دانلود نرم افزار مرورگر جدید فایرفاکس 51.0.4 Firefox Browser

 دانلود نرم افزار فایرفاکس نسخه اندروید

نرم افزار جدید اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار فایرفاکس پرسرعت تر و امن تر از سابق در اندروید خودتون وبگردی کنید و لذت ببرید؟جایگزینی مناسب برای مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندرویدی ! در این مطلب از سایت نیو فور آندروید قصد داریم ضمن معرفی یکی از قدرتمندترین مرورگرهای آندرویدی ، آن را جایگزین مرورگر پیش فرض دستگاه های آندرویدی شما کنیم.

پیش نیاز : آندروید 4.0.3 و بالاتر

لذت وبگردی را با مرورگر فایرفاکس تجربه کنید ! نسخه رسمی مرورگر موزیلا فایرفاکس برای آندروید یک مرورگر ساده ، با قابلیت های شخصی سازی و امینیتی بسیار بالا به دستگاه های شما می آید ، Firefox با بهره گیری از جدیدترین تکنیک ها ، امینیت شما را در زمان وبگردی و انجام فعالیت های اینترنتی تضمین می کند. از جمله ویژگی های مرورگر فایرفاکس می توان به قابلیت جستوجو ، وبگردی و دسترسی سریع به آدرس های اینترنتی اشاره کرد ؛ فایرفاکس یکی از هوشمندترین مرورگرهای دستگاه های آندروید به حساب می آید ، از این رو که شما می توانید با انگشتان خود آدرس های اینترنتی را به سادگی و در نهایت سرعت به لیست علاق مندی های خود اضافه کنید و برای دسترسی به آنان زمان بسیار بسیار کمتری را صرف کنید. یکی از ویژگی های پرطرفدار این مرورگر ، قابلیت سینک اطلاعات مرورگر از کامپیوترهای دسکتاپ به دستگاه شماست. هم اکنون می توانید نسخه بیست و هفتم این مرورگر قدرتمند را از ادامه مطلب سایت نیو فور آندروید دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار گوگل کروم ورژن جدید Chrome 27.0.1453.90

 دانلود گوگل کروم ورژن جدید نرم افزار

دانلود گوگل کروم

 

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی وبگردی خود را در اندروید متحول کنید و نرم افزار گوگل کروم را به اندروید خود بیاورید؟

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰,۴٫۱ و بالاتر
Chrome 27.0.1453.90 این برنامه آخرین نسخه مرورگر پر آوازه ی گوگل کروم برای آندروید می باشد. امنیت و سرعت گوگل کروم در تمام دستگاه های شناخته شده و تایید شده است. با داشتن این مرورگر اینترنت شما به راحتی و با حداکثر سرعت میتوانید در دنیای اینترنت گشت بزنید.این نرم افزار را برای موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید خودتان دانلود کنید تا تجربه ی وبگردی را متفاوت تر تجربه کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر