دانلود بازی پی اس Pes 2016 برای اندروید نسخه کامل و بی نقض

دانلود بازی Pes 2016

بازی  Pes 2016 از محبوبترین سری بازی های فوتبال است که این بار نسخه  کامل و بدون نقص پی اس 2016 را برای اندروید اماده ی دانلود کرده ایم.(*هنوز بازی به طور رسمی منتشر نشده است)

توجه:در برخی از سایت ها دیده شده که اید این بازی را برای اندروید انتشار داده اند!توجه کنید که نسخه ی ارائه شده مخصوص پلی استیشن بوده که با نرم افزار های شبیه ساز در اندروید اجرا می شود(که زیاد توصیه نمی شود)

Pro Evolution Soccer 2016 یا همان Pes 2016 _ یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های فوتبال برای کنسول های مختلف بازی از جمله پلی استیشن و Xbox و همچنین کامپیوتر و حتی موبایل و تبلت است که توسط استودیو بازیسازی محبوب Konami ساخته و روانه بازار می شود. بازی پی اس 2016 PES ویژگی های مختلفی دارد که همگی آن ها دست به دست هم داده اند تا به این شکل شما یک فوتبال واقعی را تجربه کنید، از جمله این ویژگی ها می توان به گرافیک خیره کننده، وجود تیم های مختلف ملی و باشگاهی، گزارشگری جذاب و هیجان انگیز و از همه مهم تر گیم پلی خاص و حرفه ای به شکلی که می توانید با هر بازیکن، تاکتیک های خاصش را انجام دهید، برای مثال وقتی در بازی پی اس 2016 کریستیانو رونالدو می خواهد ضربه آزاد بزند، پا هایش را به اندازه عرض شانه باز می کند. وقتی وارد بازی می شوید می توانید از سبک های مختلف موجود یکی را انتخاب کنید برای مثال دوست دارید وارد رقابت های جام جهانی شوید و یا اینکه بازی های دوستانه انجام دهید و یا حتی با تمرین های مختلف، مهارت هایتان را افزایش دهید. در سمت چپ صفحه بازی پی ای اس 2016 کلید کنترل حرکت و در سمت راست صفحه کلید های شوت، سانتر و پاس قرار دارد. جالب است بدانید که نسخه اندروید بازی Pes 2016 کاملا شبیه نسخه PC آن ساخته شده است و دسته کمی از آن ندارد از ترکیب دقیق و کامل تیم ها، انیمیشن ها و جلوه های بصری ویژه تا شباهت فوق العاده ی بازیکن ها همگی مشابه نسخه کامل بازی ساخته شده اند. بازی به اندازه ای زیبا ساخته شده است که حتی می توانید حرکات ریز و دقیق پای بازیکن ها، حرکات نمایش و خطا ها را هم با دقت زیاد مشاهده کنید. کاربران عزیز سایت نیو فور اندروید توجه داشته باشید که این بازی تنها برروی تبلت ها و گوشی های موبایل با مشخصات سخت افزاری قوی نصب خواهد شد.هم اکنون بازی  Pes 2016  را نسخه کامل و بدون نقص را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.(سعی شده است تا تقریبا بی نقص ترین نسخه را برای دانلود قرار دهیم)

دانلود / توضیحات بیشتر