دانلود نرم افزار ترول ModFace Free 2.10

 دانلود نرم افزار شکلک های ترول

نرم افزار ترول ModFace Free 1.54

 پيش نياز : آندرويد 3.0 و بالاتر
ModFace Free 2.10 نرم افزار ترول براي آندرويد ميباشد که امروزه در محيط اينترنت بسيار مورد استقبال قرار گرفته است . تصاويري اغلب از صورت انسان که به صورت نقاشي شده و سياه سفيد طراحي شده اند که اين تصاوير داراي انواع مختلف مانند ناراحت , شاد , خنگ ,  گريه , ديوانه , پشيمان و … ميباشد . تصاوير در هر صورت بسيار خندا دار ميباشد و به راحتي ميتوانيد آن را براي هر چهره اي که ميخواهيد جايگزين کنيد تا تصويري جالب و خنده دار را خلق کنيد.

این نرم افزار را به طور رایگان از سایت نیو فور اندروید برای موبایل و تبلت دارای سیستم عامل اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار اندروید قرار دادن چهره روی بدن FACEinHOLE

دانلود نرم افزار جایگزینی چهره با بدن برای اندروید

دانلود نرم افزار قرار دادن چهره روی بدن FACEinHOLE

آیا به دنبال نرم افزار جالب می گردید که صورت خود را بر روی بدن اشخاص دیگر بگذارید؟ما به شما دانلود نرم افزار FACEinHOLE را برای اندروید معرفی می کنیم.در گذشته زمانی که صحبت از قرار دادن چهره بر روی بدن اشخاص میشد ، نرم افزار فتوشاپ نرم افزار شماره 1 بدین منظور به حساب می آمد ؛ اکنون با گسترش پلت فرم ها و سیستم عامل های دستگاه های قابل حمل نظیر iOS و آندروید ، دیگر نیازی به استفاده از ابزارهایی نظیر فتوشاپ نیست ، زیرا اپلیکیشن های مخصوص آنان در مارکت مربوطه قرار گرفته اند ؛ انجام فرآیند تغییر چهره با بدن اشخاص دیگر در فتوشاپ کاری سخت و زمان بر است ، به گونه ای که گاهاً تصویر نهایی چندان جالب به نظر نخواهد رسید ، در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در خدمت شما کاربران عزیز هستیم تا یکی از معروف ترین و قدرتمندترین نرم افزارها را در این زمینه برای شما کاربران دستگاه های آندرویدی معرفی نمائیم. با ما در معرفی FACEinHOLE® v3.7.0 همراه بشیاد.

پیش نیاز : آندروید 2.3 و بالاتر

رویاها به حقیقت تبدیل می شوند ! اکنون تغییر چهره با بدنیک شخص معروف کار سختی نیست ، تنها کافیست FACEinHOLE را اجرا و اولین سند خود را آغاز کنید ؛ نرم افزار اندروید FACEinHOLE به شما این امکان را می دهد که بدون نیازبه دانشی خاص در نرم افزار فتوشاپ ، کاملاً در سبک یک سرگرمی ، تصویر شخص مورد نظر خود را یک بدن دیگر جایگزین کنید. قصد دارید چهره خود را در کدام پوستر شهر ببینید؟ خودتان انتخاب می کنید ! بیش از 150 هزار سوژه جذاب و سرگرم کننده در این نرم افزار قرار گرفته اند که می توانند جذابیت انتخاب های شما را بالا ببرند ؛ یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار امکان استفاده از جایگزینی چند چهره ای است ؛ در واقع شما می توانید در سوژه های مخصوص ، چهره خودتان و همچنین دوستان خود را به عنوان جایپزین برای سوژه فعلی در نظر بگیرید ؛ بدین ترتیب می توانید با نشان دادن این تصاویر جذاب ، دوستان خود را غافل گیر نمائید. سوژه های قرار گرفته در این نرم افزار به صورت موضوعاتی دسته بندی شده هستند و شما می توانید بسته به سلیقه خود یکی از آنان را انتخاب و به مجموعه ای از سوژه های مرتبط دسترسی پیدا کنید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر