بازی دریفت برای اندروید – PROJECT : DRIFT 1.0

بازی دریفت برای اندروید - PROJECT : DRIFT

PROJECT : DRIFT یک بازی فوق العاده هیجان انگیز و سرگرم کننده (بازی های سرگرم کننده اندروید) است که در آن تنها وظیفه شما انجام حرکت دریفت با ماشین های مختلف است. این بازی زمینه های رقابتی جالبی را برای شما فراهم خواهد کرد تا بتوانید یک تجربه منحصر به فرد داشته باشید. PROJECT : DRIFT توسط شرکت بازی سازی OsmanElbeyi و در سال 2017 منتشر شده است و تاکنون در سری بازی های ماسبقه ای در سایت گوگل پلی امتیاز 4.7 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.
از تغییراتی که در نسخه جدید به چشم می خورد می توان به این موارد اشاره کرد: وجود فرصت های شغلی جدید، باز کردن اتومبیل های جدید با تکمیل ماموریت های مختلف، وجود 4 حالت متنوع: مبتدی، آماتور، خبره و حرفه ای، افزایش مراحل به 20 عدد. هنگامی که مهارت های دریفت خود را بهبود می بخشید، حالت های جدیدی باز خواهد شد که بازی را جذاب تر و زیباتر خواهد کرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کارتونی من نفرت انگیز Despicable Me 4.4.1a

 دانلود بازی Despicable Me برگرفته شده از کارتون مشهورش برای اندروید

دانلود بازی های جذاب اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بسیار جذاب و کارتونی برای اندروید سرگرمی واقعی را در اندروید خود تجربه کنید ؟بازی Despicable Me 4.4.1a را دانلود کنید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم یکی از پر فروش ترین های آندروید مارکت در فصل زمستان را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندروید معرفی کنیم. بازی جذاب و پرطرفدار من نفرت انگیز ! برگرفته از انیمیشن دوست داشتنی Despicable Me !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

شخصیت دوست داشتنی و وفادار انیمیشن محبوب من نفرت انگیز ! موجودی زرد رنگ ، با زبان و بیانی عجیب و غریب که در تمامی مأموریت های Gru ، او را یاری میداد. در این بازی شما در نقش یکی از این موجودات زرد رنگ قرار میگیرید و با آن مأموریت هایی خنده دار و سرگرم کننده را را پیش رو خواهید داشت. با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف ، رئیس خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد ، حرکاتی نظیر پرش ، پرواز ، گذر از موانع ، جمع آوری موزها و رقابت با رقبای خود جهت کسب عنوان برترین موجود زرد رنگ در پایان سال ! لحظاتی شیرین و غیرقابل پیش بینی در مأموریت هایی سرگرم کننده و امکانات سفارشی سازی شخصیت محبوب این بازی از مهم ترین امکانات این بازی جذاب به حساب می ایند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کارتونی نجات خانه از دست کنه | Botanicula 1.0.8

Botanicula 1.0.8 یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده که می توانید با دانلود بازی برای اندروید مدت ها از محیط کارتونی ان لذت ببرید و خانه را از دست کنه نجات دهید. این بازی دارای گرافیک کارتونی می باشد که با طراحی های شگفت آور جذابیت نجام آن را برای شما تا حد چندین برابر افزایش خواهد داد. این بازی بسیار جالب دارای محیطی و داستانی می بشاد که برای تمامی سنین قابل استفاده است و حتی کودکان نیز می توانند بون ایجاد هر گونه نگرانی برای شما از این بازی استفاده کنند.

دانلود بازی کارتونی اندروید

پیش نیاز :اندروید 4.0 و بالاتر

یکی از بهترین بازی های کارتونی که می توانید روی تلفن همراه خود داشته باشید بازی زیبای Botanicula 1.0.8 (نجات خانه از دست کنه) می باشد که سازندگان آن همان سازندگان بازی Machinarium می باشند که همین امر می تواند بیانگر کیفیت بالای بازی باشد. در بازی زیبای Botanicula 1.0.8 شما نقش یک موجود بسیار ریز و میکروسکوپی را بازی می کنید که به همراه دوستانش روی درخت خانگی زندگی می کنند ،داستان بازی از جایی شروع می شود که درخت محل زندگی آن ها و دیگر درختان همسایه مورد هجوم کنه ها قرار می گیرند به همن دلیل این موجود کوچک به همراه دیگر دوستانش تصمیم می گیرند که برای از بین بردن آن ها سفری طولانی را آغاز کنند و تمامی درخت ها را از وجود کنه ها پاکسازی کنند ،شما برای گذر کردن از مراحل دشوار ین بازی نیاز دارید که هوش خود را به کار ببندید و بهترین روش ها را برای از بین بردن دشمنانتان به کار ببندید. این بازی از آن دسته بازی هایی می باشد که به سادگی می تواند افراد با سنین مختلف را به خود سرگرم کند این به دلیل دارای بودن داستان پویای بازی و همینطور گرافیک خیره کننده آن می باشد که به صورت کارتونی طراحی و ساخته شده است و از نکات مهمی که در این بازی وجود دارد و می توان به آن اشاره کرد وجود موسیقی بسیار زیبا می باشد به گونه ای که توانسته جایزه موسیقی dva را به خود اختصاص بدهد، از بازی هایی که می توانید آن را به دیگران نیز پیشنهاد کنید بازی زیبای Botanicula 1.0.8 می باشد.

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید: صفحه ی اختصاصی دانلود بازی های کارتونی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی جنگی شوالیه بدون توقف Nonstop Knight 1.8.2 برای اندروید

بازی جنگی شوالیه بدون توقف Nonstop Knight

بازی اندروید Nonstop Knight شوالیه بدون توقف یک بازی نقش آفرینی است که توسط شرکت بازی سازی laregames منتشر شده است و با کسب امتیاز فوق العاده 4.6 از 5.0 در گوگل پلی به خوبی نشان داد که از تمامی ابعاد کامل می باشد. به گفته سازنده در این بازی تنها با انگشت شست می توان تمام حرکات کارکتر را کنترل کرد درضمن این گیم جالب بگونه ای طراحی شده است تا پس از نصب بازی بدون نیاز به هیچ اقدام خاصی بازی اجرا شود. تلاش بی پایان و بدون وقفه این شوالیه جوان در انتظار شماست! ماجراجویی های مختلف را به سرعت پشت سر بگذارید و پاداش های گوناگون را حتی در حالی که استراحت می کنید کسب کنید! در بازی اندروید Nonstop Knight شما باید به شوالیه کوچک کمک کنید تا با در دست گرفتن شمشیر و حمله به سمت دشمنان شرور که بصورت تکی و گروهی با شما به مبارزه می کنند بدون توقف به سمت مراحل بالاتر پیش بروید. اگر از چنین بازی های کم حجم و سرگرم کننده ای لذت می برید ما به شما این صفحات را نیز پیشنهاد می کنیم: بازی کم حجم اندروید ، بازی سرگرم کننده اندروید ، بازی بدون دیتا ، بازی جنگی اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید شاه دزد King of Thieves 2.16

بازی اندروید شاه دزد King of Thieves

King of Thievesشاه دزد نام یک بازی اندروید آنلاین (به اینترنت نیاز دارد) فوق العاده سرگرم کننده و جذاب است که توسط شرکت ZeptoLab در گوگل پلی و در دسته بازی های استراتژیکی (سایر بازی های استراتژیکی اندروید) منتشر شده و تاکنون بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و با کسب امتیاز 4.5 از 5.0 توانسته نام خود را در بین محبوب ترین بازی های اندروید قرار دهد. جواهرات را بدزدید، ساختمان های دفاعی بسازید و در جنگ های مختلف در یک ترکیب منحصر به فرد از بازی های آنلاین (مسابقات pvp) پیروز شوید. با بیش از 50 میلیون کاربر آنلاین بازی King of Thieves در سراسر جهان رقابت کنید و قبیله خود را از دزدان مختلف ایجاد کنید و دشمنانتان را شکست دهید و طلا های آن ها را به سرقت ببرید. در این بازی سرگرم کننده اندروید شما باید اثبات کنید که باهوش ترین و ماهر ترین دزد در جهان هستید! لطفا توجه داشته باشید که این بازی بسیار اعتیاد آور است و به ناچار منجر به افزایش تعداد دوستان آنلاین شما در این بازی می شود.

ویژگی های بازی King of Thieves:
– سرقت چیز های گرانبها. سرقت ها سرگرم کننده هستند! طلا و جواهرات را از دیگر بازیکنان برای تبدیل شدن به ثروتمندترین دزد در جهان جمع آوری کنید
– از غارت های خود دفاع کنید. یک سیاه چال دفاعی طراحی کنید و گنج های خود را برای جلوگیری از سرقت از دیگران در آن قرار دهید
– سفر و اکتشاف. چابکی خود را از طریق 112 مرحله تک حالته و یا با شیرجه رفتن به جهانی زیرزمینی از محتوای ایجاد شده توسط کاربران دیگر امتحان کنید
– و…

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی مزرعه داری Township 4.5.2 برای اندروید

بازی مزرعه داری Township برای اندروید

Township نام یک بازی اندروید فوق العاده محبوب و زیباست که موفق به کسب امتیاز 4.6 از 5.0 از کاربران گوگل پلی شده و بیش از 10 میلیون بار دانلود و نصب شده است. این بازی اندروید یک ترکیب منحصر به فرد و عالی از روند شهرستان سازی و کشاورزی است. شهرستان رویایی خود را در ذهنتان تصور کنید و آن را با اقدامات مختلف به واقعیت تبدیل کنید پس همین حالا شروع کنید! محصولات کشاورزی مختلف و متنوع را در مزارع پرورش دهید و در نهایت آن ها را برداشت کنید، آن ها را در تاسیسات خود آماده فروش کنید و حتی کالا های مختلف را برای توسعه شهرستانتان بفروشید. در بازی کارتونی Township باید برای کسب درآمد بیشتر با کشورهای عجیب و غریب هم تجارت کنید. حتی لازم است رستوران ها، سینما ها و دیگر ساختمان های لازم برای یک جامعه و تبدیل آن به بهترین محل برای زندگی را تاسیس کنید. این گیم اندروید با وجود تنوع فراوان و گیم پلی فوق العاده سرگرم کننده با حجم نسبتا کمی برخوردار است البته توجه داشته باشید که بازی Township آنلاین است (سایر بازی های آنلاین اندروید) و برای اجرا به اتصال به اینترنت نیاز دارد.
در معدن ها برای کشف و بدست آوردن منابع و پیدا کردن آثار باستانی گران قیمت کاوش و جستجو کنید، باغ وحش ها را تاسیس کنید و برای گسترش آن ها اقدام به جمع آوری حیوانات از سراسر جهان کنید.

ویژگی های بازی Township:
– وجود ساختمان ها و دکوراسیون های مختلف که شما می توانید از آن ها برای ایجاد شهر رویایی خود استفاده کنید
– پرورش محصولات مختلف و سپس آماده سازی آن ها در کارخانه ها
– وجود حیوانات دوست داشتنی که برای ادامه زندگی به مراقبت شما نیاز دارند
– وجود معدن های مختلف و امکان کشف آثار باستانی
– و…

آیا برای تبدیل شدن به یک کشاورز و رئیس روستا آماده هستید؟ پس همین حالا این بازی زیبا را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید!

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی سرگرم کننده Shadow Bug Rush 1.2 برای اندروید

بازی سرگرم کننده Shadow Bug Rush برای اندروید

Shadow Bug Rush نام یک بازی سرگرم کننده از شرکت بازی سازی Muro Studios است که چند وقت پیش در سبک بازی های اکشن در گوگل پلی منتشر شد و توانست امتیاز فوق العاده 4.3 از 5.0 را از کاربران اندرویدی بدست آورد. بزرگترین شاخسه این بازی اندروید این است که می توانید آن را تنها با یک انگشت انجام دهید یعنی می توانید گوشی را با یک دستتان بگیرید و با انگشت شستتان بازی کنید. در بازی Shadow Bug Rush شما باید به هیولا های مختلف کمک کنید تا تمامی دشمنانی که در مسیرشان با آن ها مواجه می شوند را از بین ببرند. موانع بسیار زیادی در بین مسیر شما وجود دارد که به شکل های مختلف می توانید آن ها را پشت سر بگذارید. جهان بازی را با باز کردن هیولا های مختلف، تله های جدید و قدرت های یو پی اس ارتقا دهید و این کار را با جمع آوری غارت های مختلف انجام دهید. با کسب امتیازات بیشتر در حین بازی می توانید در لیست بازیکنان بازی Shadow Bug Rush در سراسر دنیا صعود کنید. حجم بازی به دلیل گرافیک ساده و محیط دو بعدی بسیار پایین است و برای اجرا شدن نیازی به اینترنت و دیتا ندارد (بازی های بدون دیتا). در انتها باید به این موضوع اشاره کرد که این گیم اندروید تمام محبوبیتش را مدیون گیم پلی جذاب و خلاقانه اش است که در تجربه اول می تواند شما را به خود جلب کند پس منتظر نمانید و همین حالا ورژن جدید Shadow Bug Rush را از سایت نیو فور اندروید دریافت و نصب کنید.

برخی از ویژگی های بازی Shadow Bug Rush اندروید:
– مراحل بی پایان، تصادفی و به طور فزاینده دشوار
– ده ها مورد از موانع و تله هایی که برای تکه تکه کردن شما به دقت طراحی شده اند
– شخصیت های بازشدنی!
– رتبه بندی بازیکنان
– و…

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سفر بالونی Balloon Journey 1.1.1 برای اندروید

بازی سفر بالونی Balloon Journey

Balloon Journey سفر بالونی یک بازی کارتونی در سبک بازی های ماجراجویی است که توسط استودیوی بازی سازی Qaibo Games در سایت گوگل پلی منتشر شده است. آیا برای ماجراهای باور نکردنی آماده هستید؟ به پانچو برای رسیدن به بالای کوه کمک کنید.
با PANCHO شخصیت اصلی بازی دیدار کنید! پانچو عاشق بالا رفتن است در جهان است! او این کار را با یک روش غیر معمولی و خطرناک انجام می دهد: با نگه داشتن دو بادکنک کوچک در دستانش. در بازی سفر بالونی 6 مکان مختلف (تگزاس، سیبری، تبت، پرو، قطب شمال و حتی افغانستان) و بیش از 120 مرحله
متنوع وجود دارد درضمن کشور ها و مراحل جدید به زودی به بازی اضافه خواهند شد!
در بازی سرگرم کننده Balloon Journey شما باید هر مانعی که در مسیر بالا رفتن پانچو قرار دارد را از میان بردارید موانعی مانند کوه، خفاش ها، موشک ها، کاکتوس ها، توپ های آتشین و… در مقابل شما می توانید به شکل های مختلف مشکلات را برطرف کنید برای مثال می توانید با قرار دادن جعبه های مقوایی برروی بادکنک ها آن ها را از سوراخ شدن در امان نگه دارید. بازی بصورت 2 بعدی طراحی شده است و از گرافیک کارتونی فوق العاده جذابی برخوردار است اما تنها گرافیک این بازی اندروید باعث جذابیت آن نشده است بلکه گیم پلی جدید و خاص بازی Balloon Journey نیز سهم به سزایی در سرگرم کننده شدن بازی داشته است. این بازی کاملا آفلاین است و برای اجرا شدن نیازی به اینترنت ندارد درضمن حجم کلی بازی کمتر از 100 مگابایت است بنابراین این فرصت را از دست ندهید و همین حالا آخرین نسخه از بازی Balloon Journey سفر بالونی را از سایت نیو فور اندروید دانلود و نصب کنید. اگر به بازی های کارتونی اندروید علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که از صفحه اختصاصی بازی های کارتونی اندروید هم دیدن بفرمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بازی اندروید شبیه ساز زندگی گرگ Wolf Life Simulation 2017 v1.1

بازی شبیه ساز زندگی گرگ Wolf Life Simulation 2017

شبیه ساز زندگی گرگ Wolf Life Simulation 2017 یک بازی 3 بعدی متفاوت از شرکت بازی سازی Tapinator, Inc. می باشد که داستان زنگی گرگ ها را روایت می کند. شما در این بازی اندروید فرصت تبدیل شدن به یک جانور وحشی و شکست دشمنان مختلف و مبارزه با سایر گرگ ها را دارید. در این شبیه ساز جدید زندگی گرگ شما می توانید کنترل یک گرگ وحشی را در دست بگیرید و مثل گرگ های واقعی شکار خود را تعقیب و در نهایت به آن حمله کنید. به یک قاتل بی رحم تبدیل شوید و بر جنگل حکومت کنید!
Wolf Life Simulation 2017 یک ترکیب عالی از سبک های نقش آفرینی، اکشن، ماجراجویی و شبیه سازی است. انواع مختلف گرگ با ویژگی های متنوع وجود دارد که شما می توانید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید. جنگل های وسیع متعلق به شماست بنابراین برای کشف هر نقطه ای از آن آزاد هستید. توله های خود را سیر کنید و در بیابان های داغ زنده بمانید و از خود محافظت کنید. تجربه زندگی یک گرگ وحشی را در بازی سرگرم کننده شبیه ساز گرگ که نسخه کامل آن از سایت نیو فور اندروید قابل دانلود است تجربه کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اندروید المپیک ریو Rio 2016 Olympic Games 1.0.38

بازی المپیک ریو Rio 2016 Olympic Games

Rio 2016 Olympic Games یک بازی سرگرم کننده است که شما را به برزیل و مسابقات جذاب المپیک می برد. با استفاده از این بازی اندروید شما هم در بزرگترین رویداد ورزشی دنیا یعنی المپیک شرکت کنید و از این مسابقات لذت ببرید. این بازی شامل 6 رشته ورزشی هیجان انگیز فوتبال، بسکتبال، اسکیت، تیر و کمان، تنیس و تنیس روی میز می باشد که می توانید در هر کدام از آن ها شرکت کنید و افتخار کسب نمایید.Rio 2016 Olympic Games به شما این امکان را می دهد با دیگر بازیکنان جهان رقابت کنید و مدال به دست آورید و امتیاز خود را افزایش دهید.
برای انجام این بازی ورزشی نیاز به اتصال اینترنت دارید. سیستم کنترل لمسی ساده بازی باعث می شود از تمام مسابقات نهایت لذت را ببرید.

برخی از ویژگی های بازی اندروید Rio 2016 Olympic Games:
– کنترل بسیار راحت
– دارای گرافیک دیدنی و زیبا
– دارای 6 رشته ورزشی مختلف بدون محدودیت انتخاب
– صداگذاری بسیار جذاب
– و…

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3