دانلود بازی کشاورزی Farming Simulator 14 1.4.0

 دانلود بازی کشاورزی جدید

Farming Simulator1

 یا دانلود بازی های ساده و سرگرم کننده چه طورید؟بازی کشاورزی را تجربه کنید.اگر از گیمرهای بازی های رایانه ای باشید ، حتما با سری بازی های Simulator یا همان شبیه سازی آشنایی دارید. بازی معروف و دوست داشتنی Farming Simulator که تا چندی پیش تنها بر روی رایانه های شخصی و سیستم عامل ویندوز قابل اجرا بود ، این بار برای سیستم عامل آندروید و متناسب با انواع اسمارت فون ها و تبلت ها منتشر شده است.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

کشاوری خود را در گوشی همراه و یا تبلت آندرویدی خود با Farming Simulator 14 آغاز کنید ! مزرعه ی خود را مدیریت و تحت نظارت خود قرار دهید و به اهداف و روش های آبادسازی آن پی برده و آن را توسعه دهید ؛ همانطور که از عنوان این بازی پیداست ، با یک شبیه ساز بسیار طبیعی در زمینه مزرعه داری رو به رو هستیم ، این بازی مجموعه ای از ابزار مورد نیاز و مهم را در گسترش مزرعه از قبیل Case IH, Deutz-Fahr, Lamborghini, Kuhn, Amazone و Krone در اختیار شما قرار می دهد. گیم پلی 3 بعدی این بازی با نماهایی بسیار طبیعی ، شما را به طور ساده و جذاب با محیط کشاوری آشنا می نماید و مهارت های شما را در این زمینه محک می زند. با بهره گیری از ارتباط های بلوتوث و وای فای ، می توانید رقابت های خود را در فضایی رایگان با دوستان خود به اجرا دراورید ، با بهره گیری از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد به گسترش زمین کشاوری خود بپردازید و با تولید ذرت ، آرد و… آنان را در بازار به فروش برسانید و با کسب درآمد روز افزون ، مزرعه را گسترش دهید. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مزرعه داری و کشاورزی Hay Day 1.28.146

 دانلود بازی مرعه داری و مدیریت کشاورزی

Hay Day1

 آیا از علاقه مندان بازی های مزرعه داری,باغبانی و کشاورزی هستید و می خواهید با دانلود آسان و رایگان این بازی را در اندروید خود داشته باشید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شا کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی جذاب و شاداب آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 4.0.3 و بالاتر

Hay Day نام یک بازی جدید در زمینه مدیریت مزرعه ای با عشق است که اداره کننده این مزرعه ، باید با علاقه فراوان به محصولات و دستگاه هایی که در اختیار او قرار دارد ، مدیریت آن را به دست گیرد. لطفا توجه داشته باشید که Hay Day یک بازی کاملاً رایگان است ، اما تعداد کمی از آیتم های موجود در بازی قابل خریداری هستند که در صورت نیاز می توانید آنان را خریداری کنید. بازگشت به طبیعت و تجربه های مسالمت آمیز ! زندگی ساده از کار زمین و پرورش جوجه ها، خوک، گاو و گوسفند از مهم ترین مناظری است که در طول این بازی شاهد خواهید بود. در این محل می توانید اسمی از خود به جای بگذارید ، البته بایست پیش از آن فعالیت های بسیاری را انجام دهید. محصولات کشاورزی را برداشت کرده و با مواد اولیه ی آنان یک نانوایی راه اندازی کنید ، با راه اندازی کارخانه های تولید شکر و لبنیات ، می توانید محصولاتی سالم و بی خطر را به دست مردم برسانید ، محصولات خود را در روزنامه ها تبلیغ کرده و از طریق فروش آنان ، سود بالایی را نصیب خود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مزرعه پری خانم Fairy Farm 2.8.6

بازی اندروید مزرعه پری خانم

در بین بازی های اندرویدی، بازی های دخترانه از طرفداران فوق العاده زیادی برخوردار هستند چون در اینگونه بازی ها فرد خود را غغرق در داستان بازی می کند بگونه ای که شخصیت اصلی را به جای خود فرض می کند درضمن اینگونه بازی ها بیشتر از توانایی های ذهن و مدیریتی آن استفاده می کند به همین دلیل داستان بازی جذاب تر به نظر می رسد. اگر به بازی های استراتژیکی علاقه دارید ما به شما Fairy Farm را معرفی می کنیم که بدون شک می تواند توجه شما را به خود جلب کند. داستان بازی مزرعه خانم از این قرار است که باید به یک مزرعه دار کمک کنید تا کسب و کار کشاورزی خود گسترش دهد و درآمدش را بیشتر کند تا درنهایت بتواند کارش را گسترش دهد. شما این قابلیت را دارید که هر نوع میوه و گیاهی را در این باغ بکارید تا درآمدتان تضمین شود. در مورد گرافیک بازی Fairy Farm 2.8.6 هم حرف های زیادی برای گفتن است اما در یک دید کلی می توان گفت که نسبت به حجم کم بازی، گرافیک خوبی دارد. موضوع دیگری که قابل ذکر کردن است، آفلاین بودن این گیم است پس برای استفاده از آن نیازی به اتصال به اینترنت نیست.پیشنهاد میکنیم اگر به بازی های دخترانه و سبک علاقه بازی مزرعه خانم را دانلود کنید.

Fairy Farm بسیار طبیعی طراحی شده است بگونه ای که کار شما در فصل های مختلفی مثل تابستان و زمستان باید ادامه یابد پس انتظار نداشته باشید که بازی به سادگی و آسانی انجام شود چون شما باید یک بازی کامل کشاورزی روبرو هستید که در طول زمان اجازه خستگی نداده و احساس یکنواختی را از شما دور می کند. در همان حال که شما در حال گسترش کشت و کار هستید باید محصولات کشاورزی را هم عرضه کنید تا بتوانید سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهید. موضوع جالب دیگری هم وجود دارد و آن شخصیت های کارتونی موجود در بازی هستند که می توانند در حین بازی شما را یاری دهند. مثل سایر بازی های دیتا دار، پس از نصب فایل apk بازی، فایل دیتا را از حالت زیپ درآورید و فولدر com.fairyfarmgame را که در آن موجود است کپی و در فولدر Android و زیر شاخه Obb کپی کنید.بازی مزرعه پری خانم را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مزرعه داری Family Farm Seaside 3.4.5

دانلود بازی جدید دخترانه مزرعه داری اندروید 

بازی مزرعه داری

 پيش نياز : آندرويد 2.3.3 و بالاتر
Family Farm Seaside 3.4.5 يک بازي متفاوت در سبک مزرعه داري در حال حاضر بيش از 50 ميليون نفر از مردم مزرعه خود را در اين بازي به خوبي ساخته اند.
این بازی دخترانه را برای موبایل و تبلت اندرویدی خودتان دانلود کنید و لذت ببرید.

ويژگي های نرم افزار Family Farm Seaside 3.4.5:
– بازي رايگان
– پيدا کردن دوستان و اضافه کردن آنها را به عنوان همسايگان به تجارت و مزرعه با هم
200 + محصولات کشاورزي منحصر به فرد
– مزرعه در يک چشم انداز ساحلي زيبا

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کودکانه مزرعه داری Tractor: Skills competition

 دانلود بازی مزرعه داری اندروید

بازی اندروید مزرغه

 آیا می خواهید در اندروید  و با دانلود بازی کودکانه و بسیار زیبای مزرعه داری تجربه ی یک کشاوری و باغبانی متفاوت را در اندروید خود داشته باشید؟

پيش نياز آندرويد 4,0 و بالاتر
Tractor: Skills competition1.8 بازي مزرعه داري و تراکتور سواري يک بازي منحصر بفرد و بسيار جذاب است. شما بايد در اطراف مزرعه به وسيله ي تراکتور به کسب امتياز بپردازيد . در اين بازي شما ماموريت نگه داري مزرعه در يک محوطه را داريد که کسي به آن آسيب نرساند و اين کار را به وسيله ي يک تراکتور انجام می دهید..
 ويژگي هاي بازي Tractor: Skills competition:
– محیط گرافیکی 3d در محیط شاد مناسب برای کودکان و بزرگ سالان
– 3 تراکتور مختلف
– وسيله نقليه پيشرفته و فيزيک قوی
– جلوه هاي صوتي با کيفيت بالا

دانلود / توضیحات بیشتر