دانلود نرم افزار Shazam Encore 5.5 برای یافتن خواننده آهنگ از روی صدا

نرم افزار اندروید  Shazam Encore 5.5

با دانلود نرم افزار Shazam Encore و نصب ان بر روی گوشی اندرویدی خودتان می توانید با استفاده از صدای خواننده آهنگ نام و سایر مشخصات را پیدا کنید!

Shazam Encore نام یک برنامه کاربردی اندروید است که چند وقتی است به عنوان یکی از محبوب ترین های اندروید در google store قرار گرفته است به همین دلیل تصمیم بر آن شد تا آن را برای کاربران عزیزمان مثل همیشه بصورت رایگان قرار دهیم، امیدوارم که خوشتان بیاید. کاربرد این برنامه اندرویدی به این شکل است که به شما کمک می کند تا به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن نام و یا سایر اطلاعات در مورد یک موزیک برای مثال نام و سال انتشار و … را در مورد یک موزیک بدست آورید. مثلا شما در ماشین دوستتان نشسته اید که او آهنگی را پخش می کند که شما را به خود جذب می کند و حالا دوست دارید تا نام این خواننده را بدانید تا شاید سایر کارهایش را هم گوش کنید برای فهمیدن نام او تنها لازم است که گوشی خود را درآورید و برنامه Shazam Encore را اجرا کنید، این برنامه بخشی از موزیک را ضبط می کند و سپس با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ای که دارد آن را آنالیر و بررسی می کند و سپس با جستجو در پایگاه داده اینترنتی خود نام و سایر مشخصات موجود آن را برای شما به نمایش در می آورد، به همین سادگی. جالب تر اینجاست که این اپلیکیشن اندروید این توانایی را دارد که حتی اگر شما خودتان با صدای خودتان بخش از متن آهنگ دلخواهتان را بخوانید، صدای شما را بررسی کند و به نتایج دلخواهتان دست پیدا کنید، چی از این بهتر. این برنامه نتنها موزیک بلکه موزیک ویدئو را هم پشتیبانی می کند و در کنار این ویژگی محیط ساده و حجم کم و همچنین سازگاری کامل با انواع اتصال های اینترنت از جمله وای فایی و یا 3G و 4G می تواند آن را به عنوان بهترین در نوع خودش برانگیزد.کاربران New4Android توجه داشته باشید اطلاعاتی در مورد تست و بررسی آن با موزیک های ایرانی بدست نیاوردم بنابراین می توانید آن را دانلود و امتحان کنید و در آخر نتایج و تجربه خود را با ما اشتراک بگذارید، اما در مورد موسیقی های خارجی می توانید از عملکردش اطمینان داشته باشید.

هم اکنون می توانید ورژن جدید این نرم افزار را که نسخه Shazam Encore 5.5.0-15052112 Donated است را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر