دانلود نرم افزار تغییر تگ فایل های صوتی ویژه مدیران سایت موزیک

شاید شما هم تا بحال سعی کرده باشید تا پیوست ها و برچسب های مختلف یک فایل صوتی را تغییر دهید و یا اینکه آدرس سایت خود را در آن ها برچسب گذاری کنید اما با مشکل روبرو شده باشید، حالا می توانید از نرم افزار iTag Pro 2.0.9 استفاده کنید. ای تگ، یکی از پیشرفته ترین و البته قدرتمندترین اپلیکیشن ها در این زمینه است و میتوان به جرات گفت که رقیب دیگری ندارد و همین موضوع باعث شده است تا ما این نرم افزار را به عنوان پیشنهاد ویژه به شما معرفی کنیم. شاید مهم ترین عواملی که این نرم افزار را محبوب کرده پشتیبانی از : جستجو و نمایش سریع ، امکان ویرایش عنوان ، ویرایش آلبوم و خواننده ، پوشش آسان با لاکی کاور ، امکان ویرایش تگ اکثریت فرمت ها ، امکان شناسایی کاور آلبوم های گم شده و … باشد. از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن کاربردی می توان به تغییر تگ موسیقی بدون نیاز به اینترنت اشاره کرد یعنی می تواند براحتی در حالت آفلاین به صورت فوری این عمل را انجام می دهد.

iTag Pro 2.0.9

پیش نیاز: اندروید 1.6 و بالاتر

کاربرد های این اپلیکیشن: فرض کنید میخواهید موسیقی را در وبلاگ و یا وبسایت خود قرار دهید ولی تگ های آن به نام سایت دیگری است. درست در همین لحظه است که به این اپلیکیشن نیاز خواهید داشت تا بدون نیاز به رایانه تگ هارا تنها در عرض یک دقیقه عوض کنید.

برخی از ویژگی ها :

* امکان ویرایش عنوان، امکان ویرایش عنوان آلبوم ها و خواننده ها، پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی، حجم بسیار کم، سازگار با اندازه های مختلف گوشی های موبایل و تبلت ها، بدون نیاز به اینترنت، امکان دریافت اتوماتیک کاور آلبوم آهنگ های شما، محیط ساده و کاربردی، پشتیبانی از : ID3v1 – ID3v23 – ID3v24، قابلیت بروزرسانیو بسیاری دیگر از امکانات فوق العاده که باعث محبوب شدن این نرم افزار شده است و آن را به گزینه ای برای کاربرد ها شخصی و شرکتی تبدیل کرده است.همینک می توانید این نرم افزار فوق العاده کاربردی را از سایت نیو فور اندروید بصورت مستقیم و با لینک مستقیم دریافت نمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر