دانلود بازی حرفه ای شکار حیوانات 2017 – DEER HUNTER 2017 4.0.1

 دانلود بازی 2014 اندروید

بازی جدید اندروید

بازی جذاب و مهیجی که برای اندروید آماده ی دانلود کرده ایم از بهترین بازی های موجود در سبک شبیه سازی شکارچی است که DEER HUNTER 2017 نام دارد.

پیش نیاز : آندروید 3.0 و بالاتر

در این بازی جدید و بسیار زیبا ، شما باید از شمال غربی اقیانوس آرام آمریکای شمالی به ساوانا در آفریقای مرکزی سفر کنید و در طی این مسیر به شکار عجیب ترین حیوانات موجود در جهان بپردازید ! با دوستان خود به صورت اینترنتی تیم های شکار را تشکیل دهید و در رقابت های جهانی شکار حیوانات شرکت کنید ، در این بازی جذاب شما در محیط هایی قرار می گیرید که در آنان بیش از 100 گونه مختلف جانوری قرار دارد ، ممکن است در ابتدا با مشاهده نام بازی تصور کنید که با شکار گوزن رو به روز هستید ، اما باید بگوئیم شکار گوزن ابتدای بازی است ، در ادامه ی مراحل حیواناتی نظیر خرس، گرگ، و یوزپلنگ را نیز شکار می کنید ! سلاح های خود را به صورت دلخواه سفارشی سازی کنید و با افزایش قدرت آنان ، حیوانات نیرومندتری را از پای دراورید. با جمع آوری تروفی ها و جوایز ، می توانید با دوستان خود در افتخارات به رقابت بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی باز کردن انواع اسلحه ها Gun Disassembly 2 11.8.0

 دانلود بازی جدید اسلحه ها

بازی اسحه ای جدید اندروید

 

بازی جدید برای اندروید خودتون میخواید؟آیا به باز و بسته کردن اسلحه های مختلف علاقمند هستید؟ ایا دوست دارید که نحوه باز و بسته کردن اسلحه های مختلف را بیاموزید؟ پیشنهاد می کنیم در این مطلب ما را همراهی کنید !

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

به دنیای اسلحه ها قدم بگذارید ! به گونه ای که تا به حال چنین چیزی را تجربه نکرده اید ! در این بازی 72 نوع اسلحه مختلف در پیش روی شماست که می توانید هریک را باز و بسته کنید ، لازم به ذکر است که تک تک بخش ها و قسمت های اسلحه ها به طور دقیق قابل مشاهده هستند. در این بازی می توانید تمامی اسلحه ها را در نمای 3 بعدی ببینید و اطلاعات مهمی را در مورد نحوه عملکرد داخلی آنان بیاموزید. در یکی از حالات پیشرفته ی بازی ، می توانید در زمینه سرعت باز و بسته کردن اسلحه ها خود را محک زنید ، رقابت جالبی را با افراد مختلف در سراسر دنیا خواهید داشت ! بیش از 5300 بخش مختلف با افکت ها و صداهای مرتبط با قسمت های سلاح ها ، انجام بازی در 5 حالت مختلف ، امکان خرید کالکشن های جدیدتر از داخل بازی ، به روز رسانی با اسلحه های جدید و… از مهم ترین امکانات این بازی محسوب می شود. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی حاشیه اقیانوس ارام Pacific Rim 1.9.4+دیتا کم حجم

بازی حاشیه اقیانوس ارام Pacific Rim 1.9.4

به بازی های اکشن علاقه مند هستید پس به هیچ عنوان بازی اندروید Pacific Rim را از دست ندهید، یکی بازی اکشن بسیار بسیار زیبا و هیجان انگیز که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. این بازی روایت کننده جنگ و درگیری بین ربات های غول آسایی است که در اقیانوس آرام به مبارزه می پردازند. این ربات ها ساختاری شبیه به ربات های فیلم های علمی تخیلی دارد به همین دلیل سلاح ها و ابزار هایی که استفاده می کنند نیز شبیه به آن هاست برای مثال برخی از آن ها دست به استفاده از مسلسل هایی می برند که می توانند همه چیز را نابود کنند و یا اینکه از شمشیر های بزرگی استفاده می کنند و یا حتی برخی از آن ها دست به استفاده از سلاح های آینده مانند لیزر های آبی می برند تا به این شکل مبارزه و مسابقه را جذاب تر و هیجانی تر کنند در مقابل برخی از ربات ها هم برای محافظت هرچه بیشتر از خود از سپر های فولادی استفاده می کنند که تا حدی می توانند خطرات را از آن ها دفع کند.

