دانلود نرم افزار تبدیل فرمت فیلم برای گوشی و تبلت های اندرویدی

به دنبال بهترین نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی برای اندروید هستید؟ Video Converter یک نرم افزار قدرتمند برای دانلود شما اماده شده است!

بدون شک شما هم تاکنون با پیام های خطایی مبتنی بر پشتیبانی نکردن فرمت فیلم مورد نظرتان مواجه شده اید و یا اینکه زمان به اشتراک گذاری یک فیلم متوجه حجم بالای آن شده باشید و یا به هر دلیلی قصد تغییر فرمت فایل های ویدیویی را داشته باشید و برای این کار با مشکل روبرو شده باشید, ما به شما و هر عزیز دیگری که این مشکل را داشته باشد استفاده از اپلیکیشن Video Converter را به شما پیشنهاد می کنیم که می تواند فرمت های تصویری مختلف را دریافت و آن ها را با فرمت های گوناگون ذخیره کنید. این نرم افزار طیف گسترده ای از پسوند های رایج را به یک دیگر تبدیل می کند از جمله   mp4, Avi, DVD, Flv, Wmv, Mp3, ipod, PS3, iPad را می تواند به یکدیگر تبدیل کند که در نوع خود باور کردنی نیست.

Video Converter

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالاتر

کارکرد این نرم افزار از آن جهت مورد توجه قرار گرفته است که در سیستم عامل اندروید نرم افزار های مبدل کارامدی وجود ندارد و یا اینکه فرمت های گسترده ای را پشتیبانی نمی کنند اما این نرم افزار تاکنون که توانسته است نیاز های خیلی از کاربران را برطرف کند و همین موضوع باعث شده است تا امتیاز و محبوبیت آن در بین کاربران گوشی های موبایل و تبلت ها افزایش چشمگیری پیدا کند. Video Converter علاوه بر تغییر فرمت می تواند اندازه و سایز فیلم ها, فریم در ثانیه, زمان شروع و پایان فیلم, نرخ بیت ها و خیلی دیگر از تنظیمات را نیز تغییر دهد که با این کار می توانید فیلم های مختلف را با ابعاد دستگاه اندرویدی خود سازگار کنید و یا اینکه حجم نهایی فایل ها را کاهش دهید. این نرم افزار اندروید کاملا رایگان است و همین موضوع یکی دیگر از عوامل انتشار سریع Video Converter در بین سایت ها و منابع معتبر گوگل از جمله سایت گوگل پلی شده است, به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که دانلود و نصب این نرم افزار کاربردی را که اکنون بصورت رایگان قابل دریافت است را از دست ندهید و با نصب آن برروی دیوایس اندرویدی خود هرگاه نیاز به تبدیل فرمت فیلم پیدا کردید, بدون مشکل آن را انجام دهید.

پیشنهاد ویژه نیو فور اندروید: نسخه اندرویدنرم افزار ویدئو پلیر KMPlayer

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار پلیر قدرتمند فرمت های ویدیویی MoboPlayer

 دانلود نرم افزار پلیر فیلم ها در اندروید

نرم افزار های جدید اندروید

آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی برای اندروید خود فیلم ها و فایل های ویدئویی را با بالاترین کیفیت پخش کنید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

MoboPlayer نام یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین پلیرهای دستگاه های آندروید است. به کمک این نرم افزار شما کاربران عزیز قادر هستید ویدیوها و فیلم های مورد علاقه خود را بدون نیاز به تغییر فرمت ، به سادگی و به صورت مستقیم در دستگاه های خود به نمایش دربیاورید. بهترین تجربه پخش ویدیو با بالاتریو وضوح در انتظار شماست ! MoboPlayer قادر به پخش تمامی فرمت های ویدیویی در انواع دستگاه های آندرویدی است ، همچنین قادر است زیرنویس های SRT, ASS و SAA را نیز در هنگام مشاهده فیلم ها برایتان به نمایش دربیاورد ، با قابلیت استریم چندین صدا و زیرنویس ، قابلیت ساخت لیست های پخش و استریم ویدیوها از پروتکل های HTTP, RTSP ، کتابخانه ی ویدیوها و همچنین دسته بندی آنان بر اساس نوع از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به حساب می آیند.

دانلود / توضیحات بیشتر