دانلود نرم افزار Disney Infinity Action! 1.0.6 نسخه آنلاک شده کامل

برنامه Disney Infinity Action! 1.0.6

 

دوست دارید تا بدون هیچ دردسری، انیمیشن دلخواه خود را بسیازید؟! پس به هیچ عنوان دانلود برنامه  Disney Infinity Action نسخه آنلاک شده را برای اندروید از دست ندهید.

همانطور که پیداست این نرم افزار اندروید توسط کمپانی مشهور و محبوب دیزنی ساخته و منتشر شده است و هدف از ساختش این است که شما بتوانید شخصیت های معروف بازی و کارتون های این شرکت را تحت کنترل بگیرید و حرکات دلخواهتان را برروی آن ها انجام دهید تنها لازم است که این برنامه رایگان را دانلود و نصب کنید. نسخه ای که اکنون در سایت نیو فور اندروید در دسترس است نسخه کامل Disney Infinity Action که تمامی شخصیت ها و کارکتر های آن آزاد و قابل استفاده هستند که این موضوع به دلیل آنلاک بودن آن است پس نیازی به کرک کردن و یا استفاده از نرم افزار های پچر مثل Lucky Patcher نیست و می توانید نسخه پولی آن را بصورت کاملا رایگان استفاده کنید. موضوع دیگری که در مورد این اپلیکیشن جالب وجود دارد این است که تمامی کارکتر ها در آن جمع آوری شده اند و همانطور که در تصویر برنامه مشاهده می کنید از ماشین ها و غول ها گرفته تا پرنسس ها در آن دور هم جمع شده اند تا بتوانند یک برنامه کامل را شکل دهند.

نکته جالب Disney Infinity Action این است که برخلاف برخی از برنامه های مشابه، این توانایی را دارید که انیمیشن های ساخته شده را ذخیره و یا حتی آن ها را در شبکه ها و برنامه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و دوستان خود را با تماشای آن ها سرگرم کنید و جالب تر اینجاست که حتی می توانید از خود خلاقیت نشان دهید و شخصیت های دلخواه خود را در کنارتان قرار دهید و یک داستان کامل را شکل دهید و بعدا آن را صداگذاری کنید و به شکل یک کارتون کامل درآورید. این برنامه ساده و جالب دارای بخش های بسیار متنوع و گرافیکی نسبتا بالاست به همین دلیل حجم نهایی آن نیز افزایش یافته است بنابراین در دو بخش ( یک فایل apk و یک فایل دیتا ) منتشر شده است بنابراین پس از نصب برنامه، فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه com.disney.disneyinfinityaction_goo را در حافظه گوشی در آدرس Android/Obb کپی کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر