دانلود برنامه روتوش و ترمیم عکس برای اندروید – Facetune 1.0.16

Facetune | یکی از محبوب ترین اپ های گوگل پلی

Facetune 1.0.16 یکی از بهترین نرم افزار ها در رابطه با روتوش و ترمیم چهره است که برای سیستم عامل اندروید ساخته شده که می توانید دانلود کنید.یک عکس زمانی می تواند خاطره ساز باشد که شما احساس کنید که در آن زیبا هستید و یا اینکه حداقل مشکلات ظاهریتان پیدا نباشد. راه های بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید صورت خود را روتوش و ترمیم کنید اما همانطور که می دانید استفاده از این روش ها همیشه ساده نیست برای مثال استفاده از ترفند های فتوشاپ که معروف ترین برنامه در این زمینه است برای خیلی از کاربران مبتدی ناشناخته و پیچیده است به همین دلیل اپلیکیشن هایی برای اندروید ساخته شده است که با استفاده از آن ها می توانید به سادگی و بدون دانستن نکات و ترفند های پیچیده، چهره ی خود را در تمامی عکس ها حتی عکس هایی که با دوربین گوشی یا تبلت نگرفته اید روتوش و ترمیم کنید تا به این شکل چهره ی شما و دوستانتان زیبا تر و در نهایت جالب تر به نظر برسد، Facetune یکی از بهترین نرم افزار های روتوش برای دستگاه های اندرودی است.

نرم افزار اندروید رتوش عکس

پیشنهاد ویژه، برنامه ویرایش عکس

پیش نیاز : اندروید 4.1 و بالاتر

با ما همراه باشید، صفحه اختصاصی برنامه های ویرایش عکس

این برنامه بگونه ای طراحی شده که ابتدا شما باید یکی از تصاویر خود را انتخاب کنید سپس با مشخص کردن نقاط کلیدی Facetune بصورت خودکار شروع به کار می کند و تا جایی که ممکن است معایب چهره شما را از بین می برد برای مثال می تواند لک و چروک صروت را محو، قرمزی چشم را برطرف و حتی دندان هایتان را سفید کند. آنچه که این برنامه را جذاب کرده است و آن را به یکی از محبوب ترین های سایت Google Play تبدیل کرده است، طبیعی بودن تصاویر خروجی است و برخلاف سایر برنامه های مشابه که چهره شما را مصنوعی جلوه می دهد، در نوع و کیفیت تصاویر هیچ تاثیری نخواهد داشت. موضوع دیگری که درباره این برنامه وجود دارد این است که کیفیت عکس ها را کاهش نمی دهد که می تواند برای بسیاری از کاربران اندرویدی مفید واقع شود همچنین در برنامه بخش های آموزشی نیز قرار داده شده تا قبل از شروع کار با نرم افزار با شیوه کار آن آشنایی پیدا کنید.پیشنهاد میکنیم این نرم افزار روتوش و ترمیم عکس ها را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.با استفاده از این برنامه می توانید تصاویر خود را در لاین,وایبر ,فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی زیبا تر کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار قرار دادن قاب های زیبا برای تصاویر PicFrame 2.8

نرم افزار گذاشتن قاب های زیبا برای عکس ها – PicFrame 2.8

|ساخت آسان تصاویر کلاژ با قاب های قشنگ برای اندروید|

آیا شما هم از دوست داران دنیای عکس برداری و یا فوتو گرافی هستید؟ همانگونه که احتمالاً می دانید ، در هنر عکاسی چندین معیار مختلف دخیل هستند ؛ برای آن که با به اشتراک گذاری یک تصویر ، دوستان و یا اعضای خانواده خود را شگفت زده کنید حتما لازم نیست دوربین مورد استفاده شما فوق حرفه ای بوده و یا منظره ای که انتخاب می کنید بی نظیر ترین مناظر باشد ! یکی از عوامل و یا کلک هایی که امروزه در عکس برداری تأثیر بسیار زیادی دارد ، استفاده از افکت ها ، فیلترها ، قاب ها و سایر ابزارهای زیباساز تصاویر است ، ممکن است شما یک تصویر را در یک محیط با نور کم به ثبت رسانیده باشید ، گستردگی انواع اپلیکیشن ها به حدی هستند که می توانند این عکس ثبت شده را به شکل بی نظیری برایتان تغییر دهند ، ما را در معرفی اپلیکیشن PicFrame به عنوان یکی از این ابزارهای زیبا ساز به وسیله قاب های حرفه ای همراهی نمائید.

نرم افزار قاب برای اندروید

پیش نیاز نرم افزار اندروید PicFrame 2.8 : آندروید 2.1 و بالاتر

PicFrame به شما این امکان را می دهد که چندین تصویر مورد علاقه خود را به شکلی شگفت انگیز در کنار هم قرار دهید و این ترکیب خارق العاده را به سادگی در انواع شبکه های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این نرم افزار در مجموع دارای 36 عدد قاب زیبا با گوشه هایی گرد است ، این نرم افزار به شما این امکان را می دهد در نهایت به تصویر پایانی یک افکت زیبا و خارق العاده را بدهید و همچنین اشکال دلخواه خود را وارد این تصویر کنید ، شما همچنین می توانید بک گراند الگوها را تعیین و همچنین رنگ قاب انتخابی را نیز بر حسب علاقه خود تغییر دهید. شما می توانید در نهایت 5 عکس مختلف را در یک پروژه قرار دهید و شخصی سازی هایی بسیار نامحدود را در هریک از آنان اعمال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر