دانلود بازی جالب و دوست داشتنی توپ قرمز Red Ball 4 1.0.74

دانلود آخرین ورژن بازی جالب توپ قرمز

|انجام یک بازی در سبکی دوست داشتنی و محبوب|

آیا برای معرفی یک بازی جدید در سبکی دوست داشتنی و ساده آمادگی دارید؟ در بازی توپ قرمز ، شما را به یاد خاطراتی با سری بازی های Bounce خواهیم انداخت ! Bounce نام یک بازی قدیمی در گوشی های ساده ی شرکت نوکیا و یا سونی اریکسون بود ، تلفن های همراهی که تنها قادر بودند تماس برقرار کرده و یا پیامک ارسال کنند ؛ البته برای اوقات بیکاری شما 1 یا 2 بازی ساده نیز تعبیه شده بود ؛ یکی از این بازی های Bounce نام داشت ، بازی جدید و دوست داشتنی Red Ball نسخه ای جذاب تر از بازی Bounce است. هشدار قرمز ! عوامل بد قصد دارند با فشار بر سیاره ، آن را به مکعب مربعی شکل تغییر دهند ! چه کسی می تواند جهان را از این واقعه ترسناک نجات دهد؟ با ما همراه باشید تا شما را با جزئیات دقیق تر این بازی جالب آشنا کنیم.

بازی توپ قرمز اندروید

پیش نیاز بازی توپ قرمز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

Red Ball در این بازی قصد دارد جهان را نجات دهد ! بله همین توپ قرمز رنگ با هدایت شما قادر است که این عمل مهم را به یک واقعیت تبدیل کند. در بازی Red Ball بیش از 45 مرحله مهیج وجود دارند که در هرکدام از آن ها لازم است که شما اعمال مختلفی نظیر حرکت ، پرش و… را در ترکیب با مهارت و دقت بالا در مقابله با عوامل مخرب به کار گیرید تا به هدف اصلی این بازی نزدیک شوید. مسیر صحیح را در میان گذر از هیولاها پیدا کنید و یک به یک مراحل را پیش ببرید. امیدواریم از انجام این بازی دوست داشتنی لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی خوک های بد ورژن جدید Bad Piggies 1.4.0

دانلود بازی خوک های بد اندروید

بازی اندروید

ایا تا به حال سری بازی های معروف خوک های بد را در کامپیوتر و اندروید تجربه کرده اید و از این بازی سرگرم کننده لذت برده اید؟

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

Bad Piggies 1.4.0 ورژن جدید و آخر بازی خوک های بد برای اندروید است.در این نسخه 30 مرحله ی جذاب و باور نکردنی با گرافیک بسیار زیبایی اضافه شده است.لازم به ذکر است که این بازی توسط سازگان بازی معروف انگری بردز ساخته شده است و در سال 2012 برنده ی بهترین بازی موبایل شده است.با 140 مرحله ی جذاب بازی خوک های بد که هر کدام از محیطی متفاوت اجرا شده است می توانید تا مدت ها سرگرم شوید.

برخی از ویژگی های بازی Bad Piggies 1.4.0:

— دارای 140 مرحله ی جذاب

— ازاد شدن 36 مرحله قفل شده وقتی شما سه ستاره شوید

— آپدیت رایگان بازی

— دارای 36 ابزار متفاوت برای درست کردن واگن ها و …

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جوجه نینجا Ninja Chicken

 دانلود بازی رایگان نینجا

بازی جوجه نینجا

 

پیش نیاز : آندروید 2,1 و بالاتر

آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و در عین حال گرافیک بالا لذت واقعی از بازی های اندرویدی را در اندروید خود تجربه کنید؟

Ninja Chicken جوجه نينجا يک بازي جديد و بسيار جنجالي ميباشد که به تازگي براي سيستم عامل آندرويد طراحي شده است . اين جوجه ي زرنگ و چابک از توانايي ها رزمي بالايي برخوردار ميباشد که بقيه ي جوجه ها اين را باور ندارند ولي نينجا براي اثبات توانايي ها خود بايد دست به کارهاي خارق العاده بزند تا همه آن را باور کنند تا جوجه نينجا به قوي ترين جوجه شهر و پرقدرت ترين آن ها تبديل شود.

نکات برجسته بازی Ninja Chicken :
– حجم کم و گرافیک بسیار بالا با 30 مرحله جذاب
– ده ها ماموريت کامل براي تبديل شدن به يک نينجا واقعی .
– گرافيک عالي و منحصر به فرد

تغييرات اخير در ورژن جدید بازی:
– منوها در بازي بهبود يافته است و از سطوح کنترلی بهتری برخوردار شده است
– راهنما مرغ نينجا در راه هاي جديد اضافه شده است!

دانلود / توضیحات بیشتر