دانلود یکی از کم حجم ترین بازی های اندروید با نام Pixel Dungeon

در این پست از سایت نیو فور اندروید در خدمت شما هستیم با یکی از کم حجم ترین بازی های اندروید با نام Pixel Dungeon .

این بازی زیبا و کم جچم دارای گرافیک پیکسلی است و کاربران دانلود های بسیار از سایت گوگل پلی داشته اندروید اندروید.شاید یکی از جذاب ترین بخش های این بازی را گرافیک بسیار ساده ی بازی دانست که طرفداران خاص خود را طلب میکند.در بازی Pixel Dungeon شما باید ماموریت خود را در اعماق سیاهچال های  پیکسلی انجام داده و آن جا را مورد کاوش قرار دهید.امیدواریم از دانلود این بازی نهایت لذت را ببرید.

بازی کم حجم

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سربازان جنگی نخبه WarCom: Genesis 1.1.3 مود شده

 دانلود بازی جنگی و کم حجم

بازی های اندروید

 آیا می مایل هستید با دانلود بازی زیبا و جنگی سربازان نخبه ,نبرد واقعی را با اسلحه های مختلف تجربه کنید و از ماموریت های خود لذت ببرید؟

پيش نياز :  آندرويد 2,1 و بالاتر

WarCom: Genesis: منابع هسته اي در جهان در حال فعالیت هستند، سياره زمين يک جنگ بزرگ را پيش روي دارد.در اين بازي نقش هدايت 4 سرباز با هوش و در عين حال مبارز را به دوش ميکشيد که در واقع يک تيم نخبگان را تشکيل ميدهند که فقط براي ماموريت خطرناک دست به کار مي شوند، و شما جديد ترين و قوي ترين عضو آن هستيد. نام شخصيت اصلي بازي HellHawks است.در اين بازي انواع اسلحه ها را بر روي ديوار روبه رو در اختيار داريد و ميتوانيد به دلخواه آن ها را انتخاب کنيد.

ويژگي هاي بازي WarCom: Genesis:
• داراي جلوه هاي ويژه ديدني و جذابدر محیط گرافیکی بازی
• دارا بودن 60 ماموريت ويژه
• 4 کاراکتر منحصر به فرد
• گرافيک عالي بازی
• سه بعدي بودن محيط بازي
• کسب ده ها مدال در طي بازي

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی سونیک سگا برای اندروید Sonic Jump 1.5

 دانلود بازی جذاب سونیک مخصوص اندروید

بازی های جذاب و جدید

آیا می خواهید با دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب سونیک سگا که نسخه ویژه اندروید ان را اماده دانلود کرده ایم,خاطره های خود را زنده کنید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یک بازی به یاد ماندنی در دهه گذشته آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

بازی جذاب و بسیار پرطرفدار سونیک در دهه گذشته ، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده بود ، اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را در یک حالت عمودی در دستگاه های آندرویدی خود تجربه کنید. شما می توانید این بازی را در نقش سونیک و یا دوستان او نظیر Tails و  Knuckles پیش ببرید. هرکدام از آنان توانایی ها و قدرت های خاص خود را دارند ، از جمله ویژگی های این بازی می توان به مکان های مختلف در طول پرش ها اشاره کرد ، شما از مناطق سرسبز و جنگلی به مناطقی کوهستانی خواهید رسید. جهت جلوگیری از خرابکاری های Dr. Eggman ، شما باید به کمک دوستانتان 48 مرحله مختلف را پشت سر بگذارید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی فیفا 2014 با گرافیک عالی FIFA 14 by EA SPORTS

 دانلود فیفا 2014 ورژن اصلی برای اندروید fifa 14

بازی فیفا اندروید

 

آیا بازی فوتبال برای اندروید نیاز دارید؟آیا از گرافیک عالی بازی فیفا 2014 خبر دارید؟آیا دوست دارید اولین نفری باشید که بازی fifa 14 را دانلود میکنید؟

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

فیفا 14 می خواهد شما را با دنیای واقعی آشنا کند. بازیکنان واقعی ، تیم های واقعی ، لیگ های واقعی ! بله درست متوجه شده اید. در نسخه 2014 سری بازی های محبوب فیفا ، از شخصیت های کارتونی بسیار فاصله گرفته ایم و همه چیز به سمت واقعیت پیش رفته اند. به معتبرترین بازی فوتبالی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی خوش آمدید ! با انجام هریک از حرکات پاس ، شوت ، سانتر و کنترل های لمسی ، از آنان لذت ببرید ! در کنار این ها ، لحظه به لحظه در کنار قابلیت ها و امکانات شرکت EA-Sport می توانید اوغات فراغت خود را در کنار تیم های مطرح دنیا سپری کنید.

نکته : این بازی دارای گرافیک قابل توجهی است ، همچنین تعداد بالای تیم ها و بازیکنان موجب شده است که حجم این بازی زیاد باشد. بنابراین پیش از نصب ، مطمئن شوید که 1.35 گیگابایت فضای خالی در دستگاه خود برای آن در نظر گرفته اید.

این بازی دارای 33 لیگ ، 600 تیم مختلف و بیش از 16000 بازیکن است ! انواع لیگ های Premier League ، La Liga و Bundesliga نیز در این بازی تعبیه شده اند. به همراه 34 استادیوم مختلف و پشتیبانی از گزارش های حرفه ای در زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی !

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی HD خلبانی هواپیمای جنگی World Of Aircraft

 دانلود بازی زیبا و جذاب خلبانی با کیفیت HD

بهترین بازی های اندروید

 اگر از علاقه مندان بازی های جدید و زیبای اندروید هستید و می خواهید خلبانی هواپیما جنگی را را تجربه کنید, این بازی را از دست ندهید.

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر

اگر قادر به خلباني و جنگندگي در هوا هستيد اين بهترين بازي شناخته شده طي چند ماه اخير براي آندرويد ميباشد که يک مبارزه و خلباني در هوا را براي شما فراهم کرده است. دشمن نيز از قدرت بالايي برخوردار است اما ويژگي هاي شما براي بازي از قبيل بهبود سلاح هاي متنوع, دارا بودن سيستم رادار ,محيط هاي باز و واضح بازي ,سلاح ها و بدنه ي هواپيما و موشک شما طوري طراحي شده است که توانايي مبارزه هاي طولاني را دارا است از ديگر ويژگي  هاي برجسته اين بازي ميتوان به گرافيک HD آن اشاره کرد همچنين ميتوان اين بازي را به صورت آنلاين و با دوستان خودتان اجرا کنيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی جنگ جهانی زامبی ها Zombie World War

 دانلود بازی بازی جنگی زامبی ها

بازی های اندروید

 آیا تا به حال نام بازی زامبی ها را شنیده اید و از این بازی جنگی , خشن و البته در سبک های مخلف لذت برده اید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است. پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر مبارزه اي از جنس بقا که در اين بازي شما براي نجات بشريت از دست زامبي ها تمام تلاش خود را به کار خواهيد گرفت . اين بازي جنگ جهاني زامبي ها را به نمايش ميکشد. گسترش ويروس , آتش سوزي و افراد آلوده خطر را افزایش می دهد. با وحشت بسيار، جامعه به سرعت از هم پاشيده شده و دولت کنترل را از دست داده است. در حال حاضر، بازماندگان که آلوده نشده اند در پشت خط دفاعي شما براي بقا نفس ميکشند.اين آخرين ايستگاه بشريت است!شما ميتوانيد با 126 مرحله و 21 صحنه در اين ماجراجويي مردم جهان را نجات دهيد . استفاده از تمام مهارت هاي خود براي نابودي زامبي ها, آيا ميتوانيد بشريت را از زامبي ها و آلودگي رها سازيد؟

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی عصر یخبندان ورژن جدید Ice Age Village

 دانلود بازی عصر یخبندان جدید

بازی جدید

 آیا می خواهید با دانلود بازی کم حجم و دوست داشتنی لذت یک بازی متفاوت را در اندروید خود تجربه کنید و لذت ببرید.

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
بازي Ice Age Village عصر يخبندان همان بازي که قبلا کارتون آن از طرفداران زيادي برخوردار بوده  و هست . هم اکنون نسخه جديدي از بازي عصر يخبندان را براي آندرويد آماده کرده ايم که در اين بازي به تمام فضا هاي انيميشن ميتوانيد سر بزنيد و از بازي و محيط ان لذت ببريد.در اين ورژن از بازي گرافيک بهبود یافته و داستان  بازی نیر قوی تر شده است.پيشنهاد ميکنيم اين بازي پر طرفدار را از دست ندهيد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی مسابقه ای Turbo Racing League 1.03

 دانلود بازی مسابقه ای جدید اندروید

بازی مسابقه

 آیا می خواهید با دانلود بازی رایگان و جدید نسل جدید بازی های مسابقه ای را در اندروید خود تجربه کنید و مدت ها سرگرم شوید.

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Turbo Racing League 1.03  بازی زیبا و سرگرم کننده ای است که در سبک بازی کراش کامپیوتر ساخته شده است.در این بازی شما با سایر اتوموبیل ها مسابقه ی سرعت می دهید با این تفاوت که وظیفه ی شما فقط هدایت اتوموبیل تان نیست بلکه باید از سلاح ها و امکاناتی دارید نهایت بهره را ببرید تا حریفان خود را منحرف کنید.

ويژگي های بازی Turbo Racing League 1.03
• آهنگ مسابقه منحصر به فرد در هنگام مسابقات خود
• رويدادهاي ويژه : محاکمات زمان، سوخت محدود، اسلالوم و نژادهاي رقيب

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ترسناک هیجان انگیز Dark Avenger

 دانلود بازی ترسناک جدید

Dark Avenger

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر

آیا می خواهید که با یک بازی ترسناک و زیبا لذت هیجان را در اندروید خود تجربه کنید؟ می تواند بازی Dark Avenger را دانلود کنید و لذت ببرید.
شيطان از خواب خود بيدار مي شود. قهرمانان ما بايد نیرو يابد و به اعماق جهنم ارسال شوند و با نيروهاي تاريکي مبارزه کنند. شما ميتوانيد يکي از اين قهرمانان را براي فرستادن به جهنم انتخاب کنيد و با ارتقاء درجات آنان ميتوانيد بهتر به مبارزه بپردازيد، شما پيش از اين همچين بازي هیجان انگیزی را به هيچ عنوان تجربه نکرده ايد!جمع آوري گنجينه هاي افسانه اي و قدرتمند، در مسير خود که ميتواند به رهايي جهان از شر جهنميان ختم شود.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی ماشین پرش Top Truck Free v1.3.3

 دانلود بازی جدید اندروید پرش با ماشین ها
دانلود بازی جدید Top Truck Free v1.3.3

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
اين بار بازي Top Truck Free v1.3.3 براي آن دسته از افرادي که به پرش با ماشین علاقه دارند آماده ی دانلود کرده ایم تا به طور مجازی در موبایل یا تبلت اندرویدی خودشان بتوانند تجربه پرش را داشته باشند. در اين بازي در يک ماشين پرش به مسابقات در زمان هاي کم مي پردازيد.

آب و هوا گوناگون در بازي و شرايط جادگي مختلف اين کار را دشوار ميکند, حتي در بعضي مواقع احتمال گير کردن لاستيگ هايتان نیز وجود دارد. شما بايد با برنامه ریزي دقیق مراحل مختلف را به پایان برسانید.

دانلود / توضیحات بیشتر
1 2 3