دانلود بازی ردیف کردن سه عددی میوه ها – Garden Mania 2 1.1.1

 دانلود بازی میوه ها برای اندروید
بازی رنگارنگ برای اندروید

 با دانلود بازی های رنگارنگ و زیبا موافقید.در بازی میوه ها را کنار هم بچیند و سرعت عمل خودتان را بهبود ببخشید تا امتیاز کامل بگیرد.با .در خدمت شما هستیم با سری دوم بازی محبوب و بسیار زیبای Garden Mania ! در ماه های گذشته ، نسخه اول بازی محبوب و زیبای Garden Mania را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کردیم ، اکنون با انتشار نسخه دوم این بازی بسیار زیبا ، تصمیم بر آن شد که این بازی فوق العاده زیبا را نیز در اختیار شما گیمرهای آندرویدی قرار دهیم. با معرفی قابلیت ها و ویژگی های نسخه دوم بازی Garden Mania ما را همراهی کنید.

پیش نیاز : آندروید 2.2 و بالاتر

مطابق با روند همیشگی بازی و با جمع آوری میوه های مشابه در کنار یکدیگر به صورت سه یا چندتایی ، مراحل بالاتر را آزاد و رکوردهایی جدید به ثبت برسانید. در Garden Mania 2 نیز همانند نسخه اول بازی ، بایست همان استراتژی نسخه اول را در پیش بگیرید ، اما در این نسخه شاهد اضافه شدن میوه ها و حیوانات بیشتر و متنوع تر هستیم ؛ در نسخه دوم بازی Garden Mania حالات انجام بازی جدیدی نیز برایتان در نظر گرفته شده است و بسیاری از جوایز و امکانات بیشتری که در طول بازی با آنان آشنا خواهید شد. از مهم ترین قابلیت های نسخه دوم بازی Garden Mania می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بیش از 100 مرحله با مسابقات بسیار جذاب و اعتیادآور در محیطی دوست داشتنی و رنگارنگ ، یادگیری آسان و امکان پشت سر گذاشتن مراحل به صورت سه ستاره ، امکان همگام سازی با حساب کاربری در شبکه های اجتمعای جهت رقابت با دوستان ، محیطی زیبا با استایل دوست داشتنی.

دانلود / توضیحات بیشتر