دانلود نرم افزار آنتی ویروس نود 32 جدید Mobile nod 32 v3.2.60.0

 دانلود نرم افزار نود 32 برای اندروید

Mobile nod 32

 حتما تا به حال نام نرم افزار آنتی ویروس نود 32 را شنیده اید.این بار نسخه 2016 و جدید این برنامه امنیتی کامل را برای تبلت ها و موبایل های اندروید آماده دانلود کرده ایم.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در راستای حفظ امنیت شما کاربران دیوایس های آندرویدی ، قصد داریم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس قدرتمند و محبوب نود 32 را معرفی کنیم. آنتی ویروس Eset Nod32 یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های کامپیوترهای شخصی در سال های اخیر بوده که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است ، با امنیتی خارق العاده ای که نود 32 در کامپیوترهای رومیزی فراهم آورد ، سرانجام نسخه مربوط به دستگاه های قابل حمل آن نیز منتشر شد و کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با سطحی جدید از امنیت آشنا کرد.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

بر اساس آزمایشیات انجام گرفته بر روی ایان ابزار امنیتی از سوی AV-TEST ، آنتی ویروس ESET Mobile Security رکورد 99.7% را از لحاظ حفظ امنیتی دستگاه های آندرویدی به ثبت رسانید ، مجموعه امنیتی Eset Nod32 با رابط کاربری بسیار ساده اش ، با گام هایی ساده شما را از سطح امنیت دستگاه هایتان آشنا می سازد ؛ آیا همیشه در وبگردی یا استفاده از شبکه های اجتماعی با مشکل حفظ امنیت رو به رو هستید؟ Eset Nod32 با امکانات خارق العاده اش بالاترین سطح امنیت را در هنگام استفاده از سرویس های اینترنتی برایتان فراهم می آورد و شما را در مقابل انواع حملات اینترنتی ، ابزارهای مخرب و… محافظت می کند. مشتریان Eset Nod32 بالاترین سطح رضایت مندی خود را با استفاده از این ابزار اعلام کرده اند ، به گزارش Virus Bulletin ، نود 32 برای دهمین سال متوالی این رکورد را به نام خود ثبت می کند. جدیدترین نسخه از این ابزار امنیتی متناسب با دستگاه های آندرویدی شما هم اکنون از ادامه مطلب سایت نیو فور آندروید آماده دانلود کردن است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود ویروس کش قدتمند اندروهلم AndroHelm AntiVirus Security 2.2

دانلود جدیدترین ورژن آنتی ویروس قدرتمند AndroHelm AntiVirus Security 2.2

ویروس کش اندرویدهلم محافظ قدرتمند گوشی اندروید شما در برابر ویروس ها است

AndroHelm AntiVirus Security

این روزها برنامه های مختلفی برای سیستم عامل آندروید منتشر می شود که هر کدام از آنها دارای نقض های مختلفی هستند و به مرور زمان به بد افزار تبدیل می‌شوند و در نهایت گوشی و تبلت آندرویدی شما را کند می‌کند.
برنامه AndroHelm AntiVirus با قیمت بالا در آندروید مارکت عرضه شده است قیمت آنتی ویروس برنامه AndroHelm AntiVirus به شکل باور نکردنی 120 دلار میباشد ناگفته نماند که باید اندازه این قیمت بالا از برنامه انتظار داشت. تا به این لحظه طبق بررسی های انجام شده گرانترین آنتی ویروس گوگل پلی شناخته شده است. اینتر فیس برنامه بسیار خلاقانه و جالب طراحی شده است به گونه‌ای که کاربر احساس خستگی نمیکند و همچنین بسیار ساده است. به سراغ قابلیت های اصلی آنتی ویروس برنامه AndroHelm AntiVirus میرویم. به صورت کامل میتوانید حافظه های جانبی خود را اسکن کنید و در صورت هر گونه فایل یا برنامه مخربی با هشدار به شما اطلاع رسانی می‌شود در این هنگام از شما اجازه پاک کردن فایل مورد نظر را برنامه میگیرد که در صورت رضایت شما حذف می‌شود.  برنامه از ویژگی های زیادی برخوردار است که یکی از آنها بسیار جالب است و دلمان نمی آید به سادگی از کنار آن عبور کنیم در این ویروس کش قدرتمند قابلیت فوق العاده پنهان شده است که هر کسی به نیاز دارد.

اگر در مکان نشسته‌اید و گوشیتان را گم کرده اید و یا آن را جا گذاشته اید نگران هیچ چیزی نباشید زیرا به محض اینکه سنسور ها به برنامه هشدار بدهند گوشی شما به صدا می آید و آژیر میکشد که شما در همان لحظه گوشی خود را پیدا می‌کنید. اگر میخواهید مخاطبین خود مدیریت کنید میتوانید از این برنامه ویروس کش استفاده کنید البته نه برای انجام هر کاری بلکه برای لیست سیاه،با استفاده از این ویژگی میتوانید شماره های مورد نظر خود را به بلک لیست بدهید و از دست مزاحمان راحت شوید.  و در نهایت باید به حفاظت از حریم خصوصی برنامه گفت که این برنامه میتواند صفحه وب هایی را که مشاهده می‌کنید مورد برسی قرار دهد از راه دور کنترل قفل را به عهده بگیرد و از برنامه های نصبی پشتیبانی تهیه کند و بر روی آنها پسورد قرار دهد.آنتی ویروس قدرتمند اندروهلم را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند Trustlook Antivirus Security 2.5.5

انتی ویروس اندروید Trustlook Antivirus & Mobile Security 2.5.5

دنبال یک آنتی ویروس قوی برای اندروید میگیردی؟Trustlook Antivirus Security یکی از بهترین ابزار های امنیتی آماده ی دانلود برای اندروید است.همانطورکه شما هم اطلاع دارید بد افزار های روز به روز در حال پیشرفت و گسترش هستند و این موضوع می توانند هر کسی را نگران کند، Trustlook Antivirus & Mobile Security نام یک آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند است که می تواند امنیت کاربرانی اندرویدی را در برابر ویروس ها و تروجان ها افزایش دهد. شیوه کار این برنامه به این شکل است که با جستجو در برنامه، بازی و بطور کلی تمامی فایل های موجود در حافظه داخلی و رم گوشی موبایل و تبلت سعی در پیدا کردن فایل های مشکوک می کند و در نهایت با شناسایی بد افزار ها آن ها را به شما معرفی و حذف می کند. باید به این موضوع اشاره داشت که سرعت پیمایش این آنتی ویروس در فایل های بسیار بالاست و تنها در مدت زمانی اندک می تواند تمام حافظه را بررسی کند. این برنامه حتی زمانیکه در حالت آماده باش است قابلیت بررسی و چک کردن فایل های جدیدی را که وارد دستگاه می شوند را داراست و این اطمینان را به شما می دهد که امنیت اطلاعات شما در هر حالتی حفظ خواهد شد.

دانلود آنتی ویروس NOD32 برای اندروید

تمامی آنتی ویروس های اندروید را مشاهده کنید

شاید برایتان جالب باشد که Trustlook Antivirus & Mobile Security علاوه بر یافتن بد افزار ها قابلیت های دیگری مثل بک آپ گیری از پیامک ها را هم دارد و همین ویژگی های متنوع می تواند آن را به یک برنامه کاربردی تبدیل کند. از سایر ویژگی های این آنتی ویروس قدرتمند می توان به داشتن یک موتور جستجوی هوشمند برای جلوگیری از کاهش سرعت دستگاه، بهره گیری از یک محیط ساده و کاربردی، توانایی اسکن و بررسی خودکار و زمانبندی شده و … اشاره داشت. بد نیست بدانید که همین برنامه توانسته است امتیاز 4.2 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد که برای یک آنتی ویروس رتبه ای فوق العاده است و این خود گواهی می دهد که این برنامه تواسنته است خواسته های کاربران خود را برآورده سازد. این نرم افزار رایگان است و برای آپدیت کردن آن نیازی به وارد کردن Username و Password نیست و تنها به یک اتصال اینترنت نیاز دارید تا برنامه را برای یافتن جدیدترین بد افزار های آماده کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آویرا 2013 آنتی ویروس رایگان اندروید

 دانلود آنتی ویروس رایگان آویرا

نرم افزار های اندروید

 آِیا می خواهید با دانلود آنتی ویروس قدرتمند و رایگان آیرا برای اندروید خود نهایت امنیت را ایجاد کنید و از شر ویروس ها در امان باشید؟

پيش نياز : آندرويد 2,3 و بالاتر
امروز قصد معرفي يکي از بهترين و قوي ترين آنتي ويروس هاي موجود را به شما کاربران گرامي داريم. نرم افزاري کامل رايگان و در عين حال دشمن تمام ويروس ها و مخربين تلفن همراه شما نرم افزاري جز Avira Avira Free Android Security نميباشد . آنتي ويروس اویرا که در سيستم عامل هاي مختلف از جمله ويندوز از طرفداران زيادي برخوردار ميباشد ميتواند به راحتي و بدون مزاحمت براي شما تمام ويروس هاي موجود در تلفن همراه شما را نابود کند و نسخه اي که هم اکنون براي دانلود قرار داده ايم بروزترين اين برنامه ميباشد که قادر به نابودي جديد ترين ويروس هاي موجود است.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار آنتی ویروس Anti-Virus Pro – Tablet v3.0.3

 دانلود نرم افزار آنتی ویروس اندروید

آنتی ویروس اندروید Anti-Virus Pro - Tablet v3.0.3

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Anti-Virus Pro – Tablet v3.0.3 جامع ترين نرم افزار امنيتي جهان است که در حال حاضر نسخه اندروید آن با قابلیت نصب در موبایل و تبلت ان آماده ی دانلود شده است. اندروید خود را تنها با يک کليک ایمن نگاه داريد.
نرم افزار امنیتی Anti-Virus Pro تلفن همراه  شما را از  ویروس ها، malware و SMS های اسپم رها خواهد ساخت. اسکن برنامه ها، فایل ها و اطلاعات گوشی به صورت بلادرنگ، بک آپ گیری از برنامه ها، محدود سازی برنامه هایی که سرعت گوشی را کم کرده اند، حفاظت از میل ها و… از ویژگی های این برنامه می باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر