بازی پرندگان خشمگین ترانسفورماتور 1.24.10

|دانلود جدیدترین نسخه بازی Angry Birds Transformers 1.24.10 برای اندروید|

|بازی پرندگان خشمگین نسخه ترانسفورماتور  برای اندروید + نسخه مود شده|

دانلود بازی Angry Birds Transformers

بازی Angry Birds Transformers 1.24.10 – پرندگان خشمگین ترانسفورماتور یکی دیگر از شاهکار های استودیو بازی ساز Rovio است زیرا با یک محیط بی نظیر وارد عرصه بازی های اندرویدی شده است. بازی تا به حال بیش از پنجاه میلیون بار کاربر دارد و امتیاز 4.7 پلی استور را از آن خود کرده است. تمامی شخصیت های بازی پرندگان خشمگین در این نسخه وجود دارند این یکی از نقاط قوت بازی به حساب می‌آید زیرا خیلی از مردم به آنها دل بسته بودند و سازنده نیز بر این تصمیم ماند که چهره های پرندگان خشمگین را تغییر ندهد. تنها تغییر که قابل رویت است محیط و مکان های دیدنی بازی است. ماجرا بدین صورت که ربات ها بعد از گذشت چند سال باز گشته اند آنها چند سال پیش یک حمله بزرگ را تدارک می بینند که در آن موفق می‌شوند. یک نقشه خوب برای این که جزیره شما را نابود کنند در دست دارند که اینبار شما باید مانع آنها شوید و نگذارید به سادگی سرزمین تان را تسخیر کنند. دو راهکار خوب پیش روی شما است که باید آنها را انجام دهید اول باید قدرت دفاعی زیادی برای محافظت در مقابل آنها داشته باشید و دوم این که باید سرعت عمل خود را چند برابر افزایش دهید با انجام این دو راه کار میتوانید هر چه سریعتر آنها را نابود کنید. در Angry Birds Transformers وسایل نقلیه نقش مهم و کاربردی دارند برخی از این وسایل عبارت اند؛تانک،هواپیما،ماشین،کامیون و غیره با هرکدام از این وسایل می توانید برای نابودی دشمن دست به کار شوید. نیروهای شما ﺗﺮﺍﻧﺴﻔﻮﺭﻣﺎﺗﻮﺭ نام دارند آنها مانند هر چیزی نیاز به قدرت دارند پس باید به فکر یک راه چاره باشید هر چند که با نابودی دشمنان میتوانید اعتبارات زیادی دریافت کنید با اعتبار های دریافتی آنها را قدرتمند تر از قبل کنید زیرا در هر سطح از بالا که سعود می کنید کار شما دشوار تر می شود. ﺗﺮﺍﻧﺴﻔﻮﺭﻣﺎﺗﻮﺭ به سلاح نیاز دارند از طریق فروشگاه بازی میتوانید برای آنها تجهیزات مختلف تهیه کنید نقش آنها در بازی خیلی مهم است زیرا آنها قادر به نابودی دشمن هستند پس به آنها رسیدگی کنید. هم اکنون نسخه معمولی یا مود شده این بازی را به همراه دیتای آن دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرندگان عصبانی – Angry Birds Epic 1.4.6

 دانلود بازی جذاب پرندگان عصبانی آخرین ورژن ( اپیک)
بازی های به روز برای اندروید

 این بار نسل جدید بازی های پرندگان عصبانی Angry Birds Epic را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید تا حماسه بسازید! با نام دیگر این روزها کمتر کسی را می توان یافت که با عناوین بازی های پرندگان عصبانی یا همان Angry Birds آشنایی نداشته باشد ؛ کمپانی Rovio هر چند ماه یک بار ، ویراشی جدید از سری بازی های محبوب خود را با عنوانی جدید به بیرون عرضه می کند ؛ اکنون شاهد عرضه ای جدید با نام Angry Birds Epic با یک سبک جدید هستیم. با ما در معرفی این بازی زیبا همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3.4 و بالاتر

در این بازی جدید که در سبک RPG طراحی شده است ، جوجه های دوست داشتنی عصبانی ، بایست با استفاده از سلاح هایی که در اختیارشان قرار می گیرد ، اقدام به نابود سازی خوک ها کنند. در ابتدا پیش بینی می شود با یک بازی و نبرد آسان طرف هستیم ، اما مرحله به مرحله بر سختی ها و دشواری های مراحل اضافه می گردد ، به گونه ای که در مراحل بالاتر ، گذشتن از موانع موجود کار آسانی نخواهد بود. شخصیت ها و کاراکترهای این بازی دوست داشتنی سنت همیشگی آنان را حفظ کرده اند ، اما اندکی تغییر آنان را با محیط جذاب این بازی هماهنگ ساخته است. با موفقیت در مراحل پیش رویتان ، می توانید امتیازهای خود را افزایش دهید و به واسطه آنان ، اقدام به ارتقای سلاح ها ، زره ها ، قهرمانان و امکانات جنگی خود کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نسخه فایت بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Fight 1.5.0

Angry Birds Fight

بازی نسخه Angry Birds Fight از بازی پرندگان خشمگین آشنایی دارید؟همانطور که اطلاع دارید یکی از پر طرفدار ترین بازی هایی که توانسته در اوایل زمان فراگیر شدن سیستم عامل اندروید جای خود را در سرتاسر جهان باز کند و علاقمندان زیادی از بازی های تلفن همراه را به سادگی به خود جذب کند بازی زیبای Angry Birds یا همان پرندگان خشمگین بود این بازی زیبا که توسط کمپانی بازی سازی Rovio Entertainment Ltd طراحی و ساخته شد به حدی همه گیر شد که به سادگی نام کمپانی سازنده آن در بین بزرگترین بازی سازان جهان قرار گرفت و به همین علت تا کنون چندین نسخه متفاوت از این بازی جذاب ارائه شده است که هر یک از این نسخه ها نیز همیشه توانسته اند نظر کاربران را به خود جلب نمایند.هم اکنون می توانید بازی پرندگان خشمگین نسخه فایت را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

چندی پیش شاهد ارائه بازی زیبای Angry Birds Stella POP از سوی همین کمپانی بودیم که در سبک بازی های پازلی طراحی و ساخته شده بود که بعد گذشته مدتی کوتاه توسط میلیون ها نفر در سرتاسر جهان دریافت و استفاده شد. هم اکنون نیز بازی جدیدی در سبک بازی های پازلی از سوی شرکت Rovio Entertainment Ltd وارد بازار شده است که می توان با یک بار انجام دادن آن نیز به جرات گفت که این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های ساخته شده توسط این کمپانی می باشد. در این بازی زیبا که دارای نام Angry Birds Fight می باشد شما یکی از بهترین بازی های آنلاین را تجربه خواهید کرد. شما در این بازی هیجان انگیز باید با دیگر کاربران در سرتاسر جهان به انجام مبارزه بپردازید و به این ترتیب با افزایش قدرت خود دشمنانتان که می توانند کاربرانی از هر جای جهان باشند را شکست داده و با این کار رتبه خود را بالاتر ببرید و در جدولی که به صورت جهانی از تمام شرکت کنندگان در ابن بازی جذاب و هیجان انگیز ساخته شده است جایگاه بهتری بدست بیاورید. حالا شما باید برای پیروزی در مبارزه هایی که در پیش رویتان قرار داده شده است پرندگان خود را با استفاده از بهترین سلاح ها و همچنین مقاوم ترین زره ها تجهیز نمایید تا بتوانید در مقابل رقیبان پیروز شده و بالاترین امتیازات را کسب نمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرندگان عصبانی دوستان Angry Birds Friends 2.1.0

 دانلود بازی پرندگان عصبانی نسخه دوستان

بازی جدید اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود بازی جدید و جذاب پرندگان خشمگین ورژن دوستان مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز :  اندروید 2.3 و بالاتر

همانگونه که شاهد بودید ، در ماه های گذشته شاهد یکی دیگر از به روز رسانی های عظیم در سری بازی های پرندگان عصبانی بودیم. این بار پرندگان عصبانی نسخه دوستان ، با ویژگی هایی جدید و جذابیت های خاص ، قصد دارد طرفداران خود را مجدداً مدت ها پای دستگاه های خود سرگرم کند. مسابقات جدید با سطوح مختلف ، هر هفته در دستگاه های شما ! بر سر جایزه های طلائی ، نقره ای و برنزی با دوستان خود به رقابت بپردازید ، می توانید دوستان خود را در شبکه های اجتماعی مختلف به بازی فراخوانی کنید. 4 قدرت جدید و جالب در هر مرحله برای شما ، جوایز روزانه و همگام سازی خودکار با بازی در اکانت فیسبوک !

در نسخه دوستان از بازی پرندگان خشمگین ، شرکت Revio قصد دارد شما و دوستان خود را به بازی فراخوانی کند ، شما می توانید در این بازی هیجان انگیز ، با دوستان خود به رقابت بپردازید. آیا در این رقابت ها برنده جوایز برنزی می شوید یا نقره ای؟ یا شاید هم طلائی ! با اتصال به اینترنت و بازی آنلاین Angry Birds Friends ، دیگر با دوستان خود می توانید اوقات فراغت خود را حتی از راه دور با یکدیگر سپری کنید. در این بازی رایگان می توانید با دوستان فیسبوکی خود به نبرد با خوک ها بپردازید و با کسب جوایز مختلف ، دست آوردهایتان را به رخ دیگران بکشید ! ویژگی آنلاین این بازی این امکان را فراهم می کند که در هر کجای دنیا که باشید ، تورنومنت جاری را از ادامه ی آن انجام دهید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی Angry Birds Stella 1.0.0 با گرافیک فانتزی خاص

|دانلود بازی پرندگان خشمگین نسخه Angry Birds Stella 1.0.0 برای اندروید|

احتمالا شما نیز با بازی زیبا و جذاب پرندگان خشمگین آشنایی دارید اکنون ما برای شما نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds Stella 1.0.0 را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی اوقات فراغت خود را پر کنید ،در نسخه Stella از بازی زیبای پرندگان خشمگین شما باید مانند نسخه های پیشین این بازی با پرندگان مهاجم مبارزه کرده و آن ها را از بین برده و در مراحل بازی پیش رفت کنید و به مناطق گوناگون سفر کرده و با این دشمنان همیشه گیتان مبارزه کنید. در بازی زیبای Angry Birds Stella شما باید مانند دیگر نسخه های بازی پندگان خشمگین به نشانه گیری دقیق و همچنین تخمین درست فاصله نشانه هایی که برای شما در نظر گرفته شده است را از بین برده و با این کار امتیاز بدست بیاورید البته همانطور که اکثر شما مطلع هستید هر چقدر که برای از بین بردن اهداف خود از شلیک های کمتری استفاده کنید امتیاز بیشتری را به دست خواهید آورد و به این ترتیب ستاره های بیشتری در هر مرحله خواهید داشت.

Angry Birds Stella 1.0.0

پیش نیاز: اندروید 4.0 و بالاتر

 این بازی زیبا شامل 120 مرحله گوناگون در مناطق مختلف می باشد که هر یک از این مراحل می تواند شما را برای مدت طولانی به خود مشغول نماید این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و خیره کننده و البته کاملا سه بعدی بوده و در ضمن از حجم نسبتا پایینی برخوردار می باشد. در این بازی زیبا شما باید تنها با اشاره انگشت خود بر روی صفحه نمایش پرندگان را که بر روی تیر و کمان سوار هستند به سمت هدف پرتاب نمایید شما می توانید بر روی پرنده ای که شلیک می کنید ضربه ای وارد نمایید آن زمان خواهید دید که اتفاق جالبی خواهد افتاد و قدرت پرنده شما چندین برابر خواهد شد، پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را دانلود نمایید تا متوجه بشوید که چه اندازه این نسخه از بازی زیبا و البته اعتیاد آور می باشد این بازی به علت دارا بودن گرافیکی فانتزی و گیم پلی بسیار ساده می تواند شما را به سادگی برای ساعت ها به خود مشغول نماید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرندگان عصبانی نسخه آخر فصل ها Angry Birds Seasons 5.3.1

 دانلود آخرین ورژن بازی پرندگان خشمگین

بازی های اندروید جدید

 حتما تا به حال بازی های پرندگان خشمگین را دانلودکرده اید.کنون با معرفی یکی دیگر از سری بازی های جذاب و پرطرفدار پرندگان عصبانی خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم ! پرندگان عصبانی نسخه فصل ها ، این بار با قابلیت هایی جدید ، محیطی رنگارنگ و دوست داشتنی و مراحلی جدید و بسیار هیجان انگیز قصد دارد شما را تا ساعت ها با اسمارت فون و یا تبلت خود سرگرم کند !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

نسخه فصل ها از بازی محبوب پرندگان عصبانی ، گیم پلیر نسخه اصلی سری بازی های Angry Birds را در کنار مراحلی جدید و بسیار متفاوت به دستگاه های شما می آورد. از هالووین گرفته تا جشن سال نو در کشور چین ! پرندگان عصبانی در حال جشن گرفتن تمامی روزهای مهم در کشورهای مختلف دنیا هستند ؛ با مجموعه ای بیش از 300 مرحله اعتیاد آور و بسیار جذاب با آپدیت ها و جوایز رایگان ! لذت یک بازی متفاوت با اشیائی جالب نظیر تخم مرغ های طلائی و کدوهای تنبل مخصوص جشن هالووین ! مراحلی سرگرم کننده و در عین حال فکری که مهارت شما را در پشت سر گذاشتن پازل ها به چالش می کشد ؛ با بیش از 1 میلیارد دانلود سری بازی های پرندگان عصبانی ، بازی های Angry Birds پرطرفدارترین سری بازی ها در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت به شمار می روند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نسخه جدید بازی پرندگان عصبانی 2014 Angry Birds 3.4.0

 دانلود بازی پرندگان عصبانی جدید

بازی های 2014 اندروید

 Angry Birds 3.4 ورژن در آستانه 2014!بازی پردنگان عصبانی نسخه جدید را حتما برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار پرندگان عصبانی را برای شما کاربران عزیز دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

بقای پرندگان عصبانی در خطر است ! وقت آن رسیده که انتقام آنان را از خوک هایی که تخم مرغ های آنان را دزدیده اند بگیرید ! در این بازی محبوب ، تعداد زیادی پرنده عصبانی در اختیار شماست که به کمک هریک از آنان می توانید سیستم تدافعی خوک ها را از بین ببرید و سپس آنان را نابود کنید. هر یک از این پرنده ها ، قدرت های خاص خود را دارند. پرندگان عصبانی با گیم پلی بسیار جالب و کاربر پسند ، یک بازی اعتیاد آور است که پشت سر گذاشتن هر یک از مراحل آن ، نیازمند دقت ، مهارت و تفکر کافی است. اگر در پشت سر گذاشتن یک مرحله با مشکل مواجه شدید می توانید ابزار Mighty Eagle را خریداری کنید. این موجود بسیار جالب هر زمان که بخواهید به کمک شما می آید و تمامی معماها را حل می کند. لازم به ذکر است که شما برای استفاده از Mighty Eagle جهت پشت سر گذاشتن یک مرحله ، تنها قادر هستید هر یک ساعت یک بار از آن استفاده کنید. علاوه بر این ، اکنون پرنده ها دارای به روز رسانی قدرت ها نیز می باشند ، اکنون می توانید به شکلی ساده تر خوک ها را نابود کرده و مراحل را به صورت 3 ستاره پشت سر بگذارید. این بازی در مجموع شامل 495 مرحله متنوع و بسیار جذاب می باشد که می تواند شما را ساعت ها با خود سرگرم کند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرندگان عصبانی نسخه فضا Angry Birds Space 1.6.5

 دانلود بازی انگری بردز نسخه جدید

بازی اندروید جدید

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه فضا را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده دانلود کرده ایم.

پیش نیاز : 2.3 و بالاتر

نسخه ای جدید از سری بازی های پرندگان عصبانی ، انتخاب شده به عنوان پر طرفدارترین بازی در سبک بازی های فضایی ! برنده برترین بازی سال 2012 از سوی IGN ! روند بازی همانند قبل در سبک نابودسازی خوک ها پیش می رود ، اما این بار یک تفاوت بزرگ را شاهد هستید ، در این ویرایش از سری بازی های پرندگان عصبانی ، پرنده های شما با قدرت هایی خارق العاده در محیطی عجیب و غریب قرار دارند ، بله درست است ! این ویرایش از بازی در فضا انجام می شود ، محلی بدون هیچگونه جاذبه ای ! باید دقت کنید که در خارج از جو ف پرندگان هیچگاه به سمت پایین برنمیگردند ، بنابراین در پرتاب های خود دقت کنید ! نسخه فضا از سری بازی های Angry Birds با 200 مرحله مختلف و هیجان انگیز با سطوح مختلف ، هیجان خاصی را در فرد بازی کننده ایجاد می کند. اکنون شاهد پرنده هایی جدید با قدرت هایی پیشرفته تر هستیم ، امیدواریم از انجام این بازی هیجان انگیز در دستگاه های آندرویدی لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرندگان عصبانی جنگ ستارگان Star Wars II 2

 دانلود بازی پرندگان خشمگین ورژن جدید

بهترین های اندروید

 

آیا برای آشنایی با نسخه دوم بازی محبوب پرندگان عصبانی نسخه جنگ ستارگان آماده هستید و می خواهید این بازی را برای اندروید دانلود کنید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

Angry Birds Star Wars II ویرایشی از سری بازی های پرندگان عصبانی است که با تمامی دستگاه های آندرویدی با هر نوع سایز نمایشگری سازگاری دارد. این نسخه از بازی پرندگان خشمگین ، بر اساس ساختار فیلم معروف و پرطرفدار جنگ ستارگان یا Star Wars ساخته شده است. برای اولین بار ، شما علاوه بر هدایت تیم پرندگان عصبانی ، می توانید در نقش خوک ها نیز قرار بگیرید ! بیش از 30 شخصیت مختلف در این بازی در نظر گرفته شده است که شما می توانید به انتخاب خود ، از آنان استفاده کنید. لازم به ذکر است که نسه ای که هم اکنون در پیش روی شما قرار گرفته ، بر خلاف نسخه موجود در آندروید مارکت ، هیچگونه محدویدیتی نداشته و دسترسی به تمامی آیتم های آن برایتان آزاد است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی پرندگان خشمگین angry birds 3.1.0

بازی جدید

پيش نياز بازی : آندرويد 2,2 و بالاتر
پرندگان خشمگین که در حال منقرض شدن هستند و دليل اين نابودي نيز دشمنان آنان هستند که تخم هاي آن ها را به سرقت ميبرند. اما اين دليل بر آن نميشوند که پرندگان ساکت سر جايشان کازي نکنند آنها براي بقاي خود به پيکاران سارقان ميروند . از تمام تلاش خود استفاده ميکنند تا آنها را از بين ببرند. هر پرنده از ويژگي منحصر به فردي بر خوردار است اين ميتواند کار گروهي آنها را نشان دهد . در نظر داشته باشيد اگر امتيازاتي زيادي داشتيد ميتوانيد عقاب قهرمان را به کمک خود آوريد تا آنها را نابود کند.در اين پست آخرين ورژن از بازي پرندگان عصباني يا خشمگين را براي دانلود آماده کرده ايم.این بازی موبایل را برای تبلت و گوشی های اندرویدی خودتان دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2