دانلود نرم افزار OsmAnd ورژن جدید+نقشه آفلاین+راهنمای صوتی

دانلود نرم افزار OsmAnd ورژن جدید+نقشه آفلاین+راهنمای صوتی

دنبال برنامه ای میگردی که با جی پی اس گوشی نقشه های ایران و جهان را داشته باشید؟ورژن جدید OsmAnd +فایل های صوتی + نقشه آفلاین ایران و جهان+آنلاین را برای اندروید دانلود کنید.

وقتی وارد یک شهر جدید می شوید و یا حتی در شهر خودتان وقتی که گم می شوید بهترین چیزی که می تواند به شما در پیدا کردن مسیرتان کمک کند یک نقشه کامل است و همین موضوع ما را بر آن داشت تا امروز یکی از کامل ترین و بهترین نقشه خوان های آفلاین اندروید را به همراه فایل نقشه آفلاین تمام شهر های ایران شامل را بصورت رایگان برای دانلود در سایت قرار دهیم. نام این برنامه جالب  OsmAnd+ Maps & Navigation 2.1.1 است که ویژگی های فوق العاده کاربردی و فراوانی دارد از جمله اینکه نه تنها قابلیت استفاده بدون اینترنت را برایتان فراهم می کند بلکه این توانایی را به شما می دهد تا جدید ترین نقشه ها را از اینترنت دریافت کنید، درضمن می توانید مکانی را که قصد رفتن به آن را دارید را مشخص کنید، سپس نرم افزار نرم افزار علاوه بر یافتن آن و مشخص کردن مسیر آن برروی نقشه می تواند بصورت صوتی شما را هدایت کند تا اگر برای مثال پشت فرمان هستید بدون اینکه نیاز به نگاه کردن به صفحه نمایش باشد به مقصد برسید.

از سایر ویژگی های این برنامه یافتن سریع و خودکار ماهواره های رایگان گوگل است، و به این شکل وقتی از OsmAnd استفاده می کنید میزان خیلی خیلی کمی از باتری موبایل و تبلت را مصف می کند تا به این شکل بتوانید از آن در سفر های طولانی نیز براحتی استفاده کنید. از دیگر توانایی های این برنامه اندروید یافتن نزدیک ترین هتل، پمپ بنزین و ایستگاه های تفریحی و … است درضمن این اپلیکیشن تنها برای ماشین و پیاده روی طراحی نشده است بلکه حالت ویژه ای دارد که از آن می توانید برای دوچرخه سواری هم استفاده کنید. اگر در حین حرکت به سمت مقصد مسیر اصلی بسته بود و یا به هر دلیل مثل ترافیک سنگین نمی توانستید از آن عبور کنید برنامه بصورت خودکار مسیر جایگزین را مشخص و آن را در دستور کار خود قرار می دهد.

دانلود / توضیحات بیشتر