دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای تصاویر Afterlight 1.0.2

آیا شما هم دوست دارید با نصب یک نرم افزار کم حجم و در عین حال قدرتمند ، قادر باشید حرفه ای ترین ویرایش ها را در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود بر روی تصاویرتان اعمال کنید؟ نرم افزار Afterlight با ظاهری ساده و در عین حال عملکرد و ابزاری قدرتمند ، تنها در چند ثانیه شما را به هدف مورد نظرتان خواهد رساند. نرم افزار Afterlight در مجموع دارای 15 افکت و ابزار قدرتمند و فوق العاده برای تغییر در جزئیات تصاویر شماست. دیگر نیازی نیست برای استفاده از تصاویر در شبکه های اجتماعی در دستگاه های آندرویدی ، پیش از آن تصاویر خود را در نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ و یا… در کامپیوتر ویرایش کنید ؛ به کمک نرم افزار فوق العاده Afterlight ، از این پس قادر هستید برترین افکت ها و ویرایش ها را تنها در چند لحظه کوتاه بر روی عکس های خود اعمال کنید. با ما در معرفی تکمیلی این نرم افزار همراه باشید.

Afterlight1

پیش نیاز : آندروید 4.0.3 و بالاتر

نرم افزار Afterlight مجموعه ای فوق العاده از 59 فیلتر بسیار زیبا و جادویی را در خود جای داده است که با استفاده از آنان ، میتوانید تصاویر خود را به آثاری هنری و باورنکردنی تبدیل نمائید ، در بخش پکیج فیلترهای Seasons ، مجموعه ای 18 فیلتر جدید گنجانده شده است که خارق العاده ترین افکت های مربوط به تصاویر را در اختیارتان قرار می دهد. این نرم افزار در مجموع دارای 66 تکسچر زیبا است که در خلق آثار هنری تصویری نقش به سزایی را ایفا می نمایند. با استفاده از 15 قالب متفاوت برای Crop کردن تصاویر از این پس می توانید تصاویر خود را به شکلی حرفه ای تر برش دهید و یا آنان را با ابزار چرخش ، درجه به درجه بچرخانید. آیا دوست دارید بر روی تصاویر خود قاب هایی زیبا را قرار دهید؟ نرم افزار Afterlight مجموعه 77 قاب و یا فریم بسیار زیبا را در خود جای داده است که با اعمال آن بر روی عکس های خود می توانید به زیباسازی آنان کمک کنید. با استفاده از ترکیب نرم افزارهای Afterlight و اینستاگرام ، لذت بخش ترین و هنری ترین تصاویر ممکن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار عکسبرداری پانوراما Panorama Camera 360

 دانلود نرم افزار جدید عکس برداری 360 درجه ( پانوراما)

نرم افزار عکسبرداری

با این نرم افزار 2013 می توانید عکس های پانومارا و 360 در اندروید خود تهیه کنید و لذت ببرید. پس از بيش از يک سال تحقيق و توسعه، ما شما به معرفي بهترين عکس پانوراما را با نام Panorama Camera 360 دعوت ميکنيم.
توجه داشته باشيد. به منظور رسيدن به بهترين اثر عکس پانوراما، مطمئن شويد که به اندازه کافي روشن و نور در هنگام عکسبرداري رسيده ايد.عکس به درستي نمايش داده نمي شود اگر نور به اندازه کافي روشن نباشد.
به طور ساده پانوراما يک نوع افکت و ويرايش عکس ميباشد که ميتوانيد عکس ها را به يکديگر بچسبانيد و آن ها را در حالت زوم کات کنيد و از ديگر ويژگي هاي اين برنامه برخوردار باشيد.

دانلود / توضیحات بیشتر