دانلود نرم افزار همراه بانک تجارت

دانلود همراه بانک تجارت

در اين پست آخرين نسخه همراه بانک تجارت را براي آن دسته از افرادي که از حساب بانک تجارت برخوردار ميباشند  فراهم کرده ايم . اين برنامه مانند تمام همراه بانک ها از خدماتي نوين نظير پرداخت قبوض , پرداخت قسط ها , اعلام مانده حساب باقي , دريافت صورت حساب , انتقال وجه به حساب ديگر بانک تجارت و پيگيري چک ها اشاره کرد.این نرم افزار پس از همراه بانک ملی و همراه بانک کشاورزی سومین نرم افزار همراه بانکی است که در سایت نیو فور اندروید منتشر شده و به زودی نرم افزار سایر بانک ها نیز در سایت قرار می گیرد.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار همراه بانک ملی نسخه کامل

دانلود نرم افزار همراه بانک ملی نسخه کامل برای موبایل

همراه بانک ملی

بانک ملي ايران براي رفاه حال مشتريان خود و کاهش مراجعه ي آنان به شعب بانک و همچنين جهت جذب مشتري اقدام به تاسيس همراه بانک نموده است که مشتريان ميتوانند به ورود به حساب کاربري خود از طريق تلفن همراه خود از خدمات ارزنده اين بانک برخوردار شوند. هم اکنون وب سايت نيو فور آندرويد آخرين نسخه اين نرم افزار را براي سيستم عامل آندرويد جهت دانلود قرار داده است.همچنين در زير به خدمات اين نسخه جديد از همراه بانک ملی اندروید اشاره شده است.

خدمات در حال انجام همراه بانک ملي نسخه جديد:

انتقال از حساب به کارت
دريافت اطلاعات تسهيلات
صورت حساب کارت
اطلاعات سه شارژ آخر ، بررسي نسخه و دريافت آخرين پاسخ
مشاهده مانده حساب
مشاهده گردش حساب
انتقال به حساب ديگران(سيبا)
انتقال وجه بين بانکي(پايا)
پرداخت اقساط تسهيلات
استعلام چک
تعيين مبلغ چک
انتقال وجه بين حسابهاي داراي يك شماره مشتري
پرداخت قبض
خريد شارژ سيم كارت
دريافت اطلاعات شارژ سيم كارت
نرخ ارز
مانده کارت شتابي
اعلام مفقودي کارت

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار دفترچه خاطرات Private DIARY v5.0

 دانلود نرم افزار ثبت خاطرات روزانه در اندروید 

نرم افزار اندروید خاطرات Private DIARY v5.0

پيش نياز : آندرويد 2,1 و بالاتر
Private DIARY v5.0 نرم افزاري مفثيد و کاربردي براي ياداشت تمام خاطرات خود مي باشد.با استفاده از اين نرم افزار ميتوانيد تمام رويداد ها و اتفاق هاي روزانه زندگي خود را در تلفن همراه تان ياداشت کنيد تا در تنهايي بر آن ها مروری دشاته باشید و از آنها لذت ببريد.در اين نرم افزار حتي ميتوانيد يک عکس را به متن نوشته شده اضافه کنيد به عنوان مثال با توجه به اتفاق هاي آن روز آن عکس را انتخاب کنيد.همچنين گذاشتن پسورد روي فايل ذخيره شده و تنظيمات بر اساس تاريخ از ويژگي هاي اين نرم افزار اندروید ميباشد.این نرم افزار جالب را به طور رایگان برای تبتل و موبایل های دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار چراغ قوه در آندروید Tinyflashlightled v4.6

دانلود نرم افزار جدید اندروید چراغ قوه 

نرم افزار آندروید Tinyflashlightled v4.6

پيش نياز: آندرويد 1.5 و بالاتر

چراغ قوه برای اندروید, وسیله ای مورد نیاز برای همه مکان ها. شاید اتفاق بیافتد که در مکانی که شما حضور دارید به یکبار برق آن محیط برود یا اصلا برای مطالعه به چراغ مطالعه نیاز داشته باشید اما در دسترس شما نباشد.در این مواقع شاید به ذهنتان برسد کاش ما ازموبایل های قدیمی که چراغ قوه دارند برخوردار بودیم اما باید این مژده را به شما بدهم که با این نرم افزار برای آندروید می توانید تلفن همراه خود یعنی صفحه ی تلفن همراه خود را به یک منبع نور قوی تبدیل کنید . کاملا شبیه یک چراغ قوه با نور بالا و سفید رنگ. جالب است نه؟اگر فکر میکنید چراغ قوه همیشه برای شما لازم میشود میتوانید این نرم افزار را به طور رایگان برای تبلت و موبایل های اندرویدی خودتان دانلود نمایید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار محاسبه مسافت Torque Pro v1.5.36

 دانلود رایگان نرم افزار محسابه مسافت طی شده در سیستم عامل اندروید
محاسبه مسافت طی شده با نرم افزار Torque Pro v1.5.36

Torque Pro v1.5.36 نرم افزاري است که قطعا براي کساني که قصد مسافرت با خودرو را دارند مفيد ميباشد . اين برنامه که ظاهري زيبا و محيطي کاربر پسند و جذاب را به دوش ميکشد قادر مي باشد اطلاعات زيادي در حين مسير نظيرسرعت ، مسافت و مسير طي شده را در اختيار شما قرار دهد. يکي ديگر از قابيت هاي مهم اين نرم افزار نمايش ميزان دي اکسيد توليد شده خودرو ميباشد که با کمک آن ميتوان از آلودگي هاي کلان شهر ها جلوگيري کرد و هر شخص ميزان آلودگي خودرو خود را سنجش کند .هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور رایگان برای موبایل یا تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مدیریت RepliGo PDF Reader v4.2.1

دانلود نرم افزار مدیزیت فایل های pdF در اتدروید 
دانلود نرم افزار PDF

پيش نياز : آندرويد 2,2 و بالاتر
نرم افزار RepliGo PDF Reader v4.2.1 از نرم افزار های کاربردی برای مدیریت و اجرا فايل های pdf مي باشد که به برخي ديگر از ويژگي هاي آن در ادامه اشاره مي شود.

برخی از ویژگی های نرم افزار اندروید RepliGo PDF Reader v4.2.1:
* مشاهده فایل های PDF با انعطاف بالا و قابلیت های شیرینگ در اینترنت
* دسترسي مستقيم به فايل هاي پي دي اف مبتني بر ابر ذخيره شده در جعبه، Dropbox و گوگل درايو
* تنظيم رنگ، ضخامت مرز، اندازه فونت و حاشيه نويسي
* خواندن اسناد به راحتي ، تبديل متن به گفتار، و تنظيمات روشنايي
* انتخاب متن و کپي آن به کليپ بورد
* چرخش اسناد به يکي از چهار جهت

دانلود / توضیحات بیشتر