دانلود نرم افزار مرورگر پرسرعت دلفین Dolphin Browser 11.5.6

 دانلود نرم افزار مرورگر دلفین

نرم افزار اندروید برای اینترنت

 

در این مطلب نسخه ای جدید از نرم افزار مرورگر معروف دلفین را به شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندروید معرفی کنیم. نهایت سرعت و امنیت را با دلفین تجربه کنید !

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

Dolphin Browser نام یکی از معروف ترین مرورگرهای دستگاه ها آندرویدی است که وبگردی را تا حد بسیاری برایتان آسان می کند. این مرورگر حرفه ای به شما امکان سفارشی سازی ، حرکات و استفاده از دستور صوتی را می دهد ، علاوه بر این امکانات تنظیمات حرفه ای و همچنین ویژگی های گسترده به اشتراک گذرای نیز در آن تعبیه شده است. مرورگر دلفین با سرعت بسیار بالای خود در باز کردن انواع صفحات وب ، تجربه ای جدید در میان مرورگرهای دستگاه های قابل حمل به حساب می آید. هم اکنون تعداد 80 میلیون از کاربران ، از مرورگر دلفین استفاده می کنند ، پیشنهاد می کنیم شما نیز به جمع آنان بپیوندید ! مرورگر دلفین به نرم افزار مرورگر وب شماره یک در آندروید مارکت تبدیل گشته است ! Dolphin Browser با پوسته های زیبا و قابلیت تغییر رنگ پس زمینه ، در خود مجموعه ای از اپلیکیشن ها را جای داده است که برای استفاده از آنان نیازی به خروج از مرورگر نیست ! برای مثال برای استفاده از سرویس های فیسبوک یا توییتر ، نیازی به خروج از دلفین نیست ، می توانید از اپلیکیشن تعبیه شده در این مرورگر استفاده کنید ! از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به ویژگی قدرتمند به اشتراک گذاری و همچنین باز کردن صفحات در تب های جدید اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مرورگر وب امن و پرسرعت آندروید Baidu Browser

Baidu Browser نام نرم افزار مرورگر وب پر سرعتی است که با دانلود آن برای گوشی اندروید خود می توانید امنیت و سرعت را در اینترنت تجربه کنید. تجربه نشان داده است میزان استقبال کاربران یک سیستم عامل از مرورگر پیش فرض آن ، بسیار کمتر از استقبال آنان از سایر مرورگرهایی است که در آینده برای آن سیستم عامل عرضه می شوند. با آنکه مرورگر IE به عنوان مرورگر پیش فرض تمامی سیستم عامل های ویندوز است و می توان گفت تعدد بسیاری از کاربران کامپیوتر در سراسر جهان از کاربران این سیستم عامل هستند ، باز هم می بینیم میزان گشت و گذار در فضای وب توسط این مرورگر پیش فرض تا حد بسیار کمتر از مرورگرهای رقیب نظیر اپرا ، گوگل کروم ، موزیلا فایرفاکس و… است ؛ دلیل آن این است که شرکت های گوگل ، موزیلا و… با یک مهندسی دقیق ، دقت و تمرکز خود را بر روی طراحی یک مرورگر قدرتمند و امن پیاده کرده اند تا تمامی جوانب نیاز کاربر در آن رعایت شده باشد. سیستم عامل آندروید نیز از این خاصیت بی نصیب نیست ؛ کاربران علاقه بیشتری را به مرورگرهایی نشان می دهند که در آندروید مارکت قرار می گیرد ؛ برای مثال از مرورگرهای معروف آندروید مارکت می توان به مرورگرهای دلفین ، اپرا ،گوگل کروم و فایرفاکس اشاره کرد. این بار قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یک نرم افزار اندروید مرورگر وب جدید در این سیستم عامل آشنا کنیم که امکانات فراوانی را در زمینه امنیت و سرعت بالا برایتان فراهم کرده است.

نرم افزار مرورگر وب Baidu Browser

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

Baidu Browser 4.3.0.2 امکان گشت و گذار سریع ، آسان و امن در فضای اینترنت را برایتان فراهم می کند ، مرور سریع صفحات وب با بهره گیری از موتور T5 ، تماشای لذت بخش ویدیوها ، خواندن خبر ها و مقالات و… تنها با یک انتخاب ساده انجام می شود. Baidu Browser وب سایت های خطرناک و آلوده را شناسایی کرده و از ورود شما به آنان جلوگیری به عمل می آورد ؛ همچنین در صورتی که به صورت ناآگاهانه اقدام به دانلود یک فایل از اینگونه وب سایت ها کنید ، Baidu Browser امنیت شما را تضمین می کند. Baidu Browser با بهره گیری از موتور مرورگر T5 ، امکانات سریع تری را در مرور صفحات وب برایتان فراهم می کند تا در تماشای ویدیوها آنلاین ، عکس ها ، مطالعه مقالات و… لذت بی نظیری را تجربه کنید. با اضافه کردن مجموعه ای از وب سایت های مورد علاقه ، از بخش اصلی این مرورگر می توانید به تمامی آنان به صورت سریع دسترسی داشته باشید. Baidu Browser وب سایت هایی را که بیشتر از بقیه به آنان سر می زنید را شناسایی می کند و آنان را برایتان به نمایش می گذارد تا به طور سریع در میان آنان سوئیچ کنید. در نوار جستجو ، Baidu Browser از چندین موتور جستجوی قدرتمند پشتیبانی می کند و نتایج را به دلخواه در یکی از این موتورها برایتان به نمایش می گذارد. اپلیکیشن داخلی مدیریت دانلود مرورگر Baidu Browser ، امکان دانلود سریع انواع تصاویر ، فایل ها و ویدیوها را فراهم می سازد. از مهم ترین قابلیت ها و نقاط قوت این مرورگر می توان به امکان پشتیبانی از چندین زبان مختلف از جمله زبان شیرین فارسی اشاره کرد.

پیشنهاد داغ نیو فور اندروید:صفحه ی اختصاصی نرم افزار های مرورگر های اینترنت اندروید

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مرورگر قدرتمند و سریع Now Browser Extended

با افزایش روز افزون نیاز به استفاده از اینترنت کاربران زیادی نیز به استفاده از اینترنت مجبور شده اند که برای موارد مختلف و برطرف کردن نیازهای مختلف از آن استفاده کنند. به ویژه مدتی است که با عرضه گوش های هوشمند به بازار استفاده از اینترنت به یک سرگرمی تبدیل شده است که برخی کاربران تنها برای استفاده از اینترنت اقدام به خرید یک گوشی هوشمند می کنند. برای استفاده از اینترنت به ویژه بر روی گوشی موبایل نیاز به یک مرورگر وب مثل گوگل کروم دارید تا توسط آن بتوانید به صفحات مختلف دسترسی داشته باشید و صفحات را بارگذاری کنید. یک مرورگر وب علاوه بر این که باید در بارگذاری صفحات بسیار سریع باشد، همچنین باید بتواند امنیت کاربران را در اینترنت تامین کند. یکی از همین مرورگرها که علاوه بر سرعت بالا دارای امنیتی قابل قبول و عالی نیز می باشد، Now Browser Extended(Material) 1.5.1 نام دارد.

Now Browser Extended(Material) v1.5.1

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

توسط این مرورگر وب می توانید صفحات وب را با سرعتی بسیار بالا مشاهده کنید. شما قادر خواهید بود با باز کردن تب های مختلف، دسترسی خود را به صفحات سریع تر کنید و صفحات را با سرعت بالاتری باز و مشاهده نمایید. یکی دیگر از قابلیت هایی که در این مرورگر به چشم می آید این است که از رزولیشن های مختلف گوشی ها و تبلت ها پشتیبانی می کند و شما می توانید آن را بر روی دستگاه های مختلف نصب کرده و از ان استفاده کنید. استفاده از فایل های فلش در صفحات وب امروزه بسیار رواج یافته است و شاهد فایل های فلش در صفحات وب به وفور هستیم. لذا باید از مرورگری استفاده کرد که قادر به پخش این فایل های فلش نیز باشد. خوشبختانه Now Browser Extended قادر است فایلهای فلش را نیز به نمایش در اورد و شما می توانید توسط آن تمام فایل های فلش اعم از تبلیغات بنری، بازی ها، ویدئو های آنلاین و … را به سادگی مشاهده نمایید. از دیگر ویژگی های مرورگر Now Browser Extended می توان به حجم کم نسبت به برنامه های مشابه، دارا بودنی محیطی ساده و شیک، نمایش فایل های متنی، ذخیره کردن پسوردها و … اشاره کرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مرورگر جدید و پرسرعت Javelin Browser 3.1.0

 دانلود نرم افزار مرورگر وب پرسرعت مخصوص اندروید
نرم افزار های روز اندروید

 حتما در اینترنت به دنبال دانلود نرم افزار برای افزایش سرعت اینترنت و وبگردی ایمن برایاندروید خودتان گشته اید.با گسترش اپلیکیشن های آندرویدی و از طرفی عرضه مرورگرهای جدید و پرسرعت برای این سیستم عامل ، تقریبا کمتر کسی از مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندروید استفاده می کند. Javelin Browser نام یک مرورگر جدید و پرسرعت برای دستگاه های آندرویدی است که دارای قابلیت هایی کاربردی و شگفت انگیز می باشد که در ادامه به آنان می پردازیم.

پیش نیاز : آندروید 4 و بالاتر

Javelin Browser در مجموع دارای 3 قابلیت کلیدی است : 1) اولین مرورگر با قابلیت حذف داخلی تبلیغات 2) اولین مرورگر با قابلیت READING MODE و 3) ویژگی مولتی تسکینگ با Javelin Stack

همین 3 قابلیت در ظاهر ساده و در عین حال بسیار کاربردی ، موجب خرید رسمی اپلیکیشن Javelin Browser توسط باراک اوباما در دستگاه شخصی آندرویدی اش شد ! اما این قابلیت ها ، تنها ویژگی های کلیدی این مرورگر بودند ؛ اکنون به معرفی قابلیت های کلی این مرورگر محبوب می پردازیم :

قابلیت کنترل آسان به وسیله حرکات لمسی ، نوار استاتوس و نویگیشن به صورت شفاف در آندروید KitKat ، بوکمارک ها هوشمند (بوکمارک ها بر اساس میزان استفاده طبقه بندی می شوند) ، حالت ناشناس

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مرورگر سریع و ایمن Dolphin Browser

 دانلود نرم افزار مرورگر وب دولفین

نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید برای اندروید خود صفحات وب را بسیار پر سرعت تر از قبل مرور کنید  و از امنیت بالای ان لذت ببرید؟

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
اگر از آن دسته از افرادي هستيد که در اينترنت گشت و گذار ميکنيد و از سرعت پايين آن کلافه شده ايد به شما مرورگر Dolphin Browser را براي سيستم عامل آندرويد پيشنهاد ميکنيم . علاوه بر سرعت زياد مرورگر دلفين ميتوان به امنيت آن نيز اشاره کرد با استفاده از اين مرورگر ميتوانيد در تبلت يا تلفن همراه خود چند صفحه از مرورگر يا تاپ را باز کنيد و در عين حال کمترين افت سرعت را داشته باشيد.با داشتن اين مرورگر به راحتي و با سرعت بالا از اينترنت لذت ببريد.این برنامه در از حجم کمی برخوردار است و از امکانات مناسبی بهره می برد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مرورگر مکستون – Maxthon Android Web Browser 4

 دانلود ورژن جدید مرورگروب اندروید

نرمم افزار های اندروید

 

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نسخه ای جدید از یک مرورگر محبوب و پرطرفدار را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

Maxthon Cloud Browser یکی از سبک ترین و ساده ترین مرورگرهای وب برای آندروید است. این اپلیکیشن در عین سادگی و جذابیت ، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. این اپلیکیشن به طور خودکار ، سایز نمایشگر دستگاه شما را تشخیص می دهد و به درستی و متناسب با آن برایتان اجرا می شود. مرورگر مکستون متناسب افرادی است که دوست دارند در تمامی دستگاه های خود از یک مرورگر یکسان استفاده کنند. زیرا نسخه های دیگر از این اپلیکیشن برای دستگاه های PC, Android phones & tablets, iPhone, iPad, iTouch, iMac, MacBook, Kindle Fire و Blackberry نیز منتشر شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

ویژگی های کلیدی مرورگر Maxthon Android Web Browser :

– بالای 600 میلیون دانلود !

– بهینه سازی شده برای تبلت های 7 اینچی ، نظیر Nexus 7

– قدرت گرفته از تکنولوژی ابری

– استفاده از فناوری های به روز که منجر به کسب افتخارات مهم در زمینه HTML 5.0 شده اند.

– برنده بهترین مرورگر دنیا از سوی About.com به مدت 3 سال متوالی

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گوگل کروم جدید Chrome Beta 26.0.1410.49

 دانلود نرم افزار مرورگر وب گوگل کروم نسخه جدید

دانلود مرورگر گوگل کروم

پيش نياز : آندرويد 4.0,4.1 و بالاتر
Chrome Beta 26.0.1410.49 اين برنامه آخرين نسخه مرورگر پر آوازه ي گوگل کروم براي آندرويد ميباشد. امنيت و سرعت گوگل کروم در تمام دستگاه هاي شناخته شده و تاييد شده است. با داشتن اين مرورگر اينترنت شما به راحتي و با حد اکثر سرعت ميتوانيد در دنياي اينترنت گشت بزنيد.این نرم افزار را برای موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید خودتان دانلود کنید تا تجربه ی وبگردی را متفاوت تر تجربه کنید.

 

دانلود / توضیحات بیشتر