دانلود بازی مزرعه داری و کشاورزی Hay Day 1.28.146

 دانلود بازی مرعه داری و مدیریت کشاورزی

Hay Day1

 آیا از علاقه مندان بازی های مزرعه داری,باغبانی و کشاورزی هستید و می خواهید با دانلود آسان و رایگان این بازی را در اندروید خود داشته باشید؟در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شا کاربران دستگاه های آندرویدی را با یک بازی جذاب و شاداب آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 4.0.3 و بالاتر

Hay Day نام یک بازی جدید در زمینه مدیریت مزرعه ای با عشق است که اداره کننده این مزرعه ، باید با علاقه فراوان به محصولات و دستگاه هایی که در اختیار او قرار دارد ، مدیریت آن را به دست گیرد. لطفا توجه داشته باشید که Hay Day یک بازی کاملاً رایگان است ، اما تعداد کمی از آیتم های موجود در بازی قابل خریداری هستند که در صورت نیاز می توانید آنان را خریداری کنید. بازگشت به طبیعت و تجربه های مسالمت آمیز ! زندگی ساده از کار زمین و پرورش جوجه ها، خوک، گاو و گوسفند از مهم ترین مناظری است که در طول این بازی شاهد خواهید بود. در این محل می توانید اسمی از خود به جای بگذارید ، البته بایست پیش از آن فعالیت های بسیاری را انجام دهید. محصولات کشاورزی را برداشت کرده و با مواد اولیه ی آنان یک نانوایی راه اندازی کنید ، با راه اندازی کارخانه های تولید شکر و لبنیات ، می توانید محصولاتی سالم و بی خطر را به دست مردم برسانید ، محصولات خود را در روزنامه ها تبلیغ کرده و از طریق فروش آنان ، سود بالایی را نصیب خود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی گرافیکی بتمن Batman Arkham Origins 1.3.0

دانلود بازی فوق العاده گرافیکی بتمن

بازی های 2014 اندروید بتمن

با شما هستیم در معرفی نسخه جدید بازی محبوب ” بتمن ” برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی !این بازی را برای اندروید دانلود کنید تا با مفهوم گرافیک اشنا شوید. اگر شما هم با سری فیلم های رویایی ” بتمن ” آشنایی داشته باشید ؛ پیش بینی می کنیم که انتظار یک بازی گرافیکی و نقش آفرینی را داشته باشید ! بله درست حدس زده اید ؛ دقیقاً همینطور است ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

ارزش خود را در محافظت شهر گاتهام به عنوان یک شوالیه ی تاریکی اثبات کنید ؛ در بازی Batman Arkham Origins 1.3.0 شما در نقش بتمن ، بایست با دشمنان ، اراذل و شروران شهر مبارزه کنید و امنیت را به شهر بازگردانید ؛ بازی جدید بتمن که از سوی استودیوی NetherRealm طراحی شده است ، یک بازی مبارزه ای با دشمنان در شهر خطرناک گاتهام است ، شما می توانید با پیش بردن مبارزات خود ، مهرات خود را ارتقا داده و با کسب امتیاز و پول های بیشتر ، سلاح ها و وسایل محافظتی بتمن را تا حد بسیاری قدرتمندتر از همیشه کنید. ارتقا دهنده های بزرگی در انتظار بازی شگفت انگیز شما هستند ، با دقت و مهارت بالا می توانید ضمن نابود سازی دشمنان ، جوایز و ابزارهای جدید بسیاری را دریافت کنید و از آنان در جهت نابود سازی مخالفانتان در گاتهام بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقات رالی در خیابان های لندن Fast & Furious 6: The Game 4.1.2

 دانلود بازی ماشین سواری جدید و مهیج

بازی ماشین اندروید

آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار مهیج و جذاب ماشین سواری نهایت لذت را از مسابقات رالی در اندروید خود ببیرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سربازان جنگی نخبه WarCom: Genesis 1.1.3 مود شده

 دانلود بازی جنگی و کم حجم

بازی های اندروید

 آیا می مایل هستید با دانلود بازی زیبا و جنگی سربازان نخبه ,نبرد واقعی را با اسلحه های مختلف تجربه کنید و از ماموریت های خود لذت ببرید؟

پيش نياز :  آندرويد 2,1 و بالاتر

WarCom: Genesis: منابع هسته اي در جهان در حال فعالیت هستند، سياره زمين يک جنگ بزرگ را پيش روي دارد.در اين بازي نقش هدايت 4 سرباز با هوش و در عين حال مبارز را به دوش ميکشيد که در واقع يک تيم نخبگان را تشکيل ميدهند که فقط براي ماموريت خطرناک دست به کار مي شوند، و شما جديد ترين و قوي ترين عضو آن هستيد. نام شخصيت اصلي بازي HellHawks است.در اين بازي انواع اسلحه ها را بر روي ديوار روبه رو در اختيار داريد و ميتوانيد به دلخواه آن ها را انتخاب کنيد.

ويژگي هاي بازي WarCom: Genesis:
• داراي جلوه هاي ويژه ديدني و جذابدر محیط گرافیکی بازی
• دارا بودن 60 ماموريت ويژه
• 4 کاراکتر منحصر به فرد
• گرافيک عالي بازی
• سه بعدي بودن محيط بازي
• کسب ده ها مدال در طي بازي

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی رالی رقابتی Colin McRae Rally 1.02

بازی اندروید Colin McRae Rally 1.02 (1)

همیشه بهترین گزینه برای لذت بردن از بازی های تبلت یا موبایل، انجام بازی های رقابتی است که در بین این بازی ها بهترین ها را بازی های ماشین مسابقه ای تشکیل می دهند که شما می توانید با استفاده از آن ها ساعت های طولانی را از بازی کردن با موبایل خود لذت ببرید به همین علت نیز ما امروز یکی از پر طرفدار ترین بازی های ماشین سواری در سبک مسابقه ای را قرار داده ایم که قابلیت اجرا بر روی اکثر تلفن های همراه هوشمند را دارد. با نصب بازی Colin McRae Rally می توانید نهایت لذت را از بازی کردن با تلفن همراه خود در اوقات فراغت ببرید.

در بازی زیبا و فوق العاده هیجان انگیز Colin McRae Rally شما باید در ابتدا از میان اتومبیل های موجود که برای شما تهیه شده اند یکی را به دلخواه انتخاب کرده که البته باید دقت داشته باشید که در ابتدای بازی اتومبیل های زیادی برای انتخاب در دسترس شما قرار ندارد و با پیشرفت در مراحل بازی و بالا بردن امتیازاتتان خودرو های بیشتری برای انتخاب در اختیار شما قرار داده خواهد شد که به مراتب دارای کارآیی بهتری از اتومبیل های ابتدای بازی در زمینه های مختلف می باشند و سپس باید از میان جاده های مخالفی که برای انجام مسابقه در بازی طرحی شده است به دلخواه یکی را انتخاب نمایید و در آن جاده با دیگران به انجام رقابت بپردازد. در مورد بازی Colin McRae Rally می تواند گفت که یکی از ویژگی هایی که توانسته آن را نسبت به خیلی از بازی های مشابه در رده بالاتری قرار بدهد علاوه بر وجود گرافیک بالا و جلوه های صوتی کم نظیر گیم پلی فوق العاده آن می باشد به گونه ای که در حین انجام بازی شما به هیچ مشکلی بر نخواهید خود و به سادگی می توانید هنر خود را در کنترل اتومبیل به نمایش بگذارید. این بازی زیبای اتومبیل سواری توانسته در گوگل پلی رتبه 4.6 از 5 را به خود اختصاص بدهد که رتبه بسیار بالایی می باشد و همین امر خود می تواند بیانگر کیفیت بسیار بالای بازی هیجان انگیز Colin McRae Rally باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی اکشن فوق العاده گرافیکی SHADOWGUN THD 1.3.5

SHADOWGUN THD نام یک بازی فوق العاده هیجان انگیز و گرافیکیست که می تواند هر کسی را به خود جلب کند. در این بازی که سبک اکشن دارد شما نقش یک قهرمان را دارید که باید دنیا را نجات دهد چون دو دانشمند با افکار شیطانی در حال خراب کاری هستند و تنها را جلوگیری از پیشرفت های آن ها استفاده از گزینه نظامی است. باید وارد مقر آن ها شوید و جانشان را بگیرید اما کار به همین سادگی نیست چون سرباز ها و نگهبان های زیادی در نقاط مختلف قرار دارند که بصورت دسته جمعی و انفرادی شما را نشان می گیرند تا جانتان را بگیرند. سلاح های زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید و راه خود را در پیش گیرید. سلاح های زیادی در این بازی وجود دارند از جمله مسلسل های مختلف که هر کدام ویژگی های خود را دارند برای مثال برخی از آن ها سریع هستند و برخی از آن ها برای فاصله های دور طراحی شده اند که هر کدام از آن ها در مراحل مختلف برای استفاده در اختیار شما قرار داده خواهند شد.

دانلود بازی اکشن SHADOWGUN THD 1.3.5

حتما بازی زامبی شیطانی را هم نجربه کنید

پیش نیاز : اندروید 3.0 و بالاتر

پیشنهاد خاص : سایر بازی های اسلحه ای

در بازی SHADOWGUN THD که دارای گرافیک 3 بعدی است شما تنها با انسان ها درگیر نخواهید شد چون برخی از هواپیما های بدون سرنشین و ربات های نظامی هم به در لیست دشمنان شما قرار دارند که می توانند برایتان دردسر ایجاد کنند بنابراین بهتر است زمان بندی را در دستور کار خود قرار دهید در غیر اینصورت با مشکل روبرو می شوید چون این ربات ها مثل انسان ها در نقطه ای کمین نمی کنند و به شما تیراندازی کنند بلکه بصورت دسته ای به شما حمله می کنند و اگر آن ها را از فاصله نابود نکنید با مشکل جدی روبرو خواهید شد. در این بازی مکان ها و اشیا مختلفی وجود دارد که می توانید از آن ها برای مخفی شدن استفاده کنید اما گاهی هم لازم است که با سرعت حمله کنید چون تعداد دشمنانتان هر لحظه بیشتر و بیشتر خواهند شد و حتی بعضی وقت باید دست به فرار بزید چون در برخی از مکان ها جایی برای پناه گرفتن وجود ندارد.

“توجه داشته باشید این بازی تنها برروی گوشی و تبلت هایی اجرا می شود که پردازنده تگرا دراند”

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی شوالیه تاریکی برای اندروید The Dark Knight Rises

درخواست بسیاری از کاربران اندرویدی

دانلود بازی شوالیه تاریکی گرافیکی حیرت انگیز + کرک تست شده

حتما با فیلم معرکه ی شوالیه تاریکی آشنایی دارید، یکی از فیلم هایی که توانست نام خود را در بین پرفروش ترین های فیلم های دنیا قرار دهد. در بازی The Dark Knight Rises شما نقش اول بازی را برعهده دارید، بله همان بتمن، پس انتظار یک بازی کاملا هیجان انگیز را داشته باشید. در این گیم که تست هم شده است شما در خیابان های شهر با شیادان و دشمنان آسایش مردم و از همه مهمتر دشمنان خودتان درگیر خواهد شد، طرف های مقابل شما ممکن است از مشت استفاده کنند و یا اینکه دست به چاقو و یا حتی سلاح های گرم ببرند، در مقابل شما هم می توانید با تکنیک های هنر های رزمی و یا اینکه سلاح آن ها را از پای دراورید، اما آنچه که شما را از سایرین مجزا می کند تنها شنل مشکی رنگتان نیست بلکه سرعت دویدن، پرش های بلندتان است و همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، گاهی پرواز می کنید و گاهی نیز برروی دشمنان خود فرود می آید، به هر حال آزادی عملی که شما در این بازی دارید می تواند یکنواختی آن را از بین ببرد.

بازی شوالیه تاریکی اندروید

با ما همراه باشید : سایر بازی های HD

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

بازی مرد عنکبوتی رو هم می توانید بصورت رایگان دریافت کنید

شاید با دیدن حجم دیتای بازی مغزتان سوت بکشید اما تنها لازم است که تصاویر پیش نمایش The Dark Knight Rises را که در زیر قرار دارند تماشا کنید و حالا مغزتان از کیفیت فوق العاده ی HD آن سوت خواهد کشید مخصوصا زمانی که بازی را نصب و داستان و محیط آن را تماشا کنید. بهتر است که برنامه Google Play Service را متناسب با نوع پردازنده گوشی و یا تبلت خود دریافت و نصب کنید درضمن بهتر است قبل از اجرای بازی وارد اکانت گوگل خود شوید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی رانندگی در جاده های بد ! – Bad Roads 1.48

 دانلود بازی جذاب و مهیج گرافیکی

دانلود بازی های رانندگی اندروید

 آیا دوست دارید با دانلود بازی گرافیک بالای رانندگی در جاده های بعد لذت گذران وقت خود را در اندروید تجربه کنید؟آیا برای تست مهارت خود در رانندگی یک مسیر بد و سخت آمادگی دارید؟ یک بازی ساده ، سرگرم کننده و در عین حال اعتیاد آور به نام Bad Roads 1.48 !

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

ملاقاتی کوتاه با Ted  داشته باشید و سریعاً پشت فرمان بنشینید ! در این مسیر سخت و دشوار ، شما باید او را در رانندگی و تحویل بسته های اردک راهنمایی کنید. مشکل اینجاست جاده های پیش روی شما بسیار بدتر از آن هستند که حتی فکرش را بکنید. شما باید با صبر ، تلاش و امتحان کردن شانس ، از تپه ها بالا بروید و سراشیبی ها را طی کرده و از موانع عبور کنید. مراقب قفس های اردک باشید ! اگر به خط پایان برسید و قفس ها را در طول مسیر از دست داده باشید لازم است مرحله را برای ثبت یک رکورد بهتر از باتدا طی کنید. یک چشم انداز گرافیکی بسیار ساده و در عین حال جالب به همراه یک موسیقی هیجان انگیز در طول مسیر شما را همراهی می کند. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی محبوب و بسیار زیبای خانه سازی TETRIS® 1.0.12

دانلود بازی جدید و گرافیکی خانه سازی بازی خانه سازی اندروید

آیا دوست دارید با انجام یک بازی زیبا ، خاطره ی بازی های گذشته در زمان کنسول های دستی و آتاری در اندروید شما زنده شود؟ پیشنهاد می کنیم بازی تتری سرا از دست ندهید !

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

در نسخه جدید بازی محبوب تتریس ، شاهد سازگاری هایی بیشتر با محیط های اجتماعی هستیم. با انجام مراحل مختلف از این بازی و پیش روی در سطح امتیازات ، قادر هستید امتیازات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و با دوستان خود به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. در بازی تتریس شما قادر هستید در یک سطح ، به صورت تک به انجام مراحل بپردازید و از ویژگی های اجتماعی جدید در آن نهایت استفاده را ببرید. در حرکات کنترلری جدیدی که در نسخه جدید این بازی گنجانده شده است ، می توانید همانند حرفه ای ها حرکاتی جدید را عملی کنید ، قطعات مربوط به هر مرحله را با کشیدن روی صفحه لمسی تغییر شکل داده و آنان را در جای مخصوص خود قرار دهید ، با گذر از مراحل پیش رویتان می توانید قدرت خود دو چندان کرده و از آنان در مراحل دشوارتر بهرمند شوید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فیفا 2014 با گرافیک عالی FIFA 14 by EA SPORTS

 دانلود فیفا 2014 ورژن اصلی برای اندروید fifa 14

بازی فیفا اندروید

 

آیا بازی فوتبال برای اندروید نیاز دارید؟آیا از گرافیک عالی بازی فیفا 2014 خبر دارید؟آیا دوست دارید اولین نفری باشید که بازی fifa 14 را دانلود میکنید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

فیفا 14 می خواهد شما را با دنیای واقعی آشنا کند. بازیکنان واقعی ، تیم های واقعی ، لیگ های واقعی ! بله درست متوجه شده اید. در نسخه 2014 سری بازی های محبوب فیفا ، از شخصیت های کارتونی بسیار فاصله گرفته ایم و همه چیز به سمت واقعیت پیش رفته اند. به معتبرترین بازی فوتبالی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی خوش آمدید ! با انجام هریک از حرکات پاس ، شوت ، سانتر و کنترل های لمسی ، از آنان لذت ببرید ! در کنار این ها ، لحظه به لحظه در کنار قابلیت ها و امکانات شرکت EA-Sport می توانید اوغات فراغت خود را در کنار تیم های مطرح دنیا سپری کنید.

نکته : این بازی دارای گرافیک قابل توجهی است ، همچنین تعداد بالای تیم ها و بازیکنان موجب شده است که حجم این بازی زیاد باشد. بنابراین پیش از نصب ، مطمئن شوید که 1.35 گیگابایت فضای خالی در دستگاه خود برای آن در نظر گرفته اید.

این بازی دارای 33 لیگ ، 600 تیم مختلف و بیش از 16000 بازیکن است ! انواع لیگ های Premier League ، La Liga و Bundesliga نیز در این بازی تعبیه شده اند. به همراه 34 استادیوم مختلف و پشتیبانی از گزارش های حرفه ای در زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی !

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2