دانلود بازی ورزشی اسکیت برد Downhill Xtreme 1.0.5

 دانلود بازی جدید اسکیت برد

بازی اسکیت

 اگر از علاقه مندان بازی های اندرویدی هستید و می خواهید از ورزش اسکیت برد در گوشی خود لذت ببرید این بازی را دانلود کنید.

پییش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

برای اولین بار در آندروید مارکت ! اولین بازی اسکیت برد با طول بسیار بلند ! اگر شما هم طرفداران سری بازی های Hockey Nations و Football Kicks هستید ، پیشنهاد می کنیم بازی اسکیت سواری جدید Downhill Xtreme را از دست ندهید. انجام مسابقات هیجان انگیز در خیابان های شهر به همراه موزیک های معروف که میزان هیجان موجود در بازی را چندین برابر می کند. گرافیک بالا و انجام بازی به صورت 3 بعدی و مناسب ترین گیم پلی بر روی انواع گوشی ها و تبلت های آندرویدی از مهم ترین نکات قابل تحسین در این بازی هستند. در انجام اولین مسابقات می توانید با هوش مصنوعی و یا همان حالت کامپیوتری بازی به رقابت بپردازید ، در حالت حرفه ای شما قادر هستید با افراد واقعی در سراسر جاهن به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کم حجم جت جنگی Turbo Racing

 دانلود بازی کم حجم و جدید جت جنگی

دانلود بهترین بازی های اندروید

 آیا دوست دارید بازی دانلود با کم حجم و زیبا نهایت هیجان را در اندروید خود تجربه کنید و از هدایت جت جنگی لذت ببرید.

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

قطعا تا به حال اين سرعت بالا را تجربه نکرده ايد. در اين بازي مسابقه اي و جنگي بايد هدايت يک جت پر سرعت را بر عهده بگيريد که در تمام مسير حريفاني مزاحم را پيش روي دارد. در اوج سرعت امکان اينکه مزاحميني براي شما فراهم بشوند دارد اما مسير شما آشکار است و بر روي خطي مانند راه آهن حرکت ميکنيد و فقط بايد پيچ ها را رعايت کنيد, اين کار براي اوج گرفتن سرعت شما ميباشد تا جايي که اطراف بازي و محيط براي شما تيره و تار ميشود.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقه ای Turbo Racing League 1.03

 دانلود بازی مسابقه ای جدید اندروید

بازی مسابقه

 آیا می خواهید با دانلود بازی رایگان و جدید نسل جدید بازی های مسابقه ای را در اندروید خود تجربه کنید و مدت ها سرگرم شوید.

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Turbo Racing League 1.03  بازی زیبا و سرگرم کننده ای است که در سبک بازی کراش کامپیوتر ساخته شده است.در این بازی شما با سایر اتوموبیل ها مسابقه ی سرعت می دهید با این تفاوت که وظیفه ی شما فقط هدایت اتوموبیل تان نیست بلکه باید از سلاح ها و امکاناتی دارید نهایت بهره را ببرید تا حریفان خود را منحرف کنید.

ويژگي های بازی Turbo Racing League 1.03
• آهنگ مسابقه منحصر به فرد در هنگام مسابقات خود
• رويدادهاي ويژه : محاکمات زمان، سوخت محدود، اسلالوم و نژادهاي رقيب

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی دیوار مرگ Trial Xtreme 2 Winter 2.18

دانلود بازی دیوار مرگ Trial Xtreme 2 Winter 2.18

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
Trial Xtreme 2 Winter 2.18 نامزد 8 جايزه بين المللي بازي موبايل در بخش “بهترين بازي هاي ورزشي”! بازگشته است! در آندرويد با نسخه زمستان سرد و به چالش کشيدن! سري جديد و موفق اين بازي ميباشد که اينبار در برف و يخبندان اجرايي خواهد بود.بازي در 34 سطح نام تجاري جديد در محيط سرد برفي .يکي از بزرگترين تعداد بازديد ها در Android Market با بيش از 25 ميليون دانلود تا به امروز است! اين بازي همان ديوار مرگ خودمان ميباشد که بايد با موتور تريل در محيط هاي مختلف حرکات نمايشي را به اجرا بگذاريد.

تغييرات اخير:
* اضافه شدن 4 سطح جديد
* بهبود يافته بر روي صفحه نمايش دکمه هاي اندازه کنترل بر روي دستگاه هاي با وضوح بالا
* رفع اشکال هاي کوچک

دانلود / توضیحات بیشتر