دانلود نرم افزار مینیستا ( ابزار اینستاگرام ) ورژن 2017 اندروید

در این پست از سایت نیو فور اندروید یک نرم افزار ایرانی بسیار مفید به نام مینیستا ( ابزار اینستاگرام ) را اماده ی دانلود با لینک مستقیم کرده ایم.این ورژن جدیدترین ورژن 2017 این نرم افزار است که دارای امکانات بسیار مفید و جالبی است که در ادامه می توانید با ان ها اشنا شوید.

مینیستا ( ابزار اینستاگرام )

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آفیس اندروید OfficeSuite 8 Premium 8.6.5061

 دانلود نرم افزار افیس برای اندروید

OfficeSuite

OfficeSuite 8 Premium v8.6.5061 از پر بازديد ترين نرم افزار هاي آندرويد ميباشد که از شمار دانلود بسیار بالایی برخوردار است زيرا بخش بسيار وسيعي از امور متني شما را انجام ميدهد و ويژگي هاي ديگري نيز دارد که در ادامه به آن اشاره ميشود . همانطور که از نام اين نرم افزار اندروید مشخص است نرم افزاري آفيس ميباشد که تقريبا تمام امکانات آفيس کامپيوتر را دارا ميباشد.ويرايش، يا ساخت فايل هاي Word  و همچنين نمايش آنها پشتيباني از فرمت PPT که همان PowerPoint ميباشد از ويژگي هاي اين نرم افزار ميباشد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آلبوم تصاویر ابری Cloud Ablum 3.1.0

 دانلود نرم افزار اندرویدی جدید

نرم افزار اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و جذاب آلبوم های زیبا در اندروید بسازید؟مکانی امن برای نگهداری آلبوم های تصاویر به یاد ماندنی ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با اپلیکیشنی جدید با نام Cloud Ablum اشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

Cloud Ablum نام اپلیکیشنی جدید در زمینه سرویس های ابری است ، به کمک این نرم افزار و حجم 5 گیگابایتی که پس از نصب در اختیارتان قرار داده می شود ، می توانید در هر مکانی تنها به کمک اسمارت فون خود ، به مجموعه ای وسیع از تصاویر خود دسترسی پیدا کنید. هم اکنون بیش از 5 میلیون کاربر از این سرویس جهت نگهداری عکس های خود استفاده می کنند ، این نرم افزار مجموعه ای از آلبوم های تصاویر شما را در سرورهای ابری خود نگهداری می کند ، بنابراین در هر زمان و مکانی به تمامی آنان دسترسی خواهید داشت ، سیستم نمایش هوشمند ، آپلود تصاویر در سایزهای اورجینال ، جستوجوی تصویری تصاویر ، جستوجوی تصاویر به صورت آنلاین (کش تصاویر) ، آپلود و بک آپ گیری خودکار تصاویر دستگاه به سرویس های ابری و… از مهم ترین قابلیت های Cloud Ablum به شمار می رود. امیدواریم مفید واقع گردد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار برقراری تماس و ارسال پیام رایگان Messages 3.9.3

 دانلود نرم افزار تماس رایگان

نرم افزار جدید اندروید

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به تعداد فراوان پیامک در اندروید ارسال می کنید؟ آیا مکالمات تلفنی شما طولانی مدت هستند؟ آیا از پرداخت هزینه های بسیار خسته شده اید؟ پیشنهاد می کنیم با ما در معرفی نرم افزار جدید LINE همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

هیچ محدودیتی وجود ندارد ! می توانید به هر اندازه که بخواهید از طریق یک ارتباط اینترنتی ، پیامک ارسال کرده و یا تماس های تلفنی با کیفیت و طولانی مدت را با دسوتان خود تجربه کنید. LINE یک سرویس جدید ارتباطی است که به شما کاربران دستگاه های هوشمند این امکان را می دهد که بتوانید در هر ساعت از شبانه روز ، به هر میزان تماس تلفنی برقرار کرده و یا پیامک ارسال کنید. LINE هم اکنون دارای 260 میلیون کاربر فعال از 231 کشور دنیا می باشد ! اپلیکیشن LINE ، عنوان برترین دانلود را در 51 کشور مختلف از قبیل ژاپن ، تایلند، تایوان، اسپانیا ، چین ، اندونزی، سنگاپور، هنگ کنگ ، مالزی ، هند ، سوئیس، عربستان سعودی ، مکزیک ، روسیه ، ماکائو و امارات متحده عربی به خود اختصاص داده است. از جمله ویژگی های جدید LINE می توان به قابلیت تماس تصویری اشاره کرد ! بله درست متوجه شدید ، هم اکنون قادر هستید در اپلیکیشن LINE به برقراری تماس های تصویری با دوستانتان بپردازید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این سرویس ، هم شما و هم مخاطب شما باید این اپلیکیشن را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشد ، هیچ محدودیتی در نوع و سیستم عامل دستگاه نیز وجود ندارد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار همراه بانک صادرات جدید

دانلود برنامه همراه بانک صادرات

همراه بانک صادرات

بانک صادرات نيز براي عقب نماندن از باقي رقباي خود در شعبه هاي مختلف اقدام به افتتاح سامانه همراه بانک نموده است . همراه بانک صادرات از کامل ترين همراه بانک هاي موجود ميباشد که اکثر امور بانکي را به دوش ميکشد. ما در اين پست آخرين ورژن همراه بانک صادرات را براي شما مهيا کرده ايم که از قابليت هايي بسياري بر خوردار ميباشد که در ادامه به آنها اشاره شده است.

خدمات همراه بانک صادرات:
اعلام مانده حساب
اطلاع از سه گردش آخر حساب
انتقال وجه بين حسابهاي مشتري
انتقال وجه به حساب سپهري ديگران با سقف محدود روزانه
انتقال وجه از حساب سپهري به کارت هاي بانک صادرات با سقف محدود روزانه
انتقال وجه از طريق سامانه پايا با سقف محدود روزانه (داخلي)
پرداخت اقساط تسهيلات از طريق سامانه پايا با سقف محدود روزانه (داخلي)
استعلام چك
تعيين مبلغ چک
پرداخت قبض از طريق حساب و کارت بانك صادرات
خريد شارژ سيم کارت اعتباري از طريق حساب و کارت بانك صادرات
دريافت اطلاعات سه شارژ آخر خريداري شده
نرخ ارز
اعلام مفقودي کارت‌هاي بانك صادرات
اعلام شناسه شا براي حساب‌هاي سپهري بانك صادرات
دريافت و تغيير رمز حساب
اعلام سه تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و روزانه در ساعت‌هاي 8 صبح و 4 بعد از ظهر
امكان تعريف و ذخيره حساب ، كارت و شناسه شبا پركاربرد
قابليت تغيير تنظيمات برنامه

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار موزیک پلیر پیشرفته Player (Remix) 1.2.0

برنامه موزیک

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
اين بار وب سايت نيو فور آندرويد قصد معرفي يک موزيک پلير همه کاره و فوق العاده را دارد. نام اين پديده Music Player (Remix) – Trial 1.2.0 ميباشد . اين نرم افزار تمام امکاناتي را که يک مخاطب در نظر داشته باشد را بر طرف کره است . از نظر کيفيت ميتوان گفت در نوع خود بهتر کيفيت در پخش موسقي را دارا ميباشد . از قابليت هاي آن نيز به عقب و جلو کشاندن موزيک هنگام پخش با صفحه ي لمسي , اضافه کردن آهنگ به ليست پخش و کار کردن با قسمت هاي ديگر موبايل هنگام پخش موزيک ميتوان اشاره کرد. همچنين ميتوانيد براي زيبا تر بودن موزيک پلير تصوير زمينه براي هر آهنگ يا آلبوم و همچنين منوي شخصي با رنگ هاي مختلف انتخاب کنيد.هم اکنون این برنامه را به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار چراغ قوه در آندروید Tinyflashlightled v4.6

دانلود نرم افزار جدید اندروید چراغ قوه 

نرم افزار آندروید Tinyflashlightled v4.6

پيش نياز: آندرويد 1.5 و بالاتر

چراغ قوه برای اندروید, وسیله ای مورد نیاز برای همه مکان ها. شاید اتفاق بیافتد که در مکانی که شما حضور دارید به یکبار برق آن محیط برود یا اصلا برای مطالعه به چراغ مطالعه نیاز داشته باشید اما در دسترس شما نباشد.در این مواقع شاید به ذهنتان برسد کاش ما ازموبایل های قدیمی که چراغ قوه دارند برخوردار بودیم اما باید این مژده را به شما بدهم که با این نرم افزار برای آندروید می توانید تلفن همراه خود یعنی صفحه ی تلفن همراه خود را به یک منبع نور قوی تبدیل کنید . کاملا شبیه یک چراغ قوه با نور بالا و سفید رنگ. جالب است نه؟اگر فکر میکنید چراغ قوه همیشه برای شما لازم میشود میتوانید این نرم افزار را به طور رایگان برای تبلت و موبایل های اندرویدی خودتان دانلود نمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آفیس Quick Office v4.0.120

