نرم افزار ریکاوری فایل های پاک شده اندروید – Undeleter Recover Files

دانلود نرم افزار قدرتمند Undeleter Recover Files برای ریکاوری فایل های پاک شده در اندروید

Undeleter Recover Files-Data

برای استفاده از این برنامه باید دستگاهتان را روت کنید

Undeleter Recover Files & vData 3.11.1 یک برنامه ریکاوری فوق العاده قدرتمند و کاربردی است که برای دستگاه های اندروید منتشر شده است که اکنون می توانید آخرین نسخه آن را بصورت رایگان و لینک مستقیم دانلود کنید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بصورت اتفاقی برخی از فایل هایتان پاک شده باشد که البته بسیار بسیار ناراحت کننده است، اگه با چنین مشکلی روبرو شده باشید تنها راه که می تواند به شما کمک کند استفاده از یک برنامه ریکاوری قدرتمند و حرفه ای است که بتواند بیت به بیت حافظه را جستجو کند و آثار باقیمانده از فایل را بازیابی کند. این برنامه این توانایی را دارد که هر نوع فایلی را از جمله فرمت های مختلف عکس ها، فیلم ها، آهنگ ها، اپلیکیشن ها، اسناد و فایل های آفیس را بازیابی کند و سپس لیست فایل های ریکاوری شده را جهت مدیریت فایل ها به شما نمایش دهد تا آن هایی را که مد نظرتان است ذخیره کنید. سه موضوع در مورد نرم افزار ریکاوری Undeleter Recover Files & Data قابل ذکر است، اول اینکه ممکن است حجم فایل های بازیابی شده زیاد باشند بنابراین بهتر است مطمئن شوید که فضای کافی در اختیار دارید و دوم اینکه سرعت بازیابی فایل ها بسته به سخت افزار گوشی موبایل و تبلت متفاوت است و اما نکته سوم اینکه بهتر است در کوتاه ترین زمان پس از پاک شدن فایل ها، عملیات ریکاوری را انجام دهید چون هر چه مدت زمان بیشتری از پاک شدن اطلاعات بگذرد امکان بازیابی فایل ها کمتر خواهد شد. این برنامه از حافظه خارجی و داخلی پشتیبانی می کند و حتی اگر از طریق USB یک فلش دیسک هم به دستگاه متصل کرده باشید می تواند فایل های پاک شده آن را هم ریکاوری کنید.هم اکنون برنامه ریکاوری Undeleter Recover Files & Data را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار جی تی ریکاوری | GT Recovery 2.5.7

دانلود نرم افزار بسیار قدرتمند برای ریکاوری کردن همه ی فایل ها در اندروید

نرم افزار ریکاوری اندروید GT Data Recovery

این برنامه ریکاوری مانند سایر برنامه های مشابه به روت (Root) نیاز دارد.

GT Recovery نام یک برنامه ریکاوری اطلاعات پاک شده است که توسط کمپانی Beijing KuaiYi Technology برای سیستم عامل اندروید در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامهع رایگان برخلاف سایر برنامه های ریکاوری قابلیت های فوق العاده زیادی دارد ازجمله اینکه می تواند فایل های پاک شده را بزگرداند، اطلاعات حذف شده از واتس آپ را بازیابی کند و حتی جی تی دیتا ریکاوری می تواند پسورد شبکه های وای فای را هم بازیابی کند پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا بهترین برنامه ریکاوری که تا کنون منتشر شده است را برای موبایل و تبلتتان دانلود و نصب کنید بدون اینکه کوچک نرین هزینه ای را پرداخت کنید و یا اینکه نیاز به پچ کردن برنامه باشد. سازنده این برنامه ادعا کرده است که حتی اگر حافظه گوشی موبایلتان فرمت هم شود و یا حتی اگر گوشی به حالت تنظیمات کارخانه بازگردد می توان آن را بازگردان و برای این کار تنها لازم است فایل اپلیکیشن GT Data Recovery را نصب کنید آنگاه می توانید هر عکس و تصویر، آهنگ، ویدئو، فایل متنی و … را که پاک شده است را ریکاوری کنید. درضن در نظر داشته باشید که خیلی از فایل های ریکاوری شده ممکن است ناقص باشند که این امری طبیعی است؛ برای جلوگیری از چنین مشکلی بهتر است هیچگونه فایل را برروی حافظه که اطلاعات آن پاک شده است تا زمانیکه ریکاوری نکرده اید، کپی نکنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار ریکاوری قدرتمند اندروید هگزاموب | Hexamob Recovery 6.123

دانلود نرم افزار ریکاوری بسیار قدرتمند برای اندروید

نرم افزار ریکاوری اندروید Hexamob Recovery

برای اجرای این برنامه باید دستگاه اندرویدیتان روت شده باشد

اگر به دنبال دانلود برنامه کامل و جامع برای ریکاوری فایل های پاک شده در اندروید هستید Hexamob Recovery v6.123 بهترین گزینه و انتخاب خواهد بود پس تا پایان معرفی این نرم افزار حرفه ای و جالب با نیو فور اندروید همراه باشید. خیلی وقت است که برنامه های ریکاوری برای ویندوز منتشر شده اند بگونه ای که امروزه خیلی ها بر این باورند که پاک کردن فایل ها برای همیشه کاری غیر قابل انجام است و هر فایل یا درایوی که پاک یا فرمت شود به یک شکل خاصی قابل بازگشت است. در این میان که هر روز برنامه های قوی تر و بهتری برای انجام ریکاوری برای ویندوز منشر می شود برنامه های مطمئن و کارامدی برای اندروید منتشر نشده است اما با این وجود چندین برنامه اندروید در این زمینه رشد کرده اند و تنوانسته اند توجه خیلی ها را به خود جلب کنند، Hexamob Recovery از جمله این نرم افزارهای قدرتمند ریکاوری که بصورت رایگان برای تبلت ها و گوشی های موبایل اندرویدی منتشر شده است. این برنامه برخلاف خیلی از برنامه های مشابه که برای اجرا شدن به کامپیوتر نیاز دارند این قابلیت را دارد تا بدون نیاز به کامپیوتر و تنها با نصب فایل APK شروع به بازگردانی فایل های پاک شده کنید. این برنامه بسیار بسیار سبک و کم حجم است و براحتی برروی دستگاه های اندروید قدیمی قابل نصب است. توجه کنید بهتر است فایل های ریکاوری شده را در همان رم یا حفظه ای که فایل ها را از آن بازگردانده اید، ذخیره نکنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار 2016 DiskDigger undelete (root) 1.0 برای ریکاوری فایل های ضروری اندروید

DiskDigger undelete

توجه برای استفاده از نرم افزار 2016 DiskDigger undelete (root) 1.0 باید دستگاه اندرویدیتان را روت کنید.با دانلود این نرم افزار برای اندروید به اسانی فایل های ضروری خود را ریکاوری کنید.

پاک شدن فایل هایی که مدت زیادی برای جمع آوری آنها وقت گذاشته اید، به طور حتم یک مشکل بسیار بزرگ است. فایل هایی که در گوشی همراه وجود دارند، معمولا فایل هایی مهم هستند که بیشتر اوقات به آنها نیاز دارید. اما اگر این فایل ها پاک شوند چکاری انجام می دهید؟ به خصوص اگر از اطلاعات پاک شده خود نسخه پشتیبان نداشته باشید به طور حتم می تواند این مشکل را بسیار تشدید کند. اما خوشبختانه به لطف برنامه های بازیابی کننده اطلاعات مختلفی که تاکنون عرضه شده است، می توان بازیابی اطلاعات مختلف را به سادگی انجام داد و فایل هایی که پاک شده اند را دوباره ریکاوری کرد.با ما با دانلود این نرم افزار 2016 اندروید همراه باشید تا به راحتی فایل های خود را ریکاوری کنید.

DiskDigger Pro نام یکی از همین نرم افزارهای ریکاوری 2016 اطلاعات برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید اطلاعات حذف شده خود را ریکاوری کنید. این نرم افزار ریکاوری اندروید از انواع فایل های مختلف مانند عکس، فیلم، موسیقی، اپلیکیشن و … پشتیبانی می کند و می توانید تنها با چند بار کلیک، فایل ها را بازیابی کنید. در هنگام بازیابی اطلاعات می توانید از قبل تعیین کنید که کدام فرمت از فایل ها را می خواهید بازیابی کنید. برای مثال تصور کنید که شما تنها قصد بازیابی تصاویری با فرمت PNG را دارید؛ به این منظور کافی است که در صفحه مربوط تنها تیک مربوط به فرمت PNG را بزنید تا شاهد بازیابی همین فرمت باشید. امکان ارسال فایل های بازیابی شده به صورت مستقیم به سرور FTP نیز توسط این نرم افزار ریکاوری وجود دارد و می توانید با وارد کردن اطلاعات اف تی پی مورد نظرتان، اطلاعات را به سرور مذکور ارسال کنید. توجه داشته باشید که برای نصب برنامه DiskDigger باید گوشی اندرویدی شما روت شده باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر