نرم افزار اسکن برای اندروید Scanbot – PDF Document Scanner 6.5.8.197

نرم افزار اسکن برای اندروید Scanbot – PDF Document Scanner

Scanbot – PDF Document Scanner نام یک نرم افزار اندروید فوق العاده کاربردی و مفید است که به شما این اجازه را می دهد تا اسناد، مدارک و عکس های مورد نظر خود را اسکن کرده و یک نسخه دیجیتال و با کیفیت بالا را از آن ها تهیه کنید. این برنامه توسط شرکت doo GmbH در گوگل پلی منتشر شده است و تاکنون امتیاز 4.1 از 5.0 را از کاربران این سایت به خود اختصاص داده است و در حال حاضر 7 میلیون کاربر اندروید و iOS از آن بهره می برند. یکی از کاربرد های این نرم افزار اندروید تهیه فایل های PDF از جزوه های دست نویس درسی، تخته های هوشمند و وایت برد و کد های QR است. برای استفاده از برنامه Scanbot تنها لازم است اسناد مورد نظرتان را در مقابل دوربین گوشی هوشمند و یا تبلت خود قرار دهید تا تصاویر اسکن شوند سپس برنامه رنگ های تصاویر اسکن شده را بهبود می بخشد و شما می توانید آن ها را با فرمت های PDF و JPG ذخیره کنید و یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ویژگی های برنامه Scanbot – PDF Document Scanner:
– قابلیت ذخیره اسناد با فرمت های PDF و JPG
– اسکن QR کد ها
– اسکن بارکد ها
– قابلت اسکن چند صفحه بطور پیوسته
– امکان آپلود خودکار تصاویر اسکن شده
– امکان ویرایش و حاشیه نویسی اسناد
– پشتیبانی از متن OCR
– امکان جستجو در متن
– و…

توجه داشته باشید که کیفیت برنامه Scanbot – PDF Document Scanner به هیچ عنوان قابل قیاس با دستگاه های اسکنر نیست بنابراین بهتر است از این برنامه تنها برای تهیه نسخه های پشتیبان با کیفیت متوسط از اسناد و مدارک استفاده کنید.

دانلود / توضیحات بیشتر

بهترین نرم افزار اسکنر برای اندروید CamScanner Phone PDF Creator Full 4.5.0.20170214

بهترین نرم افزار اسکنر اندروید CamScanner Phone PDF Creator Full

CamScanner Phone PDF Creator Full نام یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار های اندروید است که گوشی موبایل یا تبلت شما را به یک اسکنر تبدیل می کند. با نصب این برنامه اندروید و اجرای آن می توانید با استفاده از دوربین گوشی موبایلتان از اسناد و تصاویر مورد نظرتان یک نسخه دیجیتال تهیه کنید. این نرم افزار کم حجم برخلاف سایر برنامه های مشابه اسکنر نه تنها از سرعت پردازش فوق العاده ای برخوردار است بلکه از کیفیت بی نظیری برخوردار است بگونه ای که در برخی از موارد اسناد اسکن شده توسط نرم افزار CamScanner Phone PDF Creator Full از کیفیت بیشتری نسبت به دستگاه های اسکنر دارند. پس از انجام اسکن اسناد مورد نظرتان می توانید آن ها را با فرمت PDF ذخیره کنید تا هرگاه لازم باشد آن ها را مرور کنید. از سایر ویژگی های این برنامه اسکنر اندروید می توان به حجم کم، سازگاری با نسخه های پایین اندروید، قابلیت رمزگذاری برروی فایل های PDF، ارسال و اشتراک گذاری فایل های اسکن شده از طریق اینترنت و…. اشاره کرد.

دانلود / توضیحات بیشتر