دانلود نرم افزار یاهو برای هواشناسی Yahoo! Weather 1.5.4

 دانلود نرم افزار هواشناسی یاهو

نرم افزار اندروید جدید

 

در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندروید را با یک نرم افزار جدید و تحسین انگیز هواشناسی از سوی شرکت یاهو آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید 4.2 و بالاتر

اپلیکیشن رسمی هواشناسی از سوی شرکت یاهو برای سیستم عامل آندروید عرضه شد ! با تصاویری خیره کننده و فوق العاده زیبا مطابق با وضعیت آب و هوای فعلی در پیش روی شما ! اطلاع از وضعیت آب و هوای منطقه فعلی و سایر مناطق جهان در ظاهر و استایلی جدید و بسیار تحسین بر انگیز. شما می توانید برای مطلع شدن از وضعیت آب و هوا ، ویدجت مخصوص این اپلیکیشن را نیز بر روی هوم اسکرین خود قرار دهید تا به شکلی سریع تر از وضعیت آب و هوا با خبر شوید.

از مهم ترین ویژگی های اپلیکیشن هواشناسی یاهو می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

طراحی جدید و تحسین برانگیز با تصاویری که با وضعیت آب و هوا مطابقت کامل دارند ، جزئیات دقیق از وضعیت آب و هوا با قابلیت پیش بینی وضعیت آب و هوا در طول 10 روز و یا 24 ساعت ، نقشه های ماهواره ای – گرما و باد ، هشدارهای وضعیت آب و هوا ، وضعیت طلوع و غروب آفتاب به شکل انیمیشن ، سنسور رطوبت – شاخص اشعه ماوراء بنفش و احتمال بارش ، ویدجت هوم اسکرین

دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود نرم افزار مشاهده حرفه ای وضعیت آب و هوا Weatherzone

 دانلود نرم افزار آب و هوا و هواشناسی برای اندروید

بهترین برنامه های اندروید

 

آیا شما هم کمبود یک نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوای حرفه ای را در دستگاه های آندرویدی خود احساس می کنید و قصد دارید یکی از بهترین برنامه ها را دانلود کنید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما عزیزان را با یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در این زمینه آشنا سازیم.

پیش نیاز : آندروید 2.1 و بالاتر

برای ناظران وضعیت آب و هوا که این مسئله را برای سرگرمی دنبال نمی کنند ! Weatherzone تمامی ویژگی های یک نرم افزار حرفه ای در زمینه هواشناسی را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد. این خدمات عبارت است از : پیش بینی وضعیت آب و هوا در 3 ساعت آینده و مشاهده نمودار وضعیت آب و هوا در 48 ساعت آینده ! شما قادر هستید وضعیت آب و هوا را به صورت دقیق در روزهای آینده مشاهده کرده و نمودارهای مربوط به دمای هوا را در این روزها به طور دقیق به علاقه مندی های خود به صورت نامحدود اضافه کنید. Weatherzone با بهره گیری از بهترین مراکز پیش بینی وضعیت آب و هوا ، شما را به صورت لحظه ای از جدیدترین تغییرات دمایی مطلع می سازد. این نرم افزار قادر است تا 7 روز آینده ، احتمال بارش باران به طور دقیق با بهره گیری از تصاویر ماهواره ای به نمایش بگذارد. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود / توضیحات بیشتر