هر چند این فاصله بیشتر باشد امتیازی بیشتری به شما تعلق می گیرد. اما بازی به این گونه میباشد که با کشیدن انگشت خود روی مانیتور ابتدا دوربین را برای ضربه زدن آماده می کنید و برای ضربه زدن بازی را در حالت آماده باش قرار میدهید و یک ضربه بسته به فاصله شما با توپ می زنید و همچنین شیب دستگاه شما میتواند در مسیر حرکت توپ نقش مهمی داشته باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر