دانلود تم آیفون برای آندروید Ultimate iOS8 Launcher Theme 1.4

دانلود نرم افزار لانچر برای اندروید

Ultimate iOS8 Launcher Theme

آیا می خواهید با دانلود لانچری بسیار زیبا محیط اندروید خود را بسیار متفاوت تر از گذشته کنید و از میط کاربری جالب به وجود آماده لذت دو چندانی ببرید؟

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، پوسته جدیدی را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده کرده ایم. آیا از ظاهر یکنواخت آندروید خسته شده اید؟ آیا علاقمند هستید ظاهر نسخه جدید از سیستم عامل شرکت اپل یعنی iOS 8 را در دستگاه های آندرویدی خود تجربه کنید؟ پیشنهاد ما استفاده از پکیج لانچر فوق العاده زیبای Ultimate iOS8 Launcher Theme است. با نصب این پکیج ، محیط سیستم عامل شما به طور کامل به سیستم عامل iOS 8 تبدیل می شود!

Ultimate iOS8 Theme نام پوسته جدیدی است که سازگار با تمامی لانچرهای اندرویدی نظیر GO Launcher EX, Apex, Nova, Next Launcher 3D, Smart Launcher, TSF Shell, ADW/EX, Action Launcher Pro, Atom Launcher, Holo Launcher HD, SS Launcher و… طراحی شده است. استایل جدید سیستم عامل iOS را به دستگاه های آندرویدی خود وارد کنید ! این پوسته شامل تمامی آیکون های اورجینال iOS 8 بوده و دارای طراحی خاص و تخت گونه ی این سیستم عامل می باشد. این پکیج دارای 60 والپیپر فوق العاده زیبا و متناسب با موضوع این پوسته ، در سایزهای گوناگون می باشد که در انواع دستگاه ها نتیجه ای ایده آل را در پی خواهد داشت. والپیپرهای خود را به طور مستقیم از سیستم ابری انتخاب و بر روی هوم اسکرین دستگاه هایتان تنظیم کنید. دیگر نیازی نیست با نگهداری تعداد بسیاری از والپیپرها ، فضای حافظه دستگاه خود را اشغال کنید ! این پکیج با آیکون هایی با رزولیشن Full HD در نوع XX-HDPI ، در هر دستگاهی با هر سایزی از صفحه نمایش ، کیفیتی بی نظیر را ارائه می کند. بنابراین به هیچ وجه نگران عدم سازگاری این پوسته و سایز صفحه دستگاه های خود نباشید. توجه : برای استفاده از این پوسته ، باید یکی از لانچرهای ذکر شده در بالا را بر روی دستگاه های خود نصب کرده باشید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار لانچر مترو ویندوز 8 Metro UI Launcher 8

دانلود لانچر متروی ویندوز 8

نرم افزار لانچر برای اندروید

آیا از محیط یکنواخت و همیشگی دستگاه های خود خسته شده اید؟با آیا دوست دارید که یک تغییر و تحول اساسی را به دستگاه های آندرویدی خود بیاورید؟ آیا مایل هستید با دانلود یک نرم افزار لانچر ساده و کم حجم ، به سادگی محیط اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود را به محیط متروی ویندوز 8 تغییر دهید؟ پس با ما در معرفی لانچر جدید و بسیار زیبای Metro UI Launcher 8 همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 4.0 و بالاتر

Metro Launcher 1.6.9.5 اکنون در دستگاه آندرویدی شماست ، اکنون هوم اسکرین دستگاه های خود را در استایلی منحصر به فرد مدیریت کنید ؛ Metro UI Launcher 8 با الهام گیری از ظاهر بسیار زیبای سیستم عامل متروی ویندوز 8 ، هوم اسکرین شما را به یک محیط بسیار کاربر پسند و دوست داشتنی تبدیل می نماید که دسترسی به بخش بخش ابزارهای مورد نظرتان را برایتان میسر می سازد. شما را به آشنایی با برخی قابلیت های کلیدی این لانچر دعوت می کنیم.

هوم اسکرین با طراحی بسیار زیبا ، امکان شخصی سازی هوم اسکرین با اپلیکیشن های مورد علاقه ، تغغیر محل قرارگیری کاشی ها با Drag و Drop ، امکان نمایش وضعیت آب و هوای محل فعلی ، دسترسی سریع به قسمت های Internet, Store, Contacts ، نمایش اپلیکیشن های اخیر ، امکان زیبا سازی هوم اسکرین با والپیپرهای زنده ، امکان تغییر نام کاربری و تصویر مربوطه ، بهینه سازی برای اسمارت فون و تبلت ها ، قابلیت سرچ سریع از نوار کناری ، تغییر دلخواه لانچر متناسب با نیازهای شخصی است.

به لانچر های اندروید علاقه دارید؟از صفحه ی اختصاصی آن در سایت ما دیدن کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار صفحه نمایش سه بعدی 3D Home

 دانلود نرم افزار جالب سه بعدی ساز اندروید

بهترین نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید محیط اندروید خود را با دانلود نرم افزار جالب و زیبا سه بعدی ( 3D) کنید و از محیط کاربری سریع وکاربردی لذت ببرید؟

پيش نياز : آندرويد 4.0,4.1 و بالاتر
3D Home تجربه ي صفحه ي نمايش سه بعدي در اندروید است .این برنامه رایگان با قابلیت های فراوان و گرافیکی دسکتاپ شما را به طور کامل 3D با صحنه ها و تم هاي مختلف و قابل تنظیم تبدیل می کند. شما مي توانيد در اطراف خانه يعني صفحه ي اصلي خود به سادگي و به صورت کشويی ,عمودي و افقي حرکت کنيد، و شما حتي مي توانيد چرخش سقف، ديوارها و کف به طور جداگانه را امتحان کنيد. شما همچنين مي توانيد مبلمان ترتيب و تصوير زمينه را انتخاب کنيد که و در واقع يک خانه ي واقعي و زيبا با سلايق خود به صورت سه بعدي را براي صفحه ي مانيتور خود طراحي کنيد.این برنامه می تواند بهترین میانبر های شما را در خود تعبیه کند تا در صورت نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن به برنامه ها,بازی ها و فایل های خود دسترسی داشته باشید.

دانلود / توضیحات بیشتر