دانلود بازی FlyAngle 1.0.5 پرواز زاویه

با ما با دانلود بازی FlyAngle 1.0.5 همراه باشید. پرواز زاویه یک بازی واقعا ساده ، اعتیادآور و چالش برانگیز است.پرواز › هدف › شلیک ، در بازی پرواز زاویه.این بازی در حین سادگی بسیار قدرتمند و هیجان انگیز است.شما باید ماموریت های آن را با موفقیت پشت سر بگذارید.گرافیک ، جلوه های صوتی و موسیقی ریتمیک این بازی از بازی های کلاسیک الهام گرفته شده است.

دانلود بازی پرواز زاویه | FlyAngle 1.0.5

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مایکل جکسون ورژن جدید Dance games Michael Jackson 1.2

|دانلود جدیدترین ورژن بازی مایکل جکسون با نام Dance games Michael Jackson 1.2|

|بازی مایکل جکسون با سبک جدید و دوست داشتنی با گرافیک کلاسیک برای اندروید|

Dance games Michael Jackson دانلود بازی مایکل جکسون

بازی Dance games Michael Jackson 1.2 یا همان بازی رقص مایکل جکسون به صورت رایگان در فروشگاه پلی استور منتشر شده است و تا به حال مورد استقبال بیش از پانصد هزار کاربر اندرویدی قرار گرفته است.بازی چند سال پیش با قیمت سه دلار برای سیستم عامل ای او اس منتشر شد و بعد از گذشت مدت کوتاهی برای سیستم عامل اندروید توسط استودیوی بازی ساز M&G Mobile در دسترس عموم قرار گرفت.بازی از ماجرای فوق‌العاده زیبا بهره می‌برد که مطمئناً به خاطر ماجرای بازی هم که شده یک بار را نصب می کنید.به سراغ اصل مطلب می رویم مایکل جکسون نام شخصیتی است که در تمام جهان را دوست دار و مخاطبین زیادی دارد خیلی ها با رقص ها و برخی دیگر با اهنگ هایش خاطره ها دارند. در این بازی به چند موضوع مختلف در مورد این شخصیت پرداخته شده است. ماجرا از این قرار است که در یک شهر کوچک یک شخصیتی با نام رییس در حال زندگی است او شخصیت بسیار بد و ضد نقیض است. چند کودک را به گروگانی می گیرد و برای نابودی آنها چاره‌ های مختلفی اندیشه است. حالا شما در نقش مایکل جکسون به هر نحوی که شده باید آنها را از جنگ این مرد شرور نجات دهید ناگفته نماند که بازی از روی یک فیلم با نام Moonwalker ساخته شده است. فکرش را کنید مایکل جکسون با آن همه آهنگ و غیره به مبارزه با دشمنان برود البته مبارزه هایی که او انجام می دهد حال هوایی دیگر دارند زیرا او با هنر های رزمی اشنا نیست و تنها می‌تواند با انگشتان خود به حالت رقص مانند به مبارزه بپردازد. محیط و گیم پلی بازی به شکل و شمایل فیلم های کلاسیک طراحی شده است که همین امر موجب شده است خیلی از کاربران به سمت و سوی بازی بروند. ویژگی های بازی Dance games Michael Jackson در نوع خود متفاوت است برای انجام مبارزه باید آهنگ های مختلف او را پخش کنید طبق گفته های سازنده بازی رقص مایکل جکسون برای انجام این کار میتوانید از موزیک پلیر Spotify کمک بگیرید زیرا این موزیک پلیر توانایی پخش عنواع مختلف آهنگ را دارد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کلاسیک حمله نظامی Military Strike 3D 1.0.1

بازی کلاسیک حمله نظامی

امروز قصد داریم در سایت جدید برای اندروید یک بازی کلاسیک با گرافیک سه بعدی را به شما عزیزان معرفی کنیم که می تواند برای اوقات فراغت گزینه مناسبی باشد پس پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید. بازی مورد بحث، Military Strike 3D نام دارد که بسیار ساده و کم حجم اما سرگرم کننده طراحی شده است. در این بازی شما وظیفه یک فرمانده ارتش را برعهده دارید که باید سعی کنید علاوه بر سالم نگهداشتن نیرو های نظامی خودتان، دشمنانتان را از بین ببرید و از بوجود آمدن خرابی های بیشتر در سطح شهر جلوگیری کنید. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید بازی بصورت اول شخص جریان دارد به این شکل که شما باید سلاح مورد نظر خودتان را در دست بگیرید و به سمت دشمنانتان شلیک کنید. دشمنان شما از زمین و آسمان به سمتتان حمله می کنند و این کمی کار شما را سخت می کند به همین دلیل باید زمانبندی را در دستور کار خود قرار دهید به این شکل که اگر نیروهای پیاده درحال نزدیک شدن هستند اما هلیکوپتر ها در حال شلیک کردن به سمتتان هستند بهتر است ابتدا هلیکوپتر ها را از بین ببرید چون پیداه نظام سرعت حرکت بالایی ندارند درضمن قدرت نابودی آن ها به اندازه نیروی هوایی نیست.بازی کلاسیک حمله نظامی را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

طرفدار دانلود بازی های گرافیکی هستید، بازی بتمن را هم دانلود کنید.

از این صفحه هم دیدن فرمایید: بازی های گرافیکی اندروید

در بازی حمله نظامی Military Strike 3D این امکان وجود دارد که سلاح ها و تجهیزات پیشرفته خریداری کنید تا همزمان با پیشرفت دشمنانتان شما هم پیشرفت کنید، می توانید سلاح های سنگین تر و قدرتمندتر بخرید و یا اینکه خود را به سپر های محافظتی مجهز کنید تا در برابر حملات سنگین کمتر آسیب ببینید به هر حال انتخاب با شماست که چه نوع استراتژی را در پیش گیرید. وقتی که آتش جنگ بالا می گیرد، پای تانک ها هم به میدان نبرد باز خواهد شد تا کارتان را سخت تر کنند و شما برای نابودی آن ها می توانید علاوه بر سلاح های معمولی از سلاح های ویژه ای هم استفاده کنید که در حین این بازی کلاسیک در اختیارتان قرار داده خواهند شد. بازی اندروید Military Strike 3D با تمام سادگی که دارد توانسته است به یکی از بهترین های گوگل پلی تبدیل شود درضمن این بازی جالب به دیتاگیم هم نیازی ندارد پس آن را از دست ندهید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی رزمی بروسلی نسخه کامل اندروید

بازی اندروید بروسلی

بروسلی، نامیست که شاید کمتر کسی باشد که ان را نشنیده باشد، نامی که ورزش های رزمی را زنده نگهداشته است. همین محبوبیت چشمگیر بروسلی در بین مردم جهان باعث شده است تا یک کمپانی بازی سازی دست به ساخت یک بازی اندروید جالب و سرگرم کننده با شخصیت اول بروسلی بزند، Bruce Lee Enter The Game نام این بازیست که در آن شما نقش اول را عهده دار هستید و باید تلاش کنید و به رئیس افراد تبهکار برسید و آن را نابود کنید. کار به همین سادگی نیست چون در این مسیر تعداد زیادی دشمن قرار دارد که همگی قصد دارند شما را از پای درآورند آن ها با حرکات رزمی و بدتر از آن، بصورت دسته جمعی، پس سعی کنید خود را از دام این شیادان و تبهکاران نجات دهید قبل از اینکه آن ها جانتان را بگیرند.

از دست ندهید: بازی رزمی جنگ سایه

صفحه اختصاصی بازی های  HD

بازی اندروید بروسلی Bruce Lee Enter The Game دارای یک محیط دو بعدی است به همین دلیل می توان گفت شباهت زیادی به بازی های کلاسیک دارد یعنی شما باید در مراحل مختلف روبه جلو حرکت کنید و افرادی که در مقابلتان ظاهر می شوند را از پای درآورید و گاهی نیز با اساتید فنون رزمی درگیر شوید که البته توانایی آن ها به مراتب بیشتر از تبهکار های معمولیست. تنها راهی که شما می توانید از آن برای نابودی دشمنانتان استفاده کنید حرکات رزمی است که البته تعداد و تنوعشان چشمگیر است و حتی می توانید از حرکات ترکیبی هم استفاده کنید در مقابل دشمنانتان هم پیشرفت می کنند هم از نظر تعداد و هم از نظر حرکات و از آنجایی هم که جان شما محدود است می توانند برای شما مشکل ایجاد کنند پس بهتر است در این بازی گاهی حمله کنید و گاهی نیز عقب نشینی، مخصوصا زمانیکه آن ها قصد دارند تا شما را دوره کنند و نگذارند حرکتی را انجام دهید پس بهتر است بجای حرکت سریع در خیابان ها، با انجام فنون و همچنین تمرین حرکات جدید خود را برای رویارویی با استادان هر مرحله آماده کنید. توجه داشته باشید که پس از نصب فایل apk بازی، بازی فایل دیتای آن را از حالت فشرده خارج و پوشه com.hibernum.brucelee.enterthegame را در Sd card/Android/Obb کپی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فانتزی کلاسیک با منجنیق | Catapult King 1.4.7

دانلود بازی فانتزی بسیار زیبا برای اندروید با لینک مستقیم

Catapult King 1.4.7

با ما با دانلود بازی بسیار جذاب Catapult King 1.4.7 همراه باشید تا با جنگ کلاسیک را در گوشی های اندروید تجربه کنید و لذت ببرید.

آیا از بازی های تکراری خسته شده اید و به دنبال یک بازی فانتزی برای سرگرم کردن خود و پر کردن اوقات فراغتتان می گردید. اگر این چنین می باشد ما به شما استفاده از بازی هایی را توصیه می کنیم که دارای تم کارتونی می باشند. این نوع بازی های کارتونی اکثر دارای جذابیت بالایی می باشند به گونه ای که حتی اگر کاربر آن را برای ساعت های متمادی نیز انجام بدهد از آن خسته نخواهد شد یکی از بهترین بازی های فانتزی و کلاسیک را ما امروز برای شما آماده کرده ایم نام این بازی جذاب Catapult King می باشد که توسط استدیو بازی سازی مشهور CHILLINGO طراحی و ساخته شده است.

پیش نیاز: اندروید 2.3.3 و بالاتر

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی خاطره انگیز دوز Tic Tac Toe – Pro 7.1.41 | اندروید

همه ی ما حداقل یک بار در طول زندگیمان بازی دوز را انجام داده ایم ؛ یک بازی محبوب در دوران کودکی همه ما بازی ” دوز ” بوده است ، محیطی ساده تشکیل شده از 9 خانه مربعی شکل که هر یک از بازیکنان دارای 3 مهره هستند ؛در گذشته این بازی را با کشیدن خانه های مربعی شکل بر روی کاغذ انجام داده ایم ؛ اما اکنون می خواهیم این بازی زیبا و خاطره انگیز را مخصوص سیستم عامل آندروید به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. بله درست متوجه شده اید ! در بازی Tic Tac Toe می توانید خاطرات گذشته را زنده کنید و به یاد تفریح های گذشته ، لحظاتی خوش را برای خود رقم بزنید. با ما در معرفی نسخه حرفه ای بازی جدید Tic Tac Toe همراه باشید.

بازی دوز اندروید ic Tac Toe - Pro 7.1.41

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

نسخه حرفه ای بازی Tic Tac Toe در مجموع با بیش از 17 میلیون بازی کننده در سراسر جهان ، اکنون به شکل رایگان در اختیار شماست ، بازی دوز یک بازی قدیمی و کلاسیک برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی است که حتی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها نیز با آن آشنایی دارند. نسخه حرفه ای بازی Tic Tac Toe را از دست ندهید ! این بازی دارای امکان بازی دو نفره ، انجام بازی در 4 سطح مختلف ، نمایش مشخصات و جزئیات بازی ، به اشتراک گذاری در فیسبوک ، پوسته های مختلف و… می باشد. در صورت تمایل می توانید مهارت خود را در بازی دوز با بازی با پلیر آندرویدی به چالش بگشید ؛ بازی Tic Tac Toe دارای 4 سطح مختلف آسان ، متوسط ، سخت و حرفه ای است ؛ انجام بازی در حالت Easy به شروع کنندگان و تازه کاران این بازی پیشنهاد می گردد ، با افزایش مهارت خود میت وانید سطوح انجام بازی را به صورت پلع پله به سطح حرفه ای برسانید. بازی Tic Tac Toe در دستگاه های آندرویدی شما نیز در یک صفحه کاغذ انجام می شود ؛ به گونه ای که مهره های نشان گر این افراد لغات O و X می باشد ، یکی از آنان X و دیگری O می باشند. هر یک از بازی کنندگان باید سعی کند که ضمن جلوگیری از ترکیب 3 عددی نشانگر حریف ، این ترکیب را برای خود فراهم کند. انجام بازی دوز را در فحه کاغذ متوقف کنید و ضمن صرفه جوئی در مصرف کاغذ و در ادامه قطع درختان ، به سلامت محیط زیست نیز کمک کنید. هم اکنون می توانید نسخه بدون محدودیت بازی Tic Tac Toe را به صورت رایگان از ادامه مطلب وب سایت نیو فور آندروید دریافت نمائید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن و زیبای شاهزاده پارسی Prince of Persia 2

 دانلود بازی جدید ایرانی

بازی اندروید ایرانی

 شاهزاده پارسی بازگشته است ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، جدیدترین نسخه از بازی محبوب Prince of Persia یعنی نسخه Shadow&Flame را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

آیا برای ادامه ی بازی Prince of Persia Classic آمادگی دارید؟ شاهزاده ایرانی نسخه سایه و شعله ادامه حماسه سرگردان همیشگی را تداعی می کند ، شخصیت اصلی بازی این بار باید در کشتی به حماسه آفرینی بپردازد و داستان گذشته خود را به تصویر بکشد. دارای 14 مرحله هیجان انگیز با گرافیک خارق العاده به صورت سه بعدی ، شما می توانید در این بازی به کشف قدرت های جدید بپردازید و با استفاده از تایکتیک های جدید به نابودسازی دشمنان مشغول باشید. گیم پلی فوق العاده و تحسین برانگیز همیشگی سری بازی های شاهزاده پارسی در این نسخه به خوبی به چشم می آید ، شما می توانید برای کنترل شخصیت بازی از کنترلرهای لمسی و یا کنترلرهای مجازی کلاسیک استفاده کنید ، انجام حرکات آکروباتیک و حرکت بر روی دیواره ها و… از مهم ترین ویژگی های این بازی است که هیجان خاصی را به پلیر می دهد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر