دانلود نرم افزار بابیلون دیکشنری جدید Babylon Translator

دانلود نرم افزار دیکشنری بابیلون 2014

ورژن جدید جایگزین شد

نرم افزار بابیلون

پیش نیاز:اندروید 2.2 و بالاتر

آیا می خواهید با یک نرم افزار دیکشنری کامل که بابیلون نام دارد متن های انگلیسی را به فارسی در اندروید ترجمه کنید؟ما یه شما نرم افزار بابیلون را برای دانلود پیشنهاد می کنیم.

حتما تا به حال نام برنامه بابیلون را شنیده اید.دیکشنری بسیار قدرتمندی که در کامپیوتر از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است ولی این بار می توانید بابیلون را در موبایل و برای اندروید خودتون داشته باشید.Babylon Translator 1.0.2 آخرین ورژن ارائه شده از نرم افزار بابیلون 2013 است که با پشتیبانی از 75 زبان و ترجمه دوطرفه مثل انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را با بهره بردن از 1600 فرهنگ لغت معتبر جهانی فراهم می اورد.

لازم به ذکر است که این برنامه برای ترجمه آنلاین نیاز به اینترنت دارد.برای ترجمه هم تنها کافی است که متن یا لغت مد نظر خودتون را در برنامه وارد یا کپی کنید تا سه سوته عالی ترین ترجمه ممکن را دریافت کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مترجم گوگل Google Translate v5.2.5

 دانلود نرم افزار مترجم گوگل برای اندروید

Google Translate v5.2.5

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Google Translate v5.2.5 نرم افزار محبوب گوگل ترجمه قادر به ترجمه کلمات و عبارات بين بيش از 65 زبان با استفاده از گوگل ترجمه براي آندرويد است که آمای دانلود کرده ایم. براي اکثر زبانها، شما مي توانيد عبارات خود را در آن بنويسيد و معني آن را به زبان هاي مختلف ببينيد و با استفاده از ترجمه گويا آن بشنويد.در واقع این نرم افزار می تواند نقش یک برنامه دیکشنری قوی را در موبایل داشته باشد.

برخي از ويژگي ها نرم افزار مترجم گوگل :

• ترجمه متن بين 65 زبان
• ترجمه با صحبت کردن متن به جاي تايپ کردن آن (17 زبان)
• گوش دادن به ترجمه خود سخن گفته است با صداي بلند (40 زبان)
• برقراري ارتباط با شخص ديگري با استفاده از ترجمه گفتار به گفتار در حالت مکالمه (ALPHA، 14 زبان)
• ترجمه هاي صفحه نمايش در حالت تمام صفحه به آن را آسان تر براي ديگران نزديک به خواندن

پشتيباني از زبان هاي :
ترجمه بين زبان هاي زير پشتيباني مي شوند:

آفريکانس، آلبانيايي، عربي، ارمني، آذربايجان، باسک، بلاروس، بنگالي، بلغاري، کاتالان، چيني (ساده شده) چيني (سنتي)، کرواتي، چک، دانمارکي، هلندي، انگليسي، اسپرانتو، استونيايي، فيليپيني، فنلاندي، فرانسوي، گاليسي، گرجستان، آلماني، يوناني، گجراتي، هائيتي کريول عبري، هندي، مجاري، ايسلندي، اندونزي، ايرلندي، ايتاليايي، ژاپني، کانادا، کره اي، لائوس، لاتين، لتوني، ليتواني، مقدوني، مالزيايي، مالتي، نروژي، فارسي ، لهستاني، پرتغالي، رومانيايي، روسي، صربي، اسلواکي، اسلوونيايي، اسپانيايي، سواحيلي، سوئدي، تاميلي، تلوگو، تايلندي، ترکي، اوکرايني، اردو، ويتنامي، ولزي، ييديش.

 

دانلود / توضیحات بیشتر