 دانلود نرم افزار آفیس برای اندروید

نرم افزار اندروید آفیس

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Quickoffice v4.0.120 از نرم افزار های مشهور اندروید که تا به حال نسخه های مختلف ان برای سیستم عامل های مختلف ساخته شده است.با دانلود این برنامه می توانید مایکروسافت آفیس را با کیفیت هر چه تمام تر به اندروید خو بیاورید و فایل های ورد,اکسل و پاور پونت را با ان اجرا کنید.علاوه بر این پشتیبانی از فایل های pdf نیز در این نرم افزار کاربدی گنجانده شده است.تیم نیو فور اندروید دانلود این نرم افزار را برای گوشی یا تبلت اندرویدی شما پیشنهاد می کند.

 

در اينجا برخي از امور را کا قادر به انجام آن ها هستيد را آورده ايم :
—————
– ايجاد، ويرايش و به اشتراک گذاري فايل هاي آفيس مايکروسافت ® (’97 – ‘2010 )
– دسترسي و به اشتراک گذاري فايل از طريق گوگل درايو
– ويرايش و بررسي املا اسناد در
– به روز رساني فرمول در صفحات گسترده
– ويرايش  با ارائه گوشي هاي هوشمند خود
– اضافه کردن يادداشت و علامت گذاري فايل هاي PDF
– دسترسي به Dropbox ، Evernote، Egnyte و SugarSync

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ساخت کاریکاتور photowarp v1.6.7

 دانلود برنامه اندروید ساخت کاریکاتور

نرم افزار اندروید photowarp v1.6.7

پيش نياز : آندرويد 1,6 و بالاتر
photowarp v1.6.7 يک نرم افزار جالب و خنده دار در زمينه ي تصوير ميباشد که به نوعي کار کاريکاتور را انجام ميدهد,حالت صورت يا هر چيزي را بزرگ کوچک و پيچ و تاپ هايي ميدهد که به گونه اي شکل را از حالت طبيعي در آورده به يک شکل خنده دار تبديل ميکند. حتي اين برنامه در مواقعي ميتواند مورد استفاده قرار گيرد که يک جسم را زيبا کند به عنوان مثال ميخواهيد يکي از اعضاي بدنتان را کوچک يا بزرگ جلوه دهيد که به زيبايي شما کمک کند پس اين نرم افزار به شما کمک زيادي خواهد کرد. کار با اين نرم افزار بسيار آسان است اگر تلفن همراه شما لمسي باشد ميتوانيد  قسمت مورد نظر را لمس کرده و به هر طرف ميخواهيد هداييت نماييد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مفید و هوشمند Smart tools v1.5.4

 دانلود برنامه اندروید Smart tools v1.5.4
نرم افزار Smart tools v1.5.4

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

Smart tools v1.5.4  نام يکي از پر کاربدرترين نرم افزار هاي موجود اندرويد ميباشد که خود به تنهايي 5 عملکرد مفيد و کاربردي را دارا ميباشد که آنها را به ترتيب براي شما ذکر ميکنيم. مجموعه 1: طول، زاويه، شيب، سطح، موضوع ها – نرم افزار هاي هوشمند حاکم
مجموعه 2: از راه دور، ارتفاع، عرض، مساحت – نرم افزار اندازه گيري هوشمند
مجموعه 3: قطب نما، فلزياب، GPS – قطب نماي هوشمند حرفه اي
تنظيم: 4 متر سطح صدا، نوسان سنج – صوت سنج حرفه اي
مجموعه 5: چراغ قوه، نور ذره بين – هوشمند نرم افزار
اين تنها ويژگي هاي اين نرم افزار در اين نسخه ميباشد و در نسخه هاي آينده اين نرم افزار شاهد تغييرات و افزوده شن ابزار هاي کاربردي لازم باشيد .

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2