دانلود نرم افزار 2016 DiskDigger undelete (root) 1.0 برای ریکاوری فایل های ضروری اندروید

DiskDigger undelete

توجه برای استفاده از نرم افزار 2016 DiskDigger undelete (root) 1.0 باید دستگاه اندرویدیتان را روت کنید.با دانلود این نرم افزار برای اندروید به اسانی فایل های ضروری خود را ریکاوری کنید.

پاک شدن فایل هایی که مدت زیادی برای جمع آوری آنها وقت گذاشته اید، به طور حتم یک مشکل بسیار بزرگ است. فایل هایی که در گوشی همراه وجود دارند، معمولا فایل هایی مهم هستند که بیشتر اوقات به آنها نیاز دارید. اما اگر این فایل ها پاک شوند چکاری انجام می دهید؟ به خصوص اگر از اطلاعات پاک شده خود نسخه پشتیبان نداشته باشید به طور حتم می تواند این مشکل را بسیار تشدید کند. اما خوشبختانه به لطف برنامه های بازیابی کننده اطلاعات مختلفی که تاکنون عرضه شده است، می توان بازیابی اطلاعات مختلف را به سادگی انجام داد و فایل هایی که پاک شده اند را دوباره ریکاوری کرد.با ما با دانلود این نرم افزار 2016 اندروید همراه باشید تا به راحتی فایل های خود را ریکاوری کنید.

DiskDigger Pro نام یکی از همین نرم افزارهای ریکاوری 2016 اطلاعات برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید اطلاعات حذف شده خود را ریکاوری کنید. این نرم افزار ریکاوری اندروید از انواع فایل های مختلف مانند عکس، فیلم، موسیقی، اپلیکیشن و … پشتیبانی می کند و می توانید تنها با چند بار کلیک، فایل ها را بازیابی کنید. در هنگام بازیابی اطلاعات می توانید از قبل تعیین کنید که کدام فرمت از فایل ها را می خواهید بازیابی کنید. برای مثال تصور کنید که شما تنها قصد بازیابی تصاویری با فرمت PNG را دارید؛ به این منظور کافی است که در صفحه مربوط تنها تیک مربوط به فرمت PNG را بزنید تا شاهد بازیابی همین فرمت باشید. امکان ارسال فایل های بازیابی شده به صورت مستقیم به سرور FTP نیز توسط این نرم افزار ریکاوری وجود دارد و می توانید با وارد کردن اطلاعات اف تی پی مورد نظرتان، اطلاعات را به سرور مذکور ارسال کنید. توجه داشته باشید که برای نصب برنامه DiskDigger باید گوشی اندرویدی شما روت شده باشد.

دانلود / توضیحات بیشتر