دانلود نرم افزاری عالی ماه مبارک رمضان Ramadan Phone 2014

دانلود برنامه مذهبی و بسیار کاربردی ویژه ماه مبارک رمضان

نرم افزار اندروید

با دانلود این نرم افزار فوق العاده برای اندروید می توانید ماه رمضان را به  گوشی خود بیاورید و معنوی تر از سابق بشوید!ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، امیدواریم طاعات و عبادات شما هم وطنان عزیز مورد قبول درگاه حق واقع شده باشد ؛ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم با معرفی نرم افزار فوق العاده ی Ramadan Phone 2014 7.12.7.1_Center ، حال و هوای دستگاه های آندرویدی شما را متناسب با این ماه مبارک تغییر دهیم.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

به کمک Ramadan Phone 2014 قادر هستید ظاهر و یا رابط کاربری سیستم عامل دستگاه های آندرویدی خود را متناسب با ماه مبارک رمضان تغییر دهید ؛ این نرم افزار مذهبی با دارا بودن تعداد بسیار زیادی از والپیپرهای HD ، آیکون های اسلامی ، زنگ خور ها و آلارم های متناسب با این ماه عزیز ، می تواند محیطی اسلامی و معنوی را به دستگاه های آندرویدی شما بیاورد. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت های قرائت بسیار زیبای قرآن ، شما را در تمامی شب های این ماه مبارک همراهی می کند ، این نرم افزار مجموعه ای از زیباترین پوسته ها را متناسب با ماه مبارک رمضان در خود جای داده است که می توانید متناسب با سلیقه ی خود ، یکی از آنان را به عنوان ظاهر اصلی سیستم عامل انتخاب کنید. از سایر امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد :

امکان انتخاب مجموعه تصاویر متناسب با ماه مبارک رمضان جهت تغییر به صورت خودکار در طول روز ، امکان استفاده از تصاویر ماه مبارک رمضان برای لاک اسکرین ، تعبیه یادآورهایی کاربردی در زمان های سحر ، افطار و… ، قطب نما و قبله نما ، تلاوت فوق العاده زیبای سوره های قرآن

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار قبله نما ویژه ماه رمضان A Qibla Locator

دانلود برنامه قبله نمای اسلامی برای آندروید

نرم افزار های اسلامی برای اندروید

با فرا رسیدن ماه رمضان پیشنهاد می کنیم نرم افزار قبله را برای اندروید خودتان دانلود کنید و این نرم افزار اسلامی لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم نرم افزاری جدید و مذهبی را برای تمامی مسلمانان در سراسر جهان معرفی کنیم. همانطور که نام این نرم افزار پیداست ، با یک قبله نمای حرفه ای رو به رو هستیم ؛ با ما در معرفی این نرم افزار همراهباشید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

A Qibla Locator 1.5.1 قادر است محل دقیق قبله را به کمک سخت افزار GPS دستگاه های شما برایتان به نمایش بگذارد ، آیا برای شما هم پیش آمده که به همراه اعضای خانواده تان به سفری بروید و در آن جا با یافتن محل دقیق قبله به مشکل برخورده باشید؟ A Qibla Locator راه حل مشکل شماست ! این نرم افزار می تواند در تمامی لحظات ، شما راز محل دقیق قبله آگاه سازد و در سفرها شما را یاری دهد. در صورتی که سخت افزار GPS موفق به دریافت اطلاعات نشد ، جهت قطب نما به شمال تغییر پیدا می کند. این نرم افزار ساده قادر است محل دقیق قبله را به همراه اوقات شرعی روز جاری و روزهای آینده برایتان به نمایش بگذارد تا در طاعات و عبادات خود از این اطلاعات بهرمند گردید.

دانلود / توضیحات بیشتر