سبک مسابقات بازی حاشیه اقیانوس آرام Pacific Rim شبیه بازی تیکن است و کسی برنده خواهد شد که بتواند هرچه زود تر و قبل از اینکه جان خودش به پایان برسد، جان حریفش را به پایان برساند. طیف حرکات و تکنیک هایی که در این گیم قابل انجام هستند بسیار متنوع و گوناگون هستند و شما می توانید با ترکیب برخی از آن ها حرکاتی جدید و قوی تر را کشف کنید تا به این شکل با افزایش قدرت ربات های مقابل، توان و قدرت شما نیز افزایش یابد. گرافیک این بازی نسبت به بازی های مشابه چندان بالا نیست اما همین گرافیک نیست به حجم کمی که دیتای آن دارد طبیعی است، درضمن یکی دیگر از معایب این بازی این است که محیط هایی که بازی در آن انجام می شود ( به اصطلاح زمین های بازی ) نسبت کم و شبیه به هم هستند، به غیر از موارد ذکر شده سایر بخش های Pacific Rim در حد معمول و قابل قبولی هستند پس منتظر نمانید و همین حالا آن را با لینک مستقیم و کاملا رایگان از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی کارتونی حمله دایناسور اندروید Jurassic Rampage

دوست دارید که یک شهر را بطور کامل تخریب کنید، کاری که در کمتر بازی می توانید انجام دهید؟ بله، در بازی Jurassic Rampage: Smash City 1.0 می توانید تا جایی که امکان دارد در شهر دیوانه بازی دراورید و شهر را به نابودی بکشانید. در این بازی یک دایناسور زنده شده است و حالا این دایناسور غول پیکر وارد شهر شده است و حتی زمانیکه در خیابان ها حرکت می کند باعث خسارات فوق العاده زیادی می شود. شما کنترل این دایناسور را در دست دارید و باید با هدایت آن به بخش های مختلف تا جایی که می توانید و لذت می برید به نابودی بخش های مختلف شهر بپردازید. تفاوتی ندارد که از آرواره های قدرتمند خود استفاده می کنید یا از پاه های بزرگ خود، به هر حال با برخورد با هر چیزی می توانید آن را نابود کنید.با ما در دانلود بازی  حمله دایناسور (  Jurassic Rampage: Smash City ) برای اندروید همراه باشید.

Jurassic Rampage Smash City 1.0 - بازی حمله به شهر

پیش نیاز: اندروید 2.0.1 و بالاتر

در بازی Jurassic Rampage: Smash City یک شهر کامل به چشم می خورد که حتی انسان ها و ماشین ها، رستوران ها، مراکز فروش و … در گوشه و کنار شهر دیده می شود و همین موضوع در کامل شدن و افزایش جذابیت این بازی تاثیر به سزایی داشته است. هر چه ساختمان ها و مکان های بیشتری را نابود کنید امتیاز بیشتری به شما داده می شود که مجموع امتیاز های شما را در بالا سمت چپ تصویر نمایش داده می شود. در مقابل کارهای شما پلیس و حتی ارتش کشور واکنش نشان داده و به شما حمله می کنند تا شما را نابود کنند. آن ها با سلاح های معمولی، هلیکوپتر و تانک به شما حمله می کنند و باعث کمتر شدن جان این دایناسور می شوند. گرافیک این بازی در سطح ابتدایی می باشد و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید به غیر از دایناسور سایر عناصر موجود در بازی به شکل ساده و ابتدایی طراحی شده اند البته این موضوع در ارتباط با حجم کم این بازی است. موضوع دیگر که در این بازی به چشم می خورد این است که بیشتر سازه های موجود در بازی با برخورد و حمله دایناسور نابود می شوند و این یعنی کاربر آزادی بیشتری در انجام کارهای مختلف دارد.

 

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی موتور سواری در بزرگراه Highway Rider

دانلود بازی موتور سواری در آزاد راه

بهترین بازی های اندروید

آیا شما هم علاقمند به انجام بازی های مسابقه ای از نوع موتوری هستید؟این بازی را برای اندروید خود دانلود کنید! برای این ساعت در سایت نیو فور آندروید ، تصمیم گرفته ایم یک بازی جذاب و دوست داشتنی با نام Highway Rider 1.7.2 را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

در بازی Highway Rider 1.7.2 جسورانه برانید و با عبور از کنار اتومبیل ها ئ کامیون ها ، امتیازات خود را تا بی نهایت افزایش دهید ، مراقب مانورهای خود باشید ! با اندکی بی دقتی به موتور سوار صدمه وارد خواهید کرد ؛ تصاویر و ویدیوهایی جالب از زمین خوردن ها جمع آوری کنید و موتور سوار خود را با حرکات دست سفارشی سازی کنید. از جمله قابلیت های اصلی این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

7 کاراکتر مختلف به همراه موتورهای متنوع ، انجام مسابقه ها به صورت آنلاین ، به اشتراک گذاری صحنه آهسته های تصادفات ، استفاده از افزایش دهنده سرعت ، مسابقات درون بازی ، 4 بزرگراه مختلف

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی قطعه قطعه کردن میوه ها Fruit Ninja vs Skittles

 دانلود بازی میوه ها

بازی بریدن میوه اندروید

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، نگارشی جدید از بازی محبوب و پرطرفدار Fruit Ninja را برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

جهان با رنگارنگ ترین محیط سری بازی های Fruit Ninja رو به رو می شود ! Fruit Ninja vs Skittles جهانی است که در آن افسانه به حقیقت تبدیل می گردند. واژه ها در وصف هیجان بی نظیر این بازی نا توان هستند ، پیشنهاد می کنیم خودتان این بازی را امتحان کنید ! این بازی دارای گیم پلی جدید و به روز شده ای است ، شاید عده ای آن را یک دگرگونی اساسی بنامند ، اما چیزی که مسلم است این است که شما معتاد این بازی خواهید شد ! آیا برای یک سرگرمی جدید آماده اید؟ اشیاء جدید برایتان به بالا پرتاب می شوند ، حرکت همیشگی را در نسل جدید بازی Fruit Ninja یعنی Fruit Ninja vs Skittles نیز تکرار کنید.

وجود فن شمشیر استادانه برای برش ها ، از تمامی زوایا به اشیائی که بالا پرتاب می شوند دقت کنید ، مراقب باشید با انگشتان خود بمب ها را لمس نکنید ! پیشنهاد می کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود بازی خوک های بد ورژن جدید Bad Piggies 1.4.0

دانلود بازی خوک های بد اندروید

بازی اندروید

ایا تا به حال سری بازی های معروف خوک های بد را در کامپیوتر و اندروید تجربه کرده اید و از این بازی سرگرم کننده لذت برده اید؟

پیش نیاز: اندروید 2.2 و بالاتر

Bad Piggies 1.4.0 ورژن جدید و آخر بازی خوک های بد برای اندروید است.در این نسخه 30 مرحله ی جذاب و باور نکردنی با گرافیک بسیار زیبایی اضافه شده است.لازم به ذکر است که این بازی توسط سازگان بازی معروف انگری بردز ساخته شده است و در سال 2012 برنده ی بهترین بازی موبایل شده است.با 140 مرحله ی جذاب بازی خوک های بد که هر کدام از محیطی متفاوت اجرا شده است می توانید تا مدت ها سرگرم شوید.

برخی از ویژگی های بازی Bad Piggies 1.4.0:

— دارای 140 مرحله ی جذاب

— ازاد شدن 36 مرحله قفل شده وقتی شما سه ستاره شوید

— آپدیت رایگان بازی

— دارای 36 ابزار متفاوت برای درست کردن واگن ها و …

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار بلک لیست Blacklist pro 2.95

دانلود نرم افزار اندروید بلک لیست برای تماس ها

مدیریت ارتباط تلفنی Blacklist pro 2.95

 پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
Blacklist pro 2.95 بار ديگر نرم افزار کاربردي را براي سيستم عامل آندرويد فراهم کرده ايم که با اين نرم افزار قادر خواهيد بود پيامک ها و تماس هاي خود را مديريت کنيد . آنها را محدود کنيد يا به امکانات آنها اضافه کنيد تا مخاطب هاي ک خودتان انتخاب ميکنيد را بهتر بتوانيد با آنها تماس برقرار کنيد. .ايجاد يک ليست سياه و سفيد براي راحت تر شدن کارها. شناسه تماس گيرنده را مي توان به ليست سياه براي مسدود کردن تماس آنها يا به ليست سفيد اضافه کنيد. بلوک تماس , پيامک ,MMS از ويژگي هاي ليست سیاه ميباشد. مديريت ليست سياه گزينه ها براي تماس هاي دريافتي/ غيرفعال کردن زنگ تلفن / پايان تماس در زماني که خودتان از قبل تعيين کرده ايد.پشتيباني از زبان فارسي در اين برنامه از ويژگي هاي ديگر آن ميباشد.

هم اکنون می توانید این نرم افزار را برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید به به طور رایگان دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر