نرم افزار فیلتر و ویرایش عکس برای اندروید Toolwiz Photos Prisma Filters 10.60

نرم افزار فیلتر و ویرایش عکس برای اندروید Toolwiz Photos Prisma Filters

Toolwiz Photos Prisma Filters نام یک برنامه فوق العاده کاربردی و جالب اندروید است که به شما این اجازه را می دهد که برروی تصاویر فیلتر های مختلف و متنوعی قرار دهید و با ویرایش محدود آن ها، تصاویر زیبا و جذابی را ایجاد کنید. این برنامه برخلاف برنامه های مشابه از حجم کمی برخوردار است اما با این وجود نه تنها از کیفیت بالاتری برخوردار بلکه از تنوع و امکانات بیشتری (بیشتر از 200 ابزار مختلف و کاربردی) نیز برخوردار است به همین دلیل برنامه Toolwiz Photos Prisma Filters توانسته است امتیاز 4.6 از 5.0 را از کاربران اندروید به خود اختصاص دهید.
این نرم افزار اندروید توسط یک گروه از بچه های دیوانه طراحی و ساخته شده است. این تیم کوچک دارای یک رویاست و آن هم ساخت یکی برنامه عالی اندروید برای علاقه مندان به هنر است. برای اینکه این رویا به حقیقت بپیوندد این تیم روز و شب برای تقریبا 3 سال کار کرده است تقریبا بدون هیچ تعطیلی و با خواب بسیار کم و در نهایت آن را بصورت یک نرم افزار رایگان منتشر کرده ایم.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار تصحیح حرفه ای تصاویر Perfectly Clear

تصاویر خود را تنها با یک انتخاب به شکلی حرفه ای تبدیل کنید !با دانلود این نرم افزار برای اندروید می توانید تصحیح حرفه ای برای افزایش کیفیت تصاویر داشته باشید.Perfectly Clear یک فیلتر و یا بهینه ساز تصویر نیست ؛ این نرم افزار برنده یک جایزه بزرگ در زمینه تکنولوژی زیبا سازی و تصحیح تصاویری است که دوربین شما آنان را به شکلی نا مناسب به ثبت رسانیده اند. با یک انتخاب ساده و در عرض چند ثانیه کوتاه ، 12 اصلاح و یا تصحیح جدید از تصویر انتخابی در اختیارتان قرار می گیرد که تمامی آنان برای سلایقی خاص بسیار حرفه ای و فوق العاده می باشند. از این پس می توانید لحظات زندگی خود را در نماهایی زیبا و با کیفیت ثبت و ذخیره سازی کنید ! نرم افزار Perfectly Clear هیچ افکت و یا فیلتر خاصی را بر روی تصویر شما اضافه نمی کند ؛ در واقع این نرم افزار زیبایی و جذابیت تصویر شما را دوچندان می کند ؛ گویی که این تصویر را با یک دوربین حرفه ای ثبت کرده باشید.

Perfectly Clear1

پیش نیاز : آندروید 2.3.3 و بالاتر

به کمک نرم افزار جدید Perfectly Clear v2.5.11 ، میتوانید قابلیت های دوربین تلفن همراه خود را به شکل بی سابقه ای گسترش دهید. برای اولین بار ، یک نرم افزار اصلاح عیوب تصاویر قادر است تصاویر فوق العاده ای را نیز برایتان به کمک دوربین به ثبت برساند. Perfectly Clear با حذف کردن تمامی محدودیت ها ، به شما این امکان را می دهد که به کمک دوربین اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود حرفه ای ترین تصویر ممکن را با رنگ هایی شاد و جذاب به ثبت برسانید. این نرم افزار با 10 ثبت اختراع و همچنین 12 الگوریتم منحضر به فرد ، جوایز بی نظیری را به خود اختصاص داده است ؛ این نرم افزار مناسب ترین ابزار برای زیباسازی سلفی های شماست ؛ این نرم افزار چهره شما را تشخیص می دهد ، لبخند شما را می شناسد و روشنی چشم ها و صافی پوست شما را تنظیم می کند ، حتی سفید کردن دندان های شما نیز در این فرآیند به شکل خودکار انجام می گیرد ! به کمک نسخه جدید نرم افزار حرفه ای Perfectly Clear میت وانید انتظاراتی که از یک دوربین حرفه ای گران قیمت دارید را با دوربین اسمارت فون خود تجربه کنید ؛ از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به تثبیت کننده ، فوکوس دستی ، تایمر ، شاخص های عکس برداری و… اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه نیو فور اندروید: از آرشیو حرفه ای این بخش با نام نرم افزار ویرایش عکس اندروید دیدن کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر